Skrevet av Emne: Grayson er helt konge/Grayson må ut  (Lest 95015 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

berlin

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #60 på: April 14, 2010, 11:54:05 »
50% av forumet var vel ikke født en gang... :)

.. men de som bare var på fosterstadiet hadde nok slengt sparket seg med på hylekoret.  8)

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #61 på: April 14, 2010, 12:22:56 »
Spørsmålet er veldig enkelt selv om mange tydligvis ikke evner å spørre det:
"På bakgrunn av det Grayson har vist som manager i Leeds, har han de kvaliteter som trengs for å føre denne klubben tilbake til PL"?
Svar: NEI, etter min mening.
Hvis vi derimot er strålende fornøyd med å rykke opp til ccc og stabilisere oss der?
Svar:JA, da holder han sikkert...
Tydligvis forsvinner alle hans svake punkter ved et opprykk.....

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #62 på: April 14, 2010, 12:30:33 »
Spørsmålet er veldig enkelt selv om mange tydligvis ikke evner å spørre det:
"På bakgrunn av det Grayson har vist som manager i Leeds, har han de kvaliteter som trengs for å føre denne klubben tilbake til PL"?
Svar: NEI, etter min mening.
Hvis vi derimot er strålende fornøyd med å rykke opp til ccc og stabilisere oss der?
Svar:JA, da holder han sikkert...
Tydligvis forsvinner alle hans svake punkter ved et opprykk.....

Uklart hva A.Ferguson har sett, som visstnok mener at han har det som trengs i PL, men mener han det, veier jo det ganske tungt. Personlig har jeg ikke det som skal til for å overprøve AF's vurderinger..utsagn.
Basert på dette, tror jeg at SG holder jeg.
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #63 på: April 14, 2010, 12:48:35 »
Om vi rykker opp, noe vi har stor sjanse til, så er ikke "jobben gjort" på noen som helst måte. Vi er ikke tilbake der vi hører hjemme og ambisjonsnivået skal ikke senkes, tvert imot. Like fullt synes jeg det er merkelig at du avskriver SG så til de grader.

Er det din oppfatning at en manager er fullt utlært i den formen han er per i dag? Eller kan en trener, som spillere, forbedre seg?

Simon Grayson er en urutinert manager som har fått en meget krevende jobb med høyt press. Så langt har han klart seg tålelig bra, med tre måneder av rot og nedturer som dessverre kan felle både han og klubbens opprykk. Om vi derimot går opp, står denne sesongen igjen som en stor suksess (divisjonsrelatert) med opprykk og et langt cupeventyr med kjempefigur. Da vil den dårlige perioden vi nå sitter igjen med som førsteinntrykket, viskes ut etterhvert som tiden går.

Om han er manageren som tar oss tilbake til PL, er altfor tidlig å si. Det jeg derimot stiller meg undrende til, er hvorfor du så ekstremt bastant mener han ikke er mannen for den oppgaven.

Det er i mine øyne ikke umulig at både klubb og trener kommer styrket ut av denne perioden - om vi rykker opp selvsagt! Om man kunne valgt, tror jeg en nedtur med påfølgende opprykk, er sunnere i lengden enn om vi ikke hadde møtt motstand i hele årets sesong. Da kunne en formdupp i CCC fått kraftige følger og formdupper vil vi møte hver eneste sesong. Det er vel i motgang man lærer mest og kan man snu denne motgangen til medgang igjen, tror jeg hele Leeds får en god erfaring og et nytt perspektiv på ting. I så fall vil han vel også være den første manageren siden George Graham som overlver en periode med motgang. Det er skremmende å tenke på!

Så du skal jo selvsagt få mene at han ikke er mannen til å ta oss til PL, men å mene at alle glemmer hans svakere punkter ved et eventuelt opprykk er en merkelig påstand. Igjen, det er vel muligheter for at man kan ha en mellomting mellom hvitt og svart - forguding eller tupp i rævva?
« Siste redigering: April 14, 2010, 12:51:30 av Mr Kaizer »
Marching on together!

jaho

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #64 på: April 14, 2010, 13:05:16 »
Grunnen til at jeg trakk inn Fergusons navn i denne diskusjonen, var at han, i likhet med Grayson, antagelig var kun ett tap fra å få sparken.

Når vi først er inne på duoen Ferguson/Grayson, så kan det jo være på sin plass å nevne uttalesen Ferguson kom med tidligere i år: «Det indre drivet til deres manager (Grayson) vil ta dem (Leeds) tilbake til Premier League i løpet av få år.» Tror dere virkelig ikke at Ferguson gjenkjenner dette «indre drivet» når han er i nærheten av det? Og hvor ofte har dere hørt Ferguson komme med sånne komplimenter om andre managere?

