Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 175986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vielljaa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #120 på: Mai 21, 2010, 17:37:09 »
Uansett, han er forhåpentligvis ikke ment som ersatter for Beckford OM det i det hele tatt er hold i disse ryktene. Antakelig er det bare en Barcodefan som tror litt for mye om sitt eget lag.

Blir litt som at Barca skulle ersattet Messi med en 17-åring som aldri har vært fast, om man kan overføre betydningen av spilleren på en banal måte. 10 mål blir dessverre minst 20 for lite ift Beckfords snitt.
Hvem Ranger har måttet kjempe om plass med driter jeg i; NUFC interesserer meg ikke, men så vidt jeg kan erindre, ble både Best og Harewood hentet inn fordi daværende stall - Nile Ranger inkludert - ikke var god nok? Med andre ord kan han ikke bære ansvaret Beckford har hatt de siste tre sesongene og det var hele poenget mitt. Som sagt er dette bare rykter også.

Jeg håper for guds skyld at du er klar over at det høyeste nivået Beckford har spilt på er L1? Det er E-N-O-R-M-T stor forskjell på L1 og CCC. Beckford kunne aldri scoret 25-30 mål i CCC, og han vil klart falle sammen hvor nå hen i PL han havner.

Kommer mer snart, skal bare ut en tur. Ikke ferdig med begrunnelsen enda. ;)

Enormt stor forskjell? Nå synes jeg du er litt på luggeføre :P Men venter i spenning på begrunnelsen din :)
There is only one United

Per Arne

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #121 på: Mai 21, 2010, 17:37:44 »
Uansett, han er forhåpentligvis ikke ment som ersatter for Beckford OM det i det hele tatt er hold i disse ryktene. Antakelig er det bare en Barcodefan som tror litt for mye om sitt eget lag.

Blir litt som at Barca skulle ersattet Messi med en 17-åring som aldri har vært fast, om man kan overføre betydningen av spilleren på en banal måte. 10 mål blir dessverre minst 20 for lite ift Beckfords snitt.
Hvem Ranger har måttet kjempe om plass med driter jeg i; NUFC interesserer meg ikke, men så vidt jeg kan erindre, ble både Best og Harewood hentet inn fordi daværende stall - Nile Ranger inkludert - ikke var god nok? Med andre ord kan han ikke bære ansvaret Beckford har hatt de siste tre sesongene og det var hele poenget mitt. Som sagt er dette bare rykter også.

Jeg håper for guds skyld at du er klar over at det høyeste nivået Beckford har spilt på er L1? Det er E-N-O-R-M-T stor forskjell på L1 og CCC. Beckford kunne aldri scoret 25-30 mål i CCC, og han vil klart falle sammen hvor nå hen i PL han havner.

Kommer mer snart, skal bare ut en tur. Ikke ferdig med begrunnelsen enda. ;)

Har du sett veldig mange kamper i L1 kontra ccc?

Om du ikke har gjort det, hadde det vært interessant å få vite hva annet du underbygger den tesen på.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #122 på: Mai 21, 2010, 17:50:33 »
Jeg håper for guds skyld at du er klar over at det høyeste nivået Beckford har spilt på er L1? Det er E-N-O-R-M-T stor forskjell på L1 og CCC. Beckford kunne aldri scoret 25-30 mål i CCC, og han vil klart falle sammen hvor nå hen i PL han havner.

Kommer mer snart, skal bare ut en tur. Ikke ferdig med begrunnelsen enda. ;)

Samme hvor mye du utbasunerer, tror jeg du tar feil i at forskjellen på L1 og CCc er E-N-O-R-M, som du så flott skriver det. Grunnen? Fire av de fem lagene fra 3.-7. plass i årets CCC har spilt i L1 så kort tid som ett-tre år tilbake, inkludert Leicester som gikk opp i fjor. Du skriver flere ganger "har du sett...", "du vet vel at...", men dette har du altså ikke fått med deg selv?

