Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 219776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

EX-SPILLER: Alan Smith
« på: Oktober 23, 2010, 20:33:02 »
..er mer sikker enn noen gang- og sikker på at fans `og etterhvert de fleste også her på forumet ville tilgitt ham.....VI TRENGER ALAN SMITH HOS OSS FRA JANUAR!!!
Han er riv-jernet & guts`n vi trenger på midten!!!

Værsåsnill, kjøp han HJEM!!!
« Siste redigering: Mai 12, 2012, 14:53:14 av Promotion 2010 »
 

magnuer

Sv: Alan Smith
« Svar #1 på: Oktober 23, 2010, 21:14:37 »
Hadde vært greit å kjøpt han i januar, men da skulle han spilt j**** bra resten av sesongen for at jeg skulle tilgitt han

Superfan

Sv: Alan Smith
« Svar #2 på: Oktober 23, 2010, 23:25:53 »
Har sagt d før og gjentar det gjerne: vil ikke se AS i Leeds-drakt igjen. Ser heller ikke at han har noe spesielt å tilføre laget.

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #3 på: Oktober 24, 2010, 03:58:40 »
Smithy ville vert svaret på på vårt defensive problem på midtbanen, uten tvil.
Ser ikkje heilt kva vi skal tilgi gutten for.
COME ON LEEDS !!

festivaljunkie

Sv: Alan Smith
« Svar #4 på: Oktober 24, 2010, 11:35:40 »
..er mer sikker enn noen gang- og sikker på at fans `og etterhvert de fleste også her på forumet ville tilgitt ham.....VI TRENGER ALAN SMITH HOS OSS FRA JANUAR!!!
Han er riv-jernet & guts`n vi trenger på midten!!!

Værsåsnill, kjøp han HJEM!!!

Enig allan smith kom him, vis der e ein mulighet å han vil, så ikkje stuss, hent guten him

Mats-

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #5 på: Oktober 24, 2010, 12:14:43 »
EPL > 1.Div
  :-\

ollan

Sv: Alan Smith
« Svar #6 på: Oktober 24, 2010, 12:21:43 »
Ville blitt en forsterkning på midtbanen vår...som Tom S skriver, hva er det vi skal tilgi han for?
MOT
Ollan

Yeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #7 på: Oktober 24, 2010, 12:54:03 »
Smith valgte vel i sin tid å gå til Man U fordi Man U var den klubben som var villig til å betale mest for han!

I hans siste kamp for Leeds hjemme mot Charlton scoret Smith på straffespark, feiret foran fansen og sa; I'll be back!

Kanskje på tide i januar? Han får ikke spilletid i Newcastle og jeg hadde absolutt ikke hatt noe imot at han kom tilbake! Han har nok mye å bidra med :)

Per Arne

Sv: Alan Smith
« Svar #8 på: Oktober 24, 2010, 12:58:48 »
Mange tror tydeligvis at det er obligatorisk å hate spillere som forlater klubben vår.

Dere har ikke skjønt en dritt.

Selvsagt ville han vært en forsterkning.

Superfan

Sv: Alan Smith
« Svar #9 på: Oktober 24, 2010, 13:57:08 »
Mange tror tydeligvis at det er obligatorisk å hate spillere som forlater klubben vår.

Dere har ikke skjønt en dritt.

Selvsagt ville han vært en forsterkning.

For min del har dette lite med hat å gjøre. Min hovedinnvending etter det jeg har sett av AS i det siste er at han ikke har noe spesielt å tilføre Leeds. Lite spilletid i Newcastle underbygger vel også dette synet. Bør heller satse på andre spillere da. At han i tillegg valgte å gå til xxxx er heller ikke noe positivt i denne vurderingen.