Hb ser ut til å være bekymret fordi Blackpool har hatt en god sesong i år. Han mener at dette forteller oss at denne Grayson nok ikke har så mye å fare med allikevel. Til dette kan man si at Liverpool etterhvert ble enda bedre etter at Paisley overtok for Shankly i 1974. Prøv å foretelle den historiebevisste delen av Liverool-supporterne at dette beviste at Shankly ikke var så dyktig som de trodde! De vil le av deg hb, og fortelle litt om hvem som la grunnlaget for deres suksess. På samme måte vil den oppgående delen av Blackpool-fansen fortelle deg at det var Simon Grayson, understøttet av far & sønn Oyston (eiere), som la grunnlaget for den suksessen de nå opplever under humoristen Ian Holloway.
Er dette virkelig så vanskelig å forstå?

tror han og flere er mest bekymret for at det var en positiv tone på forumet..

Tjalla

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #65 på: April 14, 2010, 13:14:56 »
Grunnen til at jeg trakk inn Fergusons navn i denne diskusjonen, var at han, i likhet med Grayson, antagelig var kun ett tap fra å få sparken.

Når vi først er inne på duoen Ferguson/Grayson, så kan det jo være på sin plass å nevne uttalesen Ferguson kom med tidligere i år: «Det indre drivet til deres manager (Grayson) vil ta dem (Leeds) tilbake til Premier League i løpet av få år.» Tror dere virkelig ikke at Ferguson gjenkjenner dette «indre drivet» når han er i nærheten av det? Og hvor ofte har dere hørt Ferguson komme med sånne komplimenter om andre managere?

Hb ser ut til å være bekymret fordi Blackpool har hatt en god sesong i år. Han mener at dette forteller oss at denne Grayson nok ikke har så mye å fare med allikevel. Til dette kan man si at Liverpool etterhvert ble enda bedre etter at Paisley overtok for Shankly i 1974. Prøv å foretelle den historiebevisste delen av Liverool-supporterne at dette beviste at Shankly ikke var så dyktig som de trodde! De vil le av deg hb, og fortelle litt om hvem som la grunnlaget for deres suksess. På samme måte vil den oppgående delen av Blackpool-fansen fortelle deg at det var Simon Grayson, understøttet av far & sønn Oyston (eiere), som la grunnlaget for den suksessen de nå opplever under humoristen Ian Holloway.
Er dette virkelig så vanskelig å forstå?

tror han og flere er mest bekymret for at det var en positiv tone på forumet..

Mener å huske at Fergie, eh. Ferguson skrøt av en hvis O'Leary en gang i tida også  ???
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #66 på: April 14, 2010, 13:39:27 »
Grunnen til at jeg trakk inn Fergusons navn i denne diskusjonen, var at han, i likhet med Grayson, antagelig var kun ett tap fra å få sparken.

Når vi først er inne på duoen Ferguson/Grayson, så kan det jo være på sin plass å nevne uttalesen Ferguson kom med tidligere i år: «Det indre drivet til deres manager (Grayson) vil ta dem (Leeds) tilbake til Premier League i løpet av få år.» Tror dere virkelig ikke at Ferguson gjenkjenner dette «indre drivet» når han er i nærheten av det? Og hvor ofte har dere hørt Ferguson komme med sånne komplimenter om andre managere?

Hb ser ut til å være bekymret fordi Blackpool har hatt en god sesong i år. Han mener at dette forteller oss at denne Grayson nok ikke har så mye å fare med allikevel. Til dette kan man si at Liverpool etterhvert ble enda bedre etter at Paisley overtok for Shankly i 1974. Prøv å foretelle den historiebevisste delen av Liverool-supporterne at dette beviste at Shankly ikke var så dyktig som de trodde! De vil le av deg hb, og fortelle litt om hvem som la grunnlaget for deres suksess. På samme måte vil den oppgående delen av Blackpool-fansen fortelle deg at det var Simon Grayson, understøttet av far & sønn Oyston (eiere), som la grunnlaget for den suksessen de nå opplever under humoristen Ian Holloway.
Er dette virkelig så vanskelig å forstå?

tror han og flere er mest bekymret for at det var en positiv tone på forumet..

Mener å huske at Fergie, eh. Ferguson skrøt av en hvis O'Leary en gang i tida også  ???

Mener også å huske vi gjorde det ganske så bra under O'Leary...
Ups & Ups!!

nord

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #67 på: April 14, 2010, 13:41:35 »
Træerne vokser ikke op i himmelen heller ikke for Grayson  ;)
 

Erik M

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #68 på: April 14, 2010, 13:50:07 »
Det letteste i verden er å sitte i sofakroken eller på gutterommet (eller på jobben som jeg forsøker) å styre en fotballklubb.  

Poenget som blir gjort her er at mange "legendarsike" manager ble det nettopp fordi de fikk lov til å holde på en stund.  Vi kan legge Brian Clough og Eggen senior til listen.  Ingen av disse hadde allverden å vise til.  Mange kjenner de berømte 44 dagene på Elland Rd - Clough gikk til Forest og gjorde denne lille klubben til Europas beste.  Eggen hadde garderoben mot seg til å begynne med og det var stor krise på Lerkendal.  Han fikk fortsette og har skrevet norsk fotballhistorie.

Hva om O'Learey hadde hatt en dyktigere formann og fått fortsette?  Hva om Wise hadde rykket opp med Leeds første året i div. 1?  Hva om...

