Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 330575 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #60 på: August 25, 2010, 00:58:16 »
Her er det mange som vil ha godt av å følge mer med i britisk fotball. Ross McCormack var et av de største talentene i skotsk fotball for fire-fem år siden. Han fikk lite spilletid for Rangers og valgte å prøve lykken i Cardiff. Det så lenge veldig bra ut, særlig etter at han fikk sin debut på det skotske landslaget under George Burley. McCormack ble for øvrig for det meste brukt som venstreving. Dersom han snart får orden på livet sitt, kan dette bli langt mer spennende enn noen av de andre "kjøpene" som Grayson har gjort. Og vi snakker definitivt ikke om noen ny Andy Robinson.

ehm.. Hvis du skal sette folk på plass bør du kanskje ha fakta på plass, hot shot? Han valgte å prøve lykken i Motherwell etter at det ikke funket i Rangers, der slo han igjennom og gikk siden til Cardiff..


"Sette folk på plass"? Hva er det du babler om? Folk uttaler seg jo om McCormack uten å ha hørt om fyren før.

Vel, da feiltolket jeg tonen din i innledningen "Her er det mange som vil ha godt av å følge mer med i britisk fotball.." . Sorry.

Så det var rein folkeopplysning du drev med? Good lad!   ;)
« Siste redigering: August 25, 2010, 01:06:08 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #61 på: August 25, 2010, 01:03:52 »
Se og gi mannen en penn!!!

Her har vi en kar som har levert på dette nivået før, vi har ikke mange av dem i stallen. Drar vi i tillegg i land en avtale med en David Batty-kloning så har vi all grunn til å se lyst på denne sesongen...vi skal bygge stein på stein...holde oss på øvre halvdel. Klarer vi play-off i år er vi foran skjema - det er nok først neste år vi kan hevde oss skikkelig.
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

jarle

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #62 på: August 25, 2010, 08:31:47 »
Rae fra Cardiff er også på vei... ex Rangers kaptein!


McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #63 på: August 25, 2010, 09:30:22 »
Tror jeg venter med å juble over dette her.

Virker på meg som agenten til McCormack har regissert dette for å invitere andre klubber inn i prosessen - så plutselig har vi en budrunde gående med Burnley, Hull eller Queens Park..... :-\

Hvordan kan det bli en budrunde hvis klubbene har blitt enige om en deal?

Selv om Leeds har avtalt en overgangssum med Cardiff, kan hvem som helst av andre klubber komme inn og gjøre det samme – og da blir det fort en budrunde om hvem som tilbyr McCormack de beste betingelsene – lønn, bonuser og signonfees. 

Slik er overgangsspillet – og spillerne går jo gjerne til den klubben som tilbyr de beste betingelsene…..

Er nok en sleip agent som har sluppet dette til media, i et forsøk på å trigge interesse fra andre klubber. Hørte Eddie Gray antydet noe av det samme på radio i går.  :-\

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Masinga

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #64 på: August 25, 2010, 09:36:18 »
Her har vi en kar som har levert på dette nivået før, vi har ikke mange av dem i stallen. Drar vi i tillegg i land en avtale med en David Batty-kloning så har vi all grunn til å se lyst på denne sesongen...vi skal bygge stein på stein...holde oss på øvre halvdel. Klarer vi play-off i år er vi foran skjema - det er nok først neste år vi kan hevde oss skikkelig.
Akkurat! Leeds handler i stor stil både i angrep og forsvar, men egentlig er det mdtbanen som bør styrkes, gjerne med et defensivt anker ala Batty. Uansett må man ha cover i dette leddet når skader, suspensjoner etc. setter inn. Og midtbanen trenger konkurranse. Mulig at Kilkenny, Howson og Johnson har lagt alen til sin vekst siden i fjor, men jeg sitter hele tiden med en følelse av at de mer er opptatt av å la seg lede i stedet for å være den som leder.

Derfor; midtbanegeneral, ja takk!
Masinga, medl.nr. 1250

fjellhaugen

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #65 på: August 25, 2010, 10:07:48 »
Rae fra Cardiff er også på vei... ex Rangers kaptein!



kilde?

noe usikker... spiller han i cardiff?  ser han har hatt en kamp?
ny doyle?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Stifler

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #66 på: August 25, 2010, 10:13:29 »
Rae fra Cardiff er også på vei... ex Rangers kaptein!



kilde?

noe usikker... spiller han i cardiff?  ser han har hatt en kamp?
ny doyle?

http://www.teamtalk.com/leeds-united/6334543/Rae-to-join-McCormack-in-Leeds-talks
-Nr 2 er den første taperen-

Per-Stian

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #67 på: August 25, 2010, 11:00:13 »
Nokon som har sett denne Gavin Rae i aksjon?
http://en.wikipedia.org/wiki/Gavin_Rae

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #68 på: August 25, 2010, 11:00:58 »
Tror jeg venter med å juble over dette her.