Ytterst få av disse har sprutet inn millionvis av pund for å oppnå disse ligaplasseringene. Newcastle var i en klasse for seg og de som holder seg i toppen jevnlig (WBA, feks) er nok bedre enn resten, men bak der er det mye fyllmasse. Reading holdt på å rykke ned til L1, for så å være like bak play off kort tid etter. Slik er det stadig.

En viss forskjell på nivået er det selvsagt og jeg påstår ikke at Beckford putter 25-30 mål i CCC. Likevel har jeg problemer med å tro at Ranger hadde putta 30 mål i L1 i år, noe han jo burde gjort om han skulle være en ersatter umiddelbart, noe du nærmest påstår, om jeg tolker deg rett? Derimot tror jeg at Beckford ville levert flere mål enn Nile Ranger for Leeds i CCC og det er derfor J-E-G ønsker en annen erstatter, enn en som kanskje blir god en gang. Om Ranger når Beckfords nivå om to-tre år, er totalt irrelevant. Det er ikke da vi trenger en erstatter, det er nå.

Om Ranger hadde scora 30 mål for Leeds i L1 om tre år, er totalt uinteressant. Da hadde Leeds aldri gått opp i årets sesong. På samme tid håper jeg ikke Leeds har så lavt ambisjonsnivå at vi skal trene Newcastleunggutter i årets sesong. Med andre ord er han ingen ersatter. Ser du poenget nå?

Hent han gjerne på lån, men da som tredje/fjerdevalg og ikke som erstatter for en spiss som har levert i tre sesonger som ingen andre. Og som dette mesterlaget ditt siklet på i januar, for å forbedre angrepsrekka de hadde.
« Siste redigering: Mai 21, 2010, 18:06:07 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Erik_

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #123 på: Mai 21, 2010, 17:57:39 »
Jeg håper for guds skyld at du er klar over at det høyeste nivået Beckford har spilt på er L1?
Det høyeste nivået Beckford har spilt på er i The Championship. Noen få kamper, men likefullt det høyeste...:)

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #124 på: Mai 21, 2010, 20:39:13 »
Beckford scorer mot lag ala Oldham, Stockport, Tranmere osv.

Og mot ManU og Tottenham, mener jeg å huske...
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #125 på: Mai 21, 2010, 20:40:04 »
Ja, vi er mer enig enn det så ut til i starten, men du må holde tunga rett i munnen.

Du sier at det er milevis mellom League One og CCC, for så å dra frem Forsters opptreden i Norwich som en grunn til å se opp for Newcastles unggutter. Den blir da litt intetsigende for min del, ettersom det jo tydeligvis ikke er noen målestokk ift CCC, i følge deg. Dette betyr ikke at jeg skyver unna Forsters prestasjoner - tvert imot, jeg mener han ser ut til å være et stort talent. Men om du skal stå for dine ord, så vil altså - siden Becks neppe ville scoret mer enn halvparten i CCC - Forster ikke være mer enn en under middels keeper i CCC? I så fall, hvorfor hente han?

Det andre er at du sier "vi ikke har lyst til" å ha Nile Ranger i tre år. Poenget var vel her et lån og da antakelig season long - om det i det hele tatt er noe i ryktene. Med andre ord: Vi har ikke tid til å vente på han, om Leeds skal ha ambisjoner utover å være en middelhavsfarer. Om du er enig i dette, var det jo liten grunn til å diskutere i det hele tatt, det var jo du som reagerte på at jeg ikke anså Ranger som en erstatter for Becks neste sesong.

Som jeg sa: gjerne som et suplement til en ellers godt skodd spissrekke, men den er per i dag (Beckford ekskludert) såpass tynn at jeg håper det er både ett, to og kanskje tre navn på blokka før eventuelt Ranger.

Jeg er forøvrig langt ifra sikker på at Nile Ranger hadde spilt fast i Leeds i sesonginnspurten, på tross av dine betrakninger om enorm ligaforskjell. Se bare på Sanchez Watt, for eksempel. Med all respekt, jeg holder Arsenal-talentene som et lite hakk større enn Barcodes', selv om det utelukkende blir på rykter.
« Siste redigering: Mai 21, 2010, 20:51:48 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #126 på: Mai 21, 2010, 20:40:55 »
Beckford scorer mot lag ala Oldham, Stockport, Tranmere osv.