Hva om Grayson får lov til å fortsette uavhengig av de neste fire kampene?  Er det feil mann for klubben skal han avløses, men kanskje ser styret et spesielt talent i Grayson som de tror kan slå ut i full blomst - bare han får holde på litt.

Leeds skal ikke være en klubb hvor uerfarne managere får dyrebar erfaring og reiser videre.  Men hvilke meritterte managere med store ambisjoner vil våge å røre Leeds når de vet de blir sparka etter første downperiode?  

Vi tiltrekker oss ikke store managere slik situasjonen er nå og vi har heller ikke råd til slike.  

Grayson stay put!
 

Jon R

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #69 på: April 14, 2010, 14:32:45 »
Det letteste i verden er å sitte i sofakroken eller på gutterommet (eller på jobben som jeg forsøker) å styre en fotballklubb.  

Poenget som blir gjort her er at mange "legendarsike" manager ble det nettopp fordi de fikk lov til å holde på en stund.  Vi kan legge Brian Clough og Eggen senior til listen.  Ingen av disse hadde allverden å vise til.  Mange kjenner de berømte 44 dagene på Elland Rd - Clough gikk til Forest og gjorde denne lille klubben til Europas beste.  Eggen hadde garderoben mot seg til å begynne med og det var stor krise på Lerkendal.  Han fikk fortsette og har skrevet norsk fotballhistorie.

Hva om O'Learey hadde hatt en dyktigere formann og fått fortsette?  Hva om Wise hadde rykket opp med Leeds første året i div. 1?  Hva om...

Hva om Grayson får lov til å fortsette uavhengig av de neste fire kampene?  Er det feil mann for klubben skal han avløses, men kanskje ser styret et spesielt talent i Grayson som de tror kan slå ut i full blomst - bare han får holde på litt.

Leeds skal ikke være en klubb hvor uerfarne managere får dyrebar erfaring og reiser videre.  Men hvilke meritterte managere med store ambisjoner vil våge å røre Leeds når de vet de blir sparka etter første downperiode?  

Vi tiltrekker oss ikke store managere slik situasjonen er nå og vi har heller ikke råd til slike.  

Grayson stay put!

Flott og balansert innlegg, Erik.

Ved et opprykk er jeg helt sikker på at Grayson sitter trygt. Hvis vi ikke rykker opp vil hans stilling helt uungåelig ( og riktig) settes under lupen. Vi vil da være avhengig av noen kloke hoder tar beslutningen etter en helhetsvurdering, og ikke etter resultater og "måloppnåelse" alene.  :)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #70 på: April 14, 2010, 15:07:32 »
Det letteste i verden er å sitte i sofakroken eller på gutterommet (eller på jobben som jeg forsøker) å styre en fotballklubb.  

Poenget som blir gjort her er at mange "legendarsike" manager ble det nettopp fordi de fikk lov til å holde på en stund.  Vi kan legge Brian Clough og Eggen senior til listen.  Ingen av disse hadde allverden å vise til.  Mange kjenner de berømte 44 dagene på Elland Rd - Clough gikk til Forest og gjorde denne lille klubben til Europas beste.  Eggen hadde garderoben mot seg til å begynne med og det var stor krise på Lerkendal.  Han fikk fortsette og har skrevet norsk fotballhistorie.

Hva om O'Learey hadde hatt en dyktigere formann og fått fortsette?  Hva om Wise hadde rykket opp med Leeds første året i div. 1?  Hva om...

Hva om Grayson får lov til å fortsette uavhengig av de neste fire kampene?  Er det feil mann for klubben skal han avløses, men kanskje ser styret et spesielt talent i Grayson som de tror kan slå ut i full blomst - bare han får holde på litt.

Leeds skal ikke være en klubb hvor uerfarne managere får dyrebar erfaring og reiser videre.  Men hvilke meritterte managere med store ambisjoner vil våge å røre Leeds når de vet de blir sparka etter første downperiode?  

Vi tiltrekker oss ikke store managere slik situasjonen er nå og vi har heller ikke råd til slike.  

Grayson stay put!

Flott og balansert innlegg, Erik.

Ved et opprykk er jeg helt sikker på at Grayson sitter trygt. Hvis vi ikke rykker opp vil hans stilling helt uungåelig ( og riktig) settes under lupen. Vi vil da være avhengig av noen kloke hoder tar beslutningen etter en helhetsvurdering, og ikke etter resultater og "måloppnåelse" alene.  :)
Det er dessverre ingen kloke hoder som avgjør dette.... det er ene og alene selveste-Bates,dessverre...Du får det til å høres ut som om det er mange som tar beslutninger i klubben...ehhhh ;D ;D ;D

Erik M

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #71 på: April 14, 2010, 15:30:16 »
Det er dessverre ingen kloke hoder som avgjør dette.... det er ene og alene selveste-Bates,dessverre...Du får det til å høres ut som om det er mange som tar beslutninger i klubben...ehhhh ;D ;D ;D
[/quote]

