Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 331874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #900 på: April 12, 2014, 14:17:49 »
Tror nok kapteinsbindet bytter stol neste sesong. Fra det man ser på matta er Ross langt fra noen kapteinstype. Hodet bikker fort ned. En ny kaptein må komme inn utenfra, og få løftet opp dette gjenget.

Ross spiller mer for seg selv, er min tanke.
Enig, hans uttalelser i vinter tyder vel på at han er veldig fornøyd med å være kaptein og toppscorer i ligaen og at det ikke betyr så mye at laget går i dass. :-[


Hæ? Har du lest tweetene hans i det hele tatt???
Nei, den slags moderne, teknologiske duppeditter holder jeg meg unna  ;)
Jeg baserer det på uttalelser jeg leste tidligere i vinter, der jeg fikk inntrykk av at han var veldig fornøyd med tingenes tilstand - noe jeg synes var veldig merkelig med tanke på lagets tilstand. Men for all del,  godt mulig jeg tar helt feil, men jeg er vel ikke alene med å ha det inntrykket...

Mulig det. Kom med noen eksempler  i det minste.... ;)
Jon R.

Leedsgutt

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #901 på: April 12, 2014, 17:10:50 »
Hva tenker dere om framtiden til McCormack ?

Tror dere han drar , og ville dere ha solgt han hvis et godt tilbud kom inn ?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #902 på: April 12, 2014, 17:12:11 »
Hva tenker dere om framtiden til McCormack ?

Tror dere han drar , og ville dere ha solgt han hvis et godt tilbud kom inn ?

Ja, ville solgt.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #903 på: April 12, 2014, 17:12:44 »
£ 8-10 millioner og han er off!



Så spørs det da hva PL-lagene er villige til å betale!   ::)



Mye pund kan bygge et lag! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #904 på: April 12, 2014, 17:47:12 »
Selvfølgelig skal vi beholde Ross men frata han kapteinsbindet. Ross Mc Cormack er ingen kapteinsemne!

PS: Silly offers (alt over 5 mill £) sier vi ikke nei til....
Jon R.

Andersen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #905 på: April 12, 2014, 18:15:17 »
Ross Mck trur jeg går uansett etter sesongslutt !  >:( Money rules ! uansett ! selv om han sier han trives i klubben !

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #906 på: April 12, 2014, 18:54:56 »
Den West Ham linken skjønner jeg ikke, ikke en Big Sam spiller. Norwich blir det ikke, de rykker ned!

Det blir Morison og han på topp neste sesong!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #907 på: April 12, 2014, 18:57:30 »
Hva tenker dere om framtiden til McCormack ?

Tror dere han drar , og ville dere ha solgt han hvis et godt tilbud kom inn ?

Ja, ville solgt.

Ross er fotballSPILLER, de selger vi ikke.
Eller som Cellino sier: I keep the good players and sell the bad.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

SPILLER: Ross McCormack
« Svar #908 på: April 12, 2014, 19:40:39 »
Hva tenker dere om framtiden til McCormack ?

Tror dere han drar , og ville dere ha solgt han hvis et godt tilbud kom inn ?

Ja, ville solgt.

Jeg ville også solgt, skjønner nesten ikke selv hvorfor..!!?!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #909 på: April 12, 2014, 19:57:48 »
Hva tenker dere om framtiden til McCormack ?

Tror dere han drar , og ville dere ha solgt han hvis et godt tilbud kom inn ?

Ja, ville solgt.

Jeg ville også solgt, skjønner nesten ikke sel hvorfor..!!?!

Tror du som meg ser at det ikke er plass til Ross om vi f.eks skal spille moderne fotball med en spiss.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #910 på: April 12, 2014, 20:03:01 »


Jeg ville også solgt, skjønner nesten ikke sel hvorfor..!!?!

Tror du som meg ser at det ikke er plass til Ross om vi f.eks skal spille moderne fotball med en spiss.
[/quote]

Det skjer ikke at dere to er enige om noe??? ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #911 på: April 12, 2014, 20:12:42 »
Hva tenker dere om framtiden til McCormack ?

Tror dere han drar , og ville dere ha solgt han hvis et godt tilbud kom inn ?

Ja, ville solgt.

Jeg ville også solgt, skjønner nesten ikke sel hvorfor..!!?!

Tror du som meg ser at det ikke er plass til Ross om vi f.eks skal spille moderne fotball med en spiss.

Det er vel kanskje det det er. Hadde likt å se en spisstype ala Benteke, Lukaku i Leeds. Rask, sterk og målfarlig.

Ser jo ut som de fleste gode lag spiller 4-2-3-1 med to sittende midtbanespillere og tre offensive spillere. Jeg finner ikke plass til Ross blant de tre offensive spillerne!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #912 på: April 12, 2014, 20:13:11 »


Jeg ville også solgt, skjønner nesten ikke sel hvorfor..!!?!

Tror du som meg ser at det ikke er plass til Ross om vi f.eks skal spille moderne fotball med en spiss.

