Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 219761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trulsaren

Sv: Alan Smith
« Svar #60 på: Oktober 28, 2010, 15:14:53 »
Hvis Smithy kommer er jeg er redd vi må fullføre mange kamper med ti mann. Og er han så god som han en gang var?
Hvordan det? 2 røde kort på 6 sesonger er da ikke noe å bekymre seg over!?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Totto

Sv: Alan Smith
« Svar #61 på: Oktober 28, 2010, 15:22:41 »
Hvis Smithy kommer er jeg er redd vi må fullføre mange kamper med ti mann. Og er han så god som han en gang var?

...og var han så god som vi mener å huske at han var?

Eller var det mange her som mente at noen av benkesliterne våre burde vært på banen i stedet?  ;D

(Det skal sies at mange mente også den gang at AS burde være midtbanespiller, men det er en annen historie)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Superfan

Sv: Alan Smith
« Svar #62 på: Oktober 28, 2010, 15:36:10 »
Jøss, utfra mange av kommentarene her kan det nesten virke som det er Lionel Messi vi snakker om. Faktum er vel at Alan Smith har vært, er og blir en helt middels fotballspiller. At han er local lad og har følelser for klubben trekker selvfølgelig opp, men det er/har Naylor også uten at jeg er spesielt lysten på å se han i Leeds-drakt framover av den grunn.

Skjønner ikke de som mener at vi skal hente han tilbake for nesten enhver pris. Dersom vi skal hente nye spillere nå må vel vurderingen være basert på kvalitet, erfaring, pris, personlige betingelser, etc. Om Alan Smith rekker opp i denne vurderingen, er det bare å kjøpe for min del. Med dagens marked tror jeg imidlertid at det er andre spillere som kan være vel så interessante.
« Siste redigering: Oktober 28, 2010, 15:56:09 av Superfan »

euphor9

Sv: Alan Smith
« Svar #63 på: Oktober 28, 2010, 15:41:45 »
Hvis Smithy kommer er jeg er redd vi må fullføre mange kamper med ti mann. Og er han så god som han en gang var?
Hvordan det? 2 røde kort på 6 sesonger er da ikke noe å bekymre seg over!?

Det var vel i begynnelsen av karieren at han fikk litt kort,men ikke nok til en kortstokk da.
Han hadde noen heftige taklinger husker jeg,men tror ikke han spiller like rått som før.
Andre har nok sett han spille og vet bedre enn meg,har ikke sett han spille siden han var på scum.

Han bør komme så fort som mulig(før han blir gammel og dårlig),men vet at dette kanskje bare er en våt drøm.
Tror det hadde gitt ett booost for laget og fansen.

Om ett par år så bør James Milner oxo komme hjem :)  Oxo bare en drøm...
« Siste redigering: Oktober 28, 2010, 15:43:23 av euphor9 »

Totto

Sv: Alan Smith
« Svar #64 på: Oktober 28, 2010, 15:56:55 »
Lennon, Milner og Ferdinand kommet på lån frem til januar, og Smith på season long.

Du leste det her først!!!!



(waccoe inspirert)

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Superfan

Sv: Alan Smith
« Svar #65 på: Oktober 28, 2010, 16:05:43 »
Hva med Viduka??  ;D

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #66 på: Oktober 28, 2010, 17:43:24 »
Hvis Smithy kommer er jeg er redd vi må fullføre mange kamper med ti mann. Og er han så god som han en gang var?

Bedre og visere i handlingene sine....Tøff spillestil ...Ja, men det skal det også være.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Ferre

Sv: Alan Smith
« Svar #67 på: Oktober 28, 2010, 18:08:11 »
Fra Thom Kirwins twitter:

Hear from SG at 5:30pm on @Yorkshireradio talking Injuries, Loan deals, the Welsh FA and Alan Smith!


http://twitter.com/thomkirwin

Tarald72

Sv: Alan Smith
« Svar #68 på: Oktober 28, 2010, 18:30:18 »
Fra Thom Kirwins twitter:

Hear from SG at 5:30pm on @Yorkshireradio talking Injuries, Loan deals, the Welsh FA and Alan Smith!


http://twitter.com/thomkirwin


Beklageligvis rekker jeg ikke å få med meg dette, men jeg regner med at jeg får full rapport... :)
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Ferre

Sv: Alan Smith
« Svar #69 på: Oktober 28, 2010, 18:46:15 »
Grayson bekreftet vel at han ikke er interressert i Alan Smith - han blir for dyr for klubben.

