Skrevet av Emne: Grayson er helt konge/Grayson må ut  (Lest 95075 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

hobberst jr.

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #420 på: April 30, 2011, 13:28:24 »
Latterlig Tråd, hadde jeg vært Leeds-fan ville jeg vært svært fornøyd med Grayson..
Ingen som har krevd Ancelottis hode på et fat siden han kom?
Jo det er det, men ikke jeg..
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #421 på: Mai 04, 2011, 10:26:08 »
I dag våkner Grayson opp og finner ut at han kan si til Bates. Jeg trenger penger til nye spillere. For du har jo hele tiden sagt at du skal frembringe mine ønsker til eierne.
Svaret fra Bates blir da shut up or you are fired

Leedsfan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #422 på: Mai 04, 2011, 10:29:07 »
I dag våkner Grayson opp og finner ut at han kan si til Bates. Jeg trenger penger til nye spillere. For du har jo hele tiden sagt at du skal frembringe mine ønsker til eierne.
Svaret fra Bates blir da shut up or you are fired

Piss, Grayson har hatt penger tilgjengelig, men ikke brukt de da de rette spillerne har ikke vært tilgjengelig. Grayson stinker jo i transfermarkedet så det er kanskje best at han ikke får noen penger?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Joe Jordan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #423 på: Mai 04, 2011, 13:55:59 »
Er veldig usikker på Grayson og skepsisen startet i andre halvdel av fjoråret. Jeg har en følelse av at neste sesong blir veldig lik denne (og forrige om en ser bort ifra bragden i siste avgjørende kamp). Håper jeg tar feil.

Jeg roper ikke på hans avgang men griner heller ikke om han skulle bli erstattet.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #424 på: Mai 04, 2011, 14:58:02 »
Er veldig usikker på Grayson og skepsisen startet i andre halvdel av fjoråret. Jeg har en følelse av at neste sesong blir veldig lik denne (og forrige om en ser bort ifra bragden i siste avgjørende kamp). Håper jeg tar feil.

Jeg roper ikke på hans avgang men griner heller ikke om han skulle bli erstattet.
Bragden i fjor ?? En kamp?? Må jo ha gjort noe riktig før det?
Vi får ikke bedre mann til å ta oss videre..up up and away!!!!!!  ;)
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #425 på: Desember 31, 2011, 21:41:30 »
Du e en sympatisk fyr Simon, men no e det time to go!!!!

Det er nærmere 2 år siden eg skreiv dette, og det er liten tvil om at storklubben Leeds neppe hadde vært dårligere stilt 19 måneder senere med en annen manager. Grayson er ikkje god nok, dessverre!!!

Leedsfan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #426 på: Desember 31, 2011, 21:58:32 »
Du e en sympatisk fyr Simon, men no e det time to go!!!!

Det er nærmere 2 år siden eg skreiv dette, og det er liten tvil om at storklubben Leeds neppe hadde vært dårligere stilt 19 måneder senere med en annen manager. Grayson er ikkje god nok, dessverre!!!

+1
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Carl Fisker

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #427 på: Desember 31, 2011, 22:56:30 »
Du e en sympatisk fyr Simon, men no e det time to go!!!!

Det er nærmere 2 år siden eg skreiv dette, og det er liten tvil om at storklubben Leeds neppe hadde vært dårligere stilt 19 måneder senere med en annen manager. Grayson er ikkje god nok, dessverre!!!
...ok, så du fikk rett, altså!

Dennis

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #428 på: Desember 31, 2011, 23:29:42 »
Du e en sympatisk fyr Simon, men no e det time to go!!!!

Det er nærmere 2 år siden eg skreiv dette, og det er liten tvil om at storklubben Leeds neppe hadde vært dårligere stilt 19 måneder senere med en annen manager. Grayson er ikkje god nok, dessverre!!!

Vet ikke om du ønsker gratulasjoner, men han har hatt et opprykk og stabilisert klubben på den øvre halvdel av nPC etter du skrev dette, uansett hvordan du vrir eller vender på det.

Likevel er jeg enig; det er på tide å gå nå, Simon. Garderoben virker fullstendig tapt og da er veien tilbake veldig vanskelig. Trist, for fyren er fin. Det er derimot neppe duket for noe Leeds helt i toppen av PL, før den virkelige gledesdreperen er ute...

Så gratulerer med spådommen og godt nytt år!
Marching on together!

lojosang

Sv: Re: Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #429 på: Januar 01, 2012, 03:24:59 »
Du e en sympatisk fyr Simon, men no e det time to go!!!!

Det er nærmere 2 år siden eg skreiv dette, og det er liten tvil om at storklubben Leeds neppe hadde vært dårligere stilt 19 måneder senere med en annen manager. Grayson er ikkje god nok, dessverre!!!