Det skjer ikke at dere to er enige om noe??? ;)
[/quote]

Tror kanskje det..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

raggen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #913 på: April 19, 2014, 22:16:32 »
Fantastiskt mål igjen av macca og det store spørsmålet nå blir om hvor mye penger kan vi si nei til?? Leicester sist ut på ryktebørsen til og ønske seg macca... Nå cellino,nå må du vise hvor skapet skal stå om pl er målet
Forever Leeds United!!!!!!!!

Torpe-do

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #914 på: April 20, 2014, 00:04:25 »
Er nok stygt redd for at han forsvinner til sommeren. For mange slike skuffelser de siste årene til at jeg får meg selv til å tro noe annet.

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #915 på: April 20, 2014, 08:46:20 »
Hvis Ross og Massimo finner tonen (på tross av en skjev start 31. januar) regner jeg med at vi har samme nr. 44 i Leeds-trøya i neste sesong.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #916 på: April 20, 2014, 15:26:31 »
For meg er det intet mindre enn ufattelig at majoriteten her inne ser ut til å ønske at Ross blir solgt til sommeren. Hva mer har han å bevise, egentlig? Skal vi satse på spillere som vi tror kan komme til å score noen mål? Har vi ikke hatt nok typer som Hunt, Varney, Ricketts osv de siste årene? Mannen er vel involvert i 3/4 av målene vi har puttet i år.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #917 på: April 20, 2014, 15:58:40 »
For meg er det intet mindre enn ufattelig at majoriteten her inne ser ut til å ønske at Ross blir solgt til sommeren. Hva mer har han å bevise, egentlig? Skal vi satse på spillere som vi tror kan komme til å score noen mål? Har vi ikke hatt nok typer som Hunt, Varney, Ricketts osv de siste årene? Mannen er vel involvert i 3/4 av målene vi har puttet i år.
hur vet du att majoriteten vill sälja mccormack?  han är väl den spelare som vi sist skall sälja, jag vill absolut inte sälja honom, det ger fel signaler
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #918 på: April 20, 2014, 16:30:58 »
Jeg vil ikke selge, men kanskje Cellino vil?

Og hva vil Ross selv? Han har fått seg et trumfkort.....eller 29!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #919 på: April 20, 2014, 16:37:12 »
Nei vi sælger ikke vores bedste spiller, så enkelt er det !
 

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #920 på: April 20, 2014, 16:41:52 »
Med GFH ved roret var jeg villig til å selge Ross. Hvis pengene gikk med påå å skaffe to erstattere. Men siden vi nå har en eier som ikke må selge, men vil innvestere i troppen. Ja da skal ikke Ross selges.

HåvardK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #921 på: April 20, 2014, 17:37:48 »
For meg er det intet mindre enn ufattelig at majoriteten her inne ser ut til å ønske at Ross blir solgt til sommeren. Hva mer har han å bevise, egentlig? Skal vi satse på spillere som vi tror kan komme til å score noen mål? Har vi ikke hatt nok typer som Hunt, Varney, Ricketts osv de siste årene? Mannen er vel involvert i 3/4 av målene vi har puttet i år.
hur vet du att majoriteten vill sälja mccormack?  han är väl den spelare som vi sist skall sälja, jag vill absolut inte sälja honom, det ger fel signaler
Jeg VET selvsagt ikke dette. Sagt litt annerledes: Jeg er overrasket over at flere gir uttrykk for at det er smart å selge Ross, til tross for hans utrolige record denne sesongen.

Hva han selv ønsker, har jeg ingen formening om.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #922 på: April 20, 2014, 18:06:43 »
For meg er det intet mindre enn ufattelig at majoriteten her inne ser ut til å ønske at Ross blir solgt til sommeren. Hva mer har han å bevise, egentlig? Skal vi satse på spillere som vi tror kan komme til å score noen mål? Har vi ikke hatt nok typer som Hunt, Varney, Ricketts osv de siste årene? Mannen er vel involvert i 3/4 av målene vi har puttet i år.
hur vet du att majoriteten vill sälja mccormack?  han är väl den spelare som vi sist skall sälja, jag vill absolut inte sälja honom, det ger fel signaler
Jeg VET selvsagt ikke dette. Sagt litt annerledes: Jeg er overrasket over at flere gir uttrykk for at det er smart å selge Ross, til tross for hans utrolige record denne sesongen.

Hva han selv ønsker, har jeg ingen formening om.