Og mot ManU og Tottenham, mener jeg å huske...

 :D

Vanvittig godt poeng!  8)
Marching on together!

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #127 på: Mai 21, 2010, 20:52:53 »
Tråden handler om rykter inn og ut. Vi kan holde oss noe rundt der uten altfor mye avsporing.

Pluss når vi blir sure og sinte ser det ut som DB.no sine kommentar sider. And believe me, de er full av ymse avskum og kverulanter.

Lets all be friends, without quick tongues ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #128 på: Mai 21, 2010, 20:57:11 »
Tråden handler om rykter inn og ut. Vi kan holde oss noe rundt der uten altfor mye avsporing.

Pluss når vi blir sure og sinte ser det ut som DB.no sine kommentar sider. And believe me, de er full av ymse avskum og kverulanter.

Lets all be friends, without quick tongues ;D

...har du lyst til å bli mods?  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #129 på: Mai 21, 2010, 21:18:18 »
Tråden handler om rykter inn og ut. Vi kan holde oss noe rundt der uten altfor mye avsporing.

Pluss når vi blir sure og sinte ser det ut som DB.no sine kommentar sider. And believe me, de er full av ymse avskum og kverulanter.

Lets all be friends, without quick tongues ;D

...har du lyst til å bli mods?  ;D



Er jo en forkjemper for rettferdighet, samt en vokter av å opprettholde et semi godt norsk språk. Sign me up  ;D

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #130 på: Mai 21, 2010, 21:23:44 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8697442.stm

Preston North End defender Neill Collins is hoping for a permanent move to Leeds United after completing a successful loan spell at Elland Road  ;D

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #131 på: Mai 21, 2010, 21:28:08 »
Tråden handler om rykter inn og ut. Vi kan holde oss noe rundt der uten altfor mye avsporing.

Pluss når vi blir sure og sinte ser det ut som DB.no sine kommentar sider. And believe me, de er full av ymse avskum og kverulanter.

Lets all be friends, without quick tongues ;D

Kan jeg spørre hva som var feil med denne diskusjonen?

Meningsutveksling og synsing blir det - et umulig tema å bevise/bekrefte - men vi har da god tone, vi? Eller hva, Gambi?

Mulig vi har sporet litt av, om den kun skal inneholde posteringer av rykter fra ymse tabloidaviser på balløya eller nettet, men litt diskusjon rundt eventuelle må vel være greit?
Marching on together!

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #132 på: Mai 21, 2010, 22:34:09 »
Den unge polske målstoggaren Wojciech Szczesny er på veg frå Arsenal - på lån.

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/loan_deal_for_international_keeper_528129/index.shtml

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #133 på: Mai 21, 2010, 22:38:42 »
Den unge polske målstoggaren Wojciech Szczesny er på veg frå Arsenal - på lån.

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/loan_deal_for_international_keeper_528129/index.shtml

Radio and television commentators could be in for a tongue twister if, as expected, Leeds agree a loan deal with Arsenal for goalkeeper Wojciech Szczesny to replace Casper Ankergren.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #134 på: Mai 21, 2010, 22:53:42 »
Tråden handler om rykter inn og ut. Vi kan holde oss noe rundt der uten altfor mye avsporing.

Pluss når vi blir sure og sinte ser det ut som DB.no sine kommentar sider. And believe me, de er full av ymse avskum og kverulanter.

Lets all be friends, without quick tongues ;D

Kan jeg spørre hva som var feil med denne diskusjonen?

Meningsutveksling og synsing blir det - et umulig tema å bevise/bekrefte - men vi har da god tone, vi? Eller hva, Gambi?

Mulig vi har sporet litt av, om den kun skal inneholde posteringer av rykter fra ymse tabloidaviser på balløya eller nettet, men litt diskusjon rundt eventuelle må vel være greit?

