Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 699973 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2490 på: Mai 16, 2019, 22:00:33 »
luca Connell
Milner  ::)
Che adams
Dan James/barnes
freedman

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2491 på: Mai 17, 2019, 00:19:36 »
Zanka Jørgensen
Bradley Dack
Jarrod Bowen
Harry Wilson

+ Gi Grot en sjanse. Trenger en backup med kraft og hodestyrke
+ alternativt låne en frisk Izzy..slaktet lånet fra dag 1. Men en frisk Izzy kan være magisk. Eller Marcus Maddison, assistkonge i år igjen!


Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2492 på: Mai 17, 2019, 06:49:47 »
Hent spillere som ikke runder 8s på 60m!

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2493 på: Mai 17, 2019, 14:28:43 »
Hent spillere med fart og og et topplokk som tåler litt. Vi trenger ikke spillere som er best når vi leder 2-0, vi trenger de som er best når vi ligger under 0-1.
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2494 på: Mai 17, 2019, 16:34:20 »
Forestieri og Bowen , eller Maupay.
Tror d kommer mer spansk inn om Bielsa fortsetter da.
 

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2495 på: Mai 17, 2019, 21:24:43 »
Det jeg virkelig ønsker meg er at vårt spanske/argentinske trenerteam henter en spiss eller to fra Spania eller Argentina som scorer 20+ og fører oss til PL. Jeg bryr meg ikke om hva de heter bare de er sultne og er effektive foran mål. Hvem hadde trodd at Pukki skulle bli så avgjørende for Norwich? Rad har tydeligvis ikke midler til å kjøpe på øverste hylle i wankership. Da håper jeg på spillere som slår ut i full blomst hos oss.
Sekundært ønsker jeg en klassespiller som midtbanegeneral, som blir kaptein. Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(
Ikke naturlig å ha som kaptein etter min mening.
Forslag på midtbanespiller Rad har råd til..?

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2496 på: Mai 17, 2019, 22:36:45 »
Det jeg virkelig ønsker meg er at vårt spanske/argentinske trenerteam henter en spiss eller to fra Spania eller Argentina som scorer 20+ og fører oss til PL. Jeg bryr meg ikke om hva de heter bare de er sultne og er effektive foran mål. Hvem hadde trodd at Pukki skulle bli så avgjørende for Norwich? Rad har tydeligvis ikke midler til å kjøpe på øverste hylle i wankership. Da håper jeg på spillere som slår ut i full blomst hos oss.
Sekundært ønsker jeg en klassespiller som midtbanegeneral, som blir kaptein. Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(
Ikke naturlig å ha som kaptein etter min mening.
Forslag på midtbanespiller Rad har råd til..?
Det er jo litt det som er problemet. Føler ikke helt vi vet hvor lista ligger. For min del var jeg litt overrasket over at vi brukte såpass mye penger på Bamford i fjor. Jeg er helt enig med dere som sier at vi trenger en del millioner nå til spillerkjøp i Jarrod Bowen klassen, men har vi det? Og hvis ikke, er det da vits for Bielsa og fortsette? Føler det er der spenningsmomentet med fortsettelsen ligger. Hvis det drar ut som i fjor sommer så er det dårlige nyheter.

På samme tid vil jeg jo ikke kjøre klubben på ræva. Så det er tøffe kår nå. Meget tøffe.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2497 på: Mai 17, 2019, 23:08:44 »
Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(

Vennligst rams opp de utallige gangene han har gjort alvorlige feil denne sesongen.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2498 på: Mai 17, 2019, 23:14:50 »
Hvis vi ikke selger spillere for 10-20 millioner, så blir det jo totalt urealistisk med Bowen og James inn portene. Greit nok at dette er en ønskeliste, men den bør også være litt realistisk.