Eh... Du kom med en spådom for to år siden som var riv ruskende gal da og forventer kudos for den NÃ… fordi vi har tapt to kamper mot lag vi aldri slår? Er ikke det som å spå storflom i morgen for då å hevde du hadde rett etter første regnbyge en måned senere?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #430 på: Januar 01, 2012, 09:29:44 »
Jeg har støttet Grayson lenge, som en del av positivitetsjuntaen har jeg følt meg forpliktet til det og Grayson virker som en hyggelig kar.

Nå føler jeg det er på tide at Grayson går, måten han styrer laget på varierer fra det helt geniale til det helt miserable. Noe sier meg at det er litt planløst, at Grayson ikke helt vet hva han holder på med. At vi forandrer taktikk fra kamp til kamp, og flere ganger i løpet av en kamp vitner om desperasjon.

Mange sier at det er Bates sin feil at det går dårlig nå pga manglende finansiell støtte til Grayson. Det kan nok stemme litt, men Grayson har hentet MANGE spillere som har kostet oss mye penger i forhold til hva de har levert. At vi ikke har klart å styrke plasser på banen som har vært dårlig besatt i flere år må Grayson ta på sin kappe.

Jeg vet ikke hva Grayson har sagt og gjort før for å snu negative trender, men leste en gang at Kjetil Rekdal mente at en manager måtte være varsom for en dag var alle verktøyene brukt opp og garderoben var tapt. Jeg vet ikke helt, men noe sier meg at det har skjedd nå; garderoben er tapt.

Grayson har sagt at spillerne ikke gjør som han har sagt/de har blitt enige om. Det er jo nesten gjennomgående i hver kamp vi taper. Dette må jo skape mistillit eller i hvert fall dårlig stemning. Se for dere "rutinerte proffer" som får servert en gameplan de ikke helt har tro på og så går det på ræva, og så er det de som får skylda. Vet ikke hvor populært det hadde vært hvis det hadde gått andre veien, at feks Kisnorbo hadde uttalt etter forsmedlige tap at :"det gameplan from the gaffer sucked and thats why we lost"!

Jeg har hatt trua lenge, men tiden for avskjed er nå Grayson. Med tanke på gode spillere som har korte kontrakter og elendige spillere med utgående kontrakter, kan en ny manager gjøre underverker. Får han litt spillerom i januar kan vi komme oss inn i en positiv spiral....

Er det noen som klarer å skje at Grayson klarer å snu skuta slik at vi havner i PL når Snoddy og Howson drar, samt at Clayton blir kjøpt og White også velger å gå? Skal vi stole på Kisnorbo, Connolly og Pugh (hvis han signerer)?

Hvis ikke Barnsley tapet var siste dråpen, så håper jeg nesten at ................. mot Burnley....
« Siste redigering: Januar 01, 2012, 10:06:13 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #431 på: Januar 01, 2012, 09:47:44 »
Jeg har støttet Grayson lenge, som en del av positivitetsjuntaen har jeg følt meg forpliktet til det og Grayson virker som en hyggelig kar.

Nå føler jeg det er på tide at Grayson går, måten han styrer laget på varierer fra det helt geniale til det helt miserable. Noe sier meg at det er litt planløst, at Grayson ikke helt vet hva han holder på med. At vi forandrer taktikk fra kamp til kamp, og flere ganger i løpet av en kamp vitner om desperasjon.

Mange sier at det er Bates sin feil at det går dårlig nå pga manglende finansiell støtte til Grayson. Det kan nok stemme litt, men Grayson har hentet MANGE spillere som har kostet oss mye penger i forhold til hva de har levert. At vi ikke har klart å styrke plasser på banen som har vært dårlig besatt i flere år må Grayson ta på sin kappe.

Jeg vet ikke hva Grayson har sagt og gjort før for å snu negative trender, men leste en gang at Kjetil Rekdal mente at en manager måtte være varsom for en dag var alle verktøyene brukt opp og garderoben var tapt. Jeg vet ikke helt, men noe sier meg at det har skjedd nå; garderoben er tapt.

Grayson har sagt at spillerne ikke gjør som han har sagt/de har blitt enige om. Det er jo nesten gjennomgående i hver kamp vi taper. Dette må jo skape mistillit eller i hvert fall dårlig stemning. Se for det "rutinerte proffer" som får servert en gameplan de ikke helt har tro på og så går det på ræva, og så er det de som får skylda. Vet ikke hvor populært det hadde vært hvis det hadde gått andre veien, at feks Kisnorbo hadde uttalt etter forsmedlige tap at :"det gameplan from the gaffer sucked and that why we lost"!

Jeg har hatt trua lenge, men tiden for avskjed er nå Grayson. Med tanke på gode spillere som har korte kontrakter og elendige spillere med utgående kontrakter, kan en ny manager gjøre underverker. Får han litt spillerom i januar kan vi komme oss inn i en positiv spiral....

