Skrevet av Emne: Bates Out!!!!!  (Lest 19552 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

columbi

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #60 på: April 05, 2010, 22:40:42 »
Når det gjelder forsterkninger til klubben, kan det være at det ble spekulert i å vente til neste sesong med investering i 2-3 klassespillere. Man så seg trygg på opprykk tidligere i sesongen og holdt kostnadene nede denne sesongen. Vet forøvrig ikke hvordan økonomien er p.t. for klubben, men har inntrykk at det går ok? Kanskje noen som har litt oversikt.
Når det gjelder Bates, virker det som om det skal være et økonomisk fundament som sikrer en fornuftig drift av klubben. Og ikke noe luftslott og manglende styring. Tror at det er Grayson som er nøkkelen nå, og ikke eier.
 

Superfan

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #61 på: April 06, 2010, 21:13:04 »
Er det Bates sin "lånepolitikk" eller er det Grayson sin "lånepolitikk"?? Spillerene som har blitt hentet/lånt inn i det siste BØR være mer enn gode nok for dette nivået(McSheffrey), men sliter med å slå til nevneverdig.. Så det argumentet kjøper jeg ikke, men det er jo meg..  ;) Tror denne dippen i forma har mer med hodet til Becks/skaden til Paddy Kisnorbo/taktiske disposisjoner å gjøre (for eksempel), enn Bates sin politikk..

Er jo ikke kjempeglad i Bates jeg heller, men it`s better the devil you know, than the devil you don`t know..  ;)

Tiltredes. De lånespillerne vi har hentet inn burde klart å heve laget betraktelig. Det har dessverre ikke vært tilfelle.

DenHviteYeboah

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #62 på: April 07, 2010, 11:15:52 »
chrisspain (Leeds United): I've just seen the new season ticket prices on the LUFC website. Can anyone tell me how on earth the club can justify these prices, particularly if the club fails to gain promotion. These are more expensive than many premier league clubs! I am baulking at paying to renew my LUTV subscription for next year and that's only about 40 quid!

Fra teamtalk.Det blir spennende å se hva supporterne gjør.I engelske forumet er det veldig mange som avventer å fornye sitt årskort på Elland Road som en protest mot Bates.De spør seg hvor pengene blir av.Vi må jo tjene desidert mest i L1, men har vi midler til å tilby Beckford en god kontrakt?tydligvis ikke, og vi må bare låne spillere og ikke investere for fremtiden.
Joda-denne klubben er veldrevet.......

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #63 på: Oktober 25, 2010, 22:08:34 »
Få den helvetes fyren vekk fra Leeds United!!!!

Eg gjentar meg sjøl,få denne idioten vekk fra mitt kjære Leeds United.....ta med deg Grayson ut døra >:(

DenHviteYeboah

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #64 på: Oktober 25, 2010, 22:11:54 »
Få den helvetes fyren vekk fra Leeds United!!!!

Eg gjentar meg sjøl,få denne idioten vekk fra mitt kjære Leeds United.....ta med deg Grayson ut døra >:(
Det nytter ikke.Vi prater til døve ører >:(

Ferre

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #65 på: Oktober 25, 2010, 23:33:36 »
Bates er helt klart ikke rett man til å føre oss opp til neste nivå, men vi trenger faktisk folk som er villige til å kjøpe opp klubben vår. Finnes vedkommende der ute?

Karl Hot Shot

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #66 på: Oktober 25, 2010, 23:36:51 »
Jeg tror nesten det må bli en pengemann fra Østen. Vi trenger noen som også har penger nok til å invistere i nye spillere.
 

Mr. Leeds

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #67 på: Oktober 26, 2010, 01:06:20 »
Bates er helt klart ikke rett man til å føre oss opp til neste nivå, men vi trenger faktisk folk som er villige til å kjøpe opp klubben vår. Finnes vedkommende der ute?

