Skrevet av Emne: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010  (Lest 179789 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #60 på: Mai 02, 2010, 21:46:12 »
Higgs
Hughes - Bromby - Collins - Parker
Gradel - Kilkenny - Howson - Watt
Becchio - Beckford

 Fornuftig valg, men det er vel tvilsomt at Parker spiller.

 Og så blir det tidenes nedtur om vi ikke står til opprykkseksamen på lørdag!
« Siste redigering: Mai 02, 2010, 21:50:58 av hallghel »
Super Leeds since 1968

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #61 på: Mai 02, 2010, 21:52:04 »
Regner med Leeds drar denne kampen i land pga tidligere erfaring samt roen i laget og blandt supporterne!


Hehe...vakkert formulert ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

karlgren1

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #62 på: Mai 02, 2010, 22:01:20 »
Mitt skräckscenario är följande: vi går upp, men FA tycker att ägarförhållandena under Bates inte är acceptabla så vi åker ner igen och får börja nästa säsong på -15 poäng.

testo

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #63 på: Mai 02, 2010, 23:54:18 »

off top men ....
Vulkanen kaster aske igjen.
Turen kan ryke for flere reisende neste helg >:(
http://www.dagbladet.no/2010/05/02/nyheter/innenriks/eyjafjallajokull/island/aske/11542093/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sviper

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #64 på: Mai 03, 2010, 08:49:32 »

off top men ....
Vulkanen kaster aske igjen.
Turen kan ryke for flere reisende neste helg >:(
http://www.dagbladet.no/2010/05/02/nyheter/innenriks/eyjafjallajokull/island/aske/11542093/

dette bekymrer meg snart mer enn om vi slår BR,for der har jeg funnet roen og fått god følelsen.Men det blir for jævlig om vi ikke får sette oss på flyet fredag :(
LIFE IS LEEDS

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #65 på: Mai 03, 2010, 09:04:00 »
Mulig at det har vært nevnt før, men :

8.mai - frigjøringsdag - også for Leeds United 65 år etter?

Blir 8.mai 2010 nesten like stor for oss Leeds-fans som den var for det norske folk for 65 år siden? Skal vi endelig frigjøre oss fra League 1 for evig og alltid?

Hvis det skjer, tror jeg at jeg må kjøpe meg flaggstang, slik at jeg kan markere denne dagen i fremtiden.

I believe!
The future's so White I've got to wear shades 8)

ArneS

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #66 på: Mai 03, 2010, 10:51:09 »
Teoretisk sett kan vi rykke opp med tap, skrive det her. Det er riktig, men jeg er 100% overbevist om at minst et av de de 3 lagene Charlton, Swindon eller Millwall tar 3 poeng i siste serierunde.

Uavgjort holder for å holde Hudds og Charlton (på måldiff) bak oss, men jeg er rimelig sikker på at det ikke blir uavgjort i kampen Millwall-Swindon. Skulle det stå uavgjort i den kampen rundt 80 minutter, kan man være sikkert på at begge lag kaster alle kluter til med det som kan krype og gå av offensive krefter, for uavgjort tjener ingen. I teorien kan millwall rykke opp med uavgjort om det føler seg sikre på at Leeds taper, men da må vi nok (som millwall) ligger under med minst 2 mål ved ca 75-80 minutter.

Regn med et vanvittig stormløp mot Rovers-målet fra start, og så får vi håpe at ikke blir helt hawai, men at det gir rask uttelling. Leeds har jo ellers gang på gang vist at de er nødt til å drepe en kamp for ikke å pisse i buksa, så de er å håpe at målene virkelig renner inn i Roversmålet.

Vi bare skal opp i år og det MÃ… skje 8.mai, ellers kommer alle psykiatriske institusjoner i Norge bli overfyllt av Leeds-fans. Personlig regner jeg med minst 6 mnd rekonvalens.


Har også lekt meg med mulighetene for direkte opprykk uavhengig av egen seier.  Det betrygger meg litt at teorien er til stede også med tap - vi har hatt så mye gullhår i det siste når det gjelder de andre lagenes resultater at jeg ikke blir forundret om det slår til igjen med noen uavgjortkamper.
Uansett blir det noen sterkt spennende timer på lørdag ettermiddag.
Den 17. mann

AndyMathie

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #67 på: Mai 03, 2010, 11:11:33 »
Denne kampen vinner vi om Grayson benker Beckford. Om han velger å kjøre han fra start så går dette rett til h......

