Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 219920 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

berlin

Sv: Alan Smith
« Svar #30 på: Oktober 24, 2010, 20:29:48 »
Det er mulig AS er grådig, det vet jeg ikke. Det jeg vet er at en viss "forward" i Man U er grådig,
omtrent samtidig som en halvgammel skotte sa nei takk til £ 1,5 mill som kompesasjon for at klubben brøt kontrakten hans, det fortjener respekt. Hvem fikk forresten sign-on-fee'n til AS når han gikk til Scum?

Det er mulig det er grader av grådighet, men AS topper ikke den lista, det gjør derimot enkelte spillere i Manch C og U.

Kewell er de fleste enige om gjorde noe uspiselig.

Smith derimot, her er det primitivt å legge han for hat.....og kom ikke med historien om at han kunne gått til Everton i stedet, det blir for patetisk?
« Siste redigering: Oktober 24, 2010, 20:31:28 av berlin »

Sleivind

Sv: Alan Smith
« Svar #31 på: Oktober 24, 2010, 21:40:10 »
Jeg synes faktisk det er kostelig at vi faktisk tar denne diskusjonen nok en gang  ::)

Jeg vet ikke hvor mange ganger denne mannen har blitt diskutert siden han gikk, men det er ikke få!

Han vekker hvertfall følelsene i oss den dag i dag, det skal han ha!

Jeg hadde hvertfall tatt han i mot med åpne armer, om han ikke er/var verdens beste fotballspiller, hadde han hvertfall en innstilling av en annen verden når han spilte for oss.

Hobben

Sv: Alan Smith
« Svar #32 på: Oktober 24, 2010, 22:02:13 »
Smith er ikke ønsket tilbake, pga at han gikk til Man.U. Alt jeg har og si :)
Rogaland Whites

Woody

Sv: Alan Smith
« Svar #33 på: Oktober 24, 2010, 22:18:32 »

Med alle dei opplysningar som har komme fram i den seinare tid,so er det fleire og fleire som ønskjer AS TILBAKE I DEN kVITE DRAKTA
Trur han oppriktig ønskjer å avslutte i Leeds United.
Er ikkje meg i mot heller.
LIFE IS LEEDS

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #34 på: Oktober 24, 2010, 22:57:42 »
Jeg hata ham intenst i lang tid etter sjokkovergangen til Manure.tiden leger de fleste sår....Idag må jeg innrømme at jeg ønsker ham hjem :)
Jeg har dessverre ingen tro på at geitebukken henter ham hjem >:(
Blir bare nedslått av å tenke på hvilken vanvittig effekt Smith hadde hatt på de andre spillerne, og publikumstilstrømning.Dessverre skjønner ikke gammer´n dette..... :(

bwirum

Sv: Alan Smith
« Svar #35 på: Oktober 25, 2010, 07:44:49 »
Fair enough, sjokket når han gikk ti Manu var stort, men med de historiene og de fakta som har kommet på bordet siden overgangen så har min skepsis lagt seg ned for å dø. Jeg hadde ønsket han velkommen hjem på rappen. Dessverre tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje :(
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Bakke

Sv: Alan Smith
« Svar #36 på: Oktober 25, 2010, 08:57:28 »
Er ikke hr.Smith kaptein på Newcastle?
Han får sikkert 1/5 av lønna han har i Newcastle om han skulle returnere...
Men han ville etter min mening være en nøkkelspiller i Leeds om han kom nå. I tillegg er han en klubbspiller og Leedsgutt, som var nødt å gå til scum under de økonomiske kaotiske tilstander som pågikk da...
Det ville vært en julegave å få Smith tilbake, men jeg har desverre ikke noen tro på dette.

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #37 på: Oktober 25, 2010, 09:40:45 »
Overbevist om at Alan Smith ville fått NY guts HVIS han skulle komme HJEM.
Han ville kysset drakta kontinuerlig. Det står respekt av hva han gjorde med omtalte sign-on-fee når han dro, samtidig som klubben fikk beste cash-alternativ den gang.