Ikke med mindre Bates lar interessenter slippe inn i de ekte regnskapene. Investorer er rare og vil merkelig nok gjerne vite enkelte ting før de betaler ut £30 - £40 mill;
- hva klubben eier (ingenting bortsett fra spillere - så den er "grei")
- hva klubben kan pådra seg av gjeld i fht fremtidige klausuler som f.eks ved et eventuelt opprykk til PL innen en dato. Den er også "grei" for øyeblikket.. Liten fare der. Men hva med ettergivelsen av £20-25 mill av Astor? Vil de "dukke opp igjen"? Jeg spør av fåkunne - innrømmer det..

Jeg tror investorer / oppkjøpere blir skremt bort av uklar eierstruktur og alt hemmlighetshold rundt dette.

Men jeg må nesten si at om jeg var en investor - så ville kampen i dag nesten skremt meg mer.. :'(
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

fjellhaugen

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #68 på: Oktober 26, 2010, 14:35:21 »
til alle som skriker bates ut synes jeg det skrives mange poeng i teksten under som forøvrig ble postet i en annen tråd for noen dager siden.

jeg var inne og kikket der og merkelig nok var det ingen av de selverklærte bates haterne på forumet som hadde kommentert noe.
kanskje fordi artikkelforfatter har en del gode poeng?

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/david-from-tss-on-what-happens-to-leeds-united-after-bates
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #69 på: Oktober 26, 2010, 19:00:15 »
til alle som skriker bates ut synes jeg det skrives mange poeng i teksten under som forøvrig ble postet i en annen tråd for noen dager siden.

jeg var inne og kikket der og merkelig nok var det ingen av de selverklærte bates haterne på forumet som hadde kommentert noe.
kanskje fordi artikkelforfatter har en del gode poeng?

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/david-from-tss-on-what-happens-to-leeds-united-after-bates
ja det er riktig at det er ,mange poenger i artikkelen, men om de er så gode er en annen sak...
hele poenget(som jeg synes denne forfatteren hopper glatt over)er at Bates har lagd et infløkt eiersystem av klubben.Mange aksjeposter med ukjente eiere....og i tillegg kommer diverse tilbakebetalinger og avtaler ingen vet om...ikke rart at det har vært stille rundt potensielle kjøpere :(

As things stand, we’re making (very) steady progress back to the EPL, but more importantly we’re representing Leeds in all areas of the club. With players like Jonny Howson, Richard Naylor, Leigh Bromby, Aidy White and Ben Parker all from the area and/or a product of the youth academy, Leeds United really does represent the city. In Simon Grayson we also have a lifelong supporter, local lad and another product of our own academy
guiding us forwards. It’s not all that bad really!

Dette er dessverre bare romantisk vrøvl-Ingen spør,inkludert deg hvor spillerne kommer fra når CL eller PL trofeet en gang i fremtiden blir vist frem til tusenvis av supportere i Leeds by...
Selvfølgelig skal man satse på lokale, men å basere hele spillerstallen på en slik tanke...?hmmm

Mats-

  • Gjest
Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #70 på: Oktober 26, 2010, 19:17:40 »
til alle som skriker bates ut synes jeg det skrives mange poeng i teksten under som forøvrig ble postet i en annen tråd for noen dager siden.

jeg var inne og kikket der og merkelig nok var det ingen av de selverklærte bates haterne på forumet som hadde kommentert noe.
kanskje fordi artikkelforfatter har en del gode poeng?

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/david-from-tss-on-what-happens-to-leeds-united-after-bates
ja det er riktig at det er ,mange poenger i artikkelen, men om de er så gode er en annen sak...
hele poenget(som jeg synes denne forfatteren hopper glatt over)er at Bates har lagd et infløkt eiersystem av klubben.Mange aksjeposter med ukjente eiere....og i tillegg kommer diverse tilbakebetalinger og avtaler ingen vet om...ikke rart at det har vært stille rundt potensielle kjøpere :(

As things stand, we’re making (very) steady progress back to the EPL, but more importantly we’re representing Leeds in all areas of the club. With players like Jonny Howson, Richard Naylor, Leigh Bromby, Aidy White and Ben Parker all from the area and/or a product of the youth academy, Leeds United really does represent the city. In Simon Grayson we also have a lifelong supporter, local lad and another product of our own academy
guiding us forwards. It’s not all that bad really!