Virker på meg som agenten til McCormack har regissert dette for å invitere andre klubber inn i prosessen - så plutselig har vi en budrunde gående med Burnley, Hull eller Queens Park..... :-\

Hvordan kan det bli en budrunde hvis klubbene har blitt enige om en deal?

Selv om Leeds har avtalt en overgangssum med Cardiff, kan hvem som helst av andre klubber komme inn og gjøre det samme – og da blir det fort en budrunde om hvem som tilbyr McCormack de beste betingelsene – lønn, bonuser og signonfees. 

Slik er overgangsspillet – og spillerne går jo gjerne til den klubben som tilbyr de beste betingelsene…..

Er nok en sleip agent som har sluppet dette til media, i et forsøk på å trigge interesse fra andre klubber. Hørte Eddie Gray antydet noe av det samme på radio i går.  :-\




Ja akkurat....

http://www.yorkshirepost.co.uk/hull/Leeds-are-in-for-McCormack.6492870.jp

B_Ød

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #69 på: August 25, 2010, 11:34:28 »
er nok ikke helt "spikret" nei...
Ups & Ups!!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #71 på: August 25, 2010, 12:44:30 »

Promotion 2010

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #72 på: August 25, 2010, 13:09:26 »
Tror jeg venter med å juble over dette her.

Virker på meg som agenten til McCormack har regissert dette for å invitere andre klubber inn i prosessen - så plutselig har vi en budrunde gående med Burnley, Hull eller Queens Park..... :-\

Hvordan kan det bli en budrunde hvis klubbene har blitt enige om en deal?

Budrunden er på LØNN, kjære jonnern!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Glenn K

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #73 på: August 25, 2010, 14:43:42 »
Tror jeg venter med å juble over dette her.

Virker på meg som agenten til McCormack har regissert dette for å invitere andre klubber inn i prosessen - så plutselig har vi en budrunde gående med Burnley, Hull eller Queens Park..... :-\

Hvordan kan det bli en budrunde hvis klubbene har blitt enige om en deal?

Budrunden er på LØNN, kjære jonnern!  ;)

Denne situasjonen minner meg skremmende mye om da Brann ville hente Odion Ighalo fra Lyn  :-\

Promotion 2010

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #74 på: August 25, 2010, 15:35:14 »
Grayson:

After the match Grayson revealed he is hopeful of concluding a deal for striker Ross McCormack in time for Saturday's game at Watford after Leeds agreed a fee with Cardiff.

"We still have a long way to go," he said. "The player's representative will be up on Wednesday to discuss personal terms. He's a player I like with a good goalscoring record in the Championship."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Glenn K

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #75 på: August 25, 2010, 15:36:58 »
Grayson:

After the match Grayson revealed he is hopeful of concluding a deal for striker Ross McCormack in time for Saturday's game at Watford after Leeds agreed a fee with Cardiff.

"We still have a long way to go," he said. "The player's representative will be up on Wednesday to discuss personal terms. He's a player I like with a good goalscoring record in the Championship."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Boss-homes-in.6492646.jp

Kato

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #76 på: August 25, 2010, 20:03:24 »
Liker ikke at det er stille her.....
 

Glenn K

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #77 på: August 25, 2010, 20:05:23 »
Liker ikke at det er stille her.....

Akkurat nå går McCormack, hans agent og Leeds gjennom de siste detaljene i kontrakten.. (håper jeg  ;) )

DenHviteYeboah

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #78 på: August 25, 2010, 21:46:16 »
Tror jeg venter med å juble over dette her.

Virker på meg som agenten til McCormack har regissert dette for å invitere andre klubber inn i prosessen - så plutselig har vi en budrunde gående med Burnley, Hull eller Queens Park..... :-\

Hvordan kan det bli en budrunde hvis klubbene har blitt enige om en deal?

Budrunden er på LØNN, kjære jonnern!  ;)
Alle vet at Leeds United for tiden vinner enhver budrunde... :)
Skulle gjerne hatt McCormack!

Karl Hot Shot

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #79 på: August 25, 2010, 22:59:09 »
Tror jeg venter med å juble over dette her.