Helt irrasjonelt, men tror vi hadde spilt bedre/vært vanskeligere å slå med en rask murbrekker på banen. Med Ross så må vi spille med to spisser!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #923 på: April 20, 2014, 18:40:34 »
Med 29 goaller har Ross levert vannvittig denne sesongen. Og utgår i fra at spillet har vært lagt opp til at han skal levere vannvittig også. Kommer det ny trener og en annen spillefilosofi inn , sammen med noen nye kvalitetsspillere, så må det vurderes hvordan Ross passer inn der. Jeg håper jo han får bli med videre,  men om det tas en beslutning fra eier/manager på at det ikke vil være tilfelle så vil jeg bare måtte respektere det. MOT.
« Siste redigering: April 20, 2014, 20:12:44 av p0ndus »

HåvardK

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #924 på: April 20, 2014, 20:54:03 »
Med 29 goaller har Ross levert vannvittig denne sesongen. Og utgår i fra at spillet har vært lagt opp til at han skal levere vannvittig også. Kommer det ny trener og en annen spillefilosofi inn , sammen med noen nye kvalitetsspillere, så må det vurderes hvordan Ross passer inn der. Jeg håper jo han får bli med videre,  men om det tas en beslutning fra eier/manager på at det ikke vil være tilfelle så vil jeg bare måtte respektere det. MOT.
Kan ikke si at jeg har oppfattet en klar offensiv plan i årets Leeds-lag. Tvert i mot har vi skapt utrolig få sjanser, og Ross har opptrådt på forskjellige plasser/posisjoner. At det skal lages en filosofi hvor han ikke skulle passe inn (vi snakker faktisk om en spiller som blir toppscorer og som er blitt kåret til den nest beste spilleren i divisjonen), ville utløse skepsis hos meg. Som om det alene betyr noe...

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #925 på: April 20, 2014, 21:25:00 »
McDermott - There is bound to be interest in Ross
 
Leeds United boss Brian McDermott admits there will be lots of interest in striker Ross McCormack in the summer.

The championships leading goalscorer with 27 goals this season has remained at Elland Road despite a number of clubs chasing the Scottish international striker.

Leeds turned down three bids from Middlesbrough last summer before he agreed a new deal at Elland Road and the January transfer window saw them knock back offers from both West Ham United and his former club Cardiff City.

There is already a host of clubs being linked with McCormack when the season ends with newly promoted Leicester City as well as Fulham, Queens Park Rangers, Crystal Palace and West Ham United already reported to be lining up a bid for the 27-year-old.

Speaking at his press conference ahead of the game with Barnsley this weekend, McDermott said, "He is the top goalscorer in the championship, so I am sure there will be interest."

McCormack is enjoying his best ever season in front of goal having notched 28 goals in all competitions and he will be desperate to join a small and exclusive club of players to reach 30 league goals in a season at Leeds United, needing three more in the last four games of the season. "I would love to see him score three goals on Saturday. He has 27-goals this season and that is some achievement," continued McDermott.

Tom Jennings, 36 in 1926/27 and John Charles 42 in 1953/54 and 36 in 1956/57 are the only other Leeds players to break the thirty-goal barrier in the clubs history.

Jermaine Beckford was the last Leeds player to break the 30-goal barrier in all competitions when he scored 34 in the 2008/09 season.

McCormack looked well set to go through the 30-goal barrier in March when he scored in four consecutive games but he has now failed to score in his last four games and he will be hoping to get back on the goal trail at Barnsley this afternoon.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=356460#ixzz2zSLaYI6n
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #926 på: April 20, 2014, 23:23:26 »
Med 29 goaller har Ross levert vannvittig denne sesongen. Og utgår i fra at spillet har vært lagt opp til at han skal levere vannvittig også. Kommer det ny trener og en annen spillefilosofi inn , sammen med noen nye kvalitetsspillere, så må det vurderes hvordan Ross passer inn der. Jeg håper jo han får bli med videre,  men om det tas en beslutning fra eier/manager på at det ikke vil være tilfelle så vil jeg bare måtte respektere det. MOT.
Kan ikke si at jeg har oppfattet en klar offensiv plan i årets Leeds-lag. Tvert i mot har vi skapt utrolig få sjanser, og Ross har opptrådt på forskjellige plasser/posisjoner. At det skal lages en filosofi hvor han ikke skulle passe inn (vi snakker faktisk om en spiller som blir toppscorer og som er blitt kåret til den nest beste spilleren i divisjonen), ville utløse skepsis hos meg. Som om det alene betyr noe...


I forhold til assists så har McCormack 8, Smith 5 og Mowatt 4. Det forteller vel litt om kantspillerne våre!  :D


Byram, Austin og Wickham (merkelig nok) med 3 hver!  ;)
« Siste redigering: April 20, 2014, 23:57:53 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #927 på: April 21, 2014, 09:29:38 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=356682

Setter mine penger på at Ross ikke er hvit i august. Money talks, bullshit walks.
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #928 på: April 21, 2014, 10:05:50 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #929 på: April 22, 2014, 08:37:08 »
...blir litt "krass" av slike kommentarer som Kålmarken leverer nå .
Ja, han har vært Go`i år - men ikke hele tiden....og han holder ikke PL klasse etter det jeg
skjønner....
En spiller blir aldri viktigere enn laget - og noen fraser i denne uttalelsen blir veldig "feil".

http://www.teamtalk.com/leeds-united/9276139/Transfer-News-Leeds-striker-Ross-McCormack-waiting-on-contract-talks