Skrevet av Emne: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel  (Lest 78713 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #60 på: Mai 27, 2010, 20:58:01 »
Strålende og uventet signing! Nå mangler vi bare en 7-8 nye utespillere, så er vi der vi skal være!  ;D

tja...
mener vi må ha en keeper til og HVERTFALL 13 nye utespillere :P :P




 ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Papi

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #61 på: Mai 27, 2010, 21:29:41 »
The reasoning behind this was financial; with Schmeichel earning a reported £15,000 a week having been signed during the brief ownership period of high-spending Munto Finance in the summer 2009. Schmeichel agreed to forgo all his future wages – something which chairman Ray Trew described as "a huge concession by such a young man".


£ 15.000 a week og 4-års-kontrakt for Notts County. Jepp da har han fått omtrent det vi tilbød Becks (£ 16.000) pluss signing-on-fee.

DETTE VIL SI AT VI KONKURRERER IGJEN!  ;D




Ellers så er det som noen er trur/trudde: Spillere går ned i lønn for og spille for Leeds :D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Trulsaren

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #62 på: Mai 27, 2010, 21:55:30 »
Strålende! Rett og slett fantastisk! Har ikke andre ord..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

euphor9

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #63 på: Mai 27, 2010, 22:04:29 »
Kjempenyheter!  Nå har vi to gode keepere.  

Ã…rets første bra signering.  Spennede å se hvem flere som kommer.

(ikke at Ankergren hadde sine sterke sider som keeper da.  Og noen svake)

Tom S

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #64 på: Mai 27, 2010, 22:11:51 »
Kjempespennende signing!
COME ON LEEDS !!

B-m

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #65 på: Mai 27, 2010, 22:25:58 »
Med tanke på at Bayern munchen, Chelsea og Tottenham var ute etter ham (+++) så tror jeg at denne signingen forteller oss mer enn at det bare er en kvalitetsspiller vi har signet. Schmeichel og Grayson (og kanskje Bates) har nok hatt en lang prat om Leeds sine ambisjoner i år. Og jeg tror Kasper signet kontrakten med Leeds United med forsikring om at Leeds vil satse hardt om opprykk denne sesongen, og at han er en stor del av disse planene. Det er derfor han bare signerer en to-årskontrakt.

Personlig tror jeg dette er 1 av 5 store spillere/transfer som blir hentet denne sesongen. Bates satser.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

euphor9

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #66 på: Mai 27, 2010, 22:38:17 »
Stusset litt på at han "bare" fikk en 2-års kontrakt, men dette kan jo selvsagt være en bra deal for begge parter. Spent på om han konker ut Higgs. Det tror jeg han gjør.

auren


Jeg trodde at Higgs skulle bli førstekeeper og at det skulle komme en " young apprentice" som andre keeper.  Men tror at du kan få rett i at unge Schmeicel konker ut Higgs  om å være på førstelaget.   

Bra med skikkelig kamp om keeperplassen.  Gir dem bra motivasjon til å yte mye på trening og kamp.

Svend Anders

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #67 på: Mai 27, 2010, 22:45:54 »
Kjempefornøyd med signeringen, både navn, kvalitet, type og alder - på fri overgang. Vi har umulig matchet avtalen han startet på ifjor, men med en god sign-on tror jeg nok han ligger mot ti lapper i uka. Om han blir siste skandinav inn i sommer gjenstår å se, men det sier nok i alle fall litt om ambisjonene våre - og at vi henter navn som ikke er på ryktebørsen.

veteranen

  • Gjest
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #68 på: Mai 27, 2010, 23:51:32 »
Javel, da får jeg være den negative kjerringa mot strømmen i denne tråden. Jeg så Kasper Schmeichel i noen kamper for et par år siden. Jeg ble ikke imponert. Dvs, jeg ble litt imponert over at han sin unge alder til tross virket veldig rolig og avbalansert i sin væremåte – en helt annen keepertype enn sin far. Men jeg syntes ikke at han fremstod som noe ekstraordinert keepertalent.

