Skrevet av Emne: Grayson er helt konge/Grayson må ut  (Lest 94443 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Grayson er helt konge/Grayson må ut
« på: April 03, 2010, 17:27:22 »
Du e en sympatisk fyr Simon, men no e det time to go!!!!

Tom S

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #1 på: April 03, 2010, 17:32:22 »
Ja, Simon det er nok dessverre TIME TO GO!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #2 på: April 03, 2010, 17:33:54 »
Jepp. Total kollaps og ansvaret er ditt. Det er fortsatt kamper igjen til å redde sesongen men ikke med den mannen i sjefstolen.
Jon R.

Trondjo

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #3 på: April 03, 2010, 17:39:45 »
Grayson out!

George Graham inn!
 

Evig Pint

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #4 på: April 03, 2010, 17:54:51 »
Bates og Grayson må dele ansvaret. Bates sparker ikke seg selv, så her er svaret enkelt. Grayson ut.

Vi har ikke laget en skikkelig målsjangs på fire oppgjør. 4 tap er en ting, men 4 kamper uten å skåre mål er latterlig. Dette er Grayson sitt ansvar. Dickov!? Spar meg.
« Siste redigering: April 03, 2010, 18:17:13 av Evig Pint »
Marching on together

Corleone

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #5 på: April 03, 2010, 18:23:59 »
Skulle fått inn en Tom Nordlie type som kunne skremme gutta i form.
Leeds United ser svært tafatt ut om dagen, og vil ikke si at Graysons holdning har vært noe eksempel til etterfølgelse akkurat  :-\

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #6 på: April 03, 2010, 18:30:17 »
Skulle fått inn en Tom Nordlie type som kunne skremme gutta i form.
Leeds United ser svært tafatt ut om dagen, og vil ikke si at Graysons holdning har vært noe eksempel til etterfølgelse akkurat  :-\
Bønnfall George Graham om å ta de 7 siste kampene!da går det veien!!!!

Rasmussen7

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #7 på: April 03, 2010, 19:28:58 »
Georg Graham???? hahahaha huske dåkker ikke korsn fotball han sto førr???
Skape vi ikke målsjangsa nu så gjør vi d ihvertfall ikke me georg bak spakan d e nu en ting som e sikkert.... Men viss dåkker syns 0-0 e et bra resultat for å klare opprykk så gjerne førr mæ.

haak-d

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #8 på: April 03, 2010, 19:36:08 »
Få henta Rekdal!! Han er bedriver jo coaching i verdensklasse, i hvertfall i følge seg selv!

Men tror han kan få skikk på forsvaret, og med trygghet bak vil det spre seg og spissene begynner å putte igjen!
 

Here we go again

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #9 på: April 03, 2010, 19:39:06 »
Få henta Rekdal!! Han er bedriver jo coaching i verdensklasse, i hvertfall i følge seg selv!

Men tror han kan få skikk på forsvaret, og med trygghet bak vil det spre seg og spissene begynner å putte igjen!

Men trygghet bak hadde vi jo fått i følge alle optimistene her inne i siste kamp mot Norwich.

Evig Pint

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #10 på: April 03, 2010, 20:02:38 »
Forstår aldri folk som absolutt må heve seg over andre - spesielt nå som det går dårlig. "Dette har jeg allerede spådd bla bla". Kan man klandre folk for å tenke positivt? Med bl.a. Higgs i mål, og Collins som ny stopper så vi bra ut bakover mot Norwich. Så du kampen kan du ikke benekte det.

Leeds største problem er at de ikke skårer mål. Idag slipper vi i tillegg inn enkle mål. Da vinner man ikke fotballkamper.

Enten så får Grayson sparken nå,

ELLER

så får han sparken i sommer

ELLER

så får han tillitt og en ny sjangs til å bygge opp en ny tropp i sommer.

Hva er riktig?
Jeg mener Grayson har gjort så mye galt de siste måndene at Bates ikke har noe valg. Han må gå - i hvert fall viss vi skal ha håp om opprykk i år. Dette snur ikke med Grayson som manager.
« Siste redigering: April 03, 2010, 20:08:28 av Evig Pint »
Marching on together

Here we go again

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #11 på: April 03, 2010, 20:12:27 »
Hvis det er meg du sikter til så er det ikke snakk om å heve seg over andre. Derimot er det forskjell på å være positiv og naiv.

Evig Pint

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #12 på: April 03, 2010, 20:21:15 »
Vil gjerne se det innlegget der du spår mange baklengs mot før kampen mot Swindon.. Siden du er så realistisk. Enkelt å være etterpåklok. Vi slapp ikke til divisjonens beste lag i nesten 90 minutter med to-tre nye menn i forsvar. Det så bra ut bakover på banen. Ã… slippe inn for mange mål har forøvrig ikke vært et stort problem denne sesongen.