-Kan ikke hate en EKTE Leeds gutt. Hvis han VIL tilbake, noe jeg tror - så ville fans`n på ER
 garantert trykke han til sitt bryst igjen..han må ikke bli stemplet for at han ville utvikle seg    videre...selvom det var i Scum.
-Han har en innstilling og mentalitet som motstanderlagene hater...få han HJEM ;)
 

RagingBull

Sv: Alan Smith
« Svar #38 på: Oktober 25, 2010, 11:20:39 »
Jeg tror smith ville vært en solid forsterkning på midtbanen vår og er enig i at han ville gitt laget nødvendig boost til å være med i kampen om en play off plass.

Til de som har lagt han får hat pga overgangen til man u, så er jo dette kun pga valg av klubb? men når hans valg av klubb å forlate leeds til fordel for er for å hjelpe leeds og til det beste for leeds som klubb i en vanskelig tid så sier vel dette litt om Allan Smith? Han gjør seg selv til hat objekt (for å velge man u) for å hjelpe leeds (pga det beste budet).. syns det blir for dumt at han skal legges for hat og ønsker han gjerne tilbake..

Han er faktisk og en av de få PL spillerne som ville tatt pay cut på lønna for å komme tilbake til leeds, det er jeg rimelig sikker på... PT er han benksliter i Newcastle og Kevin Nolan er kaptein ikke Smith.
 

fjellhaugen

Sv: Alan Smith
« Svar #39 på: Oktober 25, 2010, 12:49:12 »
Jeg hata ham intenst i lang tid etter sjokkovergangen til Manure.tiden leger de fleste sår....Idag må jeg innrømme at jeg ønsker ham hjem :)
Jeg har dessverre ingen tro på at geitebukken henter ham hjem >:(
Blir bare nedslått av å tenke på hvilken vanvittig effekt Smith hadde hatt på de andre spillerne, og publikumstilstrømning.Dessverre skjønner ikke gammer´n dette..... :(

dette har du snakket om før DHY og sjelden har jeg vært mer enig enn nå;
vi hadde fått et oppsving i publikum 99% garantert og et voldsomt salg av smith drakter

tror desvere han ikke kommer dog, da faye har fått utdelt smiths nummer 17 drakt :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rasmussen7

Sv: Alan Smith
« Svar #40 på: Oktober 25, 2010, 13:21:45 »
99 prosent??? Huff, da blir han ihvertfall ikke kjøpt enda...
Vi må jo bygge ut stadion først da for å få plass til den økningen...

Bakke

Sv: Alan Smith
« Svar #41 på: Oktober 25, 2010, 13:35:30 »
Faye har kontrakt til januar leste jeg i siste Peacock. Da passer det utmerket å bytte han ut med Smith  :)

Mener jeg har sett bilde av Smith med kapteinsbindet i NC. Kanskje han er visekaptein?

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #42 på: Oktober 25, 2010, 19:58:54 »
Dette forumet blir mer og mer rotete når man lager nye tråder om et emne som det allerede finnes i haugevis av fra før.
Jeg synes det er på tide å rydde litt opp i rotet og det er dere Mods som må gjøre etter at forumbrukere blir klar over å bruke søkefeltet for å lete opp et emne isteden for å lage en ny hver gang.(de går vel ikke ut på dato regner jeg med).
Her må ALLE hjelpe til for å få en best mulig oversikt, og finne frem til det man leter etter lettest mulig.....
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Alan Smith
« Svar #43 på: Oktober 25, 2010, 20:05:43 »
Dette forumet blir mer og mer rotete når man lager nye tråder om et emne som det allerede finnes i haugevis av fra før.
Jeg synes det er på tide å rydde litt opp i rotet og det er dere Mods som må gjøre etter at forumbrukere blir klar over å bruke søkefeltet for å lete opp et emne isteden for å lage en ny hver gang.(de går vel ikke ut på dato regner jeg med).
Her må ALLE hjelpe til for å få en best mulig oversikt, og finne frem til det man leter etter lettest mulig.....


Lorimer fact about Smith:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12592.0.html

Smith - helt eller judas:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11953.0.html

Jeg hater ikke AS:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,2375.0.html

Smith - Smith - Smith:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15312.0.html
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,6994.0.html
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,2631.0.html

+ 10-15 til!

