Skrevet av Emne: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel  (Lest 79137 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #300 på: Februar 10, 2014, 17:10:18 »
Flere fra tid til annen som sier at vi ikke burde solgt Kasper. Jeg har sett noen kamper og highlights med han i det siste, og han er den samme. Han har noen utrolige reaksjonsredninger, men feltarbeidet han er jo helt hinsides. Kasper er en god keeper, men ikke komplett på noen som helst måte.
Kan godt hende, men han er den beste vi har hatt siden Robinson, og så selger idioten Bates ham >:(
og, nei Leedsfan-Sullivan var ikke bedre enn Kasper da han var hos oss ;)-mener jeg :)
målaktssidan har väl varit hyfsat i leeds de sista 10 åren,bägge kasperna, lonergan och kenny har väl varit godkända, värre med backlinjen
sant! til tider har forsvarsspillerne våre vært utrolig dårlige >:(

ollan

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #301 på: Mars 26, 2014, 11:00:01 »
Mål eller ei....reddet et poeng for Leicester i går. Værre å lese disse linjene i db.no i dag.
I fars fotspor
Kasper Schmeichel har spilt landskamper for Danmark og vært innom både Manchester City og en rekke mindre, engelske fotballklubber.
Vi regnes som en liten klubb......

http://www.dagbladet.no/2014/03/26/sport/fotball/leicester/yeovil_town/leicester_city/32494108/
« Siste redigering: Mars 26, 2014, 11:01:59 av ollan »
Ollan

Leedsfan

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #302 på: Mars 26, 2014, 11:27:54 »
Full eller? Kasper putter og du kommer her med Kewell..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #303 på: Mars 26, 2014, 11:34:26 »
Full eller? Kasper putter og du kommer her med Kewell..:)
???
Ollan

ollan

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #304 på: Mars 26, 2014, 11:35:23 »
Full eller? Kasper putter og du kommer her med Kewell..:)
står ingenting om K'ewell her
Ollan

auren

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #305 på: Mars 26, 2014, 11:39:41 »
Full eller? Kasper putter og du kommer her med Kewell..:)
står ingenting om K'ewell her

Det stod i noen sekunder. Postet i feil tråd, og så så jeg at du hadde informert om dette i ex-spillere tråden.

Så jeg beklager så mye. Jeg er veldig, veldig lei meg.  :'( :'( :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #306 på: Mars 26, 2014, 11:48:45 »
Full eller? Kasper putter og du kommer her med Kewell..:)
står ingenting om K'ewell her

Det stod i noen sekunder. Postet i feil tråd, og så så jeg at du hadde informert om dette i ex-spillere tråden.

Så jeg beklager så mye. Jeg er veldig, veldig lei meg.  :'( :'( :'(

auren

Hehehehe..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #307 på: Mars 26, 2014, 17:56:00 »
Mål eller ei....reddet et poeng for Leicester i går. Værre å lese disse linjene i db.no i dag.
I fars fotspor
Kasper Schmeichel har spilt landskamper for Danmark og vært innom både Manchester City og en rekke mindre, engelske fotballklubber.
Vi regnes som en liten klubb......

http://www.dagbladet.no/2014/03/26/sport/fotball/leicester/yeovil_town/leicester_city/32494108/

Dagbladet? For den finnes det bare ManU, ManC, Liverpool, Arsenal "og en rekke mindre engelske klubber" i England.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #308 på: April 23, 2014, 11:18:17 »
Vi er rike:

The club are also believed to have earned £200,000 from Leicester City’s promotion from the Championship, through a clause agreed in the deal which took goalkeeper Kasper Schmeichel from Elland Road to Leicester in 2011.

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #309 på: April 23, 2014, 11:59:27 »
Vi er rike:

The club are also believed to have earned £200,000 from Leicester City’s promotion from the Championship, through a clause agreed in the deal which took goalkeeper Kasper Schmeichel from Elland Road to Leicester in 2011.