Dette er dessverre bare romantisk vrøvl-Ingen spør,inkludert deg hvor spillerne kommer fra når CL eller PL trofeet en gang i fremtiden blir vist frem til tusenvis av supportere i Leeds by...
Selvfølgelig skal man satse på lokale, men å basere hele spillerstallen på en slik tanke...?hmmm

Enig med DHY på det siste, spiller ingen rolle om spillerne er fra Leeds, Skottland eller Vietnam. Så lenge de presterer og gir oss noe 'silverwear' kan de nesten være dansk.

Men er ikke helt enig i det infløkte eiersystemet. Mange aksjeposter har enhver bedrift, og så lenge ingen har gitt noen eller arvet dem, betyr det bare at Leeds får inn midler fra investorer som de sårt trenger. Et annet poeng er at ingen finansregnskap, gjentar ingen finansregnskap, er hemmelige. Disse er selvsagt åpen for offentlig lesning da de er et A/S. Vi får de ut på nettet hvert år, jeg har lest de to nyeste. Når det kommer driftsregnskapet så er Leeds United som bedrift  i sin fulle rett og ikke vise de til noen. Selvsagt skal du ut med £30 mill for klubben så vil enhver idiot be om disse, da dette gir et mer korrekt bilde av klubben. Husker at Bates sa at investorer som ville kjøpe opp klubben kunne få se det. Men ikke uten at de fremviste bevis for at de hadde midlene for å kjøpe, det syns nå jeg er en bedriftsøkonomisk grei tankegang. Disse er for internt bruk og kan vise fortrinn/svakheter som bedriften ønsker å holde for seg selv.

Mats som hverken er for eller i mot Bates ved nåværende tidspunkt.

fjellhaugen

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #71 på: Oktober 26, 2010, 22:24:08 »
godt innlegg mats.

jeg sier ikke jeg er noen bates lover, men synes du trekker ut en ganske smal sak å kritisere DHY når en positiv ting som at en del av stallen og trener teamet faktisk er lokale.
forfatter sier jo ikke at dette er et kriterium. eller? snarere at det er en bonus, så det blir litt tynt mener jeg.
samtidig er jeg enig i at jeg driter i om der en en somalier(:o) som hever bøtta som kaptein når vi vinner CL  ;)

du må også se hva mats skriver som er logisk nok; at dersom en oppkjøper komemr på banen som er villig til å gi det KB ønsker vil han måtte vise det "hemmerlige" regnskapet.
det er klart den sleske bilkjøperen lar deg se under panseret selv om han vet det evt er en lekkasje i radiatoren i håp om at du ikke merker det. (om så skulle være tilfelle da)

og det viser jo ørlite dobbeltmoral blandt en del inne på forumet å drite i lokale spillere mens man til stadighet hyller gamle helter (som til liten eller ingen grad har noe å vise til)opp i skyene og ønsker de som managere i klubben.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #72 på: Oktober 27, 2010, 00:46:42 »

Dette er dessverre bare romantisk vrøvl-Ingen spør,inkludert deg hvor spillerne kommer fra når CL eller PL trofeet en gang i fremtiden blir vist frem til tusenvis av supportere i Leeds by...
Selvfølgelig skal man satse på lokale, men å basere hele spillerstallen på en slik tanke...?hmmm

Vi må som vanlig over på samtaler om Dennis Wise for at vi to skal kunne være enig om noe, Yeboah.   :)
3. divisjon i bedriftsserien i håndball, Innbjoa Open i tvungen Maxiyatzy, VM i fotball... Gull er gull, og hvis Utbjoa stiller kun med innkjøpte terningtrillere fra Bhutan forsvinner myet av sjarmen.