Forstår derfor ikke poenget med et slikt innlegg som du postet ovenfor her. Hva er formålet?

Slike innlegg har vært en trend de siste ukene, og jeg skjønner ikke poenget. Vi har det alle jævlig som Leedsfans nå. Lar det være opp til deg om du ønsker å føle deg truffet eller ikke.
« Siste redigering: April 03, 2010, 20:22:47 av Evig Pint »
Marching on together

Here we go again

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #13 på: April 03, 2010, 20:29:37 »
Da forstår du egentlig ikke hensikten med et diskusjonsforum, eller så forsøker du kvele det.  Lar det være opp til deg om du forstår det eller ei.

Evig Pint

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #14 på: April 03, 2010, 20:33:13 »
Forklar hva det er du vil diskutere da?
Marching on together

Here we go again

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #15 på: April 03, 2010, 20:50:27 »
Tror neppe det hadde vært noen løsning å hente inn Rekdal de siste kampene.  Hele kolapsen til Leeds etter nyttår ligger på det mentale plan.  Laget er ikke blitt så mye dårligere enn hva det var før jul.  Hadde vi spilt slik som vi har spilt etter nyttår i forsesongen hadde vi vært i bunnstriden nå.
Det må ha skjedd noe fundamentalt galt i hele spillergruppen som gjør at laget ikke fungerer.  Alt styret rundt Beckford kan være en årsak.  Grayson hentet sikkert inn Dickov for å prøve å få tilbake lagånden som drev oss fram før jul.  Men der ser det ut som han misslyktes og samtidig er det jo en liten falitt erklæring fra godeste Graysons side.
Kanskje det hadde hjulpet å få på plass en ny trener nå i det siste kampene, men det kan slå begge veier.  Men jeg ville i alle fall gått for en trener fra Storbritania og ikke for dem en ukjent nordmann, selv om han er Leedsfan;)

SuperLeeds!

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #16 på: April 03, 2010, 22:36:15 »
Ny trener - da vil jeg foreslå Ronny Deila. Han har gjort underverker med lite penger å rutte med i Godset. Lar ungdommen slippe til og de presterer - hele tiden! :)

veteranen

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #17 på: April 13, 2010, 22:48:53 »
Lurer på om dette etterhvert seiler opp som Tom S. og Jon R. sin favorittråd...  ;)

Mye kan forandre seg på ti dager, også i fotballverdenen!  :)
« Siste redigering: April 13, 2010, 22:51:23 av veteranen »

Tom S

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #18 på: April 13, 2010, 22:52:27 »
Lurer på om dette etterhvert seiler opp som Tom S. og Jon R. sin favorittråd...  ;)

Mye kan forandre seg på ti dager, også i fotballverdenen!  :)

Eg legger meg langflat for denne, var så langt nede etter Swindonkampen at eg mista både nattesøvn og matlyst, i tillegg til gangsynet....
COME ON LEEDS !!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #19 på: April 13, 2010, 22:54:45 »
Lurer på om dette etterhvert seiler opp som Tom S. og Jon R. sin favoritttråd...  ;)

Mye kan forandre seg på ti dager, også i fotballverdenen!  :)

Hehe, men samme hvordan man snur og vender på det så har vi sløst bort en trygg ledelse ved årskiftet til å havne i denne trilleren nå.  Og etter å ha fulgt Leeds i mange tiår så vet jeg at det ikke er over ennå selv om vi nå har 3 seire på rad.
Og Grayson sammen med guttene har vist store svakheter.  Alle lag har downperioder, men vår varte unormalt lenge og laget virket til tider paralysert.  Håper det nå har snudd slik at vi omsider kan komme oss opp en divisjon igjen ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #20 på: April 13, 2010, 22:59:52 »
Lurer på om dette etterhvert seiler opp som Tom S. og Jon R. sin favoritttråd...  ;)

Mye kan forandre seg på ti dager, også i fotballverdenen!  :)

Hehe, men samme hvordan man snur og vender på det så har vi sløst bort en trygg ledelse ved årskiftet til å havne i denne trilleren nå.  Og etter å ha fulgt Leeds i mange tiår så vet jeg at det ikke er over ennå selv om vi nå har 3 seire på rad.
Og Grayson sammen med guttene har vist store svakheter.  Alle lag har downperioder, men vår varte unormalt lenge og laget virket til tider paralysert.  Håper det nå har snudd slik at vi omsider kan komme oss opp en divisjon igjen ;)


...og nå er det atter vi som har '2.plass-presset' som i tur og orden har blitt for tøft for Leeds, Swindon & Millwall...   ::)



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sviper

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #21 på: April 13, 2010, 23:05:43 »

skal vi vere enige om at Grayson spilte rimelig greit i dag?selv om bytta burde kommet ved rundt 75 min,og ikke når det var igjen 3 min
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #22 på: April 13, 2010, 23:06:37 »
Lurer på om dette etterhvert seiler opp som Tom S. og Jon R. sin favorittråd...  ;)