Vel, da vet du mer enn jeg.  Likevel tror jeg Bates er nærmere situasjonen enn alle oss på gutterommet.  Glad det ikke er oss som skal bestemme, faktisk. Enten du beholder eller sparker en manager er avgjørelsen like tung.  Konsekvensen av å handle eller å ikke handle kan være like stor.
 

veteranen

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #72 på: April 14, 2010, 15:58:41 »

Joda, det er nok ene og alene Bates som avgjør managerspørsmålet. Det er jo han som er eier av klubben, selv om han til tider prøver å innbille oss noe annet. Nå kan jo selvsagt Bates velge å rådføre seg med andre kompetente mennesker før han bestemmer seg for det ene eller det andre, men det avgjørende ordet er det Bates som har. Et annet mulig scenario er at klubben blir solgt før neste store managerbeslutning...

Når du (Erik) skriver at du er glad det ikke er OSS som bestemmer hvem som skal være manager, så er jeg enig med deg hvis du med oss mener FORUMET. Gud bedre!! Men samtidig mener jeg, naturlig nok, at det er fryktelig trist for oss alle at det ikke er JEG som har det avgjørende ordet i disse sakene!  8) :D

Tjalla

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #73 på: April 14, 2010, 16:07:32 »

Joda, det er nok ene og alene Bates som avgjør managerspørsmålet. Det er jo han som er eier av klubben, selv om han til tider prøver å innbille oss noe annet. Nå kan jo selvsagt Bates velge å rådføre seg med andre kompetente mennesker før han bestemmer seg for det ene eller det andre, men det avgjørende ordet er det Bates som har. Et annet mulig scenario er at klubben blir solgt før neste store managerbeslutning...

Når du (Erik) skriver at du er glad det ikke er OSS som bestemmer hvem som skal være manager, så er jeg enig med deg hvis du med oss mener FORUMET. Gud bedre!! Men samtidig mener jeg, naturlig nok, at det er fryktelig trist for oss alle at det ikke er JEG som har det avgjørende ordet i disse sakene!  8) :D

Hehe for du (som meg) har vel etter mangfoldige timer med football manager bevist at selv YORK kan vinne Champions League! Goooo minstermen  :-X
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #74 på: April 14, 2010, 16:07:36 »

Joda, det er nok ene og alene Bates som avgjør managerspørsmålet. Det er jo han som er eier av klubben, selv om han til tider prøver å innbille oss noe annet. Nå kan jo selvsagt Bates velge å rådføre seg med andre kompetente mennesker før han bestemmer seg for det ene eller det andre, men det avgjørende ordet er det Bates som har. Et annet mulig scenario er at klubben blir solgt før neste store managerbeslutning...

Når du (Erik) skriver at du er glad det ikke er OSS som bestemmer hvem som skal være manager, så er jeg enig med deg hvis du med oss mener FORUMET. Gud bedre!! Men samtidig mener jeg, naturlig nok, at det er fryktelig trist for oss alle at det ikke er JEG som har det avgjørende ordet i disse sakene!  8) :D

Jeg er så glad for at du har overvunnet skrivesperren her inne   ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #75 på: April 15, 2010, 00:38:25 »
Denne er sakset fra 2-0 seieren over MK Dons i slutten av mars siste sesong:

Egenlig utrolig at vi har en Leedsmanager som både er en

motivator - organisator - god taktisk - målbevisst - god man-to-man - god på innkjøpspolitikk

Keep fighting!   ;D

Grayson i et nøtteskall. Helt klart. Strålende jobb så langt. Dyrker frem og foredler potensialet i spillerne. Forstår betydningen av kontinuitet. Ingen teite utspill i media. Ydmyk og lav sigarføring.  Fortsetter han i samme sporet kan han bli en legende!  :)

Sjelden du er så raus med godordene, Jon R!  :)

Det kan ikke bety annet enn at Grayson er den riktige mannen, opprykk eller ikke. Ja, jeg tror absolutt
at Grayson får fornyet tillit om det skulle gå ille i år også. Kanskje han, til tross for en ny sesong i League 1, til og med vil greie å overbevise Delph, Beckford, Becchio, Snodgrass m.fl. at Leeds har noe stort på gang. La oss håpe at det siste ikke blir en aktuell problemstilling.  ;)
så lät det med mcallister för ett år sedan när han tog över, graysons gloria kommer hänga på sne om vi inte lyckas i play off

Jeg skal ikke svare for Jon R, det klarer han best selv!  ;)

Men jeg kan ikke huske at Jon R var så bombastisk sikker på at Macca var rett mann,
minnes jeg rett var han en smule skeptisk.  :-\

Du har rett i at mange trodde vi hadde riktig mann når Macca var på plass, men det var nok av skeptikere også.  ::)

Forøvrig tror jeg Leeds må tape minst 4-5 av den gjenværende 7 kampene før Grayson's stjerne daler.
Med tap i play-off er nok glorien borte, men han vil ikke bli sparket, det ble jo heller ikke Macca.