 :D
Hmm, penger inn til en forandring.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #310 på: April 23, 2014, 12:53:13 »
Mål eller ei....reddet et poeng for Leicester i går. Værre å lese disse linjene i db.no i dag.
I fars fotspor
Kasper Schmeichel har spilt landskamper for Danmark og vært innom både Manchester City og en rekke mindre, engelske fotballklubber.
Vi regnes som en liten klubb......

http://www.dagbladet.no/2014/03/26/sport/fotball/leicester/yeovil_town/leicester_city/32494108/

Dagbladet? For den finnes det bare ManU, ManC, Liverpool, Arsenal "og en rekke mindre engelske klubber" i England.
Dagbladet har vell hatt omtrent det samme fallet som Leeds  :D

Odin

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #311 på: April 25, 2014, 12:32:21 »
Vi er rike:

The club are also believed to have earned £200,000 from Leicester City’s promotion from the Championship, through a clause agreed in the deal which took goalkeeper Kasper Schmeichel from Elland Road to Leicester in 2011.

 :D
Hmm, penger inn til en forandring.
Nydelig...nok til å dekke lønna til superspiss Hunt i 2 sommer måneder......

Cherry

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #312 på: November 14, 2015, 21:39:30 »
Pokker at vi ga slipp på denne karen!
Sitter og ser på Sverige- Danmark nå i EM kval..... Kasper er STOOOR!
 

sportcarl1

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #313 på: November 14, 2015, 22:13:10 »
Pokker at vi ga slipp på denne karen!
Sitter og ser på Sverige- Danmark nå i EM kval..... Kasper er STOOOR!
ja 2 kalasräddningar på bergs skott och zlatans frispark, påminner mycket om silvestri och har hans svagheter  på inlägg och luftbollar
 

sportcarl1

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #314 på: November 14, 2015, 22:20:29 »
Pokker at vi ga slipp på denne karen!
Sitter og ser på Sverige- Danmark nå i EM kval..... Kasper er STOOOR!
ja är väl nästan bäst i det danska laget med 2 kalasräddningar på bergs skott och zlatans frispark, påminner mycket om silvestri och har hans svagheter  på inlägg och luftbollar
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #315 på: November 14, 2015, 22:46:06 »
Pokker at vi ga slipp på denne karen!
Sitter og ser på Sverige- Danmark nå i EM kval..... Kasper er STOOOR!

Hehe, tjaa, det er vel der han har (sitt eneste) drawback...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #316 på: November 16, 2015, 07:59:05 »
..ikke Stooor som i "feit" - men som en j棣€€ Go`keeper!  Vi får se om han leverer nå i iste kval kamp mot Sverige!
syns han er en veldig likanes kar , og igjen - kan ikke fatte at vi kvittet oss med ham....vi sto vel igjen med Nigel Martyn?
 

B_Ød

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #317 på: November 16, 2015, 09:38:46 »
his dad's a c*** and so is he....
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #318 på: November 16, 2015, 09:47:04 »
Zlatans frispark fra 17 meter, 124 km/t.

Selv om det var i keeperhjørnet, var den redningen vill.
 

Gufrias

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #319 på: November 16, 2015, 15:49:31 »
 
..ikke Stooor som i "feit" - men som en j棣€€ Go`keeper!  Vi får se om han leverer nå i iste kval kamp mot Sverige!
syns han er en veldig likanes kar , og igjen - kan ikke fatte at vi kvittet oss med ham....vi sto vel igjen med Nigel Martyn?
??? ??? ???
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #320 på: November 16, 2015, 16:03:39 »
Kasper er sikkert ikke uerstattelig, men det er et par rare ting i denne saken etter min mening:
Vi har et keepertalent på kun 24 år, som er landslagskeeper for Danmark.
Plutselig sier MUN at han kommer til å bli tredjekeeper neste sesong, så han bør forsvinne.SG sier rett ut at han er for dårlig.På bakgrunn av dette bør det komme en keeper som er like god....det vi har vært linket med gjør meg alvorlig bekymret >:(
Alle supportere forventer nok å få inn en god 1. keeper,hvis det et eller annet rask tror jeg faktisk fansen vil reagere :(
Min kilde påstår at SG er så lykkelig over å være manager i Leeds at han finner seg i det meste...og har blitt lovet bedre tider ;)
Vanskelig å si om dette stemmer....
Bates kvittet seg med Kasper. Helt meningsløst >:(