Interessant kar denne Smith!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ola_S

Sv: Alan Smith
« Svar #44 på: Oktober 25, 2010, 21:02:50 »
når det gjelder denne saken så burde en være villig til å se litt mellom fingrene hvis han definitivt har noe å bidra med til laget   ;)  som skrevet her før så leger tiden alle sår,noen sår er selvsagt dypere enn andre å har litt lengre grotid men pleier å bli bra til slutt  :P

marve

Sv: Alan Smith
« Svar #45 på: Oktober 25, 2010, 22:56:44 »
hvorfor drømme om å hente inn en spiller av smiths kaliber når vi har den eiern vi har ,GLEM det bates skal gjøre det på den billige måten .
Kun billige lån og spillere andre klubber ikke vill ha som gjelder for oss .
Hvordan noen her tror at vi skulle ha råd til smith er for meg helt utrolig .
Vi blir ikke et LAG med alle de låna og utskiftningene vi driver med nå.
 

Tarald72

Sv: Alan Smith
« Svar #46 på: Oktober 26, 2010, 01:48:16 »
Smithy ville vert svaret på på vårt defensive problem på midtbanen, uten tvil.
Ser ikkje heilt kva vi skal tilgi gutten for.

Helt enig med dette, vi har ikke noe å tilgi ham vi, med tanke på hvordan fotballen i dag styres av agenter og penger etc., se bare eksempelvis på saken med Rooney i Man U. >:(
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

magnuer

Sv: Alan Smith
« Svar #47 på: Oktober 26, 2010, 11:17:32 »
Ville heller sett Smith med 17 på leeds drakta i går. Faye var jo ubrukelig >:(

Tarald72

Sv: Alan Smith
« Svar #48 på: Oktober 27, 2010, 02:16:15 »
Er det en spiller jeg virkelig ønsker tilbake,er det Alan S.Som noen skriver gikk han til scum for å tilføre vårt kjære Leeds mest kapital med en gang,han ga allt han fikk til klubben og sa som dere har lest går jeg utfra "I`ll be back"vel nå er tiden her,hent han hjem,HENT HAM HJEM,noen bør vel sjekke fakta før de slenger dritt til spillere som garantert vil blø for drakten.Lokal gutt som vil og kan,say no more:MOT

Her ser vi det, et godt og saklig innlegg jeg er helt enig i - og til alle dere som går og hater spillere fordi de forlot Leeds til fordel for andre lag, hatlaget Manchester United, Liverpool etc. - det er sånn fotballen er......og som en annen skrev her også - Alan Smith blør for drakta uansett - I hope he'll be back!!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

trondt

Sv: Alan Smith
« Svar #49 på: Oktober 27, 2010, 07:04:26 »
Er det en spiller jeg virkelig ønsker tilbake,er det Alan S.Som noen skriver gikk han til scum for å tilføre vårt kjære Leeds mest kapital med en gang,han ga allt han fikk til klubben og sa som dere har lest går jeg utfra "I`ll be back"vel nå er tiden her,hent han hjem,HENT HAM HJEM,noen bør vel sjekke fakta før de slenger dritt til spillere som garantert vil blø for drakten.Lokal gutt som vil og kan,say no more:MOT
Så han gikk til scum for at Leeds skulle få penger ? Ga han virkelig alt av sign-on-fee o.l. til Leeds ? Vet du virkelig dette eller er du i overkant naiv ? Hvis han var så opptatt av det beste for klubben så hadde han vel blitt og kjempet for klubben og hjulpet til med å spille den opp i Premier league igjen ?
Tar gjerne imot AS, men at han skal hedres som en slags avgud synes jeg ikke noe om.

flynn

Sv: Alan Smith
« Svar #50 på: Oktober 27, 2010, 07:25:13 »
Er det en spiller jeg virkelig ønsker tilbake,er det Alan S.Som noen skriver gikk han til scum for å tilføre vårt kjære Leeds mest kapital med en gang,han ga allt han fikk til klubben og sa som dere har lest går jeg utfra "I`ll be back"vel nå er tiden her,hent han hjem,HENT HAM HJEM,noen bør vel sjekke fakta før de slenger dritt til spillere som garantert vil blø for drakten.Lokal gutt som vil og kan,say no more:MOT
Så han gikk til scum for at Leeds skulle få penger ? Ga han virkelig alt av sign-on-fee o.l. til Leeds ? Vet du virkelig dette eller er du i overkant naiv ? Hvis han var så opptatt av det beste for klubben så hadde han vel blitt og kjempet for klubben og hjulpet til med å spille den opp i Premier league igjen ?
Tar gjerne imot AS, men at han skal hedres som en slags avgud synes jeg ikke noe om.