Bevisene er mange det siste halvåret så blir ikke vits å argumentere mot den påstanden!
We are Leeds and we are proud of it!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #68 på: Mai 03, 2010, 12:39:52 »
Higgs
Bromby - Naylor - Collins - Hughes
Snoddy - Kilkenny - Howson - Johnson/Gradel
Becchio - Beckford

Tipper dette blir tilnærmet rett lag til helgen.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

berlin

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #69 på: Mai 03, 2010, 12:50:03 »
Higgs
Bromby - Naylor - Collins - Hughes
Snoddy - Kilkenny - Howson - Johnson/Gradel
Becchio - Beckford

Tipper dette blir tilnærmet rett lag til helgen.

Joda, men ser ikke bort fra at det blir Snoddy som starter på benken denne gangen,
til fordel for Watt. Gradel har jo vist seg veldig løpssterk på slutten av sesongen,
slik at midtbanen ikke blir skadelidende, han kan vel også spille på høyre siden.

Det er ingen tvil om at Watt har herlig teknikk og fart. Ser for meg at han kan kombinere bra med både Becks og Becchio. Men selvfølgelig kan det være at Grayson ikke starter med 4 "angripere" selv om han sluttet med fem mot Charlton.

PS!  Bromby har du vel først og fremst med pga innkastene sine, elller?  ;)

abbe

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #70 på: Mai 03, 2010, 14:29:07 »
Kan man håpe at Leeds stiller med midtbane denne gang og ikke 4 mann som ser på ballen som flyr over dem?

B_Ød

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #71 på: Mai 03, 2010, 14:42:25 »
Kan man håpe at Leeds stiller med midtbane denne gang og ikke 4 mann som ser på ballen som flyr over dem?

Det hadde vært no det!
Ups & Ups!!

JanPSyse

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #72 på: Mai 03, 2010, 15:53:36 »
Har gått og sunget på Chumbawamba idag.

"I get knocked down, but I get up again, you're never gonna keep me down"

Er sinnsykt nervøs ei uke før kampen. Uff! :-\
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Hobben

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #73 på: Mai 03, 2010, 17:35:17 »
Denne kampen vinner vi om Grayson benker Beckford. Om han velger å kjøre han fra start så går dette rett til h......

Bevisene er mange det siste halvåret så blir ikke vits å argumentere mot den påstanden!

Blir for dumt og si noe sånt, fyren har nesten scort halvparten av målene i år!
Start med BECKFORD!!!!
Rogaland Whites

sviper

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #74 på: Mai 03, 2010, 17:55:27 »
Denne kampen vinner vi om Grayson benker Beckford. Om han velger å kjøre han fra start så går dette rett til h......

Bevisene er mange det siste halvåret så blir ikke vits å argumentere mot den påstanden!

Blir for dumt og si noe sånt, fyren har nesten scort halvparten av målene i år!
Start med BECKFORD!!!!

Start med både beckford og watt,pøs på fra start og mose mose mose,
Av de lag som IKKE rykker ned så er Bristol R det laget som har sluppet inn flest mål,så pøs på
LIFE IS LEEDS

Le Jardin

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #75 på: Mai 03, 2010, 18:20:10 »
Teoretisk sett kan vi rykke opp med tap, skrive det her. Det er riktig, men jeg er 100% overbevist om at minst et av de de 3 lagene Charlton, Swindon eller Millwall tar 3 poeng i siste serierunde.

Uavgjort holder for å holde Hudds og Charlton (på måldiff) bak oss, men jeg er rimelig sikker på at det ikke blir uavgjort i kampen Millwall-Swindon. Skulle det stå uavgjort i den kampen rundt 80 minutter, kan man være sikkert på at begge lag kaster alle kluter til med det som kan krype og gå av offensive krefter, for uavgjort tjener ingen. I teorien kan millwall rykke opp med uavgjort om det føler seg sikre på at Leeds taper, men da må vi nok (som millwall) ligger under med minst 2 mål ved ca 75-80 minutter.

Regn med et vanvittig stormløp mot Rovers-målet fra start, og så får vi håpe at ikke blir helt hawai, men at det gir rask uttelling. Leeds har jo ellers gang på gang vist at de er nødt til å drepe en kamp for ikke å pisse i buksa, så de er å håpe at målene virkelig renner inn i Roversmålet.

Vi bare skal opp i år og det MÃ… skje 8.mai, ellers kommer alle psykiatriske institusjoner i Norge bli overfyllt av Leeds-fans. Personlig regner jeg med minst 6 mnd rekonvalens.


Har også lekt meg med mulighetene for direkte opprykk uavhengig av egen seier.  Det betrygger meg litt at teorien er til stede også med tap - vi har hatt så mye gullhår i det siste når det gjelder de andre lagenes resultater at jeg ikke blir forundret om det slår til igjen med noen uavgjortkamper.
Uansett blir det noen sterkt spennende timer på lørdag ettermiddag.

Har også regna ut dette, men vet noen hva som skjer hvis Leeds og Millwall kommer HELT likt på 2. plass. det kan skje (Gud forby). Vi taper 0-1 og MIllw og Swind spiller 2-2 eller tilsvarende (1-2 og 3-3). Noen som vet reglementet? Innbyrdes oppgjør, ny kamp eller rykker begge opp (play-off avlyses) MÃ… vite dette...før lørdag!

LYKKE TIL; stoler på gutta uansett.

Terje, som kanskje ikke får fulgt med lørdag. Argh
"Victory is in our sights"

Svend Anders

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #76 på: Mai 03, 2010, 18:26:11 »
Frykter jeg kommer til å spy av nervøsitet før avspark på lørdag. Selv om jeg er stor optimist og "vet" vi kommer til å ta de, vet man aldri med Leeds.

Hva gjelder laget så skuffet Snoddy og Johnson meg stort på lørdag, og minst en av de bør benkes. Watt bør starte, enten på kant eller som spiss (da Gradel ned på kant). Jeg tror vi trenger Doyles erfaring på midten i en slik kamp, og Killa til å få igang pasningsspillet litt mer.

Som flere allerede har påpekt, første målet på lørdag blir alfa omega. Jeg gir mye for en tidlig Leeds-scoring. Frykter vi knekker totalt om Bristol skulle få et heldig eller uventet mål før vi har puttet MINST en gang.

Noen forslag til hvordan man roer nerver allerede fem dager i forveien?

SA

Evig Pint

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #77 på: Mai 03, 2010, 19:21:01 »
Blir faktisk fysisk uvel av å tenke på denne kampen.
Marching on together

Dennis

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #78 på: Mai 03, 2010, 19:22:35 »
Det er et nervøst oppgjør vi går i møte, men sjansen for opprykk ble BETRAKTELIG bedre på lørdag - tross tap!

Bristol Rovers så ut til å ha tatt sommerferie mot Norwich (rent resultatmessig) så et skjerpet Leeds bør ta dette.
Marching on together!

baste

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #79 på: Mai 03, 2010, 19:55:20 »
Higgs
Bromby - Naylor - Collins - Hughes
Snoddy - Kilkenny - Howson - Johnson/Gradel
Becchio - Beckford

Tipper dette blir tilnærmet rett lag til helgen.

Johnson skuffet og bør benkes, ellers ser det bra ut. Kanskje Watt?
LEEDS kunne solgt 60 000 billetter, skal man tru rapportene, ingen billetter å oppdrive nå.

MOT

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #80 på: Mai 03, 2010, 20:57:04 »
Frykter jeg kommer til å spy av nervøsitet før avspark på lørdag. Selv om jeg er stor optimist og "vet" vi kommer til å ta de, vet man aldri med Leeds.

Hva gjelder laget så skuffet Snoddy og Johnson meg stort på lørdag, og minst en av de bør benkes. Watt bør starte, enten på kant eller som spiss (da Gradel ned på kant). Jeg tror vi trenger Doyles erfaring på midten i en slik kamp, og Killa til å få igang pasningsspillet litt mer.

Som flere allerede har påpekt, første målet på lørdag blir alfa omega. Jeg gir mye for en tidlig Leeds-scoring. Frykter vi knekker totalt om Bristol skulle få et heldig eller uventet mål før vi har puttet MINST en gang.

Noen forslag til hvordan man roer nerver allerede fem dager i forveien?

SA
Piller og alkohol  ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

testo

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #81 på: Mai 03, 2010, 21:04:18 »
Frykter jeg kommer til å spy av nervøsitet før avspark på lørdag. Selv om jeg er stor optimist og "vet" vi kommer til å ta de, vet man aldri med Leeds.

