Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 703444 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2190 på: Februar 11, 2016, 11:21:30 »
Boro hjemme, men det er tøft nok!


Sent from my iPhone using Tapatalk

...sant nok ;)  De har Spiss da....opptil flere.  Rhodes scoret i Oktober, og det er nok ikke høy odds på han
på mandag heller...
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2191 på: April 07, 2016, 12:34:44 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

raggen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2192 på: April 07, 2016, 18:20:08 »
Er det en 18-åring fra Haugesund vi virkelig trenger?

http://www.dagbladet.no/2016/04/07/sport/fotball/premier_league/martin_samuelsen/west_ham/43784308/

hadde vært spennende men så langt fra virkeligheten som mulig akkurat nå...
Forever Leeds United!!!!!!!!

lojosang

Sv:
« Svar #2193 på: April 07, 2016, 18:28:53 »
Hadde ikke vært meg imot.
- Leif Olav

TK20

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2194 på: August 21, 2016, 15:17:40 »
Jordan Rhodes ikke i troppen mot Sunderland. #justsayin

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2195 på: August 21, 2016, 15:20:12 »
Jordan Rhodes ikke i troppen mot Sunderland. #justsayin
Skadd?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2196 på: August 21, 2016, 15:48:36 »
Jordan Rhodes ikke i troppen mot Sunderland. #justsayin
Skadd?

Nei. Droppa.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2197 på: August 22, 2016, 06:33:26 »
Jordan Rhodes
Mario Balotelli
Dave Nugent
Rickie Lambert
Lewis Grabban
Ashley Fletcher
Peter Crouch
Matej Vydra


Dette er navnene på noen jeg tror kommer til og være tilgjengelige før overgangsvinduet stenger fra PL. Håper virkelig henter inn en spiss til , da ser vi sterke ut! Mario eller Jordan Rhodes hadde vært drømmen
Pontus ❤

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2198 på: August 22, 2016, 10:32:02 »
Jordan Rhodes
Mario Balotelli
Dave Nugent
Rickie Lambert
Lewis Grabban
Ashley Fletcher
Peter Crouch
Matej Vydra


Dette er navnene på noen jeg tror kommer til og være tilgjengelige før overgangsvinduet stenger fra PL. Håper virkelig henter inn en spiss til , da ser vi sterke ut! Mario eller Jordan Rhodes hadde vært drømmen

Jordan Rhodes vil være 10 mill pund for dyr.
Jeg synes at vi har handlet nok nå og bør satse på de vi har. De har helt klart nivået inne. Gi de tid, så vil de være en god enhet når det virkelig drar seg til rundt juletider.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2199 på: August 22, 2016, 10:44:31 »
Jordan Rhodes
Mario Balotelli
Dave Nugent
Rickie Lambert
Lewis Grabban
Ashley Fletcher
Peter Crouch
Matej Vydra


Dette er navnene på noen jeg tror kommer til og være tilgjengelige før overgangsvinduet stenger fra PL. Håper virkelig henter inn en spiss til , da ser vi sterke ut! Mario eller Jordan Rhodes hadde vært drømmen

Jordan Rhodes vil være 10 mill pund for dyr.
Jeg synes at vi har handlet nok nå og bør satse på de vi har. De har helt klart nivået inne. Gi de tid, så vil de være en god enhet når det virkelig drar seg til rundt juletider.

Tenker vi bør gå for en ny venstreback. Cover på sentral midtbane og en ny konkurent eller en som er bedre enn Wood. Så kan vi selge Bamba, Taylor, Murphy og kanskje Dia. Grimes (avslutte lån) og Doukara i grenseland.

Tror dette blir bra. Eneste frykten jeg har er at Cellino roter det til igjen med et av sine latterlige innfall!

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2200 på: August 22, 2016, 10:52:23 »
Jordan Rhodes
Mario Balotelli
Dave Nugent
Rickie Lambert
Lewis Grabban
Ashley Fletcher
Peter Crouch
Matej Vydra


Dette er navnene på noen jeg tror kommer til og være tilgjengelige før overgangsvinduet stenger fra PL. Håper virkelig henter inn en spiss til , da ser vi sterke ut! Mario eller Jordan Rhodes hadde vært drømmen

Jordan Rhodes vil være 10 mill pund for dyr.
Jeg synes at vi har handlet nok nå og bør satse på de vi har. De har helt klart nivået inne. Gi de tid, så vil de være en god enhet når det virkelig drar seg til rundt juletider.