Leeds er identitet. Den identiteten krever for meg at en del av spillerne har en lokal tilhørighet. Jeg kan ikke heie på en merkevare, eller en lampefabrikk, eller et rød bil med steilende hest på. Like lite som jeg kan bli entusiastisk over folk i rutete bukser som dasker plastkuler med stålstenger. et fotballag er ikke en bedrift, og The Championship og PL er ikke en Franchise, uansett om Hicks,  Glazer og barberhøvelmannen skulle ønske det.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #73 på: Oktober 27, 2010, 00:48:54 »
godt innlegg mats.

Det hadde vel vert et enda bedre innlegg om Leeds faktisk var et AS, og ikke et private company eller hva det np heter.  :)
- Leif Olav

fjellhaugen

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #74 på: Oktober 27, 2010, 07:14:52 »
godt innlegg mats.

Det hadde vel vert et enda bedre innlegg om Leeds faktisk var et AS, og ikke et private company eller hva det np heter.  :)

ikke helt borti natta det poenget der ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

LEO

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #75 på: Oktober 27, 2010, 07:33:28 »
Men det er noe som holder potensielle kjøpere tilbake og jeg kan ikke se at svaret er nevnt ovenfor her.
Det er endel karante bestemmelser når man inngår forlik for å unngå konkurs.

Folk med STORE penger vil ikke gå inn i ukjent mark for å riskere og det er en grunn for at de har de pengene de har og det betyr at de helst ønsker å kjøpe ting gratis men som allerede har verdi. ::)
 

Sydhagen

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #76 på: Oktober 27, 2010, 07:40:13 »
Jeg lurer på hvordan i all verden en asiat kan kjøpe gjeldstyngede Portsmouth i fritt fall når Leeds er "tilgjengelig", gjeldsfri og på vei oppover (forhåptentligvis)!

er noe som lukter her....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

MrK

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #77 på: Oktober 27, 2010, 08:08:22 »
Kanskje noe så enkelt som forskjellig pris og tilgjengelighet - Bates har vel lagt lista noe høyt, hvis han i det hele tatt er interessert i å selge?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

DenHviteYeboah

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #78 på: Oktober 27, 2010, 08:38:14 »
Kanskje noe så enkelt som forskjellig pris og tilgjengelighet - Bates har vel lagt lista noe høyt, hvis han i det hele tatt er interessert i å selge?
Det er jo hele PROBLEMET_HAN VIL IKKE SELGE!Eneste måten å få ham til å selge er at klubben begynner å tape penger...dessverre ingen annen utvei.Dette vil trenge seg frem etterhvert når han får de aller fleste supporterne imot seg.

torivar

  • Gjest
Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #79 på: Oktober 27, 2010, 08:49:03 »
Kanskje noe så enkelt som forskjellig pris og tilgjengelighet - Bates har vel lagt lista noe høyt, hvis han i det hele tatt er interessert i å selge?
Det er jo hele PROBLEMET_HAN VIL IKKE SELGE!Eneste måten å få ham til å selge er at klubben begynner å tape penger...dessverre ingen annen utvei.Dette vil trenge seg frem etterhvert når han får de aller fleste supporterne imot seg.

Og ditt forslag er?

Blank_File

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #80 på: Oktober 27, 2010, 15:29:31 »
Kanskje noe så enkelt som forskjellig pris og tilgjengelighet - Bates har vel lagt lista noe høyt, hvis han i det hele tatt er interessert i å selge?
Hvor gammel er egentlig Bates?

EDIT: 79. Da kan det enda gå 10 år før vi får se klubben i noen andres hender.

EDIT EDIT: Det betyr at jeg ønsker han var død.
« Siste redigering: Oktober 27, 2010, 15:31:41 av Blank_File »

Runar

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #81 på: Oktober 27, 2010, 16:03:12 »
Så for å vinne fotballkamper så må vi selge Leeds. Og for at Bates skal ville selge så må vi begynne å tape penger?

