Skrevet av Emne: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel  (Lest 78712 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #270 på: August 21, 2011, 17:55:05 »
http://www.youtube.com/watch?v=EPswZX1Av1c

07.00

Hvor dum er ikke vår tidligere keeper der.?. Good riddance...
Så den tidligere i dag, HAHA!

Har sett bildene men er ikke så god i fransk. Det ser ut som om K.S kaster ballen i retning av midtsirkelen etter at straffen har gått inn. Er det ulovlig?

Han twitret i går at han "ikke hadde gjort det, om han hadde fått med seg at han hadde fått gult kort", så noe har han følt seg skyldig for.

Sikkert. Men hva er det han får kort for? Ikke lett å skjønne ut fra bildene.

Eg såg kampen på Viasat.

Først får han gult kort for å pirke vekk ballen frå krittmerket etter at straffeskytter har lagt den på plass.
Så får han gult kort etter målet da han løper inn i buret og henter ballen for så å kaste den i sinne mot sidelinja.
To situasjoner hvor unge Kasper mister hodet og får korrekt marsjordre.
Forøvrig gjorde Kasper ein grei kamp.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #271 på: August 21, 2011, 18:17:11 »
Samma det. Tre strålende kamper på rad for Lonergan nå gjør at K.S ikke er savnet!
Jon R.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #272 på: August 21, 2011, 19:02:37 »
saknar inte kasper, lonergan har imponerat i de matcher jag sett, dagens mål var han chanslös på,
 

auren

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #273 på: Mai 07, 2012, 14:47:15 »
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/schmeichel_set_for_another_move_743604/index.shtml

Det burde dermed dryppe en del pund hvis han går for 5 mill. Har altså hatt en imponerende sesong i Leicester-trøyen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #274 på: Mai 07, 2012, 16:26:34 »
salget av Kasper var helt latterlig!Og ifølge bates og Grayson var han ikke god nok....

Leedsfan

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #275 på: Mai 07, 2012, 17:14:32 »
5 mill pund never ever...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #276 på: Mai 08, 2012, 10:11:53 »
salget av Kasper var helt latterlig!Og ifølge bates og Grayson var han ikke god nok....



Klart at dette skurrer betydelig når lag i Bundesliga, samt Tottenham snuser på ham og prislappen er 5 mill!!!! >:(
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #277 på: Mai 08, 2012, 10:21:49 »
salget av Kasper var helt latterlig!Og ifølge bates og Grayson var han ikke god nok....
mannen var jo en tikkende bombe mtp kommunikasjon, ble betydelig tryggere der bak med AL.
Salget var helt avgjørende og meget fornuftig.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #278 på: Mai 08, 2012, 10:35:28 »
Med Schmaichel i mål havnet vi på 7 plass. Med Lonergan i mål havnet vi på 14 plass. Vi slapp inn mindre mål i fjor enn i år. Så for meg så var det mye tryggere i år enn ifjor

Sydhagen

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #279 på: Mai 08, 2012, 10:40:07 »
Med Schmaichel i mål havnet vi på 7 plass. Med Lonergan i mål havnet vi på 14 plass. Vi slapp inn mindre mål i fjor enn i år. Så for meg så var det mye tryggere i år enn ifjor

Ifjor hadde vi et bedre lag, så det er nok mer sammensatt en som så...
Ifjor hadde vi angrep er beste forsvar...i år hadde vi ikke engang angrep til slutt...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #280 på: Mai 08, 2012, 11:12:46 »
Med Schmaichel i mål havnet vi på 7 plass. Med Lonergan i mål havnet vi på 14 plass. Vi slapp inn mindre mål i fjor enn i år. Så for meg så var det mye tryggere i år enn ifjor

La oss kjøpe en keeper som har sluppet inn lite mål hos det laget han spiller for nå så kan man jo direkte overføre det til vårt lag neste år.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #281 på: Mai 08, 2012, 11:23:09 »
Med Schmaichel i mål havnet vi på 7 plass. Med Lonergan i mål havnet vi på 14 plass. Vi slapp inn mindre mål i fjor enn i år. Så for meg så var det mye tryggere i år enn ifjor

La oss kjøpe en keeper som har sluppet inn lite mål hos det laget han spiller for nå så kan man jo direkte overføre det til vårt lag neste år.
Yess!!  ;)
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #282 på: Mai 08, 2012, 11:26:01 »
Med Schmaichel i mål havnet vi på 7 plass. Med Lonergan i mål havnet vi på 14 plass. Vi slapp inn mindre mål i fjor enn i år. Så for meg så var det mye tryggere i år enn ifjor
Mener du at viss Smaichel hadde stått i mål. Ja da hadde vi havnet høyere oppe på tabellen.

h.b

  • Gjest
Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #283 på: Mai 08, 2012, 11:55:52 »
Ikke nødvendigvis. men det at vi nå ser at Schmeichel faktisk kan gå til store klubber. Ja det gjør at beslutningen om å selge han i fjor var feil. Og vi solgte da Schmeichel på et tidspunkt vi ikke hadde en fullgod erstatter klar. At Lonergan kom senere er en annen ting. Men Lonergan var ikke klar når man valgte å selge Schmeichel. For hva hadde kjedd hvis den avtalen hadde skjært seg med Lonergan. Ja da hadde vi hatt Rastata i mål for Leeds i store deler av sesongen

Bites Yer Legs

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #284 på: Mai 08, 2012, 12:26:01 »
Ikke nødvendigvis. men det at vi nå ser at Schmeichel faktisk kan gå til store klubber. Ja det gjør at beslutningen om å selge han i fjor var feil. Og vi solgte da Schmeichel på et tidspunkt vi ikke hadde en fullgod erstatter klar. At Lonergan kom senere er en annen ting. Men Lonergan var ikke klar når man valgte å selge Schmeichel. For hva hadde kjedd hvis den avtalen hadde skjært seg med Lonergan. Ja da hadde vi hatt Rastata i mål for Leeds i store deler av sesongen


Såvidt jeg husker hadde Lonergan vært klar i ukesvis før han ble presentert, men han hadde et sykt barn på sykehus og følgelig ble alt utsatt.

Jeg mener vi har hatt en bedre keeper denne sesongen enn forrige, men jeg er heller ikke særlig imponert over måten vi tok avskjed med Kasper på og bruken av midlene som visstnok kom inn.
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #285 på: Mai 08, 2012, 12:26:49 »
sum er altså at vi kunne tapt de kampene vi tapte med færre mål (3-5 eller 3-6 mot NF for eksempel) mens den totale poengfangst ville vært den samme.  :D
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #286 på: Mai 08, 2012, 12:38:51 »
salget av Kasper var helt latterlig!Og ifølge bates og Grayson var han ikke god nok....

Ikke nødvendigvis. men det at vi nå ser at Schmeichel faktisk kan gå til store klubber. Ja det gjør at beslutningen om å selge han i fjor var feil. Og vi solgte da Schmeichel på et tidspunkt vi ikke hadde en fullgod erstatter klar. At Lonergan kom senere er en annen ting. Men Lonergan var ikke klar når man valgte å selge Schmeichel. For hva hadde kjedd hvis den avtalen hadde skjært seg med Lonergan. Ja da hadde vi hatt Rastata i mål for Leeds i store deler av sesongen

Kasper Schmeichel hadde ett år igjen av kontrakten. Det var å selge da, eller ikke få penger for han i det hele tatt. Tør i etterkant påstå at han ikke hadde vært forskjellen på play off eller der vi havnet, så å ta pengene har - også i etterpåklokskapens hellige ånd - vært en riktig avgjørelse.
Marching on together!

samadhi

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #287 på: Mai 08, 2012, 12:45:00 »
Alternativet var altså å beholde Kasper en sesong til for så å se han reise gratis i år?

Ikke enig. Jeg mener Lonergan er en bedre og tryggere keeper, og synes det var helt rett å cashe inn på Kasper som ikke vil forsette i Leeds.

"your dad is a cunt and so are you"  ;D
marching on together,
derudaf forever...

Masinga

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #288 på: Mai 08, 2012, 13:46:30 »
Med Schmaichel i mål havnet vi på 7 plass. Med Lonergan i mål havnet vi på 14 plass. Vi slapp inn mindre mål i fjor enn i år. Så for meg så var det mye tryggere i år enn ifjor
Morsom måte å bruke statistikk på! Og nei, Leeds slapp inn 68 mål i ligaen i år mot 70 i fjor.
Masinga, medl.nr. 1250

lojosang

Sv: Re: Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #289 på: Mai 08, 2012, 14:39:32 »
salget av Kasper var helt latterlig!Og ifølge bates og Grayson var han ikke god nok....



Klart at dette skurrer betydelig når lag i Bundesliga, samt Tottenham snuser på ham og prislappen er 5 mill!!!! >:(

Det tyder først og fremst på at han har en god agent vil jeg påstå.
- Leif Olav

kalle_92

  • Gjest
Sv: Re: Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #290 på: Mai 08, 2012, 22:21:54 »
salget av Kasper var helt latterlig!Og ifølge bates og Grayson var han ikke god nok....