PS: Fint at du har "skjønt en dritt". Alltid bra å ha monopol på sannheten.

fjellhaugen

Sv: Alan Smith
« Svar #10 på: Oktober 24, 2010, 14:02:52 »
Smithy ville vert svaret på på vårt defensive problem på midtbanen, uten tvil.
Ser ikkje heilt kva vi skal tilgi gutten for.

uten å strekke det som å si noe definitivt er jeg veldig enig med deg tom.
hva med et lån sesongen ut med opsjon på kjøp?

er det noe vi er gode på må det være lån :o :o :o :o :o :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Joe Jordan

Sv: Alan Smith
« Svar #11 på: Oktober 24, 2010, 15:10:28 »
Eh, la meg se: Alan Smith en forsterkning på midtbanen vår? Som består av Kilkenny, Howson, Johnson, Faye, Robinson, Hughes, Sam og Clayton? Æ... JA!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Smudge17

Sv: Alan Smith
« Svar #12 på: Oktober 24, 2010, 15:59:27 »
Eh, la meg se: Alan Smith en forsterkning på midtbanen vår? Som består av Kilkenny, Howson, Johnson, Faye, Robinson, Hughes, Sam og Clayton? Æ... JA!


Denne gjengen når ikke Alan Smith opp til tærne engang.

Hent hjem gutten!

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #13 på: Oktober 24, 2010, 16:21:27 »
Smith valgte vel i sin tid å gå til Man U fordi Man U var den klubben som var villig til å betale mest for han!

I hans siste kamp for Leeds hjemme mot Charlton scoret Smith på straffespark, feiret foran fansen og sa; I'll be back!

Kanskje på tide i januar? Han får ikke spilletid i Newcastle og jeg hadde absolutt ikke hatt noe imot at han kom tilbake! Han har nok mye å bidra med :)

Møkkalaget var også einaste klubb som tilbydde å betale 100% av overgangssummen med ein gang.
Videre hadde Smithy krav på £1M i såkalla løyalitetsbonus, denne takka han høflig nei til for å hjelpe Leeds United mest mulig.

Selvfølgelig trist å sjå Smithy gå til møkkalaget, men det var det til beste for Leeds United i den situasjonen vi var i då. Smithy ofret seg for klubben i sitt hjerte.
COME ON LEEDS !!

Peter7

Sv: Alan Smith
« Svar #14 på: Oktober 24, 2010, 16:24:10 »
Var vel David Batty som spådde Smith en stor karriere som midtbanespiller (den gangen han spilte spiss). Følger han i Battys fotspor er det ikke meg imot. :)
Da han forlot Leeds var vel det eneste klanderverdige at han valgte manure - selv om de betalte best og dette var med på å gi en nødvendig driftskapital til klubben den gangen.
Han ga jo avkall på "noen" pund han hadde til gode også - i motsetning til visse andre, som hadde sugerør i Leeds flere år etter at de forlot skuta.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

baste

Sv: Alan Smith
« Svar #15 på: Oktober 24, 2010, 16:33:46 »
Har sagt d før og gjentar det gjerne: vil ikke se AS i Leeds-drakt igjen. Ser heller ikke at han har noe spesielt å tilføre laget.

Da så du ikke mange kamper med Toons ifjor. Alan Smith på Leeds midtbane er det vi trenger. Han er blitt mye bedre med ballen, bedre passninger etc...og innstillingen hans, den trenger vi!
 ;D

baste

Sv: Alan Smith
« Svar #16 på: Oktober 24, 2010, 16:36:05 »
Var vel David Batty som spådde Smith en stor karriere som midtbanespiller (den gangen han spilte spiss). Følger han i Battys fotspor er det ikke meg imot. :)
Da han forlot Leeds var vel det eneste klanderverdige at han valgte manure - selv om de betalte best og dette var med på å gi en nødvendig driftskapital til klubben den gangen.
Han ga jo avkall på "noen" pund han hadde til gode også - i motsetning til visse andre, som hadde sugerør i Leeds flere år etter at de forlot skuta.
Stemmer at Batty ønsket at Alan Smith skulle ta hans plass, men du vet...hvilken manager det var, som viste så mye bedre på den tiden??
Alan Smith ga avkall på mye penger og...det står det respekt av.