Så mens dere ser ut til å være sikker på at vi har gjort kjempesigning, våger jeg meg frempå med følgende forutsigelse: Kasper Schmeichel er IKKE førstekeeper i Leeds når vi setter i støtet i kampen om opprykk, våren 2011...

Men la nå ikke disse ord snu deres glede til fortvilelse - Simon Grayson kommer denne sommeren til å gjøre flere dealer som er langt viktigere og bedre enn denne!  8)

Jon R

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #69 på: Mai 27, 2010, 23:59:02 »
Din negative gamle grinebiter.  ;D
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #70 på: Mai 28, 2010, 00:02:25 »
Din negative gamle grinebiter.  ;D

 ;D

Og nå venter jeg bare på at B-m skal komme og fortelle meg "noen sannhetens ord"...  ;D :D

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #71 på: Mai 28, 2010, 00:15:05 »
 - og når en får tenkt seg om, kan det jo være verdt å spørre seg hvorfor en ambisiøs ung keeper skrev en 5-årskontrakt med en League 2-klubb som Notts County....

Hva sier det om Kasper?

Var det pengene? Var det Svennis? Var det drømmen om å få spille sammen med Sol Campbell? (edit:  :) )
 - Eller var det en romantisk motivasjon om å hjelpe verdens eldste profesjonelle fotballklubb tilbake til toppen av engelsk fotball?

Hmmmm....
« Siste redigering: Mai 28, 2010, 00:17:10 av McMidjo »
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

baste

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #72 på: Mai 28, 2010, 00:30:49 »
Dette er en kanon god signing av Grayson.  ;D

Spennende å se hvem som er neste på listen. MOT

jarle

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #73 på: Mai 28, 2010, 01:01:46 »
Strålende og uventet signing! Nå mangler vi bare en 7-8 nye utespillere, så er vi der vi skal være!  ;D


Faen Jon R... det er helt riktig... 7 til 8 i samme støpen som kasper så er det rett opp i PL!

Go Leeds, Go Grayson, Go Bates... fy f.. dette var deilige nyheter... beste signingen på år og dag.

vår nye super keeper!!! og en kul kar... personligheter vinner fotball kamper!!!

lojosang

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #74 på: Mai 28, 2010, 01:13:49 »
Strålende og uventet signing! Nå mangler vi bare en 7-8 nye utespillere, så er vi der vi skal være!  ;D


Faen Jon R... det er helt riktig... 7 til 8 i samme støpen som kasper så er det rett opp i PL!

Go Leeds, Go Grayson, Go Bates... fy f.. dette var deilige nyheter... beste signingen på år og dag.

vår nye super keeper!!! og en kul kar... personligheter vinner fotball kamper!!!
4-5 får holde i massevis! Vi skal rekke å lage et lag av disse også før august er omme. Bedre å hente et par til om det skorter i januar.
- Leif Olav

jarle

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #75 på: Mai 28, 2010, 01:16:13 »
- og når en får tenkt seg om, kan det jo være verdt å spørre seg hvorfor en ambisiøs ung keeper skrev en 5-årskontrakt med en League 2-klubb som Notts County....

Hva sier det om Kasper?

Var det pengene? Var det Svennis? Var det drømmen om å få spille sammen med Sol Campbell? (edit:  :) )
 - Eller var det en romantisk motivasjon om å hjelpe verdens eldste profesjonelle fotballklubb tilbake til toppen av engelsk fotball?

Hmmmm....


Tull prat, han sa fra seg kontrakst festet lønn når de sammen terminerte kontrakten... det viser hva denne gutten står for... Notts C styreformannen var "sjokkert" over en slik belsutning av en ung spiller... DETTE BLIR MEGET BRA!!!...


tori_no

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #76 på: Mai 28, 2010, 10:04:45 »
- og når en får tenkt seg om, kan det jo være verdt å spørre seg hvorfor en ambisiøs ung keeper skrev en 5-årskontrakt med en League 2-klubb som Notts County....

Hva sier det om Kasper?