Hva gjelder laget så skuffet Snoddy og Johnson meg stort på lørdag, og minst en av de bør benkes. Watt bør starte, enten på kant eller som spiss (da Gradel ned på kant). Jeg tror vi trenger Doyles erfaring på midten i en slik kamp, og Killa til å få igang pasningsspillet litt mer.

Som flere allerede har påpekt, første målet på lørdag blir alfa omega. Jeg gir mye for en tidlig Leeds-scoring. Frykter vi knekker totalt om Bristol skulle få et heldig eller uventet mål før vi har puttet MINST en gang.

Noen forslag til hvordan man roer nerver allerede fem dager i forveien?

SA

Dette roa mine nerver betraktlig SA
;)
Match Highlights-- søk 28/10/09
http://www.sport247.tv/lufc/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Same

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #82 på: Mai 03, 2010, 21:20:23 »
Frykter jeg kommer til å spy av nervøsitet før avspark på lørdag. Selv om jeg er stor optimist og "vet" vi kommer til å ta de, vet man aldri med Leeds.

Hva gjelder laget så skuffet Snoddy og Johnson meg stort på lørdag, og minst en av de bør benkes. Watt bør starte, enten på kant eller som spiss (da Gradel ned på kant). Jeg tror vi trenger Doyles erfaring på midten i en slik kamp, og Killa til å få igang pasningsspillet litt mer.

Som flere allerede har påpekt, første målet på lørdag blir alfa omega. Jeg gir mye for en tidlig Leeds-scoring. Frykter vi knekker totalt om Bristol skulle få et heldig eller uventet mål før vi har puttet MINST en gang.

Noen forslag til hvordan man roer nerver allerede fem dager i forveien?

SA

Dette roa mine nerver betraktlig SA
;)
Match Highlights-- søk 28/10/09
http://www.sport247.tv/lufc/

Ble enda litt mer nerøvs nå, dette er en kamp som må vinner, og burde vinnes. Men vi vet jo ofte hva som skjer i slike kamper der nervene og tenningsnivået er høyt. Lurer på om det er mulig å sette seg inn i koma i en 4 dagers tid?  ::)

ArneS

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #83 på: Mai 03, 2010, 21:36:22 »
Teoretisk sett kan vi rykke opp med tap, skrive det her. Det er riktig, men jeg er 100% overbevist om at minst et av de de 3 lagene Charlton, Swindon eller Millwall tar 3 poeng i siste serierunde.

Uavgjort holder for å holde Hudds og Charlton (på måldiff) bak oss, men jeg er rimelig sikker på at det ikke blir uavgjort i kampen Millwall-Swindon. Skulle det stå uavgjort i den kampen rundt 80 minutter, kan man være sikkert på at begge lag kaster alle kluter til med det som kan krype og gå av offensive krefter, for uavgjort tjener ingen. I teorien kan millwall rykke opp med uavgjort om det føler seg sikre på at Leeds taper, men da må vi nok (som millwall) ligger under med minst 2 mål ved ca 75-80 minutter.

Regn med et vanvittig stormløp mot Rovers-målet fra start, og så får vi håpe at ikke blir helt hawai, men at det gir rask uttelling. Leeds har jo ellers gang på gang vist at de er nødt til å drepe en kamp for ikke å pisse i buksa, så de er å håpe at målene virkelig renner inn i Roversmålet.

Vi bare skal opp i år og det MÃ… skje 8.mai, ellers kommer alle psykiatriske institusjoner i Norge bli overfyllt av Leeds-fans. Personlig regner jeg med minst 6 mnd rekonvalens.


Har også lekt meg med mulighetene for direkte opprykk uavhengig av egen seier.  Det betrygger meg litt at teorien er til stede også med tap - vi har hatt så mye gullhår i det siste når det gjelder de andre lagenes resultater at jeg ikke blir forundret om det slår til igjen med noen uavgjortkamper.
Uansett blir det noen sterkt spennende timer på lørdag ettermiddag.

Har også regna ut dette, men vet noen hva som skjer hvis Leeds og Millwall kommer HELT likt på 2. plass. det kan skje (Gud forby). Vi taper 0-1 og MIllw og Swind spiller 2-2 eller tilsvarende (1-2 og 3-3). Noen som vet reglementet? Innbyrdes oppgjør, ny kamp eller rykker begge opp (play-off avlyses) MÃ… vite dette...før lørdag!

