Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 699915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2280 på: Mars 13, 2018, 22:44:18 »
I det 90. spilleminutt avgjør Jack Marriott kampen etter assist av Marcus Maddison. Pboro må ha Englands giftigste scorings- og assistduo!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2281 på: Mars 14, 2018, 11:34:32 »
I det 90. spilleminutt avgjør Jack Marriott kampen etter assist av Marcus Maddison. Pboro må ha Englands giftigste scorings- og assistduo!

auren

Låne og se om de funker i Championship?
Marching On! 4276

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2282 på: Mars 14, 2018, 11:46:49 »
I det 90. spilleminutt avgjør Jack Marriott kampen etter assist av Marcus Maddison. Pboro må ha Englands giftigste scorings- og assistduo!

auren

Låne og se om de funker i Championship?

Tipper Pboro kun er interessert i salg.

4 mill pund totalt for begge + Sakho permanent + Grot på lån hele sesongen.

Uansett så hadde Marriott og Maddison vært suverene signeringer!

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2283 på: Mars 14, 2018, 13:25:21 »
Trenger bedre enn dette. Skal vi feks fokusere på 4 kvalitetsspillere i sommer må jo nivået over disse to. Håper de har lært såpass a denne sesongen

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2284 på: Mars 14, 2018, 13:36:05 »
Lån fra øverste hylle i europeiske toppklubber. Lån f.eks 8 spillere og lov de tre million pund hver, hvis de er med på å føre Leeds til Premier League

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2285 på: Mars 14, 2018, 13:37:10 »
Lån fra øverste hylle i europeiske toppklubber. Lån f.eks 8 spillere og lov de tre million pund hver, hvis de er med på å føre Leeds til Premier League

Der er vel en maksgrense på hvor mange du kan ha på langtidslån. 4-5 stk?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2286 på: Mars 14, 2018, 13:38:46 »
Lån fra øverste hylle i europeiske toppklubber. Lån f.eks 8 spillere og lov de tre million pund hver, hvis de er med på å føre Leeds til Premier League

Der er vel en maksgrense på hvor mange du kan ha på langtidslån. 4-5 stk?

Lån maks da. Og bruk penger på etablerte spillere i andre posisjoner som har vist at de duger

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2287 på: Mars 14, 2018, 15:05:02 »
Lån fra øverste hylle i europeiske toppklubber. Lån f.eks 8 spillere og lov de tre million pund hver, hvis de er med på å føre Leeds til Premier League
Jeg tror det blir vanskelig, h.b. Lite sikkerhet i et opprykk, og da lite interessant for spillere fra øverste hylle. Jeg tror vi må signere 2-3 spillere permanent som viser ambisjon for at bølgen skal vokse. Da kan man eventuelt kunne lokke høyere kvalitet, tror jeg. Usikkert på den økonomiske rammen for sommervinduet dog, særlig mtp. FFP og våre nåværende lønninger (som skal vi tro AR altså har steget med 7m. pund, altså nærmer vi oss veldig smertegrensen for FFP/økonomien til klubben).

Håper jeg tar feil, men vi får se! Burde være mulig å få solgt O'Kane for mellom en halv og en million pund, Sacko for kanskje den samme summen.

samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2288 på: Mars 14, 2018, 15:33:05 »
Lån fra øverste hylle i europeiske toppklubber. Lån f.eks 8 spillere og lov de tre million pund hver, hvis de er med på å føre Leeds til Premier League

Veldig langsiktig og trygg måte å drive en fotballklubb på  :o

Helt greit om man er sikret opprykk, men dette vet vi at vi ikke er uansett hva vi henter inn.
Mislykkes det har vi brukt masse penger på ingenting.

Ã… ja, da er jeg sikkert fornøyd med elendige eiere som styrer klubben til evig middelmådighet...
marching on together,
derudaf forever...

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2289 på: Mars 14, 2018, 15:46:10 »
3 mill pund hver hvis man rykker opp. Hva hvis man ikke rykker opp? Ser på statestikkene på hvordan klubben har prestert de siste 15 årene er det vel større sjans for at en agent vil være ute etter penger dersom man ikke når målet.
Er jo ikke så svart/hvitt at man bare kan klaske slike bonuser på bordet.
Og igjen, hva vil det gjøre med resten av spillergruppa? Kan ikke se for meg at Saiz, Pontus, Cooper som er kaptein hadde vært så veldig happy med det.
Vi må først og fremst håpe at vi klarer å bygge klubb der det riktige fundamentet ligger i bunn. Alt annet vil være håpløst og mest sannsynlig ende opp der vi er nå.
Man trenger ikke de beste ungguttene fra Barcelona, Bayern eller Real Madrid for å rykke opp til PL. Se på Cardiff. Holder med legge en god plan, være litt smart og tåle at det tar litt lengre tid enn 1 sesong.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2290 på: Mars 14, 2018, 15:55:25 »
Lån fra øverste hylle i europeiske toppklubber. Lån f.eks 8 spillere og lov de tre million pund hver, hvis de er med på å føre Leeds til Premier League