Klart at dette skurrer betydelig når lag i Bundesliga, samt Tottenham snuser på ham og prislappen er 5 mill!!!! >:(

Det tyder først og fremst på at han har en god agent vil jeg påstå.
Peter Schmeichel var vel en "late-bloomer" på fotballbanen, kanskje er Kasper Schmeichel også det? Svakhetene hans er ikke i reflekser eller luftstyrke (er jo en typisk shot-stopper), men heller i feltarbeid og kommunikasjon. Dette er områder det kan gjøres noe med, og kanskje vil han bli en kjempegod keeper. Har alltid likt Kasper Schmeichel. Tror han vil kunne bli enda bedre. Lonergan var en erstatning heller enn en forsterkning spør du meg.

TK20

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #291 på: Mai 08, 2012, 23:25:27 »
Med Schmaichel i mål havnet vi på 7 plass. Med Lonergan i mål havnet vi på 14 plass. Vi slapp inn mindre mål i fjor enn i år. Så for meg så var det mye tryggere i år enn ifjor
Mener du at viss Smaichel hadde stått i mål. Ja da hadde vi havnet høyere oppe på tabellen.

:D !!

Leedsfan

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #292 på: Februar 10, 2014, 10:49:13 »
Flere fra tid til annen som sier at vi ikke burde solgt Kasper. Jeg har sett noen kamper og highlights med han i det siste, og han er den samme. Han har noen utrolige reaksjonsredninger, men feltarbeidet han er jo helt hinsides. Kasper er en god keeper, men ikke komplett på noen som helst måte.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #293 på: Februar 10, 2014, 11:10:42 »
Flere fra tid til annen som sier at vi ikke burde solgt Kasper. Jeg har sett noen kamper og highlights med han i det siste, og han er den samme. Han har noen utrolige reaksjonsredninger, men feltarbeidet han er jo helt hinsides. Kasper er en god keeper, men ikke komplett på noen som helst måte.

Ihvertfall bedre enn tabbeKenny

DenHviteYeboah

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #294 på: Februar 10, 2014, 11:27:31 »
Flere fra tid til annen som sier at vi ikke burde solgt Kasper. Jeg har sett noen kamper og highlights med han i det siste, og han er den samme. Han har noen utrolige reaksjonsredninger, men feltarbeidet han er jo helt hinsides. Kasper er en god keeper, men ikke komplett på noen som helst måte.
Kan godt hende, men han er den beste vi har hatt siden Robinson, og så selger idioten Bates ham >:(
og, nei Leedsfan-Sullivan var ikke bedre enn Kasper da han var hos oss ;)-mener jeg :)

stigahauge

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #295 på: Februar 10, 2014, 11:29:33 »
Kjøp Lesciejewski (trur de blir skrevet sånn). Mykje dei samme eigenskapane som Schmeichel.
 

Sander

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #296 på: Februar 10, 2014, 11:31:25 »
Må si jeg heller hadde ønska Alex McCarthy på Reading. Sjansene for å hente han er veldig små ettersom han nå har blitt fast for dem. Husker han stod noen gode kamper for oss på lån i fjor/forrigfjor? Ung og lovende!
 

DenHviteYeboah

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #297 på: Februar 10, 2014, 11:32:58 »
Kjøp Lesciejewski (trur de blir skrevet sånn). Mykje dei samme eigenskapane som Schmeichel.
Tippeligaens klart beste keeper!Hadde ikke dumma seg ut i Leeds :)

stigahauge

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #298 på: Februar 10, 2014, 11:36:14 »
Kjøp Lesciejewski (trur de blir skrevet sånn). Mykje dei samme eigenskapane som Schmeichel.
Tippeligaens klart beste keeper!Hadde ikke dumma seg ut i Leeds :)

Og sannsynlegvis relativt billig. Kontrakt går ut dette året her, men trur den går ut i nov/des. Men er jo ein spess type så mulig Ausin må spørrast til råds ;)
 

sportcarl1

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #299 på: Februar 10, 2014, 16:47:33 »
Flere fra tid til annen som sier at vi ikke burde solgt Kasper. Jeg har sett noen kamper og highlights med han i det siste, og han er den samme. Han har noen utrolige reaksjonsredninger, men feltarbeidet han er jo helt hinsides. Kasper er en god keeper, men ikke komplett på noen som helst måte.
Kan godt hende, men han er den beste vi har hatt siden Robinson, og så selger idioten Bates ham >:(
og, nei Leedsfan-Sullivan var ikke bedre enn Kasper da han var hos oss ;)-mener jeg :)
målaktssidan har väl varit hyfsat i leeds de sista 10 åren,bägge kasperna, lonergan och kenny har väl varit godkända, värre med backlinjen