Tenker vi bør gå for en ny venstreback. Cover på sentral midtbane og en ny konkurent eller en som er bedre enn Wood. Så kan vi selge Bamba, Taylor, Murphy og kanskje Dia. Grimes (avslutte lån) og Doukara i grenseland.

Tror dette blir bra. Eneste frykten jeg har er at Cellino roter det til igjen med et av sine latterlige innfall!

Ja, er mulig vi trenger en for å erstatte Taylor. Han virker å ha hodet et annet sted nå (ref: BBC radio Leeds idag)
Føler meg veldig sikker på at Monk får til noe bra med Leeds så lenge han får arbeidsro fra Cellino. Alt ligger til rette akkurat nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2201 på: Desember 18, 2016, 13:06:48 »
Fabian Delph inn på lån har vært noe ...
 

rd1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2202 på: Desember 18, 2016, 13:50:13 »
Delph og Rhodes!
"Who needs Cantona??"

Glenn K

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2203 på: Desember 18, 2016, 13:52:28 »
Jeg mener vi trenger en ny venstrekant. Vi er litt for avhengig av om Sacko har dagen på høyresiden. Dallas løper enormt mye og er god å ha defensivt, men det er rett og slett ikke godt nok offensivt.

Kunne derfor godt tenkt meg Wigans Yanic Wildschut. Han er svært rask, 25 år gammel og bør være realistisk økonomisk sett, uten at jeg vet hvor mye Wigan ville ha krevd. Scoret to mål mot Ipswich i går, og skapte mye trøbbel for Newcastle da de møttes for noen uker siden.

Frode

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2204 på: Desember 18, 2016, 14:15:01 »
Danny Ings er sikkert tilgjengelig på lån, men er kanskje ikke god nok?
 

Klausen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2205 på: Desember 18, 2016, 15:26:23 »
Danny Ings er sikkert tilgjengelig på lån, men er kanskje ikke god nok?

Han er iallefall skadd nok. Ute resten av sesongen, den godeste Danny.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2206 på: Desember 18, 2016, 22:13:18 »
Danny Ings er sikkert tilgjengelig på lån, men er kanskje ikke god nok?

Danny Ings er mer enn god nok hvis han er skadefri!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2207 på: Desember 18, 2016, 22:36:38 »
Hva med karen? Også han fra Swansea.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/12/18/montero/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2208 på: Desember 19, 2016, 08:09:56 »
 

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2209 på: Desember 30, 2016, 23:55:53 »
Ønsketenkning, ja vel. Men Robert Snodgrass hadde vært den siste brikken vi trenger for å rykke opp.

Frisparkekspert og mål-garantist.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2210 på: Desember 31, 2016, 01:14:10 »
Ønsketenkning, ja vel. Men Robert Snodgrass hadde vært den siste brikken vi trenger for å rykke opp.

Frisparkekspert og mål-garantist.

VG har en sak om Snoddgrass etter dagens Hull-kamp, hvor de skriver at Snoddy ønsker seg bort. Jeg tar for gitt at Leeds har forhørt seg og ser at han vil være den perfekte signeringen for oss akkurat nå.
Det ville vært tidenes supporterfrieri for en ny eier å kunne bringe Snoddy tilbake til klubben i januar!

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2211 på: Desember 31, 2016, 02:11:57 »
Ønsketenkning, ja vel. Men Robert Snodgrass hadde vært den siste brikken vi trenger for å rykke opp.

Frisparkekspert og mål-garantist.

VG har en sak om Snoddgrass etter dagens Hull-kamp, hvor de skriver at Snoddy ønsker seg bort. Jeg tar for gitt at Leeds har forhørt seg og ser at han vil være den perfekte signeringen for oss akkurat nå.
Det ville vært tidenes supporterfrieri for en ny eier å kunne bringe Snoddy tilbake til klubben i januar!
O gid! Min favoritt i nyere Leeds historie. Dessverre er han nok PL materiell.