Er det noen som klarer å skje at Grayson klarer å snu skuta slik at vi havner i PL når Snoddy og Howson drar, samt at Clayton blir kjøpt og White også velger å gå? Skal vi stole på Kisnorbo, Connolly og Pugh (hvis han signerer)?

Hvis ikke Barnsley tapet var siste dråpen, så håper jeg nesten at ................. mot Burnley....
Meget bra innlegg Leedsfan.
Jeg er i utgangspunktet skeptisk til å bytte manager, siden jeg mener hovedproblemet er KB.Dessverre ser det ut til at han ikke forsvinner.Slik det har utviklet seg for Grayson så tror jeg en annen manager,dvs en manager med kvaliteter,kan få oss tilbake til et vinnerspor og eventuell play off plass.Har lest diverse engelske forum idag tidlig, og det ser ut til at majoriteten av innlegg sier at han har mistet garderoben, og at spillerne ikke VIL spille for sin manager.Trist hvis det er tilfelle, men det ser unektelig slik ut. Grayson har gjort veldig mye bra, men hans bruk/ikke bruk av spillere,hvilke spillere han har hentet og forsvarsorganisering er etter min mening altfor dårlig-det holder dessverre ikke til PL.
Tror vi dessverre har kommet til et punkt hvor Grayson ikke har flere kort å spille ut....
Med den situasjon klubben er i, tror jeg Curbishley er rett mann!Jeg håpet på ham etter McAllister også.Det er bare å se hva han gjorde med Charlton-rett og slett fantastisk med så smått med midler!Det er et annet aspekt i denne situasjonen også-nemlig HÃ…P!Jeg tror hvis KB hadde fått tak i Curbs,signet 1-2 store navn(feks Smith)så hadde optimismen kommet tilbake,og vips-publikumstallet hadde steget betydelig på ER.Dette vil koste litt for KB, men vil på sikt lønne seg.Dessverre tror jeg KB ikke ser dette.....prove me wrong KB....

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #432 på: Januar 01, 2012, 10:04:19 »
Spørsmålet er veldig enkelt selv om mange tydligvis ikke evner å spørre det:
"På bakgrunn av det Grayson har vist som manager i Leeds, har han de kvaliteter som trengs for å føre denne klubben tilbake til PL"?
Svar: NEI, etter min mening.
Hvis vi derimot er strålende fornøyd med å rykke opp til ccc og stabilisere oss der?
Svar:JA, da holder han sikkert...
Tydligvis forsvinner alle hans svake punkter ved et opprykk.....
jeg står for alt det jeg tidligere har sagt.Vil bare si dette før en eneste kamp er spilt!
Grayson holder kun til middels ccc etter min mening!Men er sikkert en knakende hyggelig mann ;D

Tja,jeg mener jo fortsatt dette og slipper å møte meg selv i døra kanskje.... ;D
MOT i 2012!

lojosang

Sv: Re: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #433 på: Januar 01, 2012, 14:06:51 »
Curbish fikk ti års tålmodighet og arbeidsro i Charlton. Det får han ikke i Leeds. Hvordan har han gjort det etter at han idiotisk nok ble sparket fra Charlton?
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Re: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #434 på: Januar 01, 2012, 14:08:52 »
Curbish fikk ti års tålmodighet og arbeidsro i Charlton. Det får han ikke i Leeds. Hvordan har han gjort det etter at han idiotisk nok ble sparket fra Charlton?

Vi snakker om 2 vidt forskjellige klubber. En sulteforet på suksess og en annen som tar til takke for det den får...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #435 på: Januar 01, 2012, 14:28:47 »
Ønsker ikke Curbishley. Som Lojo påpeker, hadde han suksess i Charlton, men det begynner å bli fryktelig lenge siden.
Marching on together!

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #436 på: Januar 01, 2012, 14:47:16 »
Curbish fikk ti års tålmodighet og arbeidsro i Charlton. Det får han ikke i Leeds. Hvordan har han gjort det etter at han idiotisk nok ble sparket fra Charlton?

Vi snakker om 2 vidt forskjellige klubber. En sulteforet på suksess og en annen som tar til takke for det den får...

Så da er du enig i at lite tyder på at Curbishly er rette mann?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

samadhi

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #437 på: Januar 01, 2012, 14:49:42 »
Siden Grayson får lov til å hente en ny spiller (Townsend) allerede i dag så regner jeg ikke med at han får sparken med det aller første.