At vi handler spillere totalt for mer enn 10 millioner denne sommeren har jeg vansker for å se. Jeg tipper på et par permanente og et par lån. Jeg tipper Harrison kommer for en fornuftig pris (3-5 millioner pund) samt en 10-er til max 5 millioner pund, kanskje fra utlandet. Og så krydres dette med et par lån fra PL eller spanske klubber.

Prioritert rekkefølge:

1) Nr. 10
2) Ving
3) Stopper
4) Spiss
5) Ving

Og som kato sier - vi trenger angrepsspillere med fart!

Kiko - Douglas, Cooper, ny stopper, Ayling - Phillips - Pablo, ny nr. 10, Klich, ny ving - Bamford

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2499 på: Mai 17, 2019, 23:15:51 »
Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(

Vennligst rams opp de utallige gangene han har gjort alvorlige feil denne sesongen.


auren

Cooper har hatt sin beste sesong i Leeds! Kapteinen vår har spilt i alle de tra liga-divisjonene med relativt gode prestasjoner. Feilene er nærmest borte, men unntak av noen Kristine kamper denne våren.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2500 på: Mai 18, 2019, 08:26:22 »
Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(

Vennligst rams opp de utallige gangene han har gjort alvorlige feil denne sesongen.


auren

Cooper har hatt sin beste sesong i Leeds! Kapteinen vår har spilt i alle de tra liga-divisjonene med relativt gode prestasjoner. Feilene er nærmest borte, men unntak av noen Kristine kamper denne våren.

Alle spillere gjør feil. Men Cooper er en spiller jeg gjerne skulle sett vekk fra klubben. Han er midt på treet, og bruker tjuvtriks der han vet han ikke greier ting. Feks disse holdingene. Nå ble det straffe mot på grunn av holdinga i årets viktigste kamp.
Ofte ser jeg han løser relativt enkle situasjoner med å feie ballen ut til innkast. Og det holder ikke, hvis vi skal ha en sollid stopper der bak.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2501 på: Mai 18, 2019, 08:26:38 »
Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(

Vennligst rams opp de utallige gangene han har gjort alvorlige feil denne sesongen.


auren
Jeg skal se igjennom en del kamper først, men vil si at kampen mot Sheffield United hjemme var grusom for hans del....en av de viktigste kampene vi har hatt på årevis...

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2502 på: Mai 18, 2019, 08:32:17 »
Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(

Vennligst rams opp de utallige gangene han har gjort alvorlige feil denne sesongen.


auren
Jeg skal se igjennom en del kamper først, men vil si at kampen mot Sheffield United hjemme var grusom for hans del....en av de viktigste kampene vi har hatt på årevis...

Det handler kanskje ikke bare om hvor mange feil han gjør, men når han gjør feilene også. Vi har gått på smell i 5 sesongavgjørende kamper, og i flere av disse har Cooper sviktet. Det tror jeg handler om å takle press godt nok. Og det ser ikke vår kaptein ut til å gjøre. Dessverre. Det må en kaptein i Leeds United klare.
 

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2503 på: Mai 18, 2019, 08:35:24 »
Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(

Vennligst rams opp de utallige gangene han har gjort alvorlige feil denne sesongen.


auren
Jeg skal se igjennom en del kamper først, men vil si at kampen mot Sheffield United hjemme var grusom for hans del....en av de viktigste kampene vi har hatt på årevis...

Det handler kanskje ikke bare om hvor mange feil han gjør, men når han gjør feilene også. Vi har gått på smell i 5 sesongavgjørende kamper, og i flere av disse har Cooper sviktet. Det tror jeg handler om å takle press godt nok. Og det ser ikke vår kaptein ut til å gjøre. Dessverre. Det må en kaptein i Leeds United klare.
Exactly! Cooper er en helt ok spiller, men har gjort stygge feil i svært viktige kamper. Jeg mener at en kaptein skal være en laget bygges rundt, en ledertype. En som er på et annet nivå enn de andre. Både mentalt og fotballmessig. En Gordon Strachan altså :D
Kan vi klare å finne ham..?