Dersom Bates ikke vil selge, ikke vil bruke mer penger enn det Leeds tjener så synes jeg det må være hans rett som eier.

Så lenge fotball er et selskap du kan kjøpe, så må det nesten være opp til eieren hvorvidt han ønsker å selge sin eiendel (dersom Bates er eier). Leeds må framover med den eieren de har, problemet vi har sett de siste sesongene er ikke nødvendigvis eieren. Det er bare det at løsningen på problemene på banen kanskje kan løses med mer penger(ergo en ny eier).

En slik tankegang blir som om vanlige mennesker skulle gå rundt å budsjettere med Lottogevinst for å få hjulene til å gå rundt. Klart Leeds hadde profitert på å bli solgt til verdens rikeste mann, men for meg blir det Lotto mentalitet. En må drive med de midlene en har og jobbe for å få mest mulig ut av de - samt sette seg i en posisjon der en kan øke inntjeningen.
 

DenHviteYeboah

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #82 på: Oktober 27, 2010, 16:22:04 »
Kanskje noe så enkelt som forskjellig pris og tilgjengelighet - Bates har vel lagt lista noe høyt, hvis han i det hele tatt er interessert i å selge?
Det er jo hele PROBLEMET_HAN VIL IKKE SELGE!Eneste måten å få ham til å selge er at klubben begynner å tape penger...dessverre ingen annen utvei.Dette vil trenge seg frem etterhvert når han får de aller fleste supporterne imot seg.

Og ditt forslag er?
presse ham til å oppgi hvem som eier klubben,hvilke avtaler som er gjort,møte opp i tusenvis med plakater på stadion kamp etter kamp med påskrift Ken Bates out.Slike reaksjoner har hjulpet før....hvis ikke dette hjelper er det å være hjemme på hjemmekamper....

DenHviteYeboah

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #83 på: Oktober 27, 2010, 18:24:17 »
Så for å vinne fotballkamper så må vi selge Leeds. Og for at Bates skal ville selge så må vi begynne å tape penger?

Dersom Bates ikke vil selge, ikke vil bruke mer penger enn det Leeds tjener så synes jeg det må være hans rett som eier.

Så lenge fotball er et selskap du kan kjøpe, så må det nesten være opp til eieren hvorvidt han ønsker å selge sin eiendel (dersom Bates er eier). Leeds må framover med den eieren de har, problemet vi har sett de siste sesongene er ikke nødvendigvis eieren. Det er bare det at løsningen på problemene på banen kanskje kan løses med mer penger(ergo en ny eier).

En slik tankegang blir som om vanlige mennesker skulle gå rundt å budsjettere med Lottogevinst for å få hjulene til å gå rundt. Klart Leeds hadde profitert på å bli solgt til verdens rikeste mann, men for meg blir det Lotto mentalitet. En må drive med de midlene en har og jobbe for å få mest mulig ut av de - samt sette seg i en posisjon der en kan øke inntjeningen.
[/color]
Og hvordan tjene mer penger???jo kjøpe noen klassespillere som trekker publikum og øker trøyesalg.Skaffe en slu taktiker av en manager som sammen med de innkjøpte klassespillerne gir oss supportere HÃ…P!hørte du det?HÃ…P.Slik det er idag-hvor mange supportere tror du har HÃ…P om fremtidig sportslig suksess?noen få romantikere tror jeg...Vi står på stdet hvil og vil ikke rikke oss så lenge Bates/Grayson kombinasjonen styrer klubben!Det er bare trist! :( :( :(

Promotion 2010

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #84 på: Oktober 27, 2010, 19:16:04 »
Så for å vinne fotballkamper så må vi selge Leeds. Og for at Bates skal ville selge så må vi begynne å tape penger?

Dersom Bates ikke vil selge, ikke vil bruke mer penger enn det Leeds tjener så synes jeg det må være hans rett som eier.

