Skrevet av Emne: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel  (Lest 79104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #30 på: Mai 27, 2010, 16:37:17 »
Dette viser bare at vi er totalt uten ambisjoner. Vi må plukke opp gratis spillere fra de lavere divisjoner og premier league hasbeens. Skammelig.

Bates out!
forsåvidt enig i det du skriver,men mener at denne signeringen er bra!Schmeichel er et talent som kan bli veldig bra.Ellers er jeg enig i at det kommer kun til å bli rask og has beens.Grayson kommer ikke til å få noe som helst i transferbudsjett tror jeg.Stakkars mann >:(

Ironialarm....... 8)
;D ;D ;D
Er så sjelden å lese noe som jeg og etpar til pleier å skrive... ;Dblir revet med ;)

jarle

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #31 på: Mai 27, 2010, 16:39:20 »
Meget bra!!!

En fin type å hå i laget...

Men vær så snill... alle her er vel eninge om at gode spillere i 99% av tilfellene koster penger...
hvis ikke driver disse klubbene som er mye bedre og smarter enn Leeds å kaster penger ut av vinduet hele tiden...


pale

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #32 på: Mai 27, 2010, 16:42:05 »
Meget bra!!!

En fin type å hå i laget...

Men vær så snill... alle her er vel eninge om at gode spillere i 99% av tilfellene koster penger...
hvis ikke driver disse klubbene som er mye bedre og smarter enn Leeds å kaster penger ut av vinduet hele tiden...



Alle gode spillere koster penger.
Enten i overgangssum, eller sign-on-fee.
Her har vi betalt det siste.

Bra signering!

DenHviteYeboah

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #33 på: Mai 27, 2010, 16:43:56 »
Meget bra!!!

En fin type å hå i laget...

Men vær så snill... alle her er vel eninge om at gode spillere i 99% av tilfellene koster penger...
hvis ikke driver disse klubbene som er mye bedre og smarter enn Leeds å kaster penger ut av vinduet hele tiden...


Ã… nei....vi må hente alle gratis...hvis ikke blir det Ridsdale-opplegg igjen ;D ;D ;D

Og det er bare Leeds som prøver å kjøpe billig suksess.....

jarle

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #34 på: Mai 27, 2010, 16:53:37 »
Meget bra!!!

En fin type å hå i laget...

Men vær så snill... alle her er vel eninge om at gode spillere i 99% av tilfellene koster penger...
hvis ikke driver disse klubbene som er mye bedre og smarter enn Leeds å kaster penger ut av vinduet hele tiden...


Ã… nei....vi må hente alle gratis...hvis ikke blir det Ridsdale-opplegg igjen ;D ;D ;D

Og det er bare Leeds som prøver å kjøpe billig suksess.....

Ridsdale gjorde en stor feil det var å sparke DOL og ansette Venables, jeg er sikker på vi hadde klart de økonomiske utfordringene hadde vi hatt normale PL plasseringer kontra nedrykk.
Vi hadde spillere vi kunne selge unna for å få inn cash.
Desverre ble vi truffet av en krise i transfermarkedet samtidig og kombinert med det faktum at alle viste at Leeds måtte selge så ble den gullgruven av en spillerstall vi satt på null verdt.

Hva var ikke Bowyer og Kewell verdt på det meste... vi tapte vel 150 mill kr. bare på de to i forhold til markedsverdi.


Noen som har noen tanker om  når det er sikkert for Leeds å kjøpe spillere igjen?
Uten at det betyr at klubben oppløses...

Henning

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #35 på: Mai 27, 2010, 16:56:33 »
Vart ikkje veldig imponert når han debuterte på Man. City, men det er nokre år sidan og han var veldig ung. Har ikkje sett han i det siste, men statistikken i Notts County har vore veldig bra. Laget har riktignok vore veldig solide, men med den påståtte interessa frå andre klubbar og dei gode skussmåla han får, ser eg på signeringa som veldig positiv.

Erik_

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #36 på: Mai 27, 2010, 17:01:00 »
Fantastisk! ;D
« Siste redigering: Mai 27, 2010, 17:14:01 av Enrique »

johnny gangster

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #37 på: Mai 27, 2010, 17:06:14 »
KJEMPEGREIER!! :)

tobn på tur

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #38 på: Mai 27, 2010, 17:10:04 »
Spennende signering. Tiden vil vise om potensiale utvikler seg.