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #76 på: April 15, 2010, 16:24:01 »
Denne er sakset fra 2-0 seieren over MK Dons i slutten av mars siste sesong:

Egenlig utrolig at vi har en Leedsmanager som både er en

motivator - organisator - god taktisk - målbevisst - god man-to-man - god på innkjøpspolitikk

Keep fighting!   ;D

Grayson i et nøtteskall. Helt klart. Strålende jobb så langt. Dyrker frem og foredler potensialet i spillerne. Forstår betydningen av kontinuitet. Ingen teite utspill i media. Ydmyk og lav sigarføring.  Fortsetter han i samme sporet kan han bli en legende!  :)

Sjelden du er så raus med godordene, Jon R!  :)

Det kan ikke bety annet enn at Grayson er den riktige mannen, opprykk eller ikke. Ja, jeg tror absolutt
at Grayson får fornyet tillit om det skulle gå ille i år også. Kanskje han, til tross for en ny sesong i League 1, til og med vil greie å overbevise Delph, Beckford, Becchio, Snodgrass m.fl. at Leeds har noe stort på gang. La oss håpe at det siste ikke blir en aktuell problemstilling.  ;)
så lät det med mcallister för ett år sedan när han tog över, graysons gloria kommer hänga på sne om vi inte lyckas i play off

Jeg skal ikke svare for Jon R, det klarer han best selv!  ;)

Men jeg kan ikke huske at Jon R var så bombastisk sikker på at Macca var rett mann,
minnes jeg rett var han en smule skeptisk.  :-\

Du har rett i at mange trodde vi hadde riktig mann når Macca var på plass, men det var nok av skeptikere også.  ::)

Forøvrig tror jeg Leeds må tape minst 4-5 av den gjenværende 7 kampene før Grayson's stjerne daler.
Med tap i play-off er nok glorien borte, men han vil ikke bli sparket, det ble jo heller ikke Macca.


 ;D

Hehe, nei der skottet det ikke på godordene, gitt!

Jon R

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #77 på: April 15, 2010, 20:56:29 »
Denne er sakset fra 2-0 seieren over MK Dons i slutten av mars siste sesong:

Egenlig utrolig at vi har en Leedsmanager som både er en

motivator - organisator - god taktisk - målbevisst - god man-to-man - god på innkjøpspolitikk

Keep fighting!   ;D

Grayson i et nøtteskall. Helt klart. Strålende jobb så langt. Dyrker frem og foredler potensialet i spillerne. Forstår betydningen av kontinuitet. Ingen teite utspill i media. Ydmyk og lav sigarføring.  Fortsetter han i samme sporet kan han bli en legende!  :)

Sjelden du er så raus med godordene, Jon R!  :)

Det kan ikke bety annet enn at Grayson er den riktige mannen, opprykk eller ikke. Ja, jeg tror absolutt
at Grayson får fornyet tillit om det skulle gå ille i år også. Kanskje han, til tross for en ny sesong i League 1, til og med vil greie å overbevise Delph, Beckford, Becchio, Snodgrass m.fl. at Leeds har noe stort på gang. La oss håpe at det siste ikke blir en aktuell problemstilling.  ;)
så lät det med mcallister för ett år sedan när han tog över, graysons gloria kommer hänga på sne om vi inte lyckas i play off

Jeg skal ikke svare for Jon R, det klarer han best selv!  ;)

Men jeg kan ikke huske at Jon R var så bombastisk sikker på at Macca var rett mann,
minnes jeg rett var han en smule skeptisk.  :-\

Du har rett i at mange trodde vi hadde riktig mann når Macca var på plass, men det var nok av skeptikere også.  ::)

Forøvrig tror jeg Leeds må tape minst 4-5 av den gjenværende 7 kampene før Grayson's stjerne daler.
Med tap i play-off er nok glorien borte, men han vil ikke bli sparket, det ble jo heller ikke Macca.


 ;D

Hehe, nei der skottet det ikke på godordene, gitt!

Som sagt: En strålende jobb så langt. Ingen over. Ingen ved siden. I mars ifjor. Hadde han fortsatt i samme stilen ville han vært en legende.  ;D
Jon R.

ØBS

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #78 på: April 17, 2010, 21:16:26 »
Denne er sakset fra 2-0 seieren over MK Dons i slutten av mars siste sesong:

Egenlig utrolig at vi har en Leedsmanager som både er en

motivator - organisator - god taktisk - målbevisst - god man-to-man - god på innkjøpspolitikk

Keep fighting!   ;D

Grayson i et nøtteskall. Helt klart. Strålende jobb så langt. Dyrker frem og foredler potensialet i spillerne. Forstår betydningen av kontinuitet. Ingen teite utspill i media. Ydmyk og lav sigarføring.  Fortsetter han i samme sporet kan han bli en legende!  :)

Sjelden du er så raus med godordene, Jon R!  :)

Det kan ikke bety annet enn at Grayson er den riktige mannen, opprykk eller ikke. Ja, jeg tror absolutt
at Grayson får fornyet tillit om det skulle gå ille i år også. Kanskje han, til tross for en ny sesong i League 1, til og med vil greie å overbevise Delph, Beckford, Becchio, Snodgrass m.fl. at Leeds har noe stort på gang. La oss håpe at det siste ikke blir en aktuell problemstilling.  ;)
så lät det med mcallister för ett år sedan när han tog över, graysons gloria kommer hänga på sne om vi inte lyckas i play off