Var det pengene? Var det Svennis? Var det drømmen om å få spille sammen med Sol Campbell? (edit:  :) )
 - Eller var det en romantisk motivasjon om å hjelpe verdens eldste profesjonelle fotballklubb tilbake til toppen av engelsk fotball?

Hmmmm....





Tull prat, han sa fra seg kontrakst festet lønn når de sammen terminerte kontrakten... det viser hva denne gutten står for... Notts C styreformannen var "sjokkert" over en slik belsutning av en ung spiller... DETTE BLIR MEGET BRA!!!...



Ok. Hvem f*** har hacka kontoen til jarle.....
 ;D
Evt...... ironialarm?
« Siste redigering: Mai 28, 2010, 10:06:25 av tori_no »
 

Promotion 2010

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #77 på: Mai 28, 2010, 10:06:30 »
Javel, da får jeg være den negative kjerringa mot strømmen i denne tråden. Jeg så Kasper Schmeichel i noen kamper for et par år siden. Jeg ble ikke imponert. Dvs, jeg ble litt imponert over at han sin unge alder til tross virket veldig rolig og avbalansert i sin væremåte – en helt annen keepertype enn sin far. Men jeg syntes ikke at han fremstod som noe ekstraordinert keepertalent.

Så mens dere ser ut til å være sikker på at vi har gjort kjempesigning, våger jeg meg frempå med følgende forutsigelse: Kasper Schmeichel er IKKE førstekeeper i Leeds når vi setter i støtet i kampen om opprykk, våren 2011...

Men la nå ikke disse ord snu deres glede til fortvilelse - Simon Grayson kommer denne sommeren til å gjøre flere dealer som er langt viktigere og bedre enn denne!  8)




 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #78 på: Mai 28, 2010, 10:12:34 »
Riktig type en spiller.

Ung, talentfull og potensiell omsettelig i framtiden - Well Done Simon
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #79 på: Mai 28, 2010, 10:20:47 »
- og når en får tenkt seg om, kan det jo være verdt å spørre seg hvorfor en ambisiøs ung keeper skrev en 5-årskontrakt med en League 2-klubb som Notts County....

Hva sier det om Kasper?

Var det pengene? Var det Svennis? Var det drømmen om å få spille sammen med Sol Campbell? (edit:  :) )
 - Eller var det en romantisk motivasjon om å hjelpe verdens eldste profesjonelle fotballklubb tilbake til toppen av engelsk fotball?

Hmmmm....

Tull prat, han sa fra seg kontrakst festet lønn når de sammen terminerte kontrakten... det viser hva denne gutten står for... Notts C styreformannen var "sjokkert" over en slik belsutning av en ung spiller... DETTE BLIR MEGET BRA!!!...


Can we have 'the real' Jarle back?  8)

Ja det er mulig det blir tullprat, men når en ung og lovende keeper i Premier League (og med landslagsambisjoner for Danmark?) velger å skrive en 5-årskontrakt med Notts County på nivå 4 i ligasystemet, synes jeg det er et karrieresteg som... vel la oss kalle det 'interessant' …

Hva tenkte han på? Hvilke ambisjoner har denne gutten har for sin egen karriere?

Når det gjelder Notts County er vel også den klubben på randen av et lite sammenbrudd, managerløs og med store økonomiproblemer. Etter at de angivelig styrtrike eierne av klubben trakk seg ut, ville County neppe vært i stand til å betale den enorme lønna til Kasper, så om styreformannen i klubben var sjokkert – var han nok i så fall positivt sjokkert over County slapp så billig unna her….  :)

Jeg tror også dette blir BRA, men venter med å ta av inntil jeg har sett Kasper vise seg som en forsterkning også på banen - og ikke bare på papiret....

 :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

jarle

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #80 på: Mai 28, 2010, 10:36:19 »
Slapp av...

...jeg er fortsatt Bates største kritiker! - han slipper ikke unna
Og min negative side dukker sikkert opp om noen uker om Simon/ Bates ikke leverer på transfer markedet...  ;D

Silly Season er gøy... og nå har vi spikra trøye nr. 1

                                                  1
                                              CASPER

2                                    3                 6                           5
?                                    ?               KISH                        ?