Diskusjon er jo det forumet lever av. Uten debatter, ingen latter? Neida, fra elendig spøk til revolver. Nå nevnte jeg ingen navn, og vil ikke gjøre det. Er det noen som føler seg truffet bør de kanskje tenke om de har gjort noe. Var ikke ute etter å "gi deg en albue" Kaizer. Det var vel noen kommentarer folk kun ha spart seg for her (du finner den lett vis du ser).

Samtidig har jeg full forståelse for at et innlegg har mange sider. Noen skriver et innlegg der "stemmen i hodet" er blid og lattermild. Mens en som leser det kan synes det virker aggressivt og lite..tja appellerende. Det blir litt sånn siden vi mister toneleiet over nettet. Hvis du skjønner?

Min personlige mening er at det siste året har atmosfæren inne på LUSCOS forandret seg i en retning som jeg finner mindre tiltrekkende da. Det er sikkert andre som mener det motsatte.

Men again, noe avsporing gjør selvsagt ingenting, det at andre supportere er her inne krydrer bare ting. Samt det faktum at jeg er fra en generasjon oppdratt av mødre gjør at mine ønsker er kun å opprettholde en tilnærmet rosa tilstand her inne ;)

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #135 på: Mai 21, 2010, 23:25:44 »
Det kan vel ikke være så vanskelig og holde innleggene til det tema som er aktuellt.
Det finnes tusenvis med temaer som svada innlegg passer under......ikke la tema som er veldig aktuellt bli et diskusjons tema for krangling og diskusjoner om ikke tema.
Moderatorer bør stoppe dette raskere og ikke henge seg på diskusjonene,da først får vi et ryddigere forum.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #136 på: Mai 21, 2010, 23:49:56 »
Er det bare meg som er lunken til å få en ung og urutinert keeper inn på lån, som sannsynligvis vil bli vår 1.keeper?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #137 på: Mai 22, 2010, 00:02:16 »
Er det bare meg som er lunken til å få en ung og urutinert keeper inn på lån, som sannsynligvis vil bli vår 1.keeper?

auren
Jeg er egentlig lunken til alle disse linkene.Bortsett fra Billy Sharp synes jeg det er deprimerende. Bare spillere uten kontrakt eller lån fra ccc klubber >:(
Hva slags signaler er dette å sende ut?ikke investere for fremtiden, kun låne og få noen på fri transfer...Det finnes fremdeles ingen mellomting mellom gnier-Bates og ansvarsløse Ridsdale....

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #138 på: Mai 22, 2010, 00:14:19 »
Nå sender vel ikke klubben ut noen signaler - ryktene kommer vel fra andre kilder? Tendensen i de siste årene har vel gått ut på at vi i hvert fall skriver juli før det virkelig skjer noe. Regner med Bates finsikter aktuelle assets i VM før han går til aksjon  ;)

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #139 på: Mai 22, 2010, 00:27:34 »
Er det bare meg som er lunken til å få en ung og urutinert keeper inn på lån, som sannsynligvis vil bli vår 1.keeper?

auren

Eg er avventande, eventuelt forsiktig optimist, til denne målstoggaren. Når vi veit kor elendig Almunia, Fabianski og Mannone var forrige sesong, kva skal vi då tru om denne unge polakken?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #140 på: Mai 22, 2010, 11:09:10 »
Er det bare meg som er lunken til å få en ung og urutinert keeper inn på lån, som sannsynligvis vil bli vår 1.keeper?

auren

Einaste gode keeperen i Arsenal får vi håpe :o

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #141 på: Mai 22, 2010, 11:33:42 »
Ser på Teamtalk Billy Sharp sier han ikke har hørt noe fra Leeds.
 

olsen leeds

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #142 på: Mai 22, 2010, 18:55:05 »

Collins keen on Leeds return
Defender enjoyed loan spell at Elland Road


Preston North End defender Neill Collins is keen to secure a permanent deal at Leeds United following his successful loan spell at Elland Road.

Collins made nine appearances for the Whites after joining on loan in March and played his part in helping the club win promotion to the Championship.

He is now back at Preston but, despite being under contract until 2013, has been told by manager Darren Ferguson that he can leave Deepdale over the summer.