Det er liten tvil om at Leeds ikke har imponert noen de siste ukene, og Grayson må selvsagt ta sin del av skylda. I en tid da alle bruker han som hoggestabbe får vi prøve å være litt positive oppe i det hele.
Noen punkt som taler for at vår manager skal få forsette i jobben;

- Det er ingen tvil om at Grayson har vanskelige arbeidsforhold når det gjelder transferbudsjett. De siste årene har vi solgt kvalitet oftere enn vi har kjøpt inn, og senest i sommer når Kasper og særlig Gradel forlot oss. Sistnevnte dro siste dag i transfervinduet, og det lykkes ikke å hente noen erstatter. Savnet av Gradel har vært stort, og vi blir alt for avhengig av at Snodgrass har dagen for å lykkes offansivt.

- Vi har det siste halve året vært veldig uheldig med skader på våre nøkkelspillere, og vi blir ekstra sårbare her når vi ikke har midler til å hente inn nok kvalitet. Lonergan har vist seg å være ett veldig bra kjøp, men hans skade gjorde til at Rachubka kom inn og han kostet oss nesten alene mange poeng i de påfølgende kampene. Vår toppscorer i fjor Becchio var skadet i hele sommer, og har ennå ikke funnet tilbake til den formen han var i fjor. Det gjør det heller ikke mye bedre at en av våre andre spisser Somma har vært ute i enda lenger tid.
Vi fikk også Howson skadet akkurat i det han var i ferd med å finne formen og få spille i posisjon bak spissene, og om ikke det var nok så forsvant også vår viktigste offansive spiller Snodgrass ut midt i julerushet.

Dette er ting som Grayson ikke rår over, og det sier seg selv at vi blir svekket med alle disse spillere ute.

- Selv om det går dårlig om dagen føler jeg ikke det mye om å gjøre før vi er tilbake til den formen vi viste i starten av desember. Vi har allerede hentet inn Townsend som er en etterlengtet ving etter at Gradel forsvat. Vi har ikke veldig god erfaring med de siste transfervinduene, men Grayson har sagt at det skal skje noe og dette er i vertfall en god start.

I tillegg håper jeg det blir hentet inn en midtstopper som kan være sjef med stor S i vår bakre firer og en skikkelig defansiv midtbanespiller som kan spille ved siden av Clayton.

Får vi inn dette + at Snoddy, Howson og Somma er tilbake fra skade, og at Becchio kommer i form så tror jeg på en god vårsesong - fremdeles med Grayson bak roret. MOT  ;D
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #438 på: Januar 01, 2012, 15:00:55 »
"Siden Grayson får lov til å hente en ny spiller (Townsend) allerede i dag så regner jeg ikke med at han får sparken med det aller første."

Jeg regner med at denne avtalen er underskrevet for en del dager siden, men at den skulle tre i kraft fra 1. januar.

Jeg tror nok også at Grayson beholder jobben noen måneder til for å se om effekten av det som blir handlet inn / lånt i januar, gir det ønskede resultat.

Grayson bør absolutt ikke fredes, men jeg ser ikke helt for meg hvem som skal svelge det å være underlagt fenomenet Ken Bates og det på kort varsel.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #439 på: Januar 01, 2012, 15:19:30 »
fra teamtalk:Let the clear out begin! Paynter..OUT, OBrien..OUT..Bromby..OUT...Rubbishka..OUT..Varynen...OUT...Brown..OUT...Forsell...OUT..Keogh..bye bye, Pugh...no thanks..Overpriced at 500k, Connolly...not good enough...Kisnorbo...bench only....O. Dea...O dear your not good enough. Now where does that leave us! Larry you cannot be trusted with even a small budget. Spending money on the likes of Bromby, Collins and now looking at the likes of Pugh. If you want to keep your job I suggest you replace your backroom staff, get shot of the above and spend on quality rather than quantity. Fact is though your days are numbered as based on your outburst yesterday you cleaerly have lost the dressing room.

Tror det er mye sant i dette!

Odin

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #440 på: Januar 01, 2012, 16:56:33 »
fra teamtalk:Let the clear out begin! Paynter..OUT, OBrien..OUT..Bromby..OUT...Rubbishka..OUT..Varynen...OUT...Brown..OUT...Forsell...OUT..Keogh..bye bye, Pugh...no thanks..Overpriced at 500k, Connolly...not good enough...Kisnorbo...bench only....O. Dea...O dear your not good enough. Now where does that leave us! Larry you cannot be trusted with even a small budget. Spending money on the likes of Bromby, Collins and now looking at the likes of Pugh. If you want to keep your job I suggest you replace your backroom staff, get shot of the above and spend on quality rather than quantity. Fact is though your days are numbered as based on your outburst yesterday you cleaerly have lost the dressing room.

Tror det er mye sant i dette!

Er enig i oppsummeringen over; ville vel kanskje beholdt Brown og O'Dea som cover. Brown og Nunez var de eneste med godkjent karakter igår. Skulle gjerne beholdt McCarthy på keeperplassen. 0,5 mill for Pugh er bortkastet. Grayson is a dead man walking...han evner ikke å ta oss videre...