Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 330557 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bwirum

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #120 på: August 27, 2010, 15:15:29 »
Han stikker fra Scumdiff fordi de må spare penger på lønnsbudsjettet, nå når de har fått Bellamy til å komme tilbake for å redde klubben. Han gjør nok ikke det for 10k i uka gitt, og selv ikke en av gamleklubbene til Ridsdale har bunnløs kiste (noen som har hørt om det før?).

Grunnen til at han kommer relativt rimelig er vel muligens at han ikke scora så mye forrige sesong, noe som tilskrives at han ble plassert på vinga, som kanskje ikke er en så komfortabel posisjon for han. Det medfører jo at han nødvendigvis ikke har fått så mye oppmerksomhet som foregående sesong, når Cardiff vel faktisk hadde bud på han på rundt £3 mill.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Glenn K

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #121 på: August 27, 2010, 15:30:59 »
Kjempesignering i mine øyne!  :)

johnny gangster

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #122 på: August 27, 2010, 15:38:32 »
Herlig! :)

Tom S

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #123 på: August 27, 2010, 15:40:34 »
Grei nyhet å komme heim til :)

Begynner å bli mange alternativer på topp, noken på vei ut snart?
COME ON LEEDS !!

Glenn K

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #124 på: August 27, 2010, 16:09:21 »
Grei nyhet å komme heim til :)

Begynner å bli mange alternativer på topp, noken på vei ut snart?

Hvis noen skal ut, må det vel være Grella.

Per-Stian

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #125 på: August 27, 2010, 16:21:13 »
Veldig glad avtalen omsider gjekk i boks! Har stor tru på McCormack med tida, men nokon umiddelbar suksess forventar eg ikkje. Kva skjer no med Grella og eller Becchio?

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #126 på: August 27, 2010, 16:27:05 »
Herlig!
Må vel være en grei bekreftelse på at Leeds både har penger og ambisjoner?

Lurer litt på hvilke vurderinger de gjør i Cardiff, når de selger en av sine beste spillere for å ha råd til å betale lønna til innlånte spillere som Bellamy og Koumas, men kanskje det viser seg å være riktig satsing...?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #127 på: August 27, 2010, 16:39:28 »
Oppløftende nyheter!!
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #128 på: August 27, 2010, 16:51:07 »
Oppløftende nyheter!! :)

Joensen

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #129 på: August 27, 2010, 19:43:25 »
Da har vi vel endelig en spiss som forhåpentlig vis erstatter Beckford og vel så det :)

ANNAN

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #130 på: August 27, 2010, 21:48:45 »

jeg har også troen på Ross,men la nå gutten bevise litt før vi tar flagget helt til topps ;)
LIFE IS LEEDS

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #131 på: August 28, 2010, 09:46:26 »
Ut med Grella!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #132 på: August 28, 2010, 10:30:11 »
Eg tror Ross McCormack vil bli en bra mann for oss,men denne artikkelen peker på noe eg også har tenkt de siste dagene: Burde midlene vært brukt på andre posisjoner?? 8)

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/contributions-on-the-leeds-united-quagmire-do-we-need-ross-mccormack/

Here we go again

  • Gjest
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #133 på: August 28, 2010, 11:16:04 »
Flott med en skotsk landslagsspiller i laget.  Det bringer tankene tilbake til gode gamle dager da halve landslaget til Skottland besto av Leedsspillere! :)

Leedsfan

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #134 på: August 28, 2010, 11:20:48 »
Eg tror Ross McCormack vil bli en bra mann for oss,men denne artikkelen peker på noe eg også har tenkt de siste dagene: Burde midlene vært brukt på andre posisjoner?? 8)

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/contributions-on-the-leeds-united-quagmire-do-we-need-ross-mccormack/

De burde ihvertfall ikke blitt brukt på en ny midtstopper. De vi har nå får vi leve med, dette laget kan jo ikke ende opp med 10 jevngode midtstoppere til slutt??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #135 på: August 28, 2010, 11:35:26 »
Eg tror Ross McCormack vil bli en bra mann for oss,men denne artikkelen peker på noe eg også har tenkt de siste dagene: Burde midlene vært brukt på andre posisjoner?? 8)

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/contributions-on-the-leeds-united-quagmire-do-we-need-ross-mccormack/

Enig med deg her Bengt. Er fornøyd med å ha kjøpt en proven spiss som vil gjøre konkuransen om spissplassene enda tøffere. Grella regner jeg med er på vei ut og benken venter på Becchio? Men som du og James Dielhenn sier er kanskje ikke spissplassen den possisjonen de knappe? transferpengene vi har skulle blitt brukt på, men SG vet nok best får vi håpe, kanskje det kommer det vi alle håper på likevell :)

Glenn K

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #136 på: August 28, 2010, 11:40:03 »
Eg tror Ross McCormack vil bli en bra mann for oss,men denne artikkelen peker på noe eg også har tenkt de siste dagene: Burde midlene vært brukt på andre posisjoner?? 8)

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/contributions-on-the-leeds-united-quagmire-do-we-need-ross-mccormack/

Enig med deg her Bengt. Er fornøyd med å ha kjøpt en proven spiss som vil gjøre konkuransen om spissplassene enda tøffere. Grella regner jeg med er på vei ut og benken venter på Becchio? Men som du og James Dielhenn sier er kanskje ikke spissplassen den possisjonen de knappe? transferpengene vi har skulle blitt brukt på, men SG vet nok best får vi håpe, kanskje det kommer det vi alle håper på likevell :)

SG har nok ikke tenkt å stoppe med McCormack...

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Grayson-eyes-more.6499699.jp

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #137 på: August 28, 2010, 11:46:10 »
Eg tror Ross McCormack vil bli en bra mann for oss,men denne artikkelen peker på noe eg også har tenkt de siste dagene: Burde midlene vært brukt på andre posisjoner?? 8)

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/contributions-on-the-leeds-united-quagmire-do-we-need-ross-mccormack/

Enig med deg her Bengt. Er fornøyd med å ha kjøpt en proven spiss som vil gjøre konkuransen om spissplassene enda tøffere. Grella regner jeg med er på vei ut og benken venter på Becchio? Men som du og James Dielhenn sier er kanskje ikke spissplassen den possisjonen de knappe? transferpengene vi har skulle blitt brukt på, men SG vet nok best får vi håpe, kanskje det kommer det vi alle håper på likevell :)

SG har nok ikke tenkt å stoppe med McCormack...

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Grayson-eyes-more.6499699.jp

Akkurat, vi går noen spennende dager i møte :)

baste

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #138 på: August 28, 2010, 12:30:37 »
Veldig glad avtalen omsider gjekk i boks! Har stor tru på McCormack med tida, men nokon umiddelbar suksess forventar eg ikkje. Kva skjer no med Grella og eller Becchio?

Grella slit jo litt, Becchio beholder vi  ;D

Jon R

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #139 på: August 28, 2010, 13:49:27 »
Den litt merkelig langdryge og åpne prosessen tyder på at klubben har strukket seg langt og lagt mye prestisje i å hente denne spilleren. Dette er med andre ord ingen squadplayer Grayson har hentet inn. Mc Cormack er antagelig garantert mye spilletid og presset på han blir stort fra dag en. Jeg er nå svært spent på hvilken rolle Mc Cormack faktisk får i laget. Blir han en av to spisser i 4-4-2? Blir han en breddeholder eller midtspiss i 4-3-3? Er det Becchio som må vike plassen eller kan Grayson finne på å benke Somma? Han starter nok uansett på benken idag men vil høyst sannsynlig få minimum 15-20 min som innbytter. Blir spennende dette.  :)
Jon R.

Kato

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #140 på: August 28, 2010, 15:08:42 »
Tror Becchio faller ned som et tredjevalg der fremme i midten etterhvert (Bak McCormack og Paynter).
 

Svend Anders

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #141 på: August 28, 2010, 18:02:24 »

baste

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #142 på: August 28, 2010, 18:23:04 »
Knallbra sign dette trur æ...MOT

sportcarl1

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #143 på: August 28, 2010, 19:09:00 »
Herlig!
Må vel være en grei bekreftelse på at Leeds både har penger og ambisjoner?

Lurer litt på hvilke vurderinger de gjør i Cardiff, når de selger en av sine beste spillere for å ha råd til å betale lønna til innlånte spillere som Bellamy og Koumas, men kanskje det viser seg å være riktig satsing...?
alltså cardiff  processar sedan ett år tbx om att få  174000 pund som cardiff inte har betalat, tror inte ekonomin är den bästa i den klubben
 

R - R

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #144 på: August 28, 2010, 21:56:32 »
Den litt merkelig langdryge og åpne prosessen tyder på at klubben har strukket seg langt og lagt mye prestisje i å hente denne spilleren. Dette er med andre ord ingen squadplayer Grayson har hentet inn. Mc Cormack er antagelig garantert mye spilletid og presset på han blir stort fra dag en. Jeg er nå svært spent på hvilken rolle Mc Cormack faktisk får i laget. Blir han en av to spisser i 4-4-2? Blir han en breddeholder eller midtspiss i 4-3-3? Er det Becchio som må vike plassen eller kan Grayson finne på å benke Somma? Han starter nok uansett på benken idag men vil høyst sannsynlig få minimum 15-20 min som innbytter. Blir spennende dette.  :)

Grunnen til den 'merkeleg opne prosessen' kjem av at agenten hans gjekk ut med forhandlingane. Difor gjekk Leeds offentleg ut med dette og samstundes slakta agenten.

Eg trur at vi i McCormack kan ha gjort eit kupp. Prisen som blir nemnt rundt om er mellom £300.000-600.000, dette for ein spelar som for eit år sidan blei verdsatt til £4-5m. Med andre ord ikkje ein veldig stor gambling. I fjor sleit McCormack lenge med å kome tilbake etter skade, som kombinert med å spele ute av posisjon førte til den magre scoringsfangsten. Sesongen før viser likevel at vi har fått ein spelar som på sitt beste høyrer til blant dei beste i divisjonen.

McCormack treng heilt sikkert litt tid å spele seg inn. Sam, Snoddy og Watt må nok kjempe om kantplassane, medan Paynter, Becchio, McCormack og Somma vil kjempe om spissplassane. Trur Paynter vil slite framover. Han var veldig uheldig som fekk skaden i sommar, etter å ha vist til dels lovande takter. Han er av typen ein litt 'tung' spiss, som gjerne vil slite med å kome tilbake i toppform midt i ein sesong, spesielt etter å ha gått glipp av mesteparten av pre-season.
- Rune

Gufrias

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #145 på: August 29, 2010, 12:30:14 »
Mener å ha lest at Grayson foretrekker 4-4-2, og antar at han har brukt Becchio som ensom spiss fordi de andre også er typiske targetmenn. Sånn sett er McCormack en riktig signering, som fyller et hull i troppen. Så får vi håpe Simon har penger til å fylle det STORE hullet (midtbanegeneral) også.
Hekta på Leeds siden 1974

trosetti

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #146 på: August 29, 2010, 14:36:02 »
Mener å ha lest at Grayson foretrekker 4-4-2, og antar at han har brukt Becchio som ensom spiss fordi de andre også er typiske targetmenn. Sånn sett er McCormack en riktig signering, som fyller et hull i troppen. Så får vi håpe Simon har penger til å fylle det STORE hullet (midtbanegeneral) også.

I dagens mannskap har vi et lag som er skapt for å spille 4-3-3 med Gradel, Snoddy, Sam og Watt som kjemper om sidene og en targetmann på topp. Men i McCormack har vi nå altså fått 4 gode spisser, og det spørs om Grayson bør gå over til sin 4-4-2 igjen. Nesten synd, når vi nå endelig har fått sving på det offensive i en formasjon som fungerer. Vi snakker faktisk om et luksusproblem på topp. SMAK PÃ… DEN! ;D

Blir spennende å se hvordan han løser dette fremover. Personlig håper jeg å se både McCormack og Somma så mye som mulig på banen (forutsett at Mc kommer i form, og Somma opprettholder sin), men med Becchio og Paynter har vi også to som lett kunne spilt samtlige kamper for oss i npc.
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

auren

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #147 på: August 29, 2010, 16:18:18 »
Mener å ha lest at Grayson foretrekker 4-4-2, og antar at han har brukt Becchio som ensom spiss fordi de andre også er typiske targetmenn. Sånn sett er McCormack en riktig signering, som fyller et hull i troppen. Så får vi håpe Simon har penger til å fylle det STORE hullet (midtbanegeneral) også.

I dagens mannskap har vi et lag som er skapt for å spille 4-3-3 med Gradel, Snoddy, Sam og Watt som kjemper om sidene og en targetmann på topp. Men i McCormack har vi nå altså fått 4 gode spisser, og det spørs om Grayson bør gå over til sin 4-4-2 igjen. Nesten synd, når vi nå endelig har fått sving på det offensive i en formasjon som fungerer. Vi snakker faktisk om et luksusproblem på topp. SMAK PÃ… DEN! ;D

Blir spennende å se hvordan han løser dette fremover. Personlig håper jeg å se både McCormack og Somma så mye som mulig på banen (forutsett at Mc kommer i form, og Somma opprettholder sin), men med Becchio og Paynter har vi også to som lett kunne spilt samtlige kamper for oss i npc.

4-3-3 fungerte bra i pre-season, men både i ligaåpningen mot Derby og mot Nottingham fungerte det dårlig. Etter at Grayson la om til 4-4-2 / 4-4-1-1 etter 25 min mot Nottingham, har vi fungert stort sett utmerket i den formasjonen. Tror nok vi kommer til å holde oss til den formasjonen fast fremover, men i enkelte kamper / kampforløp vil vi sikkert legge over til 4-3-3.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #148 på: August 30, 2010, 15:12:17 »
McCormack added: "I'd heard people saying I'd spoken to this club and that club, but apart from Ipswich I haven't spoken to anyone else. That was a swap deal and once Leeds came in for me that was it."   :D



http://www.teamtalk.com/cardiff-city/6348261/Ross-relieved-to-get-out-of-Cardiff
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #149 på: August 30, 2010, 21:21:02 »
 Den skotske dialekten kan skape en og annen morsomhet. I intervjuet med McCormack høres det ut som han sier: "....I am trying to improve my match fatness...."   (!)  :)
Super Leeds since 1968