auren

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #321 på: November 16, 2015, 17:50:41 »
Kasper er sikkert ikke uerstattelig, men det er et par rare ting i denne saken etter min mening:
Vi har et keepertalent på kun 24 år, som er landslagskeeper for Danmark.
Plutselig sier MUN at han kommer til å bli tredjekeeper neste sesong, så han bør forsvinne.SG sier rett ut at han er for dårlig.På bakgrunn av dette bør det komme en keeper som er like god....det vi har vært linket med gjør meg alvorlig bekymret >:(
Alle supportere forventer nok å få inn en god 1. keeper,hvis det et eller annet rask tror jeg faktisk fansen vil reagere :(
Min kilde påstår at SG er så lykkelig over å være manager i Leeds at han finner seg i det meste...og har blitt lovet bedre tider ;)
Vanskelig å si om dette stemmer....
Bates kvittet seg med Kasper. Helt meningsløst >:(

Så nå fortjener han et navn?

Haha! Hadde helt glemt ut MUN  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #322 på: November 16, 2015, 22:11:27 »
Kasper er sikkert ikke uerstattelig, men det er et par rare ting i denne saken etter min mening:
Vi har et keepertalent på kun 24 år, som er landslagskeeper for Danmark.
Plutselig sier MUN at han kommer til å bli tredjekeeper neste sesong, så han bør forsvinne.SG sier rett ut at han er for dårlig.På bakgrunn av dette bør det komme en keeper som er like god....det vi har vært linket med gjør meg alvorlig bekymret >:(
Alle supportere forventer nok å få inn en god 1. keeper,hvis det et eller annet rask tror jeg faktisk fansen vil reagere :(
Min kilde påstår at SG er så lykkelig over å være manager i Leeds at han finner seg i det meste...og har blitt lovet bedre tider ;)
Vanskelig å si om dette stemmer....
Bates kvittet seg med Kasper. Helt meningsløst >:(

Så nå fortjener han et navn?

Haha! Hadde helt glemt ut MUN  :D

auren
Egentlig ikke. Han fortjener ikke en dritt >:(

Dennis

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #323 på: November 17, 2015, 09:20:38 »
Kasper er sikkert ikke uerstattelig, men det er et par rare ting i denne saken etter min mening:
Vi har et keepertalent på kun 24 år, som er landslagskeeper for Danmark.
Plutselig sier MUN at han kommer til å bli tredjekeeper neste sesong, så han bør forsvinne.SG sier rett ut at han er for dårlig.På bakgrunn av dette bør det komme en keeper som er like god....det vi har vært linket med gjør meg alvorlig bekymret >:(
Alle supportere forventer nok å få inn en god 1. keeper,hvis det et eller annet rask tror jeg faktisk fansen vil reagere :(
Min kilde påstår at SG er så lykkelig over å være manager i Leeds at han finner seg i det meste...og har blitt lovet bedre tider ;)
Vanskelig å si om dette stemmer....
Bates kvittet seg med Kasper. Helt meningsløst >:(

Mediaoppvask og uthenging av spillere holdt Bates på med og det har Cellino fortsatt i samme stil, men det var også sånn at Kasper skrev under for to år med Leeds og ble vel solgt etter ett for i det hele tatt å få noe igjen for han.

At Kasper aldri kom til å være lenge på Elland Road var klart fra den dagen han ble signert.

