Skrevet av Emne: Bates Out!!!!!  (Lest 19438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bwirum

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #90 på: Oktober 29, 2010, 14:37:45 »
Fargefjernsyn er djevelen incarnate!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

berlin

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #91 på: Oktober 29, 2010, 15:18:49 »
I vrimmelen av tråder som egentlig tar for seg Leeds fatale og blødmefylte prestasjoner den siste måneden eller så, velger jeg denne.

Den kunne vært postet under "Grayson Out!", "Når får Grayson Grayson sparken?", kamptråden fra Cardiff-matchen eller "Bør Grayson trekke seg som mnager?"

.....men Dom Matteos YEP innlegg peker vel heller i retning av Bates, d.v.s bruk av penger til såkalt "gode spillere", han gir ingen kritikk til SG. Bates er heller ikke nevnte med ETT ord, men man kan jo tenke sjæl.

Overskriften er: Whites need to shop on quality street

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Whites-need-to.6603150.jp

Noen kvalifiserte tanker om dette, gentlemen and ladies, etter utskjellingen av SG, spillere og Bates den siste uken?

Hvor ligger problemet?

Merk: Jeg spør ikke om hvorvidt det er mulig å gjøre noe med det som DU mener er problemet?

bwirum

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #92 på: Oktober 29, 2010, 15:41:20 »
Min mening om underliggende problemer hos Leeds som lag er, i prioritert rekkefølge:

  • Litt for mange "half-assed" spillere hentet inn, i stedet for noen virkelige "sjefer" i lagdelene, mye som jarle påpeker i en del poster, vi mangler en virkelig sjef i hver lagdel. Noe som, spesielt på den ene lagdelen, bringer meg til neste punkt:
  • Mange skader og suspensjoner i sesonginnledningen. Tapet av Paddy merkes utrolig godt. Kanskje denne O'Brien kan bli limet her den neste måneden? Og videre:
  • Mangel på struktur i spillet. Noe som kan skyldes mange ting, den ene er unektelig Simons kanskje noe manglende strategiske evner, evt. evner til å videreføre dette til spillerne. En annen mulig årsak er jo nettopp at vi har hatt mye skader i troppen, og at vi derved får litt amputerte løsninger i forhold til det det faktisk blir trent på.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jarle

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #93 på: Oktober 29, 2010, 15:43:18 »
I vrimmelen av tråder som egentlig tar for seg Leeds fatale og blødmefylte prestasjoner den siste måneden eller så, velger jeg denne.

Den kunne vært postet under "Grayson Out!", "Når får Grayson Grayson sparken?", kamptråden fra Cardiff-matchen eller "Bør Grayson trekke seg som mnager?"

.....men Dom Matteos YEP innlegg peker vel heller i retning av Bates, d.v.s bruk av penger til såkalt "gode spillere", han gir ingen kritikk til SG. Bates er heller ikke nevnte med ETT ord, men man kan jo tenke sjæl.

Overskriften er: Whites need to shop on quality street

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Whites-need-to.6603150.jp

Noen kvalifiserte tanker om dette, gentlemen and ladies, etter utskjellingen av SG, spillere og Bates den siste uken?

Hvor ligger problemet?

Merk: Jeg spør ikke om hvorvidt det er mulig å gjøre noe med det som DU mener er problemet?


Larry får nok noen kamper til...
Men det tar ikke bort det faktum at han har vervet feil over lenger tid...
Grunnstammen i laget var OK... det trengte 3-4 kavlitets signinger... i stedet har det blitt fylt på med middelmådigheter som gjør at vi har en stor stall der ingen stikker seg ut.

Helt ubegripelig spørr du meg...
Dette kommer ikke Larry unna..
I tillegg må det jo være store mangler på treningsfeltet...

Og det store ubesvarte spørsmålet! Har han mistet garderoben?

magnuer

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #94 på: Oktober 29, 2010, 16:03:40 »
De neste kampen blir nok avgjørende for Graysons trenerkarriere i Leeds.

berlin

Sv: Bates Out!!!!!
« Svar #95 på: Oktober 29, 2010, 18:50:39 »
I vrimmelen av tråder som egentlig tar for seg Leeds fatale og blødmefylte prestasjoner den siste måneden eller så, velger jeg denne.

Den kunne vært postet under "Grayson Out!", "Når får Grayson Grayson sparken?", kamptråden fra Cardiff-matchen eller "Bør Grayson trekke seg som mnager?"

.....men Dom Matteos YEP innlegg peker vel heller i retning av Bates, d.v.s bruk av penger til såkalt "gode spillere", han gir ingen kritikk til SG. Bates er heller ikke nevnte med ETT ord, men man kan jo tenke sjæl.

Overskriften er: Whites need to shop on quality street

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Whites-need-to.6603150.jp

Noen kvalifiserte tanker om dette, gentlemen and ladies, etter utskjellingen av SG, spillere og Bates den siste uken?

Hvor ligger problemet?

Merk: Jeg spør ikke om hvorvidt det er mulig å gjøre noe med det som DU mener er problemet?


Larry får nok noen kamper til...
Men det tar ikke bort det faktum at han har vervet feil over lenger tid...
Grunnstammen i laget var OK... det trengte 3-4 kavlitets signinger... i stedet har det blitt fylt på med middelmådigheter som gjør at vi har en stor stall der ingen stikker seg ut.

Helt ubegripelig spørr du meg...
Dette kommer ikke Larry unna..
I tillegg må det jo være store mangler på treningsfeltet...

Og det store ubesvarte spørsmålet! Har han mistet garderoben?


Det får han nok, jarle. Og mange flere om vi ikke driter på draget de neste 4-5 kampene.
Men du har tydeligvis lest Dom Matteos innlegg. Pengesekken ( og da mener jeg først og fremst lønnssekken, samt alle utgifter eks. overgangssummen) kan se ut som den burde være utnyttet på bedre måte ved å ikke hente snart et 10-talls spillere.