Jeg skal ikke svare for Jon R, det klarer han best selv!  ;)

Men jeg kan ikke huske at Jon R var så bombastisk sikker på at Macca var rett mann,
minnes jeg rett var han en smule skeptisk.  :-\

Du har rett i at mange trodde vi hadde riktig mann når Macca var på plass, men det var nok av skeptikere også.  ::)

Forøvrig tror jeg Leeds må tape minst 4-5 av den gjenværende 7 kampene før Grayson's stjerne daler.
Med tap i play-off er nok glorien borte, men han vil ikke bli sparket, det ble jo heller ikke Macca.


 ;D

Hehe, nei der skottet det ikke på godordene, gitt!

Som sagt: En strålende jobb så langt. Ingen over. Ingen ved siden. I mars ifjor. Hadde han fortsatt i samme stilen ville han vært en legende.  ;D

Aner jeg et ordspill her, eller???

Hm??
LUSCOS-hilsen
ØBS

Torpe-do

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #79 på: April 18, 2010, 00:59:28 »
Denne er sakset fra 2-0 seieren over MK Dons i slutten av mars siste sesong:

Egenlig utrolig at vi har en Leedsmanager som både er en

motivator - organisator - god taktisk - målbevisst - god man-to-man - god på innkjøpspolitikk

Keep fighting!   ;D

Grayson i et nøtteskall. Helt klart. Strålende jobb så langt. Dyrker frem og foredler potensialet i spillerne. Forstår betydningen av kontinuitet. Ingen teite utspill i media. Ydmyk og lav sigarføring.  Fortsetter han i samme sporet kan han bli en legende!  :)

Sjelden du er så raus med godordene, Jon R!  :)

Det kan ikke bety annet enn at Grayson er den riktige mannen, opprykk eller ikke. Ja, jeg tror absolutt
at Grayson får fornyet tillit om det skulle gå ille i år også. Kanskje han, til tross for en ny sesong i League 1, til og med vil greie å overbevise Delph, Beckford, Becchio, Snodgrass m.fl. at Leeds har noe stort på gang. La oss håpe at det siste ikke blir en aktuell problemstilling.  ;)
så lät det med mcallister för ett år sedan när han tog över, graysons gloria kommer hänga på sne om vi inte lyckas i play off

Jeg skal ikke svare for Jon R, det klarer han best selv!  ;)

Men jeg kan ikke huske at Jon R var så bombastisk sikker på at Macca var rett mann,
minnes jeg rett var han en smule skeptisk.  :-\

Du har rett i at mange trodde vi hadde riktig mann når Macca var på plass, men det var nok av skeptikere også.  ::)

Forøvrig tror jeg Leeds må tape minst 4-5 av den gjenværende 7 kampene før Grayson's stjerne daler.
Med tap i play-off er nok glorien borte, men han vil ikke bli sparket, det ble jo heller ikke Macca.


 ;D

Hehe, nei der skottet det ikke på godordene, gitt!

Som sagt: En strålende jobb så langt. Ingen over. Ingen ved siden. I mars ifjor. Hadde han fortsatt i samme stilen ville han vært en legende.  ;D

Aner jeg et ordspill her, eller???

Hm??

Hehe, ikke bevisst! :)

Rasmussen7

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #80 på: Mai 22, 2010, 16:17:06 »
Går ut ifra at den her tråden blir go og varm viss vi ikke vinner de 3 første kampene i CCC...
Eller hva??

Mr. Leeds

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #81 på: Mai 22, 2010, 18:23:46 »
Går ut ifra at den her tråden blir go og varm viss vi ikke vinner de 3 første kampene i CCC...
Eller hva??

Blir ikke bidratt fra meg i alle fall. Personlig syns jeg det er direkte latterlig at Bates å si at vi skal kunne rykke opp til PL med dette mannskapet + de få midlene klubben setter til rådighet. Kan vi tenke litt realistisk? Vi får inn 5-6 nye spillere, men om disse ikke styrker laget vesentlig så er det urealistisk å tro på "back to back victories".

For all del - jeg håper selvsagt, men vi har akkurat rykket opp noe jeg enda gleder meg stort over. Klarer vi en topp 10 plassering er jeg godt fornøyd - om vi samtidig klarer å bygge opp laget for et mulig opprykk sesongen etter.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #82 på: Mai 22, 2010, 19:02:02 »
Spørsmålet er veldig enkelt selv om mange tydligvis ikke evner å spørre det:
"På bakgrunn av det Grayson har vist som manager i Leeds, har han de kvaliteter som trengs for å føre denne klubben tilbake til PL"?
Svar: NEI, etter min mening.
Hvis vi derimot er strålende fornøyd med å rykke opp til ccc og stabilisere oss der?
Svar:JA, da holder han sikkert...
Tydligvis forsvinner alle hans svake punkter ved et opprykk.....
jeg står for alt det jeg tidligere har sagt.Vil bare si dette før en eneste kamp er spilt!
Grayson holder kun til middels ccc etter min mening!Men er sikkert en knakende hyggelig mann ;D