Per-Stian

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #39 på: Mai 27, 2010, 17:22:59 »
Kjempenyheit! Håpar dette sender ut sterke signaler til andre potensielle leedsspelarar.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #40 på: Mai 27, 2010, 17:27:44 »
Jaja,dette kan eg leve med så lenge det rævholet av en far holder seg langt vekke fra Elland Road ;D

Men eg tar altså ikkje heilt av,sånn som enkelte andre.En spennende signering ja,og godt mulig det er en fantastisk signering.Men hvordan greier dere å fastslå at denne keeperen er så god? Eg har ikkje grunnlag for å påstå at han er verken god,middels eller dårlig,forrige gang eg såg han spille var i premier league for city,og det var mildt sagt ujevne greier 8)

Men bevares,eg stoler blindt på alle dere som tydeligvis har sett flere titalls Notts County-kamper i år :D

(ps! eg er fornøyd)
« Siste redigering: Mai 27, 2010, 17:55:25 av jackbauer68 »

jarle

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #41 på: Mai 27, 2010, 17:29:36 »
During Schmeichels stay at The Magpies, the club have conceded only 0.7 goals per League 2 match. Schmeichel's clean-sheets-to-game-ratio at Notts County is 52.7 percent (20 out of 38 appearances as of 19 April 2010).[29]  On 27 April, Schmeichel and Notts County secured the 2009–10 League Two trophy and promotion for the Football League One with a 5–0 win against already relegated Darlington.[30][31]  Shortly before the game, it was announced that Notts County agreed to release Schmeichel at the end of the season despite having four years left on his contract. The reasoning behind this was financial; with Schmeichel earning a reported £15,000 a week having been signed during the brief ownership period of high-spending Munto Finance in the summer 2009. Schmeichel agreed to forgo all his future wages – something which chairman Ray Trew described as "a huge concession by such a young man".[32]

auren

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #42 på: Mai 27, 2010, 17:36:30 »
Beste saves at Notts Co:
http://www.youtube.com/watch?v=kI1YbTMRrkU&feature=related

Det jeg bet meg mest merke i var at han har reddet 4 straffer denne sesongen! DET er imponerende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #43 på: Mai 27, 2010, 17:36:40 »
Tror dette er en meget bra signering ;D
At han kommer gratis er positivt! ;D alle fremtidige signeringer kommer jo også til å være gratis.... ;D

Ta nå EN hatt i alle fall da, DHY? Dette hadde du ikke trodd?  :)
nei, dette var i overkant!veldig bra, måtte fortsettelsen bli minst like bra ;D, men jeg tviler...

fortell oss noe nytt.  ;)  ;D

Dennis

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #44 på: Mai 27, 2010, 17:49:22 »
Skal man tro uttalelsene til Kasper på de offisielle sidene, anbefalte Peter han å gå til Leeds av de klubbene som var aktuelle.
Marching on together!

berlin

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #45 på: Mai 27, 2010, 17:52:29 »
Skal man tro uttalelsene til Kasper på de offisielle sidene, anbefalte Peter han å gå til Leeds av de klubbene som var aktuelle.

Ikke så rart. De sies at enkelte foreldre lever sitt liv gjennom sine "børn", og stakkars Peter fikk jo aldri sjansen til å spille for oss. Antagelig er dette en større drøm for Peter enn for Kasper.  8)

Bites Yer Legs

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #46 på: Mai 27, 2010, 17:52:49 »
Nydelig signering, husker han herjet mot scum for noen år siden bla med en fantastisk strafferedning!

Har sett litt fotball på dansk tv3, programleder pappa Schmeichel er en skikkelig real type, virker som junior er av samme ulla!
KEEP FIGHTING!!

Oppdrettslaksen

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #47 på: Mai 27, 2010, 17:52:58 »
nice ;D

auren

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #48 på: Mai 27, 2010, 17:55:49 »
Stusset litt på at han "bare" fikk en 2-års kontrakt, men dette kan jo selvsagt være en bra deal for begge parter. Spent på om han konker ut Higgs. Det tror jeg han gjør.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #49 på: Mai 27, 2010, 17:59:21 »

Kasper Schmeichel forlader Notts County efter denne sæson. Han har endnu ikke fundet en ny klub, men der er tilsyneladende mange at vælge blandt.

Blackburn, Tottenham, Derby, West Ham og Birmingham har ligesom Chelsea, Arsenal og Bayern München allerede været nævnt, og nu har Premier League-oprykkerne West Bromwich angiveligt også meldt sig i køen efter den danske målmand.



Kilde: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1348529.ece#ixzz0p97AZNII


Enkelt valg, siden ikke Barca eller Real Madrid meldte seg.  8)

( Det har nok snarere med spilletid å gjøre, han var nok lite lysten på en "Man Shitty reprise". )

mac_gyver

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #50 på: Mai 27, 2010, 18:15:49 »
Herlig ;D
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #51 på: Mai 27, 2010, 18:50:50 »
The reasoning behind this was financial; with Schmeichel earning a reported £15,000 a week having been signed during the brief ownership period of high-spending Munto Finance in the summer 2009. Schmeichel agreed to forgo all his future wages – something which chairman Ray Trew described as "a huge concession by such a young man".


£ 15.000 a week og 4-års-kontrakt for Notts County. Jepp da har han fått omtrent det vi tilbød Becks (£ 16.000) pluss signing-on-fee.