Virker på meg som agenten til McCormack har regissert dette for å invitere andre klubber inn i prosessen - så plutselig har vi en budrunde gående med Burnley, Hull eller Queens Park..... :-\

Hvordan kan det bli en budrunde hvis klubbene har blitt enige om en deal?

Budrunden er på LØNN, kjære jonnern!  ;)
Alle vet at Leeds United for tiden vinner enhver budrunde... :)
Skulle gjerne hatt McCormack!

Jeg vet ikke hva Ross McCormack har hatt i lønn i Cardiff City, men det dreier seg nok ikke om småpenger. Det var Peter Ridsdale som gjorde avtalen med ham, på et tidspunkt da Ridsdale trodde det bare var å spasere inn i Premier League. Jeg tipper McCormack må godta alvorlig mye i lønnskutt for å bli Leeds-spiller. Der er grunnen til at dette trekker ut.
 

mac_gyver

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #80 på: August 25, 2010, 23:17:24 »
Ã… jeg er så glad jeg aldri tar leedsgleder på forskudd ;) Av erfaring vet jeg godt at det er best å vente å se hva som skjer før jeg i det hele tatt gidder å bry meg! Da slipper jeg magesår og grått hår. Prøv det dere også!


8)
Pride of Yorkshire

Kickthemdown

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #81 på: August 26, 2010, 00:04:19 »
Tror jeg venter med å juble over dette her.

Virker på meg som agenten til McCormack har regissert dette for å invitere andre klubber inn i prosessen - så plutselig har vi en budrunde gående med Burnley, Hull eller Queens Park..... :-\

Hvordan kan det bli en budrunde hvis klubbene har blitt enige om en deal?

Budrunden er på LØNN, kjære jonnern!  ;)
Alle vet at Leeds United for tiden vinner enhver budrunde... :)
Skulle gjerne hatt McCormack!

Jeg vet ikke hva Ross McCormack har hatt i lønn i Cardiff City, men det dreier seg nok ikke om småpenger. Det var Peter Ridsdale som gjorde avtalen med ham, på et tidspunkt da Ridsdale trodde det bare var å spasere inn i Premier League. Jeg tipper McCormack må godta alvorlig mye i lønnskutt for å bli Leeds-spiller. Der er grunnen til at dette trekker ut.

Han har 8000 pund i uken i Cardiff...

Han havner nok i Hull denne karen også  :(

bwirum

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #82 på: August 26, 2010, 07:23:10 »
Han har 8000 pund i uken i Cardiff...

Han havner nok i Hull denne karen også  :(
Synes så tydelig det sto 7k i et eller annet nettblad? Uansett, 7 eller 8 spiller vel liten rolle, det er en sum vi må regne med å minst betale for en som han.

Vet ikke hvor Bates/Grayson har lagt lønnstaket sitt i år, men det må jo nødvendigvis være høyere enn i fjor.

Hull må visstnok selge noen for å få plass på både innkjøps- og lønnsbudsjettet sitt, så kanskje det går veien denne gangen?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Masinga

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #83 på: August 26, 2010, 09:10:09 »
Jeg leste £ 7.500 et sted, uten at man skal legge for mye vekt på det. Dette tror jeg er helt normalt i Championship. Var i alle fall det før finanskrisen. Hvis Hull kan gi mer, går vel fattiggutten fra Skottland dit. Da vet vi at Hull er bedre stilt enn Leeds økonomisk. Men neppe sportslig hvis vi ser noen år fremover.
Masinga, medl.nr. 1250

flynn

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #84 på: August 26, 2010, 09:16:28 »
Jeg leste £ 7.500 et sted, uten at man skal legge for mye vekt på det. Dette tror jeg er helt normalt i Championship. Var i alle fall det før finanskrisen. Hvis Hull kan gi mer, går vel fattiggutten fra Skottland dit. Da vet vi at Hull er bedre stilt enn Leeds økonomisk. Men neppe sportslig hvis vi ser noen år fremover.