Synes Bates bør betale det som trengs, Smith er akkurat det vi trenger nå!

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #70 på: Oktober 28, 2010, 19:06:15 »
Grayson bekreftet vel at han ikke er interressert i Alan Smith - han blir for dyr for klubben.

Synes Bates bør betale det som trengs, Smith er akkurat det vi trenger nå!
Smith hadde gitt oss HÃ…P, men det vil ikke nissefar ha noe av.For en begredelig gjerrigknark.Jeg gidder knapt å følge med om dagen,er bare trist hele lånekarusellen og Graysons paniske forsøk på første11ver...

SDalen

Sv: Alan Smith
« Svar #71 på: Oktober 28, 2010, 19:34:19 »
Hva med Viduka??  ;D

Han er vell også klubbløs og gratis?
PERFEKT for Bates!
Rogaland whites!

lojosang

Sv: Alan Smith
« Svar #72 på: Oktober 28, 2010, 19:35:22 »
Grayson bekreftet vel at han ikke er interressert i Alan Smith - han blir for dyr for klubben.

Synes Bates bør betale det som trengs, Smith er akkurat det vi trenger nå!
Smith hadde gitt oss HÃ…P, men det vil ikke nissefar ha noe av.For en begredelig gjerrigknark.Jeg gidder knapt å følge med om dagen,er bare trist hele lånekarusellen og Graysons paniske forsøk på første11ver...

Jaggu klarer du å spre mye edder og galle i giddalausheten din. Der kom "lånekarusellen" opp igjen. Det var fullstendig ufundert for en liten uke siden og er like ufundert nå. Skulle vi spilt uten keeper? Skulle Parker eller White stilt på krykker? Klagde du høylydt da Watt kom på årslån? Dette er den minst spektakulære karusellen jeg har sett. Ikke en gang Lindstrøms Tivoli hadde tatt betalt for å låne ut denne.

Og fortsatt er det galt å sette inn erstattere når en spiller blir skada eller soner karantene.  ::)

Dette er ikke komikveld. En vits blir ikke morsom om man gjentar den nok ganger.
- Leif Olav

ollan

Sv: Alan Smith
« Svar #73 på: Oktober 28, 2010, 21:21:15 »
Grayson bekreftet vel at han ikke er interressert i Alan Smith - han blir for dyr for klubben.

Synes Bates bør betale det som trengs, Smith er akkurat det vi trenger nå!
Smith hadde gitt oss HÃ…P, men det vil ikke nissefar ha noe av.For en begredelig gjerrigknark.Jeg gidder knapt å følge med om dagen,er bare trist hele lånekarusellen og Graysons paniske forsøk på første11ver...
synes du følger veldig bra med jeg ;)
Ollan

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #74 på: Oktober 28, 2010, 23:44:59 »
Grayson bekreftet vel at han ikke er interressert i Alan Smith - han blir for dyr for klubben.

Synes Bates bør betale det som trengs, Smith er akkurat det vi trenger nå!
Smith hadde gitt oss HÃ…P, men det vil ikke nissefar ha noe av.For en begredelig gjerrigknark.Jeg gidder knapt å følge med om dagen,er bare trist hele lånekarusellen og Graysons paniske forsøk på første11ver...

Jaggu klarer du å spre mye edder og galle i giddalausheten din. Der kom "lånekarusellen" opp igjen. Det var fullstendig ufundert for en liten uke siden og er like ufundert nå. Skulle vi spilt uten keeper? Skulle Parker eller White stilt på krykker? Klagde du høylydt da Watt kom på årslån? Dette er den minst spektakulære karusellen jeg har sett. Ikke en gang Lindstrøms Tivoli hadde tatt betalt for å låne ut denne.