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2504 på: Mai 18, 2019, 09:04:59 »
Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(

Vennligst rams opp de utallige gangene han har gjort alvorlige feil denne sesongen.


auren

Cooper har hatt sin beste sesong i Leeds! Kapteinen vår har spilt i alle de tra liga-divisjonene med relativt gode prestasjoner. Feilene er nærmest borte, men unntak av noen Kristine kamper denne våren.

Alle spillere gjør feil. Men Cooper er en spiller jeg gjerne skulle sett vekk fra klubben. Han er midt på treet, og bruker tjuvtriks der han vet han ikke greier ting. Feks disse holdingene. Nå ble det straffe mot på grunn av holdinga i årets viktigste kamp.
Ofte ser jeg han løser relativt enkle situasjoner med å feie ballen ut til innkast. Og det holder ikke, hvis vi skal ha en sollid stopper der bak.

Feier ballen ut til innkast ;D
Det er jo ingen spiller i Leeds som har feid ballen ut til innkast denne sesongen. Vi spiller med høy risiko, vi har mye overtaket og vi kommer til mange sjanser, men dessverre dukker det opp håpløse situasjoner defensivt med det systemet. Det er bare slik Bielsa ball er. Spesielt når man må gjøre det med en helt gj.snittlig stall.

Cooper har vært meget god  denne sesongen. Vi må bygge videre på de som har prestert bra. De som ikke har vært involvert eller prestert bra, de må ut. - Heldig sånn sett at det er lånespillerne.
Også får man krysse fingrene for at vi kan få litt penger inn for Saiz, Ekuban og resten.

Milou

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2505 på: Mai 18, 2019, 09:11:43 »
Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(

Vennligst rams opp de utallige gangene han har gjort alvorlige feil denne sesongen.


auren
Jeg skal se igjennom en del kamper først, men vil si at kampen mot Sheffield United hjemme var grusom for hans del....en av de viktigste kampene vi har hatt på årevis...

Det handler kanskje ikke bare om hvor mange feil han gjør, men når han gjør feilene også. Vi har gått på smell i 5 sesongavgjørende kamper, og i flere av disse har Cooper sviktet. Det tror jeg handler om å takle press godt nok. Og det ser ikke vår kaptein ut til å gjøre. Dessverre. Det må en kaptein i Leeds United klare.
Exactly! Cooper er en helt ok spiller, men har gjort stygge feil i svært viktige kamper. Jeg mener at en kaptein skal være en laget bygges rundt, en ledertype. En som er på et annet nivå enn de andre. Både mentalt og fotballmessig. En Gordon Strachan altså :D
Kan vi klare å finne ham..?
Heilt einig i det som blir skrive her. Vi er ikkje i PL fordi laget ikkje har takla presset i avgjerande kampar og då spesielt forsvaret med Cooper og Pontus i spissen. Men når det er sagt, så vil er ikkje avskrive Cooper heilt endå. Det er muleg å lære av slike feil og bygge seg mentalt opp også. 

Cooper har mykje av æra for at Leeds hadde eit av Championship's beste forsvar denne sesongen, og han har blitt betre og betre for kvar sesong. Med riktig coaching og mental justering kan Cooper bli sentral i kampen om opprykk neste sesong - håper iallefall eg.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk
« Siste redigering: Mai 18, 2019, 09:13:42 av Milou »

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2506 på: Mai 18, 2019, 09:13:41 »
Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(

Vennligst rams opp de utallige gangene han har gjort alvorlige feil denne sesongen.


auren

Cooper har hatt sin beste sesong i Leeds! Kapteinen vår har spilt i alle de tra liga-divisjonene med relativt gode prestasjoner. Feilene er nærmest borte, men unntak av noen Kristine kamper denne våren.