Det behøver det vel strengt tatt ikke bety. Men, det sier noe om investeringsviljen, som ikke alltid står i relasjon til betalingsevnen. Liker å tro at Leeds for tiden ikke bruker penger de ikke har, og sånn sett har "god økonomi". Men på et eller annet tidspunkt må man våge å satse for å komme videre, og et beskjedent "kontoovertrekk" bør man vel tåle dersom dette er en spiller man virkelig mener vil heve laget vårt.

flynn

Glenn K

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #85 på: August 26, 2010, 09:26:41 »
Kan ikke se at Hull har sluppet/solgt noen flere spillere.. Sjefen der sa jo at ingen nye kommer inn før noen går ut. Det betyr vel bare at Hull ikke har blitt enig med Cardiff om en eventuell overgang. Tror ikke McCormack går og venter på at Hull skal komme med et tilbud heller.. Tror han blir klar i løpet av dagen  :)

auren

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #86 på: August 26, 2010, 09:43:30 »
Tror ikke vi har noen problemer med å matche 7500 pund i uka. Ble ikke Simpson nettopp tilbudt 9000 i uka av Leeds, men Hull vant budrunden og tilbød 14000?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Adis

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #87 på: August 26, 2010, 10:25:46 »
Er bare trist hvis vi ikke klarer å lande denne spilleren nå. Sier ikke at vi skal gå helt over styr med lønna, for det skal vi selvfølgelig ikke. Lønningene er for høye i hele systemet, det er jo oppe og vedtatt, men det er jæskla tungt hvis Leeds skal komme seg fremover og samtidig sette presedens for fremtidens mer normale lønninger nå og ved å gjøre det tape kampen om mange spilleres signatur. Men det er vel ingen annen løsning enn å være forniftige og ta et museskritt av gangen.

Men at Hull går og byr 14 000 i uka til Simpson når Leeds byr 9 000 sier vel mer om at Hull er litt ute ifht. sin egen elendige økonomi. Det er vel en kjempetungrudd sak å snu spillerlønningsnivået i ligasystemet og det avhenger vel av at mange klubber sliter fremover og ikke kan tilby spillere lønninger på kunstige høye nivåer slik at man får mange arbeidsledige spillere en periode før det innsees at det må tas til takke med normalt gode lønninger. Og så er det disse falskjermene til PL-klubbene når de kommer ned som gjør det hele mer vrient for klubber som kommer opp når det gjelder å konkurrere om spillere.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Karl Hot Shot

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #88 på: August 26, 2010, 11:19:50 »
Er bare trist hvis vi ikke klarer å lande denne spilleren nå. Sier ikke at vi skal gå helt over styr med lønna, for det skal vi selvfølgelig ikke. Lønningene er for høye i hele systemet, det er jo oppe og vedtatt, men det er jæskla tungt hvis Leeds skal komme seg fremover og samtidig sette presedens for fremtidens mer normale lønninger nå og ved å gjøre det tape kampen om mange spilleres signatur. Men det er vel ingen annen løsning enn å være forniftige og ta et museskritt av gangen.

Men at Hull går og byr 14 000 i uka til Simpson når Leeds byr 9 000 sier vel mer om at Hull er litt ute ifht. sin egen elendige økonomi. Det er vel en kjempetungrudd sak å snu spillerlønningsnivået i ligasystemet og det avhenger vel av at mange klubber sliter fremover og ikke kan tilby spillere lønninger på kunstige høye nivåer slik at man får mange arbeidsledige spillere en periode før det innsees at det må tas til takke med normalt gode lønninger. Og så er det disse falskjermene til PL-klubbene når de kommer ned som gjør det hele mer vrient for klubber som kommer opp når det gjelder å konkurrere om spillere.


Underskrives!
 

AndyMathie

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #89 på: August 26, 2010, 12:20:46 »
Er bare trist hvis vi ikke klarer å lande denne spilleren nå. Sier ikke at vi skal gå helt over styr med lønna, for det skal vi selvfølgelig ikke. Lønningene er for høye i hele systemet, det er jo oppe og vedtatt, men det er jæskla tungt hvis Leeds skal komme seg fremover og samtidig sette presedens for fremtidens mer normale lønninger nå og ved å gjøre det tape kampen om mange spilleres signatur. Men det er vel ingen annen løsning enn å være forniftige og ta et museskritt av gangen.

Men at Hull går og byr 14 000 i uka til Simpson når Leeds byr 9 000 sier vel mer om at Hull er litt ute ifht. sin egen elendige økonomi. Det er vel en kjempetungrudd sak å snu spillerlønningsnivået i ligasystemet og det avhenger vel av at mange klubber sliter fremover og ikke kan tilby spillere lønninger på kunstige høye nivåer slik at man får mange arbeidsledige spillere en periode før det innsees at det må tas til takke med normalt gode lønninger. Og så er det disse falskjermene til PL-klubbene når de kommer ned som gjør det hele mer vrient for klubber som kommer opp når det gjelder å konkurrere om spillere.


Utrolig bra innlegg Adis. Helt enige i dine betrakninger!
We are Leeds and we are proud of it!