Nå har jeg aldri egentlig påstått å sitte med noen som helst fasit her, men faktum er vel at Smith nærmest ble sendt på dør av Leeds, for å redde stumpene økonomisk? Han valgte/aksepterte å gå til Man Utd, som la mest penger på bordet, og ga deretter avkall på sin egen sign-on-fee for å gi Leeds mest mulig tilbake.
Hvordan dette gjør ham til tiårets (nest) værste sviker går over min begripelse.
Uten at jeg nødvendigvis tror at han er redningen for oss nå, han har etter min mening stagnert grusomt med årene.

flynn

LEO

Sv: Alan Smith
« Svar #51 på: Oktober 27, 2010, 07:38:18 »
Merkelig at man skal begynne å diskutere om Smith skal komme til Leeds.

Den har ikke rot i virkeligheten men i en drømmeverden.

Trodde vi hadde nok av problemer idag som er viktigere og som er reelle.
Det er når det går dårlig at man må vise at man duger.  Derfor forslår jeg at vi diskuterer hvordn løse problemene vi har idag og sikkert langt inn i sesongen.
 

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #52 på: Oktober 27, 2010, 08:16:55 »
Er det en spiller jeg virkelig ønsker tilbake,er det Alan S.Som noen skriver gikk han til scum for å tilføre vårt kjære Leeds mest kapital med en gang,han ga allt han fikk til klubben og sa som dere har lest går jeg utfra "I`ll be back"vel nå er tiden her,hent han hjem,HENT HAM HJEM,noen bør vel sjekke fakta før de slenger dritt til spillere som garantert vil blø for drakten.Lokal gutt som vil og kan,say no more:MOT
Så han gikk til scum for at Leeds skulle få penger ? Ga han virkelig alt av sign-on-fee o.l. til Leeds ? Vet du virkelig dette eller er du i overkant naiv ? Hvis han var så opptatt av det beste for klubben så hadde han vel blitt og kjempet for klubben og hjulpet til med å spille den opp i Premier league igjen ?Tar gjerne imot AS, men at han skal hedres som en slags avgud synes jeg ikke noe om.

Det var aldri eit alternativ for Smith - Leeds solgte han fordi de trengte cash der og da.
(manu betalte mest og ikkje minst 100% cash upfront)
Det hadde ikkje hjulpet om Smithy hadde gått med på industriarbeiderlønn i den situasjonen Leeds var i. Kreditorene og lønninger stod for tur og kontoen var allerede overtrekt så det holdt.
COME ON LEEDS !!

langva

Sv: Alan Smith
« Svar #53 på: Oktober 27, 2010, 11:00:21 »
hvorfor i all verden skal vi hate AS? ja han gikk til Man utd som er rivalen våra, skal vi hate alle Dem andre spillerne som gikk til dem andre laga på den tida da?. AS har alltid hatt hjertet sitt i Leeds, han gikk ikke til Man utd for å vær slem, det handla om å komme seg videre slik som dem alle andre spillerne som forlot Leeds. AS er alltid velkommen tilbake til Leeds, han vil blø for drakta og jeg er sikker på at han kommer til å blomstre når han kommer tilbake. Til alle andre la fortida ligge og se fremtid. spillerne er bedre når dem får spille på det laget man har hjertet sitt i.
Henrik Høiberg Langva

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #54 på: Oktober 27, 2010, 14:29:16 »
AS går tydeligvis aldri ut på dato for oss...!!! Dette er jo ikke realistisk i det hele tatt. Dessuten er det slitsomt å hate noen, ei heller Allan Smith for mitt vedkommende. Han betyr rett og slett intet så lenge han ikke bærer hvit drakt! Ferdig med den saken...!!!
Yeboahs vitne

Trulsaren

Sv: Alan Smith
« Svar #55 på: Oktober 27, 2010, 22:54:17 »
Har man noen håndfaste sitater fra en eller annen innad i Leeds/Newcastle eller agenten på at Smith muligens er på vei tilbake? Har diskusjonen blusset opp bare her i Norge, eller gjelder dette også i England? Det er ingen røyk uten ild vet dere...