Alle spillere gjør feil. Men Cooper er en spiller jeg gjerne skulle sett vekk fra klubben. Han er midt på treet, og bruker tjuvtriks der han vet han ikke greier ting. Feks disse holdingene. Nå ble det straffe mot på grunn av holdinga i årets viktigste kamp.
Ofte ser jeg han løser relativt enkle situasjoner med å feie ballen ut til innkast. Og det holder ikke, hvis vi skal ha en sollid stopper der bak.

Feier ballen ut til innkast ;D
Det er jo ingen spiller i Leeds som har feid ballen ut til innkast denne sesongen. Vi spiller med høy risiko, vi har mye overtaket og vi kommer til mange sjanser, men dessverre dukker det opp håpløse situasjoner defensivt med det systemet. Det er bare slik Bielsa ball er. Spesielt når man må gjøre det med en helt gj.snittlig stall.

Cooper har vært meget god  denne sesongen. Vi må bygge videre på de som har prestert bra. De som ikke har vært involvert eller prestert bra, de må ut. - Heldig sånn sett at det er lånespillerne.
Også får man krysse fingrene for at vi kan få litt penger inn for Saiz, Ekuban og resten.

Har sett mange kamper hvor Cooper har spilt ballen ut. Har sett mange kamper hvor han bruker tjuvtriks på grunn av at han ikke er god nok til å lese spillet.
Men vi blir nok ikke enige uansett.

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2507 på: Mai 18, 2019, 09:23:44 »
Cooper er rett og slett for dårlig mentalt. Han har vist gang på gang denne sesongen at han gjør alvorlige feil under press :(

Vennligst rams opp de utallige gangene han har gjort alvorlige feil denne sesongen.


auren

Cooper har hatt sin beste sesong i Leeds! Kapteinen vår har spilt i alle de tra liga-divisjonene med relativt gode prestasjoner. Feilene er nærmest borte, men unntak av noen Kristine kamper denne våren.

Alle spillere gjør feil. Men Cooper er en spiller jeg gjerne skulle sett vekk fra klubben. Han er midt på treet, og bruker tjuvtriks der han vet han ikke greier ting. Feks disse holdingene. Nå ble det straffe mot på grunn av holdinga i årets viktigste kamp.
Ofte ser jeg han løser relativt enkle situasjoner med å feie ballen ut til innkast. Og det holder ikke, hvis vi skal ha en sollid stopper der bak.

Feier ballen ut til innkast ;D
Det er jo ingen spiller i Leeds som har feid ballen ut til innkast denne sesongen. Vi spiller med høy risiko, vi har mye overtaket og vi kommer til mange sjanser, men dessverre dukker det opp håpløse situasjoner defensivt med det systemet. Det er bare slik Bielsa ball er. Spesielt når man må gjøre det med en helt gj.snittlig stall.

Cooper har vært meget god  denne sesongen. Vi må bygge videre på de som har prestert bra. De som ikke har vært involvert eller prestert bra, de må ut. - Heldig sånn sett at det er lånespillerne.
Også får man krysse fingrene for at vi kan få litt penger inn for Saiz, Ekuban og resten.

Har sett mange kamper hvor Cooper har spilt ballen ut. Har sett mange kamper hvor han bruker tjuvtriks på grunn av at han ikke er god nok til å lese spillet.
Men vi blir nok ikke enige uansett.

Ja, det er små marginer. Jeg har til gode å se en stopper i CC som ikke bruker tjuvtriks.
Var lite om å gjøre at det ikke ble straffe for Bamford på onsdag. (Keogh)
Var lite om å gjøre at handsen til Egan mot millwall ble skjebnesvangert i avslutningen av sesongen.
Til og med de beste stopperne i denne divisjonen har feil i seg. Hvis ikke hadde de spilt høyere opp.