LYKKE TIL; stoler på gutta uansett.

Terje, som kanskje ikke får fulgt med lørdag. Argh

Hvis poeng og målscore er lik, er det innbyrdes oppgjør.  Da rykker Millwall opp.
Den 17. mann

ArneS

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #84 på: Mai 03, 2010, 21:40:09 »
"Hull er definitivt nede", melder NrK.    1. skritt av min signatur er dermed i boks.    2. skritt ordner seg på lørdag.  3. skritt kan jeg glatt vente til august for å få oppfylt!
Den 17. mann

testo

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #85 på: Mai 03, 2010, 21:40:49 »
La oss drepe denne kampen med en gang og få 2-3 mål før BR får gløtta på øya                 
                   
                   Higgs
        Bromby - Naylor - Collins
Doyle - Kilkenny - Howson - Watt - White
             Becchio - Gradel
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sviper

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #86 på: Mai 03, 2010, 21:41:01 »
Frykter jeg kommer til å spy av nervøsitet før avspark på lørdag. Selv om jeg er stor optimist og "vet" vi kommer til å ta de, vet man aldri med Leeds.

Hva gjelder laget så skuffet Snoddy og Johnson meg stort på lørdag, og minst en av de bør benkes. Watt bør starte, enten på kant eller som spiss (da Gradel ned på kant). Jeg tror vi trenger Doyles erfaring på midten i en slik kamp, og Killa til å få igang pasningsspillet litt mer.

Som flere allerede har påpekt, første målet på lørdag blir alfa omega. Jeg gir mye for en tidlig Leeds-scoring. Frykter vi knekker totalt om Bristol skulle få et heldig eller uventet mål før vi har puttet MINST en gang.

Noen forslag til hvordan man roer nerver allerede fem dager i forveien?

SA

med KAMPEN i bakhodet,samt tvilsomme meldinger fra den Islandske skorstein,er det ikke godt å si hva en skal putte i seg.Liiiitt tidlig med Whiskey og Cola kansje???
LIFE IS LEEDS

Geiremann

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #87 på: Mai 03, 2010, 22:19:04 »
Er sterk i trua på opprykk. Detta bør gå veien. Jeg er foreløpig mest bekymra for hvordan jeg skal få sett kampen, dersom det blir mulig på tv/ nett. Utrolig rart å legge alle konfirmasjonene til sesongavslutninga for fotball i England. Hvem er ansvarlig for dette >:(
Noen bør ta sin hatt og gå, og da mener jeg ikke Simon Grayson
 :)
Member of "The Peterborough eight".

testo

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #88 på: Mai 03, 2010, 22:31:02 »
Er sterk i trua på opprykk. Detta bør gå veien. Jeg er foreløpig mest bekymra for hvordan jeg skal få sett kampen, dersom det blir mulig på tv/ nett. Utrolig rart å legge alle konfirmasjonene til sesongavslutninga for fotball i England. Hvem er ansvarlig for dette >:(
Noen bør ta sin hatt og gå, og da mener jeg ikke Simon Grayson
 :)

Bruker kona hatt :D
Et annet alternativ hadde vært å legge dette til September mnd....da slipper du det med hatten ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Geiremann

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #89 på: Mai 03, 2010, 22:49:13 »
Er sterk i trua på opprykk. Detta bør gå veien. Jeg er foreløpig mest bekymra for hvordan jeg skal få sett kampen, dersom det blir mulig på tv/ nett. Utrolig rart å legge alle konfirmasjonene til sesongavslutninga for fotball i England. Hvem er ansvarlig for dette >:(
Noen bør ta sin hatt og gå, og da mener jeg ikke Simon Grayson
 :)

Bruker kona hatt :D
Et annet alternativ hadde vært å legge dette til September mnd....da slipper du det med hatten ;)

Kona bruker sjelden hatt og ho skal slippe å gå  :)
Jeg tenkte mer på at de som har hatt det overordna ansvaret for å starte med konfirmasjoner på våren burde ha skjønt dilemmaet det skaper for oss som har vår egen fotballreligion.
Hadde det vært opp til meg skulle nevøen min, og alle andre fremtidige konfirmanter som jeg skal i konfirmasjoner til, blitt konfirmert på Elland Road.





Det er dessverre ikke opp til meg  :(
Member of "The Peterborough eight".