Den beste keeperen siden Martyn, men han hadde forsvunnet etter kontraktutløpet uansett.
« Siste redigering: November 17, 2015, 09:25:19 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #324 på: November 17, 2015, 09:53:32 »
Som sagt før, Kasper er en helt middels keeper. Han er en typisk "shot-stopper" med noen fantastiske redninger, men slipper inn mange lette mål pga dårlig plasseringsevne.

Jeg husker han fortsatt slik, i Leeds vel og merke!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #325 på: November 17, 2015, 10:12:28 »
om jeg husker riktig var det vel samspillet med Alex Bruce og stutttjukken som hindret oss i opprykk, når de to brillierte i forsvaret vårt.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #326 på: Mai 04, 2016, 16:33:18 »
salget av Kasper var helt latterlig!Og ifølge bates og Grayson var han ikke god nok....
mannen var jo en tikkende bombe mtp kommunikasjon, ble betydelig tryggere der bak med AL.
Salget var helt avgjørende og meget fornuftig.
Mener du fortsatt dette B_ØD?? ;) ;)

Jon R

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #327 på: Mai 06, 2016, 10:46:32 »
salget av Kasper var helt latterlig!Og ifølge bates og Grayson var han ikke god nok....
mannen var jo en tikkende bombe mtp kommunikasjon, ble betydelig tryggere der bak med AL.
Salget var helt avgjørende og meget fornuftig.
Mener du fortsatt dette B_ØD?? ;) ;)
Jeg mener ihvertfall fortsatt dette:
author=Jon R link=topic=14659.msg336889#msg336889 date=1309819646]
Noe sier meg at Schmeichel jr kommer til å fremstå som en god keeper igjen, så fort han får på seg Leicester drakta.  :o
    ;)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #328 på: Juni 17, 2017, 12:18:09 »
Kan man håpe på et Schmeichel-salg i nnærmeste fremtid? :)

http://the72.co.uk/84034/leeds-united-line-huge-windfall-former-keeper-move/


*  However, with Leicester highly valuing their keeper, and wanting to protect themselves from any circling vultures, manager Craig Shakespeare is ready to slap a £50 million price tag on him according to journalist Graeme Bryce writing in the Sun.

*  According to a report in the Yorkshire Evening Post from last year, the 2011 deal taking Schmeichel to the Foxes “is understood to have included a sell-on clause worth 10 per cent of any fee over £1.2m.”

*  However, should he be sold at his Leicester City upper-limit asking price then Leeds United could very well be looking at a near £4.9 million windfall from the sale.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #329 på: Desember 09, 2018, 23:14:13 »
Kasper Schmeichel lifts the lid on how Ken Bates forced him out of Leeds United in 2011 - Leeds Live

Former Leeds United goalkeeper Kasper Schmeichel has admitted his Elland Road exit came as something as a surprise to him, with the Denmark international hearing of his departure initially from friends rather than the club.

Schmeichel, who won the Premier League with Leicester City during the 2015-16 season, spent a single season with the Whites, between 2010 and 2011, in the Championship.


The 32-year-old was handed the number one shirt during his tenure and was the regular stopper under Simon Grayson, ahead of Shane Higgs.

However, he was sold to the Foxes for an undisclosed sum after just a year by chairman Ken Bates, who failed to notify him of his departure until after the deal had been completed.


Writing in a lengthy piece for The Players’ Tribune on his career to date, Schmeichel touched on the confusion of his switch to the King Power Stadium without his prior knowledge.

“The crazy thing about my story is that I only came to Leicester City because Leeds didn’t want me. A lot of footballers say that, and it’s almost a cliché. But the chairman literally told me that they didn’t want me," he said.

“I was on holiday in Denmark at the end of my first season at Leeds, and my friend called me out of the blue and said, “Congratulations. Why didn’t you tell me?”


“I didn’t know what the hell he was talking about.


“The hours after that were absolutely mental. I kept calling people at Leeds to find out what was going on, and nobody would call me back. It was insane.

“Finally, the chairman called me and said, “Well, you’re more than welcome to stay, but you’re not going to play.”

“Leeds didn’t want me. Leicester wanted me. It was that simple.”

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973