Jeg mener jo bestemt at vi må kvitte oss med de som ikke leverer/bidrar og øke konkurransen/kvalitet der.
Blir vanskelig hvis vi skal gi vekk Cooper, selge Phillips til PL og si takk og farvel til Pablo.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2508 på: Mai 18, 2019, 10:06:54 »
Må vel bytte ut så og si hele laget hvis vi skal ha spillere som takler presset til neste sesong. BPF, Kiko, Cooper, Jansson, Forshaw, Pablo, Bamford og Roofe har jo vist denne sesongen at de ikke «takler presset». Blir kanskje et litt snevert grunnlag å finne nye spillere på - må vel ha spillere som ikke har gjort feil i avgjørende kamper de siste sesongene (helst finaler og play off kamper).

Lykke til Orta!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2509 på: Mai 18, 2019, 11:07:01 »
Får prøve å tenke på nye spillere, før jeg gruser de vi har, inkludert Cooper.
Men en spiller jeg kunne tenkt meg er Neal Maupay fra Brentford. 25 mål og 9 assist på det laget er ikke dårlig.

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2510 på: Mai 18, 2019, 11:18:08 »
Får prøve å tenke på nye spillere, før jeg gruser de vi har, inkludert Cooper.
Men en spiller jeg kunne tenkt meg er Neal Maupay fra Brentford. 25 mål og 9 assist på det laget er ikke dårlig.

1+
Han og Gayle tror jeg hadde vært perfekt for leeds. Spillere som leverer når det blir hett rundt ørene.
Denne sommeren må faktisk Rad være på ballen her

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2511 på: Mai 18, 2019, 11:26:37 »
Får prøve å tenke på nye spillere, før jeg gruser de vi har, inkludert Cooper.
Men en spiller jeg kunne tenkt meg er Neal Maupay fra Brentford. 25 mål og 9 assist på det laget er ikke dårlig.

1+
Han og Gayle tror jeg hadde vært perfekt for leeds. Spillere som leverer når det blir hett rundt ørene.
Denne sommeren må faktisk Rad være på ballen her

Enig i dette. Men da håper jeg at Bielsa dropper 2 defensive. En holder i massevis ( Philips ) og da ha 3 relativt kompakte på midten, og ha offensive backer. Evt ren 4-4-2 , slik at vi kan spille med 2 på topp

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2512 på: Mai 18, 2019, 11:28:46 »
Får prøve å tenke på nye spillere, før jeg gruser de vi har, inkludert Cooper.
Men en spiller jeg kunne tenkt meg er Neal Maupay fra Brentford. 25 mål og 9 assist på det laget er ikke dårlig.

1+
Han og Gayle tror jeg hadde vært perfekt for leeds. Spillere som leverer når det blir hett rundt ørene.
Denne sommeren må faktisk Rad være på ballen her

Enig i dette. Men da håper jeg at Bielsa dropper 2 defensive. En holder i massevis ( Philips ) og da ha 3 relativt kompakte på midten, og ha offensive backer. Evt ren 4-4-2 , slik at vi kan spille med 2 på topp
Vi spiller jo ikke med to defensive h.b. Klich har jo definitivt vært boks til boks midtbane.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2513 på: Mai 18, 2019, 11:31:10 »
Får prøve å tenke på nye spillere, før jeg gruser de vi har, inkludert Cooper.
Men en spiller jeg kunne tenkt meg er Neal Maupay fra Brentford. 25 mål og 9 assist på det laget er ikke dårlig.

1+
Han og Gayle tror jeg hadde vært perfekt for leeds. Spillere som leverer når det blir hett rundt ørene.
Denne sommeren må faktisk Rad være på ballen her

Enig i dette. Men da håper jeg at Bielsa dropper 2 defensive. En holder i massevis ( Philips ) og da ha 3 relativt kompakte på midten, og ha offensive backer. Evt ren 4-4-2 , slik at vi kan spille med 2 på topp
Vi spiller jo ikke med to defensive h.b. Klich har jo definitivt vært boks til boks midtbane.

Med Phillips og Forshaw på banen samtidig. Da blir det 2 defensive

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2514 på: Mai 18, 2019, 11:45:11 »
Får prøve å tenke på nye spillere, før jeg gruser de vi har, inkludert Cooper.
Men en spiller jeg kunne tenkt meg er Neal Maupay fra Brentford. 25 mål og 9 assist på det laget er ikke dårlig.

1+
Han og Gayle tror jeg hadde vært perfekt for leeds. Spillere som leverer når det blir hett rundt ørene.
Denne sommeren må faktisk Rad være på ballen her

Enig i dette. Men da håper jeg at Bielsa dropper 2 defensive. En holder i massevis ( Philips ) og da ha 3 relativt kompakte på midten, og ha offensive backer. Evt ren 4-4-2 , slik at vi kan spille med 2 på topp
Vi spiller jo ikke med to defensive h.b. Klich har jo definitivt vært boks til boks midtbane.

Med Phillips og Forshaw på banen samtidig. Da blir det 2 defensive
Nei. Forshaw har også fungert som en slags boks til boks når han har spilt sammen med Phillips. Men han har nok litt flere defensive fibre enn enn Klich, det er så...

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2515 på: Mai 18, 2019, 12:29:28 »
Får prøve å tenke på nye spillere, før jeg gruser de vi har, inkludert Cooper.
Men en spiller jeg kunne tenkt meg er Neal Maupay fra Brentford. 25 mål og 9 assist på det laget er ikke dårlig.

1+
Han og Gayle tror jeg hadde vært perfekt for leeds. Spillere som leverer når det blir hett rundt ørene.
Denne sommeren må faktisk Rad være på ballen her

Enig i dette. Men da håper jeg at Bielsa dropper 2 defensive. En holder i massevis ( Philips ) og da ha 3 relativt kompakte på midten, og ha offensive backer. Evt ren 4-4-2 , slik at vi kan spille med 2 på topp
Vi spiller jo ikke med to defensive h.b. Klich har jo definitivt vært boks til boks midtbane.

Med Phillips og Forshaw på banen samtidig. Da blir det 2 defensive
Nei. Forshaw har også fungert som en slags boks til boks når han har spilt sammen med Phillips. Men han har nok litt flere defensive fibre enn enn Klich, det er så...

Egentlig utrolig at en boks til boks spiller har null assist da

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2516 på: Mai 18, 2019, 12:42:22 »
Får prøve å tenke på nye spillere, før jeg gruser de vi har, inkludert Cooper.
Men en spiller jeg kunne tenkt meg er Neal Maupay fra Brentford. 25 mål og 9 assist på det laget er ikke dårlig.

1+
Han og Gayle tror jeg hadde vært perfekt for leeds. Spillere som leverer når det blir hett rundt ørene.
Denne sommeren må faktisk Rad være på ballen her

Slik Gayle leverte i semifinalen mot Aston Villa ved å bli utvist? Nok en spiller som ikke takler presset.

Maupay er urealistisk. Vil koste minst 15 millioner pund.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2517 på: Mai 18, 2019, 14:04:46 »
LeedsLive picks through the bones of Leeds United's play-off loss at Elland Road

Leeds United are already being linked with transfer targets, with Jamal Lowe high on their list, according to the Daily Star.

The Whites now have to plan for another year in the Championship following Wednesday night’s disappointment against Derby County.

The same can be said for Portsmouth, who were consigned to a third season in League One under Kenny Jackett after losing 1-0 on aggregate to Sunderland in their play-off battle.

That defeat has sparked speculation that their top-scorer, Lowe, could leave the club this summer, with Leeds, West Brom and Middlesbrough all reportedly set to bid for his services.

Lowe admitted his desire to play in the second tier, which could prove to be decisive in his long-term future.

Lowe's Portsmouth side lost in the League One play-offs
“Of course I do (want to play in the Championship). We all do,” said Lowe.

“I personally do, but that’s a thing for next season now. It hurts (defeat to Sunderland) at the moment, but we’ve had a great season.

“The fans appreciated us and clapped us off the end when they could’ve booed. They appreciated what we did this season - and we appreciate them back.”

It was a season of mixed emotions for Portsmouth, who claimed the Checkatrade Trophy against the Black Cats in March.

Leeds United reveal retained list for 2019-20 season

Despite that feat, they ultimately missed out on automatic promotion, after finishing fourth in the League One table and fell short in the play-offs.

Although Lowe’s future may lie elsewhere, the winger was quick to quash rumours over an immediate departure.

He added: “I need to get over this defeat. That’s it really. Of course, it’s hard to do that (say if he’s staying or going).

“It’s not even on my mind right now. I need to get over this defeat. I normally hear it all from the press. The talk is one of those things. If you’re doing okay rumours start flying about.”

Who is Jamal Lowe?

The 25-year-old netted 17 times last term
The pacey winger has made a name for himself in the lower league, turning out or Barnet, St Albans City and Hampton & Richmond Borough all in the last six years.

At the age of 25, Lowe is understandably looking to test himself at the highest level and his stats for Portsmouth this season show why Leeds could be interested in him.

He has 17 goals in all competition this season, which is a superb return for an out-and-out wide man.

United haven’t been blessed with goals from the wings this campaign, so adding another option in those areas could be smart business, especially with Jack Harrison’s loan deal expiring.

The very latest on Leeds United
Lowe’s current contract has one year left to run, meaning he wouldn’t cost a fortune, although he would still command a fee for Pompey to let him go.

Given Marcelo Bielsa’s interest in Dan James in January, it’s fair to assume the Whites will be looking to bolster their options in those areas this summer and Lowe could tick all the boxes.

For all your latest Leeds United news, opinion, analysis and transfer gossip, click here.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2518 på: Mai 18, 2019, 15:52:02 »
Ønsker også Jonjo Shelvey til Leeds. Det snakkes om masseopprensking i Newcastle, og da burde denne spilleren være tilgjengelig

ar9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2519 på: Mai 18, 2019, 16:44:50 »
Får prøve å tenke på nye spillere, før jeg gruser de vi har, inkludert Cooper.
Men en spiller jeg kunne tenkt meg er Neal Maupay fra Brentford. 25 mål og 9 assist på det laget er ikke dårlig.

1+
Han og Gayle tror jeg hadde vært perfekt for leeds. Spillere som leverer når det blir hett rundt ørene.
Denne sommeren må faktisk Rad være på ballen her

Slik Gayle leverte i semifinalen mot Aston Villa ved å bli utvist? Nok en spiller som ikke takler presset.

Maupay er urealistisk. Vil koste minst 15 millioner pund.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke enig vedr Gayle.

WBA hadde en klar strategi for kampen om å dra ned tempoet og satse på dødballer og kontringer.
Ikke så merkelig egentlig mhp Villas fart og ferdigheter fremover.
Det var manageren og ikke Gayle som bestemte den taktikken.
Han var den heldige/uheldige som tok offensive innkast. Det første gule fikk han mer som en sum av at WBA hadde brukt lang tid ved alle stopp i spillet frem til da.
Gult kort nr 2 fikk han som målsnik når han prøvde å komme først på ballen rett foran mål men keeper kom han akkuratt i forkjøpet. Så hele kampen og er ikke enig i at kampen beviste at han sliter med å takle presset.
Han fikk utestengelse for filming noen kamper tidligere men der er han ikke alene i klassen. Det er nytt nå at dette blir slått ned på og således noe spillerne trenger litt tid på justere seg etter.
Gayle viste derimot fart, frekkhet og målteft når han mot spillets gang grep den ene muligheten han fikk.
At han ikke er spesielt pen og virker som en litt ekkel fyr gjør at han passer perfekt i Leeds. Enda en grunn til at resten av lagene hater oss .

Kanskje er det nettopp den dårlige omtalen han har fått i det siste som gjør det mulig for oss med begrenset budsjett til å få han på kroken.

Det ville vært en drømmesignering!