Evig Pint

Sv: Alan Smith
« Svar #17 på: Oktober 24, 2010, 16:50:06 »
Respekt til Smudge! Hadde digget å se ham i Leedsdrakt igjen.
Marching on together

patricksangvik

Sv: Alan Smith
« Svar #18 på: Oktober 24, 2010, 17:05:58 »
Skulle gitt avkall på alle julegavene mine for å få super Alan tilbake. :)
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Gufrias

Sv: Alan Smith
« Svar #19 på: Oktober 24, 2010, 17:08:26 »
Uansett hva som skjedde den gang da, er Smudger nettopp den spillertypen vi savner mest av alt. Spørsmålet er om Simon ser det, og om vi har råd (oops - det var to spørsmål)
Hekta på Leeds siden 1974

gjert

Sv: Alan Smith
« Svar #20 på: Oktober 24, 2010, 17:15:58 »
Er det en spiller jeg virkelig ønsker tilbake,er det Alan S.Som noen skriver gikk han til scum for å tilføre vårt kjære Leeds mest kapital med en gang,han ga allt han fikk til klubben og sa som dere har lest går jeg utfra "I`ll be back"vel nå er tiden her,hent han hjem,HENT HAM HJEM,noen bør vel sjekke fakta før de slenger dritt til spillere som garantert vil blø for drakten.Lokal gutt som vil og kan,say no more:MOT

p0ndus

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #21 på: Oktober 24, 2010, 17:28:25 »
Skal vel kanskje ikke mye til for og være en forsterkning for midtbaneleddet vårt i disse dager  kanskje, men kan ikke tenke meg at Mr Bates vil punge ut hverken til lån eller kjøp. Måtte jeg bare ta feil.

LEO

Sv: Alan Smith
« Svar #22 på: Oktober 24, 2010, 17:53:37 »
Mener at Grayson og Bates sa at de var nær ved å hente inn en spiller med stor S.

Nesten en sensasjon men det ble ikke noe av.  Var det Smith ?
 

Smiffy

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #23 på: Oktober 24, 2010, 17:54:51 »
Alan Smith er en spiller som alltid blør for drakten. Flere her har nevnt at han gikk til Scum pga. at det var det beste for Leeds i forhold til penger. Dette har også i senere tid blitt bekreftet i intervju med Peter Lorimer. Jeg ble veldig skuffet i sin tid når denne overgangen kom, men det står respekt av at han satte klubben øverst. Tror mange hadde sett litt anderledes på overgangen dersom dette var kommet tydeligere ut med en gang. Uansett er Smudger en spiller som absolutt er god nok, og kan gå foran som et godt eksempel for de yngre. Kommer han tilbake til Leeds i januar må jeg revudere om julenissen finnes. :) :) :)

Per Arne

Sv: Alan Smith
« Svar #24 på: Oktober 24, 2010, 18:41:10 »
Mange tror tydeligvis at det er obligatorisk å hate spillere som forlater klubben vår.

Dere har ikke skjønt en dritt.

Selvsagt ville han vært en forsterkning.

For min del har dette lite med hat å gjøre. Min hovedinnvending etter det jeg har sett av AS i det siste er at han ikke har noe spesielt å tilføre Leeds. Lite spilletid i Newcastle underbygger vel også dette synet. Bør heller satse på andre spillere da. At han i tillegg valgte å gå til xxxx er heller ikke noe positivt i denne vurderingen.

PS: Fint at du har "skjønt en dritt". Alltid bra å ha monopol på sannheten.


Jepp. Sitter på mye kunnskap, vet du.

 ;D






magnuer

Sv: Alan Smith
« Svar #25 på: Oktober 24, 2010, 18:43:14 »
Ville blitt en forsterkning på midtbanen vår...som Tom S skriver, hva er det vi skal tilgi han for?
MOT
Han gikk jo til en klubb man ikke skal gå til med hans bakgrunn

JanPSyse

Sv: Alan Smith
« Svar #26 på: Oktober 24, 2010, 19:38:26 »
Ja takk!
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Bites Yer Legs

Sv: Alan Smith
« Svar #27 på: Oktober 24, 2010, 20:06:12 »
Come home!
KEEP FIGHTING!!

torivar

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #28 på: Oktober 24, 2010, 20:13:08 »
Hadde han hatt ønske om å spille for Leeds United hadde han vært her for lenge siden.
Sorry, helt uaktuelt - too greedy!

Leedsulf

Sv: Alan Smith
« Svar #29 på: Oktober 24, 2010, 20:27:22 »
Hadde vært helt fantastisk med Smith hjem igjen. Neste års kaptein? Penger har han vel tjent nok av etterhvert, så om han må ned litt i lønn på tampen av karrieren tror jeg han overlever.
Får bare ikke håpe Larry tilhører Leeds-skaren som ikke ønsker han tilbake.