Og fortsatt er det galt å sette inn erstattere når en spiller blir skada eller soner karantene.  ::)

Dette er ikke komikveld. En vits blir ikke morsom om man gjentar den nok ganger.
Selvfølgelig skal man låne spillere når det er skader.det er jo helt innlysende i forhold til de spillerne du nevner, men hva skjer i denne klubben egentlig?jo,her blir det lånt spillere stort sett hver måned-noe Grayson har gjort i nesten hele sin regjeringstid.Poenget er at dette er demotiverende for andre spillere i troppen.Man trenger ikke ha hovedfag i pedagogikk eller psykologi for å forstå dette...så du mener altså at lånepolitikken i denne klubben er helt grei?det fører bare positivt med seg?
skulle vi spilt uten keeper,skriver du...et morsomt spydig spørsmål som ikke har noe med lånepolitikken vår å gjøre ;)

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #75 på: Oktober 28, 2010, 23:57:02 »
Smith vil ikke på lån til Leeds, han er jo nesten på laget til Newcastle. Hadde han vært ute i kulden så kanskje, men da hadde ikke vi ønsket han!

Glem Alan Smith!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Alan Smith
« Svar #76 på: Oktober 29, 2010, 00:47:58 »
Grayson bekreftet vel at han ikke er interressert i Alan Smith - han blir for dyr for klubben.

Synes Bates bør betale det som trengs, Smith er akkurat det vi trenger nå!
Smith hadde gitt oss HÃ…P, men det vil ikke nissefar ha noe av.For en begredelig gjerrigknark.Jeg gidder knapt å følge med om dagen,er bare trist hele lånekarusellen og Graysons paniske forsøk på første11ver...

Jaggu klarer du å spre mye edder og galle i giddalausheten din. Der kom "lånekarusellen" opp igjen. Det var fullstendig ufundert for en liten uke siden og er like ufundert nå. Skulle vi spilt uten keeper? Skulle Parker eller White stilt på krykker? Klagde du høylydt da Watt kom på årslån? Dette er den minst spektakulære karusellen jeg har sett. Ikke en gang Lindstrøms Tivoli hadde tatt betalt for å låne ut denne.

Og fortsatt er det galt å sette inn erstattere når en spiller blir skada eller soner karantene.  ::)

Dette er ikke komikveld. En vits blir ikke morsom om man gjentar den nok ganger.
Selvfølgelig skal man låne spillere når det er skader.det er jo helt innlysende i forhold til de spillerne du nevner, men hva skjer i denne klubben egentlig?jo,her blir det lånt spillere stort sett hver måned-noe Grayson har gjort i nesten hele sin regjeringstid.Poenget er at dette er demotiverende for andre spillere i troppen.Man trenger ikke ha hovedfag i pedagogikk eller psykologi for å forstå dette...så du mener altså at lånepolitikken i denne klubben er helt grei?det fører bare positivt med seg?
skulle vi spilt uten keeper,skriver du...et morsomt spydig spørsmål som ikke har noe med lånepolitikken vår å gjøre ;)


Og da nevner du i fleng alle lånene denne sesongen?
- Leif Olav

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #77 på: Oktober 29, 2010, 08:34:42 »
Alan Smith HJEM ja! Han er klasse ! Skikkelig Leeds gutt! Vi trenger han nå!
Pontus ❤

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #78 på: Oktober 29, 2010, 09:16:05 »
Vi snakker i tilfelle Januar.
Kontraktstid igjen hos stripelaget, VIL han HJEM??.......paycut- definitivt.
Spørs HVOR mye HAN vil da, om han har nok penger i banken...
Poenget mitt som mange , men ikke alle har tatt : Han er en slik type spiller vi trenger
på MIDTEN...full av taklinger & guts.  ikke noe minus å være fra distriktet eller.
 

Tarald72

Sv: Alan Smith
« Svar #79 på: Oktober 30, 2010, 01:18:31 »
Helt enig Cherry - jeg tror ikke AS er avskrevet fra planene, vi trenger ham - vil han til oss???
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

patricksangvik

Sv: Alan Smith
« Svar #80 på: Oktober 30, 2010, 11:05:59 »
Vi snakker i tilfelle Januar.
Kontraktstid igjen hos stripelaget, VIL han HJEM??.......paycut- definitivt.
Spørs HVOR mye HAN vil da, om han har nok penger i banken...
Poenget mitt som mange , men ikke alle har tatt : Han er en slik type spiller vi trenger
på MIDTEN...full av taklinger & guts  ikke noe minus å være fra distriktet eller.
Det er akkurat hva vi trenger ja. En spiller som går i bresjen hver gang. Ingen er bedre enn Alan Smith til akkurat det.
« Siste redigering: Oktober 30, 2010, 11:07:42 av patricksangvik »
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Sheridan

Sv: Alan Smith
« Svar #81 på: Oktober 30, 2010, 15:49:28 »
Smithy ville vert svaret på på vårt defensive problem på midtbanen, uten tvil.
Ser ikkje heilt kva vi skal tilgi gutten for.