7                                    4                 8                          11
SNODDY                         ?               KILLA                       ?


                                    9                    10
                                    ?                     ?

Benk:
Higgs
Parker
White
Naylor
Howson
Becchio
Gradel

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #81 på: Mai 28, 2010, 10:38:02 »
Slapp av...

...jeg er fortsatt Bates største kritiker! - han slipper ikke unna
Og min negative side dukker sikkert opp om noen uker om Simon/ Bates ikke leverer på transfer markedet...  ;D

Silly Season er gøy... og nå har vi spikra trøye nr. 1

                                                  1
                                              CASPER



...hvorfor ikke bruke Kasper siden han allerede i er i stallen i stedet for å re-signe Casper???  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #82 på: Mai 28, 2010, 10:40:12 »
Slapp av...

...jeg er fortsatt Bates største kritiker! - han slipper ikke unna
Og min negative side dukker sikkert opp om noen uker om Simon/ Bates ikke leverer på transfer markedet...  ;D

Silly Season er gøy... og nå har vi spikra trøye nr. 1

                                                  1
                                              CASPER

2                                    3                 6                           5
?                                    ?               KISH                        ?



7                                    4                 8                          11
SNODDY                         ?               KILLA                       ?


                                    9                    10
                                    ?                     ?

Benk:
Higgs
Parker
White
Naylor
Howson
Becchio
Gradel

Ikke ta fra meg kritikkerjobben da Jarlegutten

berlin

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #83 på: Mai 28, 2010, 10:58:01 »
- og når en får tenkt seg om, kan det jo være verdt å spørre seg hvorfor en ambisiøs ung keeper skrev en 5-årskontrakt med en League 2-klubb som Notts County....

Hva sier det om Kasper?

Var det pengene? Var det Svennis? Var det drømmen om å få spille sammen med Sol Campbell? (edit:  :) )
 - Eller var det en romantisk motivasjon om å hjelpe verdens eldste profesjonelle fotballklubb tilbake til toppen av engelsk fotball?

Hmmmm....

Tull prat, han sa fra seg kontrakst festet lønn når de sammen terminerte kontrakten... det viser hva denne gutten står for... Notts C styreformannen var "sjokkert" over en slik belsutning av en ung spiller... DETTE BLIR MEGET BRA!!!...


Can we have 'the real' Jarle back?  8)

Ja det er mulig det blir tullprat, men når en ung og lovende keeper i Premier League (og med landslagsambisjoner for Danmark?) velger å skrive en 5-årskontrakt med Notts County på nivå 4 i ligasystemet, synes jeg det er et karrieresteg som... vel la oss kalle det 'interessant' …

Hva tenkte han på? Hvilke ambisjoner har denne gutten har for sin egen karriere?

Når det gjelder Notts County er vel også den klubben på randen av et lite sammenbrudd, managerløs og med store økonomiproblemer. Etter at de angivelig styrtrike eierne av klubben trakk seg ut, ville County neppe vært i stand til å betale den enorme lønna til Kasper, så om styreformannen i klubben var sjokkert – var han nok i så fall positivt sjokkert over County slapp så billig unna her….  :)

Jeg tror også dette blir BRA, men venter med å ta av inntil jeg har sett Kasper vise seg som en forsterkning også på banen - og ikke bare på papiret....

 :)

McMidjo. Du som er analytisk og logisk. Du har sikkert en grei hypotese som svar på dine egne spørsmål.
Jeg har i hvertfall en hypotese, som jeg tror ikke er så ueffen.  ;) :-X

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #84 på: Mai 28, 2010, 11:22:48 »
...
 Du har sikkert en grei hypotese som svar på dine egne spørsmål.
Jeg har i hvertfall en hypotese, som jeg tror ikke er så ueffen.  ;) :-X

Kom igjen, berlin....  :)

Jeg tror han ble dupert av at klubben hadde noen enorme framtidsambisjoner, sikkert en god del innsalg/overtalelse fra Svennis, pluss at de (den gangen) kunne betale ham Premier League-lønn i  League 2....

Synes fortsatt det var et merkelig karrierevalg, men det kan jo faktisk være slik at Kasper faktisk har endel andre (og mer sympatiske) motiver enn de fleste andre unge spillere som prøver å hevde seg på høyt nivå i engelsk fotball....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

TK20

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #85 på: Mai 28, 2010, 11:33:50 »

                                                  1
                                              CASPER

2                                    3                 6                           5
?                                    ?               KISH                        ?



7                                    4                 8                          11
SNODDY                         ?               KILLA                       ?


                                    9                    10
                                    ?                     ?

Tror vi kan føle oss ganske trygge med denne når sesongstarten kommer.

              Casper
   ?    Kisnorbo    ?    Parker
Snodgrass Howson Kilkenny    ?
          Becchio    ?

Runar

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #86 på: Mai 28, 2010, 11:41:27 »
Er det noen grunn til at vi ikke kan legge Snoddy over på venstre og heller se etter en høyrebeint høyrekant?
 

nord

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #87 på: Mai 28, 2010, 11:44:44 »
Dette var det bedste som kunne ske! Håper at Ankergren finder en god klub f.eks. Notts County??
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #88 på: Mai 28, 2010, 12:51:16 »

                                                  1
                                              CASPER

2                                    3                 6                           5
?                                    ?               KISH                        ?



7                                    4                 8                          11
SNODDY                         ?               KILLA                       ?


                                    9                    10
                                    ?                     ?

Tror vi kan føle oss ganske trygge med denne når sesongstarten kommer.

              Casper
   ?    Kisnorbo    ?    Parker
Snodgrass Howson Kilkenny    ?
          Becchio    ?

Parker!?!!??!!??
Så du vil reetablere Leeds i League 1?? 8)

berlin

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #89 på: Mai 28, 2010, 13:10:30 »
...
 Du har sikkert en grei hypotese som svar på dine egne spørsmål.
Jeg har i hvertfall en hypotese, som jeg tror ikke er så ueffen.  ;) :-X

Kom igjen, berlin....  :)

Jeg tror han ble dupert av at klubben hadde noen enorme framtidsambisjoner, sikkert en god del innsalg/overtalelse fra Svennis, pluss at de (den gangen) kunne betale ham Premier League-lønn i  League 2....

Synes fortsatt det var et merkelig karrierevalg, men det kan jo faktisk være slik at Kasper faktisk har endel andre (og mer sympatiske) motiver enn de fleste andre unge spillere som prøver å hevde seg på høyt nivå i engelsk fotball....

Jeg følger deg i avsnitt 1. Min hypotese ad avsnitt 2, karrierevalget, er videre at gutten/mannen var piss møkk lei en tilværelse som bestod nesten bare av trening og reservelagskamper. Utlån er heller ikke optimalt i lengden, så samme med faktorene i ditt avsnitt 1, tror jeg dette var utslagsgivende både for overgangen til Notts County og til Leeds. Denne Notts County greia var jo helt klin kokos. Vet ikke eksakt IQ/EQ hos Sol Campell, heller ikke Svennis, men det aner meg at Svennis ikke er blant "Bottom Ten". Selvfølgelig er han glad i penger, men han må jo ha hatt littegrann tro på "prosjektet".Tror Kasper er/var livredd for en ny benketilværelse i PL-klubber (også utenom topp 4 klubbene). Det gjenstår å se om han flopper i Leeds, håper jo ikke det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kasper_Schmeichel

Schmeichel kom altså til Man Shitty før fyllte 16 år (sept 2002), og gjorde 8 kamper (!) på 6 år. Fra 2006-2009 spilte han noenlunde fast på utlån til hhv Bury, Falkirk og Cardiff Shitty. Joda, han kom ung til England og måtte regne med utviklingstid, men likevel.....

 :)
« Siste redigering: Mai 28, 2010, 13:27:25 av berlin »