Mye kan forandre seg på ti dager, også i fotballverdenen!  :)

Eg legger meg langflat for denne, var så langt nede etter Swindonkampen at eg mista både nattesøvn og matlyst, i tillegg til gangsynet....
[/b]

Og det kan din kone bevitne :D

Tom S

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #23 på: April 13, 2010, 23:10:03 »
Lurer på om dette etterhvert seiler opp som Tom S. og Jon R. sin favorittråd...  ;)

Mye kan forandre seg på ti dager, også i fotballverdenen!  :)

Eg legger meg langflat for denne, var så langt nede etter Swindonkampen at eg mista både nattesøvn og matlyst, i tillegg til gangsynet....

Men, må legge til at den laaaaaange downperioden er bekymringsverdig og bør evalueres etter sesongen! Larry har mykje å lære enda...
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #24 på: April 13, 2010, 23:11:08 »
Lurer på om dette etterhvert seiler opp som Tom S. og Jon R. sin favorittråd...  ;)

Mye kan forandre seg på ti dager, også i fotballverdenen!  :)

Eg legger meg langflat for denne, var så langt nede etter Swindonkampen at eg mista både nattesøvn og matlyst, i tillegg til gangsynet....
[/b]

Og det kan din kone bevitne :D

Ja, har forstått det slik at du og ho har funnet tonen på FB...
 ;D
COME ON LEEDS !!

testo

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #25 på: April 13, 2010, 23:11:09 »
Lurer på om dette etterhvert seiler opp som Tom S. og Jon R. sin favorittråd...  ;)

Mye kan forandre seg på ti dager, også i fotballverdenen!  :)

Eg legger meg langflat for denne, var så langt nede etter Swindonkampen at eg mista både nattesøvn og matlyst, i tillegg til gangsynet....
[/b]

Og det kan din kone bevitne :D

Aner at siste ordet ikke er sagt her :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #26 på: April 13, 2010, 23:13:42 »
Lurer på om dette etterhvert seiler opp som Tom S. og Jon R. sin favorittråd...  ;)

Mye kan forandre seg på ti dager, også i fotballverdenen!  :)

Eg legger meg langflat for denne, var så langt nede etter Swindonkampen at eg mista både nattesøvn og matlyst, i tillegg til gangsynet....
[/b]

Og det kan din kone bevitne :D

Ja, har forstått det slik at du og ho har funnet tonen på FB...
 ;D

Det var hun som begynte :D ;)

Stephenjazz

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #27 på: April 13, 2010, 23:13:53 »

skal vi vere enige om at Grayson spilte rimelig greit i dag?selv om bytta burde kommet ved rundt 75 min,og ikke når det var igjen 3 min
Det blir helt feil å frede han etter 3 seire mot mye svakere motstand. Grayson har jo bommet totalt etter nyttår totalt sett, det kan koste opprykket. Om det blir opprykk er jeg skeptisk til at han skal fortsette. Siden han har vist klare taktiske svakheter, fraværende til tider på benken. Har ikke klart å skjerpe spillera eller vært den motivatoren som trengs. Latt spillere som har vært horrible spille igjen neste kamp. Hughes, Howson, og Lowry er eksempler på det.
Det blir aldri umoderne å vinne

Tom S

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #28 på: April 13, 2010, 23:15:48 »
Lurer på om dette etterhvert seiler opp som Tom S. og Jon R. sin favorittråd...  ;)

Mye kan forandre seg på ti dager, også i fotballverdenen!  :)

Eg legger meg langflat for denne, var så langt nede etter Swindonkampen at eg mista både nattesøvn og matlyst, i tillegg til gangsynet....
[/b]

Og det kan din kone bevitne :D

Ja, har forstått det slik at du og ho har funnet tonen på FB...
 ;D

Det var hun som begynte :D ;)

Vi er alle Leedsvenner!
 :)
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #29 på: April 13, 2010, 23:17:14 »

skal vi vere enige om at Grayson spilte rimelig greit i dag?selv om bytta burde kommet ved rundt 75 min,og ikke når det var igjen 3 min
Det blir helt feil å frede han etter 3 seire mot mye svakere motstand. Grayson har jo bommet totalt etter nyttår totalt sett, det kan koste opprykket. Om det blir opprykk er jeg skeptisk til at han skal fortsette. Siden han har vist klare taktiske svakheter, fraværende til tider på benken. Har ikke klart å skjerpe spillera eller vært den motivatoren som trengs. Latt spillere som har vært horrible spille igjen neste kamp. Hughes, Howson, og Lowry er eksempler på det.

Den aller største feilen SG har gjort er antakeligvis at han har stolt for mye på Beckford!