Veldig langsiktig og trygg måte å drive en fotballklubb på  :o

Helt greit om man er sikret opprykk, men dette vet vi at vi ikke er uansett hva vi henter inn.
Mislykkes det har vi brukt masse penger på ingenting.

Ã… ja, da er jeg sikkert fornøyd med elendige eiere som styrer klubben til evig middelmådighet...
Nei, det har vi aldeles ikke. Med dette har man skapt et HÃ…P om opprykk blant supporterne, og pga disse lånespillerne så blir publikumstallet høyere. Etter 15 år i ørska så trenger supportere enkelte "WOW" spillere som trekker publikum. Når fikk vi sist kloa i en lånespiller det ble jublet hemningsløst over...?

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2291 på: Mars 14, 2018, 15:56:51 »
3 mill pund hver hvis man rykker opp. Hva hvis man ikke rykker opp? Ser på statestikkene på hvordan klubben har prestert de siste 15 årene er det vel større sjans for at en agent vil være ute etter penger dersom man ikke når målet.
Er jo ikke så svart/hvitt at man bare kan klaske slike bonuser på bordet.
Og igjen, hva vil det gjøre med resten av spillergruppa? Kan ikke se for meg at Saiz, Pontus, Cooper som er kaptein hadde vært så veldig happy med det.
Vi må først og fremst håpe at vi klarer å bygge klubb der det riktige fundamentet ligger i bunn. Alt annet vil være håpløst og mest sannsynlig ende opp der vi er nå.
Man trenger ikke de beste ungguttene fra Barcelona, Bayern eller Real Madrid for å rykke opp til PL. Se på Cardiff. Holder med legge en god plan, være litt smart og tåle at det tar litt lengre tid enn 1 sesong.
Har Cardiff allerede rykket opp?

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2292 på: Mars 14, 2018, 16:06:14 »
Nei det har de ikke. Men er vel mye som tyder på at de går opp. Tror faktisk de kan gå opp som vinnere av divisjonen.
Hvem tror du rykker opp?

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2293 på: Mars 14, 2018, 16:08:56 »
Nei det har de ikke. Men er vel mye som tyder på at de går opp. Tror faktisk de kan gå opp som vinnere av divisjonen.
Hvem tror du rykker opp?
Tror vel Wolves og Cardiff, men hater Warnock så jeg ønsker ham all verdens ulykke.... ser ikke bort i fra at Villa vinner opprykksfinale...

samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2294 på: Mars 14, 2018, 17:01:58 »
Lån fra øverste hylle i europeiske toppklubber. Lån f.eks 8 spillere og lov de tre million pund hver, hvis de er med på å føre Leeds til Premier League

Veldig langsiktig og trygg måte å drive en fotballklubb på  :o

Helt greit om man er sikret opprykk, men dette vet vi at vi ikke er uansett hva vi henter inn.
Mislykkes det har vi brukt masse penger på ingenting.

Ã… ja, da er jeg sikkert fornøyd med elendige eiere som styrer klubben til evig middelmådighet...
Nei, det har vi aldeles ikke. Med dette har man skapt et HÃ…P om opprykk blant supporterne, og pga disse lånespillerne så blir publikumstallet høyere. Etter 15 år i ørska så trenger supportere enkelte "WOW" spillere som trekker publikum. Når fikk vi sist kloa i en lånespiller det ble jublet hemningsløst over...?

Er det en ting som ikke vil trekke mer tilskuere så er det overbetalte lånespillere fra utlandet som ikke presterer.
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2295 på: Mars 14, 2018, 17:44:11 »
Lån fra øverste hylle i europeiske toppklubber. Lån f.eks 8 spillere og lov de tre million pund hver, hvis de er med på å føre Leeds til Premier League
3 millioner pund er ca 60 000 i uka. De du finner på øverste hylle har nok såpass i grunnlønn allerede.
Hekta på Leeds siden 1974

stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2296 på: Mars 19, 2018, 23:05:09 »
Varmer opp denne tråden igjen for å ha noe positivt å drømme om mens vi venter på neste sesong.

Jeg er mektig imponert over det Aleksandar Mitrovic viser på lån i Fulham for tiden. Han har 7 mål på 9 kamper, kunne blitt en kulthelt blant Leedsfansen.

Vi har også et par gode norske midtbanespillere i divisjonen, som nok kunne løftet oss. Både Tettey, Stefan Johansen og til dels også Markus Henriksen. Tettey har utgående kontrakt og ville vært en knallgod makker til Foreshaw.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2297 på: Mars 21, 2018, 10:13:59 »
En spiller jeg har beundret i lang tid, og ja en mulig forsterkning dette.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/03/20/leeds-should-target-ashley-williams-as-their-own-john-terry/

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2298 på: Mars 21, 2018, 10:44:07 »
En spiller jeg har beundret i lang tid, og ja en mulig forsterkning dette.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/03/20/leeds-should-target-ashley-williams-as-their-own-john-terry/

Snart 34 år gamle Ashley Williams har kontrakt med Everton ut 2019. Ifølge en oversikt jeg har sett har han en ukelønn på £75 000.

Med andre ord må vi nok tilby på det nivået for å få han. Eller 4-5 ganger det lønnstaket vi har i dag.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2299 på: Mars 21, 2018, 10:47:43 »
En spiller jeg har beundret i lang tid, og ja en mulig forsterkning dette.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/03/20/leeds-should-target-ashley-williams-as-their-own-john-terry/

Snart 34 år gamle Ashley Williams har kontrakt med Everton ut 2019. Ifølge en oversikt jeg har sett har han en ukelønn på £75 000.

Med andre ord må vi nok tilby på det nivået for å få han. Eller 4-5 ganger det lønnstaket vi har i dag.
Robert Huth er på ca £45 000. Kontrakt utgående og 31 år. I så fall en bedre signering i mine øyne. Men også her blir det vel for dyrt.

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2300 på: Mars 21, 2018, 10:59:28 »
En spiller jeg har beundret i lang tid, og ja en mulig forsterkning dette.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/03/20/leeds-should-target-ashley-williams-as-their-own-john-terry/

Likte han før, men han har vært HELT katastrofe i år...
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2301 på: Mars 21, 2018, 13:47:52 »
 

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2302 på: Mars 21, 2018, 19:42:05 »
Vi må få en rask, sjef som kan være dypere enn Pontus. Det er det vi trenger. Ikke Terry eller Williams.

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2303 på: April 27, 2018, 13:03:30 »
Hadde Bjørn Maars Johnsen vært noe for oss egentlig? Ser ut til å kunne levere en del mål i tillegg til at han jobber knallhardt. Han kan servere til en bakromspiss også. Hadde vært moro med en nordmann i laget igjen som vi ikke trengte å være flau for!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2304 på: April 27, 2018, 15:07:14 »
Ønskeliste:

Robert Huth
Kyle Bartley
Kristoffer Ajer
Alexander Mitrovic
Erling Haaland
Tettey
Keeper
Keeper
Ut:

Cibicki
Ekuban
Pennington
Wiedwald
Lonergan
Anita
Sacko
Pontus ❤

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2305 på: April 27, 2018, 15:32:56 »
Hadde Bjørn Maars Johnsen vært noe for oss egentlig? Ser ut til å kunne levere en del mål i tillegg til at han jobber knallhardt. Han kan servere til en bakromspiss også. Hadde vært moro med en nordmann i laget igjen som vi ikke trengte å være flau for!

Hadde sikkert ikke gjort det noe svakere enn de vi har til rådighet pr nu. Men skal vi være med der oppe til neste sesong må lista være langt høyere enn han.
Vi må ha kvalitet punktum

Nivået på norske spillere generelt er alt alt alt for dårlig. Har noen fra yngre generasjoner som blir spennende å se. Men har mine tvil.
Mangler jo mentalitet og kynisme. Sånn sett hadde de jo passet godt inn i dagens Leeds tropp.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2306 på: Juni 03, 2018, 10:12:55 »
Denne h.b?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2307 på: Juni 03, 2018, 10:14:01 »
Denne h.b?

Dette syns jeg er et godt rykte

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2308 på: Juni 03, 2018, 10:26:26 »
Denne h.b?

Dette syns jeg er et godt rykte

Tenkte mest på at dette var den tråden du ikke klarte å finne slik at jeg fant den til deg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2309 på: Juni 03, 2018, 10:28:38 »
Denne h.b?

Dette syns jeg er et godt rykte

Tenkte mest på at dette var den tråden du ikke klarte å finne slik at jeg fant den til deg!

Skjønte den. Måtte bare, kunne ikke dy meg