berlin

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #83 på: Mai 22, 2010, 19:14:12 »
Spørsmålet er veldig enkelt selv om mange tydligvis ikke evner å spørre det:
"På bakgrunn av det Grayson har vist som manager i Leeds, har han de kvaliteter som trengs for å føre denne klubben tilbake til PL"?
Svar: NEI, etter min mening.
Hvis vi derimot er strålende fornøyd med å rykke opp til ccc og stabilisere oss der?
Svar:JA, da holder han sikkert...
Tydligvis forsvinner alle hans svake punkter ved et opprykk.....
jeg står for alt det jeg tidligere har sagt.Vil bare si dette før en eneste kamp er spilt!
Grayson holder kun til middels ccc etter min mening!Men er sikkert en knakende hyggelig mann ;D


Nå er du vel optimistisk,bygdegutt!Grayson har da ingenting å vise til annetenn i "The Skroting League"
og knapt nok det.Ta inn over deg realiteten gutt,her er det profesjonell saftsylting ala Lerum ute og går,
makan hvor treige enkelte kanvære i oppfattelsen.  ;D
« Siste redigering: Mai 22, 2010, 19:19:23 av berlin »

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #84 på: Mai 22, 2010, 20:08:47 »
Spørsmålet er veldig enkelt selv om mange tydligvis ikke evner å spørre det:
"På bakgrunn av det Grayson har vist som manager i Leeds, har han de kvaliteter som trengs for å føre denne klubben tilbake til PL"?
Svar: NEI, etter min mening.
Hvis vi derimot er strålende fornøyd med å rykke opp til ccc og stabilisere oss der?
Svar:JA, da holder han sikkert...
Tydligvis forsvinner alle hans svake punkter ved et opprykk.....
jeg står for alt det jeg tidligere har sagt.Vil bare si dette før en eneste kamp er spilt!
Grayson holder kun til middels ccc etter min mening!Men er sikkert en knakende hyggelig mann ;D


Nå er du vel optimistisk,bygdegutt!Grayson har da ingenting å vise til annetenn i "The Skroting League"
og knapt nok det.Ta inn over deg realiteten gutt,her er det profesjonell saftsylting ala Lerum ute og går,
makan hvor treige enkelte kanvære i oppfattelsen.  ;D
;D
 ;D ;D ;D

sportcarl1

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #85 på: Mai 22, 2010, 20:12:52 »
Går ut ifra at den her tråden blir go og varm viss vi ikke vinner de 3 første kampene i CCC...
Eller hva??

Blir ikke bidratt fra meg i alle fall. Personlig syns jeg det er direkte latterlig at Bates å si at vi skal kunne rykke opp til PL med dette mannskapet + de få midlene klubben setter til rådighet. Kan vi tenke litt realistisk? Vi får inn 5-6 nye spillere, men om disse ikke styrker laget vesentlig så er det urealistisk å tro på "back to back victories".

For all del - jeg håper selvsagt, men vi har akkurat rykket opp noe jeg enda gleder meg stort over. Klarer vi en topp 10 plassering er jeg godt fornøyd - om vi samtidig klarer å bygge opp laget for et mulig opprykk sesongen etter.
låt säga att vi får förstärka truppen med spelare för typ 2 miljoner pund ser jag det fullt möjligt gå upp direkt eller komma bland de 6 första,  vi har ju sett på tidigare league1 lag som leicester och swansea att  det inte skiljer så mycket mellan divisionerna,  sedan har vi ju visat att kvalitéen finns hos många spelare sågg man ju inte minst mot Liverpool tottenham och manchester u, och även när vi spelade 10 man mot bristolr, gäller bara ta bort de värsta dipparna
 

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #86 på: Mai 22, 2010, 22:11:46 »
Går ut ifra at den her tråden blir go og varm viss vi ikke vinner de 3 første kampene i CCC...
Eller hva??

Blir ikke bidratt fra meg i alle fall. Personlig syns jeg det er direkte latterlig at Bates å si at vi skal kunne rykke opp til PL med dette mannskapet + de få midlene klubben setter til rådighet. Kan vi tenke litt realistisk? Vi får inn 5-6 nye spillere, men om disse ikke styrker laget vesentlig så er det urealistisk å tro på "back to back victories".

For all del - jeg håper selvsagt, men vi har akkurat rykket opp noe jeg enda gleder meg stort over. Klarer vi en topp 10 plassering er jeg godt fornøyd - om vi samtidig klarer å bygge opp laget for et mulig opprykk sesongen etter.
låt säga att vi får förstärka truppen med spelare för typ 2 miljoner pund ser jag det fullt möjligt gå upp direkt eller komma bland de 6 första,  vi har ju sett på tidigare league1 lag som leicester och swansea att  det inte skiljer så mycket mellan divisionerna,  sedan har vi ju visat att kvalitéen finns hos många spelare sågg man ju inte minst mot Liverpool tottenham och manchester u, och även när vi spelade 10 man mot bristolr, gäller bara ta bort de värsta dipparna
Er til dels enig i det du skriver, men problemet er at disse millionene finnes ikke/blir ikke delt ut av Papa Smurf. ;D
Derfor er det små sjanser for at vi virkelig kan forsterke laget nok slik at det gir opprykk.
Men det kan jo hende at vi klarer det på spareblusss...