Sent fra min D6603 via Tapatalk


Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2212 på: Desember 31, 2016, 08:58:38 »
Ønsketenkning, ja vel. Men Robert Snodgrass hadde vært den siste brikken vi trenger for å rykke opp.

Frisparkekspert og mål-garantist.

VG har en sak om Snoddgrass etter dagens Hull-kamp, hvor de skriver at Snoddy ønsker seg bort. Jeg tar for gitt at Leeds har forhørt seg og ser at han vil være den perfekte signeringen for oss akkurat nå.
Det ville vært tidenes supporterfrieri for en ny eier å kunne bringe Snoddy tilbake til klubben i januar!
O gid! Min favoritt i nyere Leeds historie. Dessverre er han nok PL materiell.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

....og 29 år så han vil nok skrive en velfortjent godt betalt kontrakt i PL. Så han i kampen i går, jobbet hardt bakover og alltid kreativ fremover, for ett mål han putta også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2213 på: Desember 31, 2016, 11:12:49 »
Tammy Abraham. Bøtter inn mål for Bristol City. Er dog på utlån fra Chelsea, og jeg tror nok de ser på ham som et stort talent. Så sikkert urealistisk, men dette er jo en ønsketråd...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2214 på: Januar 10, 2017, 15:51:35 »
Ønsker meg en ny stopper som kan gå rett inn på laget. Laget trenger 3 stoppere av god kvalitet. Desverre så er pontus en vandrende kortsanker, og han sliter endel med kroppen. Så en stopper som avlaster og som kanskje hever laget er av stor interesse.
Videre så Skulle jeg ønske meg en Mc Allister type på midten. En som er servitør. Og selvsagt en målscorer som går Wood en høy gang. Et annet ønske er en ny kantspiller på høyre. Sacko er kjempegod de første 90% av hans involveringer. men de siste 10% er han er miniputtspiller

HåvardK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2215 på: Januar 10, 2017, 16:46:11 »
Ønsker meg en ny stopper som kan gå rett inn på laget. Laget trenger 3 stoppere av god kvalitet. Desverre så er pontus en vandrende kortsanker, og han sliter endel med kroppen. Så en stopper som avlaster og som kanskje hever laget er av stor interesse.
Videre så Skulle jeg ønske meg en Mc Allister type på midten. En som er servitør. Og selvsagt en målscorer som går Wood en høy gang. Et annet ønske er en ny kantspiller på høyre. Sacko er kjempegod de første 90% av hans involveringer. men de siste 10% er han er miniputtspiller
Da ser du for deg en som scorer ca dobbelt så mange som Wood, antagelig?

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2216 på: Januar 10, 2017, 17:28:54 »
Ønsker meg en ny stopper som kan gå rett inn på laget. Laget trenger 3 stoppere av god kvalitet. Desverre så er pontus en vandrende kortsanker, og han sliter endel med kroppen. Så en stopper som avlaster og som kanskje hever laget er av stor interesse.
Videre så Skulle jeg ønske meg en Mc Allister type på midten. En som er servitør. Og selvsagt en målscorer som går Wood en høy gang. Et annet ønske er en ny kantspiller på høyre. Sacko er kjempegod de første 90% av hans involveringer. men de siste 10% er han er miniputtspiller
Det forundrer meg litt at du synes at Bartley og Jansson er av god kvalitet. I følge dine standarder er de jo bare middelmådige Championsship-spillere...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2217 på: Januar 10, 2017, 17:42:38 »
Ulloa og Gradel, men denne Sergi Canos ser ut som en spiller med potensial.

Hadde lyst på Crouch, men han har signert ny kontrakt med Stoke.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2218 på: Januar 10, 2017, 23:17:41 »
Noen (deriblant jeg) lot seg imponere av Cambridge-spissen Uche Ikpeazu i går. Uslepen diamant eller styr unna?
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/10/uche-ikpeazu-shines-v-leeds-united-should-garry-monk-make-a-move/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

johnny gangster

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2219 på: Januar 10, 2017, 23:54:50 »
Bournemouth transfer news:

"Max Gradel ready to hand transfer request in over a lack of first-team football this season"