The 26-year-old is waiting to hold talks with Leeds boss Simon Grayson and is optimistic he will be able to rejoin the club.

"Hopefully we are not far away from something happening," said Collins. "My agent will speak with Simon Grayson and we will find out where things lie.

"The good thing is Preston are looking to sell me. As long as it happens I will be happy.

"I know I am on the transfer list and I am looking to move on. I had a great time at Leeds. I loved it and fell in love with the club and want more of it."

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #143 på: Mai 22, 2010, 20:33:12 »

Collins keen on Leeds return
Defender enjoyed loan spell at Elland Road


Preston North End defender Neill Collins is keen to secure a permanent deal at Leeds United following his successful loan spell at Elland Road.

Collins made nine appearances for the Whites after joining on loan in March and played his part in helping the club win promotion to the Championship.

He is now back at Preston but, despite being under contract until 2013, has been told by manager Darren Ferguson that he can leave Deepdale over the summer.

The 26-year-old is waiting to hold talks with Leeds boss Simon Grayson and is optimistic he will be able to rejoin the club.

"Hopefully we are not far away from something happening," said Collins. "My agent will speak with Simon Grayson and we will find out where things lie.

"The good thing is Preston are looking to sell me. As long as it happens I will be happy.

"I know I am on the transfer list and I am looking to move on. I had a great time at Leeds. I loved it and fell in love with the club and want more of it."


Det slo ned so en bombe. Trodde han hadde vippet 30-tallet.
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #144 på: Mai 22, 2010, 21:07:50 »
Ian Harte?? Sånne sentimentale returer pleier sjelden å slå positivt ut.

David Batty  8)
KEEP FIGHTING!!

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #145 på: Mai 23, 2010, 00:47:53 »
http://bullsnews.blogspot.com/2010/05/pugh-linked-with-leeds.html?

Marc Pugh linkes til Leeds. Får imidlertid konkurranse fra Bournemouth.

On 22nd May 2010 it was reported that Pugh had joined Leeds for £250,000 on a 4-year deal.

http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Pugh

Ikke akkurat fra den sikreste kilden, noen som har noe mer troverdig?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #146 på: Mai 23, 2010, 00:53:34 »

On 22nd May 2010 it was reported that Pugh had joined Leeds for £250,000 on a 4-year deal.

http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Pugh

Ikke akkurat fra den sikreste kilden, noen som har noe mer troverdig?

Burnley rapporterer også at Leeds og Bournemoth kapper om spilleren  :-\

http://www.clarets-mad.co.uk/news/tmnw/pugh_set_for_move_528215/index.shtml

Sitat
Former Burnley loan player Marc Pugh has enjoyed a good first full season with Hereford United in League Two but could be set for a move to the Championship or League One with Leeds or Bournemouth.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #147 på: Mai 23, 2010, 11:09:49 »
http://bullsnews.blogspot.com/2010/05/pugh-linked-with-leeds.html?

Marc Pugh linkes til Leeds. Får imidlertid konkurranse fra Bournemouth.

On 22nd May 2010 it was reported that Pugh had joined Leeds for £250,000 on a 4-year deal.

http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Pugh

Ikke akkurat fra den sikreste kilden, noen som har noe mer troverdig?

Aldri hørt om stakkaren. Jeg vil tro at det er kompis som tuller med ham på Bullshitnews!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #148 på: Mai 23, 2010, 11:57:20 »
LEEDS FACE BATTLE TO KEEP £3M KILKENNY

LEEDS face a real fight to hang on to midfielder Neil Kilkenny.

Burnley, QPR and Middlesbrough are locked in a battle to sign the £3million-rated star after he helped the Yorkshire outfit win promotion to the Championship.

The 24-year-old was the driving force behind Leeds' successful campaign and they will want to retain his services after finally getting out of League One.

However, he only has a year left on his existing contract at Elland Road.

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/822147/LEEDS-FACE-BATTLE-TO-KEEP-3M-KILKENNY-Burnley-QPR-and-Middlesbrough-keen-on-midfielder.html

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #149 på: Mai 23, 2010, 12:00:24 »
3 mill for Killa? SELG!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.