DETTE VIL SI AT VI KONKURRERER IGJEN!  ;D

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #52 på: Mai 27, 2010, 19:14:46 »
What Kasper Schmeichel said - LUTV interview, On the training ground (obviously), promotion & his dad

In full. Enjoy...

Tell us how the move came about

Obviously I was a free agent and I was talking to clubs and the question was raised "would I be interested in Leeds?' and straight away I said yes. I have grown up in England and I know a lot about English football and I know Leeds is one of the biggest clubs in England so I was very interested from the first question.

Were there other clubs after you?

There were other opportunities but Leeds were the ones who showed the most interest. For me, Leeds have got everything. They're a massive club and they've got the facilities and the fanbase to really push on.

You got promoted with Notts County in a similar way Leeds have got promoted too. It must have been fantastic to play in that

Yeah it was great and I've experienced winning the league now and once you get the feeling of winning a trophy, you want to do it again and I'm raring to go. I can't wait to get started.

What do you think can be achieved at Leeds?

I just hope we'll do really well and get promoted but the Championship is such a weird and difficult league and anything can really happen. You look at Blackpool and how they came from nowhere and now all of a sudden they're in the Premier League. So I hope that we start well and get some momentum going and go all the way through.


What has Simon Grayson said to you about the move?

I spoke to him and he told me about how the club worked and the way he likes to work and that really appealed to me. So there wasn't really a lot of decision making to do. As soon as I had spoken to him, my mind was pretty much made up.

You'll be competing with Shane Higgs for the No1 shirt. Nice to have some competition and a high standard of competition as well

Yeah definitely. I followed Leeds quite a lot last season, obviously because Casper Ankergren, another Dane, was here. I know that they played a bit here and there so yeah, it's going to be good. I'm looking forward to it.

What did you make to Leeds last season?

I thought they would have wrapped it up a lot earlier but that's football sometimes, it doesn't always go your way but they got there in the end.

You're on a two-year deal. A lot fans are talking about getting back to the Premier League. Do you think we can do that?

The infrastructure is there. You look at the training ground and the fanbase, and the players are there as well. There's hopefully gonna be a few more additions to the squad as well. I think everything is in place for the club to move forward and they have a great manager too.

Leeds have a big Scandinavian following and you'll probably get a lot of fans and press out there

Leeds is a big club. I'm obviously from Scandinavia so I do know how popular it is and there has been quite a few Scandinavian players here Alfie Haaland, Erik Bakke and obviously Casper Ankergren too. There probably will be a bit from Denmark and Sweden and Norway as well.

A lot of people know about your dad who was a legend on the other side of the pennines for Manchester United, a team who Leeds obviously beat this season. Does he have to become a Leeds fan now?

Of course. He's got to come and watch games now. As soon as Leeds came up he asked me what I wanted to do and I said 'I want to do it'. He said 'I couldn't agree more, it's the best club for you to be at, at the moment'. So yeah, he's delighted with it as well.

You take a lot of advice from him then?

No, no. He asked me what I thought and he just said that he agreed. We discuss things but we don't really discuss football. It's biggest decisions like this is the things that we discuss.

But we can expect to see him down at Elland Road?

(laughs) If he's welcome, yeah! (laughs). He works quite a lot but usually, when he has got time, he comes and watches.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #53 på: Mai 27, 2010, 19:19:29 »
Kanonbra nyförvärv, bästa av allt är att det är en värvning och inget lån, we are back on track again
 

Kato

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #54 på: Mai 27, 2010, 20:07:20 »
Hvis dette er nivået på sommerens signinger, så går vi en fin sommer i møte  ;)

Kjempegreier!!
 

raggen

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #55 på: Mai 27, 2010, 20:33:24 »
Kjempesignering..!!! veldig viktig og ha en god kper og det mner jeg vi får i kasper ;D ;D


Thumbs Up!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #56 på: Mai 27, 2010, 20:34:25 »
Jeg ble helt i 100 nå! Han må selvfølgelig prestere før vi vet helt sikkert hva vi har fått, men hvis dette er nivået vi skal legge oss på når det gjelder signeringer så er jeg FORNØYD! :D

fjellhaugen

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #57 på: Mai 27, 2010, 20:45:12 »
KANON signering.!!!

endelig signerer vi spillere jeg har hørt om igjen ;D ;D ;D ;D ;D

stusser litt på hva lønn han har fått fog. med tanke på involverteklubber må vi ha gitt ok ukelønn.
noen som vet hva KB`s lønnstak i championship er?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #58 på: Mai 27, 2010, 20:51:13 »
Strålende og uventet signing! Nå mangler vi bare en 7-8 nye utespillere, så er vi der vi skal være!  ;D
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #59 på: Mai 27, 2010, 20:57:52 »
...jeg blir redd når alle er såå fornøyde  ::)

Nedtur på gang?  Godt vi har Higgs i bakhånd  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan