Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 444421 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Håvard

Sv: Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #180 på: April 06, 2015, 12:48:12 »
Et øyeblikks håp. Det hender jo... Ingen grunn til å tro noe videre på dette når Red Bull benekter det selv. Hvilken rolle spiller det hva en maisbolle i USA sier? Gi meg en fattig, men stabil eier som vil klubbens beste snart. Det er ingen vits å glede seg over gode resultater når vi alltid vet at vi får beina revet bort under oss i neste kvartal.
Gi meg en fattig eier!?? Vi har vell aldri hatt en rik eier så vit jeg kan erindre. Ã… stabilt har det ikke vært siden det satt en Jøde ved roret!!

Det er vel få som er mer stabile en oss. Stabilt kaos over lang.  Berre en ting som er sikkert: alt er usikkert.

Likevel MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #181 på: April 07, 2015, 13:54:33 »
Ryktebørsen er i gang igjen. Snakkes om at familien vil tilbake til Italia.
http://www.newsnow.co.uk/A/766958530?-11130:816

Andersen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #182 på: April 07, 2015, 17:45:00 »
Time will show...........

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #183 på: April 09, 2015, 18:17:04 »
Fra teamtalk:
Does anyone else feel that there is something fundamentally wrong with the club? We have great fans, a Great Youth Set-up, Great Stadium (Although we dont own it), Great History, and the core of a good team. Yet GFH came in with promises, didnt deliver, Cellino comes in with promises and doesnt deliver. I dont think they set out NOT to deliver but yet fail, is it that they have bit off more than they can chew? Is it because there is an Iron Clad contract in place (probably Bates) preventing EVERYTHING being bought (ie, Elland Road). Investors have been scared off before, there is something wrong but what is it??

Jon R

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #184 på: April 09, 2015, 23:51:04 »
Ryktebørsen er i gang igjen. Snakkes om at familien vil tilbake til Italia.
http://www.newsnow.co.uk/A/766958530?-11130:816

Da foreslår jeg at Terry Venables egenhendig kjører dem tilbake til Italia.
Jon R.

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #185 på: April 10, 2015, 11:23:06 »
Fra teamtalk:
Does anyone else feel that there is something fundamentally wrong with the club? We have great fans, a Great Youth Set-up, Great Stadium (Although we dont own it), Great History, and the core of a good team. Yet GFH came in with promises, didnt deliver, Cellino comes in with promises and doesnt deliver. I dont think they set out NOT to deliver but yet fail, is it that they have bit off more than they can chew? Is it because there is an Iron Clad contract in place (probably Bates) preventing EVERYTHING being bought (ie, Elland Road). Investors have been scared off before, there is something wrong but what is it??

Det jeg tror er galt er at MC ikke vil kjøpe ER etc pga usikkerheten i forbindelse med utestengelsen (-er).
I tillegg så tar han selvfølgelig spontane/merkelige avgjørelser til tider.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #187 på: April 10, 2015, 16:28:43 »
He-he.  Han avviser det ikke, men sier noe kryptisk at...  dette er ikke noe tema.  Det tror jeg at det er.
 

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #188 på: April 10, 2015, 17:44:50 »
Dette er vår sjanse til og komme tilbake, vi skriver 2015! Nå driter jeg i Lorimer og andre helter fra forrige århundre. Red Bull Stadium? høres smasing ut! Ny drakter med Red Bull logo? sikker på at mang kids synes det er kult. Absolut det eneste jeg ikke vill forandre, er draktfargen. Men det tror jeg ikke de gjør heller, Red Bull emblemet skinner jo på den. Ã… navnet Leeds United får de ikke gjort noe med. Hull har jo prøvd med Tigers, uten og lykkes. Jeg ønsker Red Bull velkommen! Jeg vil se Leeds i PL.

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #189 på: April 10, 2015, 17:54:25 »
Dette er vår sjanse til og komme tilbake, vi skriver 2015! Nå driter jeg i Lorimer og andre helter fra forrige århundre. Red Bull Stadium? høres smasing ut! Ny drakter med Red Bull logo? sikker på at mang kids synes det er kult. Absolut det eneste jeg ikke vill forandre, er draktfargen. Men det tror jeg ikke de gjør heller, Red Bull emblemet skinner jo på den. Ã… navnet Leeds United får de ikke gjort noe med. Hull har jo prøvd med Tigers, uten og lykkes. Jeg ønsker Red Bull velkommen! Jeg vil se Leeds i PL.
Vel talt!

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #190 på: April 10, 2015, 18:10:55 »
Nå har jo Red Bull avvist dette et par ganger allerede.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #191 på: April 10, 2015, 18:13:03 »
Nå har jo Red Bull avvist dette et par ganger allerede.

Men har du fulgt med så vet du to ting:

Red Bull kommenterer aldri rykter.

Red Bull kjøper alltid hele klubben.

☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #192 på: April 10, 2015, 18:37:48 »
Nja, har mine tvil om at dette skjer.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #193 på: April 11, 2015, 00:29:08 »
Nå har jo Red Bull avvist dette et par ganger allerede.

Men har du fulgt med så vet du to ting:

Red Bull kommenterer aldri rykter.

Red Bull kjøper alltid hele klubben.

☺

Og Red Bull smaker helt forjævlig, og ennå verre blir det med vodka.
- Leif Olav

Kontakinte

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #194 på: April 11, 2015, 04:54:01 »
Nå har jo Red Bull avvist dette et par ganger allerede.

Men har du fulgt med så vet du to ting:

Red Bull kommenterer aldri rykter.

Red Bull kjøper alltid hele klubben.

☺

Og Red Bull smaker helt forjævlig, og ennå verre blir det med vodka.
Smaaaker godt, sier Tinemannen! prøver og begrense begeistringen til gutta 13 og 15. Men det er en merkevare som smeller blandt 14tisser.

sportcarl1

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #195 på: April 11, 2015, 08:59:25 »
Nå har jo Red Bull avvist dette et par ganger allerede.

Men har du fulgt med så vet du to ting:

Red Bull kommenterer aldri rykter.

Red Bull kjøper alltid hele klubben.

☺
de har  kommenterat ryktet och sagt att de inte är intresserade av LU och inte av att köpa ytterligare någon klubb
« Siste redigering: April 11, 2015, 12:19:31 av sportcarl1 »
 

lojosang

Sv: Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #196 på: April 11, 2015, 11:04:34 »
Nå har jo Red Bull avvist dette et par ganger allerede.

Men har du fulgt med så vet du to ting:

Red Bull kommenterer aldri rykter.

Red Bull kjøper alltid hele klubben.

☺

Og Red Bull smaker helt forjævlig, og ennå verre blir det med vodka.
Smaaaker godt, sier Tinemannen! prøver og begrense begeistringen til gutta 13 og 15. Men det er en merkevare som smeller blandt 14tisser.
Der har du Ungdommen Nutildags! Flinke, arbeidsomme, pliktoppfyllende, men med rævva smak! :D
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #197 på: April 12, 2015, 00:01:37 »
***BREAKING NEWS*** Russell Crowe spotted outside Elland Road!!!!





 ;D ;D ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

eros

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #198 på: April 12, 2015, 00:17:39 »

***BREAKING NEWS*** Russell Crowe spotted outside Elland Road!!!!





 ;D ;D ;D
:-)

Sydhagen

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #199 på: April 12, 2015, 10:51:58 »
@indykaila: Some sort of meeting called at Leeds United this morning. Ownership issues. #LUFC
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Erik M

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #200 på: April 12, 2015, 11:18:32 »
Nå har jo Red Bull avvist dette et par ganger allerede.

Men har du fulgt med så vet du to ting:

Red Bull kommenterer aldri rykter.

Red Bull kjøper alltid hele klubben.


de har  kommenterat ryktet och sagt att de inte är intresserade av LU och inte av att köpa ytterligare någon klubb

Den offisielle kommentaren, så vidt jeg har lest, er: "Another involvement in football is not planned".

Dette kan vi ikke tolke som at dette ikke kommer til å skje. De kommenterer ikke dette før planen/avtalen er i boks.  Om det skjer, er jo enn annen sak - men at Red Bull vurderer Leeds er jeg bombesikker på.  Det må jo være en av de beste prospects tilgjengelig.
 

Kontakinte


h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #202 på: April 20, 2015, 10:37:28 »
Tror det kan bli vanskelig det med ny eier. Cellino vil nok ikke frigi regnskapet. Og hvis den frigjøres. Ja da er den nok pynta på.
Har hørt visse rykter som svirrer rundt på face og twitter.
Leeds har pr idag 56 mill pund i gjeld. Cellino har overført sin egen personlige gjeld til klubben. Og stemmer dette. ja da er vi rett og slett håpløst fortapt. Cellino vil da selge unna alt han kan selge i sommer. Dette for å betjene gjelden. Og så legger han ut klubben for salt til høsten, etter salget av det som kan innbringe kontanter. Da tar han hva han kan få for klubben. Nei dette er ikke pene rykter. men når var noen rykter om klubben pene de siste 10 årene da.
Han vil da tjene mere penger på å selge unna spillere i sommer, for så å selge klubben, enn han vil få for å selge klubben nå.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #203 på: April 20, 2015, 11:05:33 »
Tror det kan bli vanskelig det med ny eier. Cellino vil nok ikke frigi regnskapet. Og hvis den frigjøres. Ja da er den nok pynta på.
Har hørt visse rykter som svirrer rundt på face og twitter.
Leeds har pr idag 56 mill pund i gjeld. Cellino har overført sin egen personlige gjeld til klubben. Og stemmer dette. ja da er vi rett og slett håpløst fortapt. Cellino vil da selge unna alt han kan selge i sommer. Dette for å betjene gjelden. Og så legger han ut klubben for salt til høsten, etter salget av det som kan innbringe kontanter. Da tar han hva han kan få for klubben. Nei dette er ikke pene rykter. men når var noen rykter om klubben pene de siste 10 årene da.
Han vil da tjene mere penger på å selge unna spillere i sommer, for så å selge klubben, enn han vil få for å selge klubben nå.
Kjenner jeg driter i alt som finnes av rykter for tiden. Vi har ikke visst hva som har foregått på innsiden av klubben vår på mange år. Cellino er langt fra det jeg ønsker meg, men har ikke solgt unna juvelene vår enda og har skaffet til veie mange spillere av ymse kvalitet. Jeg vet vi fikk mye for McCormack, men jeg tror likevel ønsket om å satse fra Cellino er reelt så lenge det er han selv som får lov å sole seg i glansen av en eventuell suksess. Problemet er at måten han driver klubben på gjør i alle fall meg apatisk. Etter skjærtorsdag så har jeg nesten ikke fulgt med noenting. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å la meg begeistre over noe som skjer i klubben mer med Cellino som kaptein. Jeg vet nå at alt godt som eventuelt måtte skje med oss, blir revet bort fra oss fortere enn det kommer inn. Hvis en trener gjør det dårlig blir han sparket og hvis han gjør det bra så forsvinner han i det øyeblikket scenelyset flytter seg fra Cellino og over til treneren.

Jeg ønsker å unnskylde meg overfor alle som jeg har vært med å bidra til å skape tro på Cellino. Jeg tenkte at det ikke kunne bli verre enn det var. Det ble det.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #204 på: April 20, 2015, 12:01:00 »
Tror det kan bli vanskelig det med ny eier. Cellino vil nok ikke frigi regnskapet. Og hvis den frigjøres. Ja da er den nok pynta på.
Har hørt visse rykter som svirrer rundt på face og twitter.
Leeds har pr idag 56 mill pund i gjeld. Cellino har overført sin egen personlige gjeld til klubben. Og stemmer dette. ja da er vi rett og slett håpløst fortapt. Cellino vil da selge unna alt han kan selge i sommer. Dette for å betjene gjelden. Og så legger han ut klubben for salt til høsten, etter salget av det som kan innbringe kontanter. Da tar han hva han kan få for klubben. Nei dette er ikke pene rykter. men når var noen rykter om klubben pene de siste 10 årene da.
Han vil da tjene mere penger på å selge unna spillere i sommer, for så å selge klubben, enn han vil få for å selge klubben nå.
Kjenner jeg driter i alt som finnes av rykter for tiden. Vi har ikke visst hva som har foregått på innsiden av klubben vår på mange år. Cellino er langt fra det jeg ønsker meg, men har ikke solgt unna juvelene vår enda og har skaffet til veie mange spillere av ymse kvalitet. Jeg vet vi fikk mye for McCormack, men jeg tror likevel ønsket om å satse fra Cellino er reelt så lenge det er han selv som får lov å sole seg i glansen av en eventuell suksess. Problemet er at måten han driver klubben på gjør i alle fall meg apatisk. Etter skjærtorsdag så har jeg nesten ikke fulgt med noenting. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å la meg begeistre over noe som skjer i klubben mer med Cellino som kaptein. Jeg vet nå at alt godt som eventuelt måtte skje med oss, blir revet bort fra oss fortere enn det kommer inn. Hvis en trener gjør det dårlig blir han sparket og hvis han gjør det bra så forsvinner han i det øyeblikket scenelyset flytter seg fra Cellino og over til treneren.

Jeg ønsker å unnskylde meg overfor alle som jeg har vært med å bidra til å skape tro på Cellino. Jeg tenkte at det ikke kunne bli verre enn det var. Det ble det.



Uff, jeg deler din frustrasjon og tenker hvor mye er det mulig å la fans gjennomgå før de vender et lag ryggen. Jeg er redd det nærmer seg for Leeds United altså. De trofaste tusener som reiser avgårde og støtter laget i tykt og tynt, dvs mest det siste. Hvor lenge gidder de? Når mister et lag sin identitet som de er avhegig av for at fansen fortsatt skal være der? Det ser ut til at akkurat det er noe av det mest varige o stabile som finnes. Burde forskes mer på, godt det ikke er sånn i politikken for å si det slik.

Jeg toner bevisst ned etter tap, og det betyr fem strake nedtoninger de siste ukene, fordi ellers påvirker det humøret for mye. Da prøver jeg å tenke på det utrolige rotet og kaoset NR og spillerne lever daglig i. Blir man motivert av sånt? Etter en fantastisk resultatmessig nyårsperiode får de bare rot og rør i organisasjonen som belønning. Det er antimotivasjon!!
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Sv: Sv: Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #205 på: April 20, 2015, 13:57:23 »
Tror det kan bli vanskelig det med ny eier. Cellino vil nok ikke frigi regnskapet. Og hvis den frigjøres. Ja da er den nok pynta på.
Har hørt visse rykter som svirrer rundt på face og twitter.
Leeds har pr idag 56 mill pund i gjeld. Cellino har overført sin egen personlige gjeld til klubben. Og stemmer dette. ja da er vi rett og slett håpløst fortapt. Cellino vil da selge unna alt han kan selge i sommer. Dette for å betjene gjelden. Og så legger han ut klubben for salt til høsten, etter salget av det som kan innbringe kontanter. Da tar han hva han kan få for klubben. Nei dette er ikke pene rykter. men når var noen rykter om klubben pene de siste 10 årene da.
Han vil da tjene mere penger på å selge unna spillere i sommer, for så å selge klubben, enn han vil få for å selge klubben nå.
Kjenner jeg driter i alt som finnes av rykter for tiden. Vi har ikke visst hva som har foregått på innsiden av klubben vår på mange år. Cellino er langt fra det jeg ønsker meg, men har ikke solgt unna juvelene vår enda og har skaffet til veie mange spillere av ymse kvalitet. Jeg vet vi fikk mye for McCormack, men jeg tror likevel ønsket om å satse fra Cellino er reelt så lenge det er han selv som får lov å sole seg i glansen av en eventuell suksess. Problemet er at måten han driver klubben på gjør i alle fall meg apatisk. Etter skjærtorsdag så har jeg nesten ikke fulgt med noenting. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å la meg begeistre over noe som skjer i klubben mer med Cellino som kaptein. Jeg vet nå at alt godt som eventuelt måtte skje med oss, blir revet bort fra oss fortere enn det kommer inn. Hvis en trener gjør det dårlig blir han sparket og hvis han gjør det bra så forsvinner han i det øyeblikket scenelyset flytter seg fra Cellino og over til treneren.

Jeg ønsker å unnskylde meg overfor alle som jeg har vært med å bidra til å skape tro på Cellino. Jeg tenkte at det ikke kunne bli verre enn det var. Det ble det.
Jeg deler langt på vei dine synspunkter her, men den siste setningen blir for drøy! Ingenting er verre enn Bates-ingenting! Under Bates visste vi med sikkerhet at de beste ble solgt, det gjør vi ikke nå... ;) Ellers er det ganske ræva med Cellino ja...apatisk er bare fornavnet ....

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #206 på: April 20, 2015, 14:37:55 »
Tror det kan bli vanskelig det med ny eier. Cellino vil nok ikke frigi regnskapet. Og hvis den frigjøres. Ja da er den nok pynta på.
Har hørt visse rykter som svirrer rundt på face og twitter.
Leeds har pr idag 56 mill pund i gjeld. Cellino har overført sin egen personlige gjeld til klubben. Og stemmer dette. ja da er vi rett og slett håpløst fortapt. Cellino vil da selge unna alt han kan selge i sommer. Dette for å betjene gjelden. Og så legger han ut klubben for salt til høsten, etter salget av det som kan innbringe kontanter. Da tar han hva han kan få for klubben. Nei dette er ikke pene rykter. men når var noen rykter om klubben pene de siste 10 årene da.
Han vil da tjene mere penger på å selge unna spillere i sommer, for så å selge klubben, enn han vil få for å selge klubben nå.
Kjenner jeg driter i alt som finnes av rykter for tiden. Vi har ikke visst hva som har foregått på innsiden av klubben vår på mange år. Cellino er langt fra det jeg ønsker meg, men har ikke solgt unna juvelene vår enda og har skaffet til veie mange spillere av ymse kvalitet. Jeg vet vi fikk mye for McCormack, men jeg tror likevel ønsket om å satse fra Cellino er reelt så lenge det er han selv som får lov å sole seg i glansen av en eventuell suksess. Problemet er at måten han driver klubben på gjør i alle fall meg apatisk. Etter skjærtorsdag så har jeg nesten ikke fulgt med noenting. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å la meg begeistre over noe som skjer i klubben mer med Cellino som kaptein. Jeg vet nå at alt godt som eventuelt måtte skje med oss, blir revet bort fra oss fortere enn det kommer inn. Hvis en trener gjør det dårlig blir han sparket og hvis han gjør det bra så forsvinner han i det øyeblikket scenelyset flytter seg fra Cellino og over til treneren.

Jeg ønsker å unnskylde meg overfor alle som jeg har vært med å bidra til å skape tro på Cellino. Jeg tenkte at det ikke kunne bli verre enn det var. Det ble det.
Jeg deler langt på vei dine synspunkter her, men den siste setningen blir for drøy! Ingenting er verre enn Bates-ingenting! Under Bates visste vi med sikkerhet at de beste ble solgt, det gjør vi ikke nå... ;) Ellers er det ganske ræva med Cellino ja...apatisk er bare fornavnet ....

Jeg skjønner hvorfor du syns det er en drøy påstand, men for meg var det lettere å forholde seg til virkeligheten under Bates. Det var forutsigbart ubehagelig at man mistet sine beste spillere etter sesongen for småpenger og ikke fikk dem erstattet. Vi kom ingen vei under Bates, men det gikk i alle fall an å jobbe under forholdene han la til rette for.

I år har vi hatt en resultatmessig opptur, bare for å få revet bort grunnen under oss når det virkelig begynte å bli håp for neste sesong. Vi kan ikke tro på noe vi hører i media og vi vet ingenting lenger hva Cellino egentlig ønsker med Leeds. Det er en umulighet å jobbe under rådende omstendigheter. Det eneste positive jeg sitter igjen med i forhold til Cellino er at han har skaffet oss spillere av et gjennomsnittlig bedre kaliber enn det vi har blitt vandt med. Men hva hjelper vel det når forholdene er som de er? Hvilken trener eller spiller kan ønske seg til Leeds under gjeldende omstendigheter? Svaret er at jeg snart gir totalt blaffen fordi jeg orker ikke det som minner mer og mer en torturmetode.

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #207 på: Mai 02, 2015, 20:27:43 »
@LeedsDublin: Attendance 31,850
#BestFans
The envy of every club
Can the @LUFC accountants
see what real investment would do? http://t.co/s4tv2VTzhl

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Nye rykter om eierskifte...
« Svar #209 på: Mai 04, 2015, 18:01:18 »
Sier som Whitesnake. Here we go again

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/440186/EXCLUSIVE-Rival-Far-East-consortiums-TALKS-buy-Leeds

Kjenner at jeg gidder ikke følge med på det såpa en gang denne sommeren.