Enig!

Tarald72

Sv: Alan Smith
« Svar #82 på: Oktober 31, 2010, 02:29:13 »
Vi snakker i tilfelle Januar.
Kontraktstid igjen hos stripelaget, VIL han HJEM??.......paycut- definitivt.
Spørs HVOR mye HAN vil da, om han har nok penger i banken...
Poenget mitt som mange , men ikke alle har tatt : Han er en slik type spiller vi trenger
på MIDTEN...full av taklinger & guts  ikke noe minus å være fra distriktet eller.
Det er akkurat hva vi trenger ja. En spiller som går i bresjen hver gang. Ingen er bedre enn Alan Smith til akkurat det.

Ja, Alan Smith ville vært å foretrekke fremfor mange andre, han har en status i Leeds som mange mener Beckford allerede har opparbeidet seg......AS spilte for Leeds da Leeds var på topp, men at han er en lokal gutt har vel ikke så mye å si, ut ifra en annen diskusjon her inne på forumet hvorvidt Grayson bør sparkes! Jeg mener lokale folk er bra, og i startellever'n i kampen i dag var det kun 2 fra England.....jeg er av dem som vil ha inn mer engelske spillere på engelske lag!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

ollan

Sv: Alan Smith
« Svar #83 på: Oktober 31, 2010, 02:32:26 »
MOT ;)
Ollan

Lawerve

Sv: Alan Smith
« Svar #84 på: Oktober 31, 2010, 17:01:08 »
Smith fikk ikke spille i dag for Newcaste 8) Løp å hent ham hjem, Grayson!

Dan Gosling og Danny Guthrie skal også være foran Smith i køen.

Grunnen til at Smith ikke er tilbake er nok ukelønna på 700 000 og at han har igjen 2 år av den. Dem vil ihvertfall bli kvitt han, men det blir nok vanskelig ettersom det ikke er noen som vil ta over disse utgiftene. Han ble vel kjøpt for 70 mill for noen år tilbake også.
« Siste redigering: Oktober 31, 2010, 17:54:22 av Lawerve »
SUPER LEEDS

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #85 på: Oktober 31, 2010, 18:56:18 »
Smith fikk ikke spille i dag for Newcaste 8) Løp å hent ham hjem, Grayson!

Dan Gosling og Danny Guthrie skal også være foran Smith i køen.

Grunnen til at Smith ikke er tilbake er nok ukelønna på 700 000 og at han har igjen 2 år av den. Dem vil ihvertfall bli kvitt han, men det blir nok vanskelig ettersom det ikke er noen som vil ta over disse utgiftene. Han ble vel kjøpt for 70 mill for noen år tilbake også.

Hmm... Mener den kontrakten går ut til sommeren. Smith spiller garantert for oss f.o.m august 2011, kanskje allerede fra januar, på lån ut sesongen.  :)

SDalen

Sv: Alan Smith
« Svar #86 på: Oktober 31, 2010, 19:31:50 »
Få gutten hjem! Han har det vi trenger, på tide Bates åpner pengeboka å gir det som skal til!
Rogaland whites!

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #87 på: Oktober 31, 2010, 19:40:30 »
Få gutten hjem! Han har det vi trenger, på tide Bates åpner pengeboka å gir det som skal til!
;D ;D ;D

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #88 på: Oktober 31, 2010, 19:48:48 »
Smith fikk ikke spille i dag for Newcaste 8) Løp å hent ham hjem, Grayson!

Dan Gosling og Danny Guthrie skal også være foran Smith i køen.

Grunnen til at Smith ikke er tilbake er nok ukelønna på 700 000 og at han har igjen 2 år av den. Dem vil ihvertfall bli kvitt han, men det blir nok vanskelig ettersom det ikke er noen som vil ta over disse utgiftene. Han ble vel kjøpt for 70 mill for noen år tilbake også.


Smiths års lønn:  £2,5 mill....ca 480 000 i uka
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

SDalen

Sv: Alan Smith
« Svar #89 på: Oktober 31, 2010, 20:14:36 »
Få gutten hjem! Han har det vi trenger, på tide Bates åpner pengeboka å gir det som skal til!
;D ;D ;D
Evig optimist ;-)
Rogaland whites!