Så lenge fotball er et selskap du kan kjøpe, så må det nesten være opp til eieren hvorvidt han ønsker å selge sin eiendel (dersom Bates er eier). Leeds må framover med den eieren de har, problemet vi har sett de siste sesongene er ikke nødvendigvis eieren. Det er bare det at løsningen på problemene på banen kanskje kan løses med mer penger(ergo en ny eier).

En slik tankegang blir som om vanlige mennesker skulle gå rundt å budsjettere med Lottogevinst for å få hjulene til å gå rundt. Klart Leeds hadde profitert på å bli solgt til verdens rikeste mann, men for meg blir det Lotto mentalitet. En må drive med de midlene en har og jobbe for å få mest mulig ut av de - samt sette seg i en posisjon der en kan øke inntjeningen.
[/color]
Og hvordan tjene mer penger???jo kjøpe noen klassespillere som trekker publikum og øker trøyesalg.Skaffe en slu taktiker av en manager som sammen med de innkjøpte klassespillerne gir oss supportere HÃ…P!hørte du det?HÃ…P.Slik det er idag-hvor mange supportere tror du har HÃ…P om fremtidig sportslig suksess?noen få romantikere tror jeg...Vi står på stdet hvil og vil ikke rikke oss så lenge Bates/Grayson kombinasjonen styrer klubben! Det er bare trist! :( :( :(

He he.... OG jeg som trodde vi nettopp hadde rykket opp en divisjon og hatt fremgang for første gang på 5 år!  ;D

Men nå ser jeg jo dette bare med BATES-øyne!  :)

Men akkurat nå og i den siste måneden spiller laget vårt under pari. Kanskje Schmeichels gjeninntreden kan få litt fart på forsvarsspillet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #85 på: Oktober 27, 2010, 19:39:29 »
godt innlegg mats.

Det hadde vel vert et enda bedre innlegg om Leeds faktisk var et AS, og ikke et private company eller hva det np heter.  :)
Leeds United Football Club Ltd er et Private Limited Company - det engelske motstykket til et AS. Så innlegget er upåklagelig det ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #86 på: Oktober 27, 2010, 19:45:23 »
Kanskje noe så enkelt som forskjellig pris og tilgjengelighet - Bates har vel lagt lista noe høyt, hvis han i det hele tatt er interessert i å selge?
Det er jo hele PROBLEMET_HAN VIL IKKE SELGE!Eneste måten å få ham til å selge er at klubben begynner å tape penger...dessverre ingen annen utvei.Dette vil trenge seg frem etterhvert når han får de aller fleste supporterne imot seg.

Og ditt forslag er?
presse ham til å oppgi hvem som eier klubben,hvilke avtaler som er gjort,møte opp i tusenvis med plakater på stadion kamp etter kamp med påskrift Ken Bates out.Slike reaksjoner har hjulpet før....hvis ikke dette hjelper er det å være hjemme på hjemmekamper....
Presse Bates? Skremme ham med plakater? Skjeggefussen er nok mer hardhudet enn som så. Og det er vel for mange Leedsomane rundt omkring til å få noen merkbar nedgang i tilskuertallet
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #87 på: Oktober 27, 2010, 19:55:43 »
godt innlegg mats.

Det hadde vel vert et enda bedre innlegg om Leeds faktisk var et AS, og ikke et private company eller hva det np heter.  :)
Leeds United Football Club Ltd er et Private Limited Company - det engelske motstykket til et AS. Så innlegget er upåklagelig det ;)

I sit corrected.  8)
- Leif Olav

bwirum

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #88 på: Oktober 28, 2010, 13:52:33 »
I sit corrected.  8)
Jasså, du gidder ikke reise deg en gang nei :o
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #89 på: Oktober 28, 2010, 18:03:03 »
I sit corrected.  8)
Jasså, du gidder ikke reise deg en gang nei :o

Over enda en Bates-tråd? Neppe.
Jeg gidder ikke hopppe i taket over debatten om hvorvidt fargefjernsyn skal innføres lenger heller.  ;D
- Leif Olav