Det er ingen tvil om at Smith-overgangen kom som et sjokk på de fleste, og jeg vil tørre å påstå at de fleste hatet Smith mer enn de hatet noen andre den dagen han signerte for Scums. Jeg tror derimot at de fleste har snudd og faktisk gitt gutten mannen en liten dose respekt for det han gjorde. Det har vel i ettertid blitt sakt fra flere hold at han gikk til Scums fordi de gav Leeds mest penger, og avkall på sign-on-fees har også blitt nevnt. Jeg er usikker på hvor stor rolle penger hadde å si i fotballen på den tiden, men jeg tror ikke jeg tar feil når jeg sier at han sa fra seg mer enn det vi får på pantelappen hver uke på Rema...

Scums var kanskje verdens beste lag på den tiden, og hadde vel nettopp vunnet ligaen ganske overlegent to sesonger på rad da de ville ha Smith. Når du har valget mellom å bli i klubben og mest sansynlig rykke ned neste år (noe vi gjorde) og samtidig hindre flere millioner pund i en bunnskrapt kasse, eller å sørge for at man gir den bunnskrapte kassen noen millioner pund samtidig som man blir spiller for ett av verdens beste lag, ja da tror jeg de fleste Leeds supportre med tanke på sin egen karriere og klubben i sitt hjerte hadde takket ja.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Trond90

Sv: Alan Smith
« Svar #56 på: Oktober 27, 2010, 23:23:56 »
Simon Grayson ble filmet på St James park i kveld da Newcastle tapte 4-0 mot Arsenal, kan det være Smith som er tilbake i en låne deal? Jeg tviler... leste han satt med Steve Bruce, kanskje de diskuterte McCartney og evt lengre låne deal. Men håper kanskje vi låner inn Håvard Nordtveit?  ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #57 på: Oktober 28, 2010, 08:38:04 »
Har man noen håndfaste sitater fra en eller annen innad i Leeds/Newcastle eller agenten på at Smith muligens er på vei tilbake? Har diskusjonen blusset opp bare her i Norge, eller gjelder dette også i England? Det er ingen røyk uten ild vet dere...

Det er ingen tvil om at Smith-overgangen kom som et sjokk på de fleste, og jeg vil tørre å påstå at de fleste hatet Smith mer enn de hatet noen andre den dagen han signerte for Scums. Jeg tror derimot at de fleste har snudd og faktisk gitt gutten mannen en liten dose respekt for det han gjorde. Det har vel i ettertid blitt sakt fra flere hold at han gikk til Scums fordi de gav Leeds mest penger, og avkall på sign-on-fees har også blitt nevnt. Jeg er usikker på hvor stor rolle penger hadde å si i fotballen på den tiden, men jeg tror ikke jeg tar feil når jeg sier at han sa fra seg mer enn det vi får på pantelappen hver uke på Rema...

Scums var kanskje verdens beste lag på den tiden, og hadde vel nettopp vunnet ligaen ganske overlegent to sesonger på rad da de ville ha Smith. Når du har valget mellom å bli i klubben og mest sansynlig rykke ned neste år (noe vi gjorde) og samtidig hindre flere millioner pund i en bunnskrapt kasse, eller å sørge for at man gir den bunnskrapte kassen noen millioner pund samtidig som man blir spiller for ett av verdens beste lag, ja da tror jeg de fleste Leeds supportre med tanke på sin egen karriere og klubben i sitt hjerte hadde takket ja.

Alan Smith hadde nok ikkje noko reelt valg om å bli i Leeds, Leeds MÃ…TTE ha penger - cash!
Og Smith vart ikkje solgt før etter nedrykksesongen, så han var med å rykke ned.
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Sv: Alan Smith
« Svar #58 på: Oktober 28, 2010, 08:49:32 »
Simon Grayson ble filmet på St James park i kveld da Newcastle tapte 4-0 mot Arsenal, kan det være Smith som er tilbake i en låne deal? Jeg tviler... leste han satt med Steve Bruce, kanskje de diskuterte McCartney og evt lengre låne deal. Men håper kanskje vi låner inn Håvard Nordtveit?  ;)

Ja takk, begge deler alle tre :)

McVallister

Sv: Alan Smith
« Svar #59 på: Oktober 28, 2010, 15:05:25 »
Hvis Smithy kommer er jeg er redd vi må fullføre mange kamper med ti mann. Og er han så god som han en gang var?