Rasmussen7

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #87 på: Mai 22, 2010, 23:37:03 »
Trur vi ska ta d med ro og vente til sessongen har startet før vi uttaler oss om eventuelle spiller kjøp...
Jeg for min del skjønner godt at d ikke ble gitt midler til spillerkjøp sist gang vi var i CCC, fordi d fantes ikke penger å gi til spillerkjøp da... Ser ut til at d er mange som har glemt de tilsammen 25 poengene vi ble trukket over 2 sessonger på grunn av minus på kontoen.
Såvidt jeg vet var d ikke før denne sessongen at vi hadde hode over vannet å da er d helt hodeløst å tro at man ska stupe uti vannet igjen med sky høye lønninger å sinnsyke overgangsummer.
Men viss d ikke kommer såpass med midler kommende sessong så er d mulig jeg også slutter meg til hylekoret mot Ken Bates. Men ikke før.
Angående Simon Grayson var jeg også skeptisk når man så form svikten etter FA cup kampene, men jeg mener at han har motbevist alt med og ta oss opp til slutt.
Hva han har i CCC å gjøre får vi bare vente å se. Men vi kan ikke kappe hodet av mannen før han i d minste har prøvd... Skulle gjerne ha likt å sett va Den Hvite Yeboahen hadde greid som sjef i Leeds... Virker på meg som om han e en kjempe god Football Manager... Men hvem er ikke d???

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #88 på: Mai 23, 2010, 09:39:53 »
Trur vi ska ta d med ro og vente til sessongen har startet før vi uttaler oss om eventuelle spiller kjøp...
Jeg for min del skjønner godt at d ikke ble gitt midler til spillerkjøp sist gang vi var i CCC, fordi d fantes ikke penger å gi til spillerkjøp da... Ser ut til at d er mange som har glemt de tilsammen 25 poengene vi ble trukket over 2 sessonger på grunn av minus på kontoen.
Såvidt jeg vet var d ikke før denne sessongen at vi hadde hode over vannet å da er d helt hodeløst å tro at man ska stupe uti vannet igjen med sky høye lønninger å sinnsyke overgangsummer.
Men viss d ikke kommer såpass med midler kommende sessong så er d mulig jeg også slutter meg til hylekoret mot Ken Bates. Men ikke før.
Angående Simon Grayson var jeg også skeptisk når man så form svikten etter FA cup kampene, men jeg mener at han har motbevist alt med og ta oss opp til slutt.
Hva han har i CCC å gjøre får vi bare vente å se. Men vi kan ikke kappe hodet av mannen før han i d minste har prøvd... Skulle gjerne ha likt å sett va Den Hvite Yeboahen hadde greid som sjef i Leeds... Virker på meg som om han e en kjempe god Football Manager... Men hvem er ikke d???
Jeg må le...verken jeg eller andre har lansert undertegnenede som manager i Leeds ;DDet har eg ingen kompetanse til å prøve meg på engang.Derimot har jeg som alle andre her inne kompetanse til å synse om alt mulig ved klubben min-også managerspørsmålet.Etter å ha fulgt laget fanatisk i 35 år kan man mene noe om managere og spillere.Det kan alle supportere faktisk.Derfor er det ikke slik at alle som mener noe her inne er klar for å være manager i klubben.Det må kunne gå an å mene noe om alt mulig ved klubben i et diskusjonsforum.Mitt enkle poeng Rasmussen7 er(og det kan være helt på viddene)at etter MIN mening så har ikke Grayson det som skal til for å føre denne klubben tilbake til gamle høyder,dvs først opprykk til PL og siden stabilt Top Six.Jeg synes Grayson gjorde mange rare taktiske valg i løpet av sesongen og ikke minst mye rar låning av rask...Du kan mene noe helt annet uten at jeg skal påstå at du bør prøve deg som manager i klubben ;D
« Siste redigering: August 10, 2010, 12:48:41 av Asbjørn »

Kato

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #89 på: Mai 23, 2010, 12:35:02 »
Kan hende Grayson gjorde mye rart denne sesongen, men fire ting kan du aldri ta fra han:

1. Han ledet laget til opprykk.
2. Han snudde trenden, da svært mange hadde mistet trua.
3. Han slo Manchester United på Old Trafford.
4. Og ikke minst, han gjorde alt dette uten utstrakt pengebruk.

Ikke gæærnt det........

Ã… påstå at han ikke har det som skal til for å føre denne klubben tilbake til gamle høyder, er som å si at bærsesongen blir dårlig....... i januar.
« Siste redigering: August 10, 2010, 12:48:26 av Asbjørn »