Skrevet av Emne: Vårt akademi og Leeds fremover  (Lest 80338 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Ronald

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #90 på: Desember 19, 2011, 08:52:18 »
Tror det største framtidsproblemet er at ledelsen i Leeds (les KB) ikke har en klar filosofi på hvor de ønsker Leeds skal være i framtiden. Det blir for vage uttalelser og planer som ikke er rotfesta i klubben.

Når det blir som mørkt i mine tanker pleier eg å hente fram det vår alles kjære Howard Wilkinson sa, Min jobb er å få dette laget tilbake til  toppen i 1.div for dette laget og disse supportene har potensialet og fortjener å være blant de beste.

Og under hans regime ble det også satsa på utvikling av unge spillere. De var den nye generasjonen av Leeds som dessverre HW ikke fikk brukt i a-laget, men som satte sitt preg på engelsk fotball i årene etterpå.

RoarG

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #91 på: Januar 17, 2012, 14:45:35 »
Her har Leeds mistet nok et talent. Ståa i Leeds om dagen er altså av en slik art at lokale talenter heller drar utenlands, fremfor å spille i nPC-klubben Leeds United. Blir nok flere slike saker i fremtiden om ikke divisjons-statusen f.o.m. sesongen 2012/13 heter Premier League.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_in_line_for_compensation_after_kebbie_signs_for_athletico_madrid_1_4147983
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #92 på: Januar 17, 2012, 14:47:29 »
Her har Leeds mistet nok et talent. Ståa i Leeds om dagen er altså av en slik art at lokale talenter heller drar utenlands, fremfor å spille i nPC-klubben Leeds United. Blir nok flere slike saker i fremtiden om ikke divisjons-statusen f.o.m. sesongen 2012/13 heter Premier League.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_in_line_for_compensation_after_kebbie_signs_for_athletico_madrid_1_4147983

Dette er jo gammelt nytt. Han ville vel flytte til Spania pga familien? Mener å huske det var det som var utgangspunktet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #93 på: Januar 17, 2012, 14:50:23 »
Her har Leeds mistet nok et talent. Ståa i Leeds om dagen er altså av en slik art at lokale talenter heller drar utenlands, fremfor å spille i nPC-klubben Leeds United. Blir nok flere slike saker i fremtiden om ikke divisjons-statusen f.o.m. sesongen 2012/13 heter Premier League.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_in_line_for_compensation_after_kebbie_signs_for_athletico_madrid_1_4147983

Dette er jo gammelt nytt. Han ville vel flytte til Spania pga familien? Mener å huske det var det som var utgangspunktet.
Familieære årsaker er jo forståelig. Vi risikerer likevel å bli en farmerklubb for de store. Bra for dem å holde Leeds i nPC: gode nok til å ale opp talenter, men ikke så gode at vi blir en konkurrent på det samme markedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

p0ndus

  • Gjest
Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #94 på: Januar 17, 2012, 15:49:55 »
Her har Leeds mistet nok et talent. Ståa i Leeds om dagen er altså av en slik art at lokale talenter heller drar utenlands, fremfor å spille i nPC-klubben Leeds United. Blir nok flere slike saker i fremtiden om ikke divisjons-statusen f.o.m. sesongen 2012/13 heter Premier League.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_in_line_for_compensation_after_kebbie_signs_for_athletico_madrid_1_4147983

Dette er jo gammelt nytt. Han ville vel flytte til Spania pga familien? Mener å huske det var det som var utgangspunktet.
Familieære årsaker er jo forståelig. Vi risikerer likevel å bli en farmerklubb for de store. Bra for dem å holde Leeds i nPC: gode nok til å ale opp talenter, men ikke så gode at vi blir en konkurrent på det samme markedet.
Vi er allerede blitt en farmerklubb for "storheter" som Tottenham, Aston Villa, Norwich osv så det er vel mer ett faktum enn en risiko :(

RoarG

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #95 på: Januar 17, 2012, 17:27:57 »
Her har Leeds mistet nok et talent. Ståa i Leeds om dagen er altså av en slik art at lokale talenter heller drar utenlands, fremfor å spille i nPC-klubben Leeds United. Blir nok flere slike saker i fremtiden om ikke divisjons-statusen f.o.m. sesongen 2012/13 heter Premier League.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_in_line_for_compensation_after_kebbie_signs_for_athletico_madrid_1_4147983

Dette er jo gammelt nytt. Han ville vel flytte til Spania pga familien? Mener å huske det var det som var utgangspunktet.
Familieære årsaker er jo forståelig. Vi risikerer likevel å bli en farmerklubb for de store. Bra for dem å holde Leeds i nPC: gode nok til å ale opp talenter, men ikke så gode at vi blir en konkurrent på det samme markedet.
Vi er allerede blitt en farmerklubb for "storheter" som Tottenham, Aston Villa, Norwich osv så det er vel mer ett faktum enn en risiko :(
Vi må komme oss ut av den servile farmerklubb-rollen øyeblikkelig. Så kan vi raide Norwich og Wigan for deres talenter i stedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

p0ndus

  • Gjest
Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #96 på: Januar 17, 2012, 18:37:51 »
Her har Leeds mistet nok et talent. Ståa i Leeds om dagen er altså av en slik art at lokale talenter heller drar utenlands, fremfor å spille i nPC-klubben Leeds United. Blir nok flere slike saker i fremtiden om ikke divisjons-statusen f.o.m. sesongen 2012/13 heter Premier League.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_in_line_for_compensation_after_kebbie_signs_for_athletico_madrid_1_4147983

Dette er jo gammelt nytt. Han ville vel flytte til Spania pga familien? Mener å huske det var det som var utgangspunktet.
Familieære årsaker er jo forståelig. Vi risikerer likevel å bli en farmerklubb for de store. Bra for dem å holde Leeds i nPC: gode nok til å ale opp talenter, men ikke så gode at vi blir en konkurrent på det samme markedet.
Vi er allerede blitt en farmerklubb for "storheter" som Tottenham, Aston Villa, Norwich osv så det er vel mer ett faktum enn en risiko :(
Vi må komme oss ut av den servile farmerklubb-rollen øyeblikkelig. Så kan vi raide Norwich og Wigan for deres talenter i stedet.

Støttes 110%.

Andersen

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #97 på: Januar 22, 2012, 20:00:58 »
Bare å innse det , klubben vår er ikke atraktivt nok for unggutta våre når de banker på døra til A- laget og de ser hva de blir budt i lønn !

lojosang

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #98 på: Januar 22, 2012, 23:59:03 »
Bare å innse det , klubben vår er ikke atraktivt nok for unggutta våre når de banker på døra til A- laget og de ser hva de blir budt i lønn !

Jeg må si jeg har problemer med å synes synd på folk uten utdannelse som tjener fra en halv til tre-fire millioner i året.
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #99 på: Januar 23, 2012, 00:21:07 »
Bare å innse det , klubben vår er ikke atraktivt nok for unggutta våre når de banker på døra til A- laget og de ser hva de blir budt i lønn !

Jeg må si jeg har problemer med å synes synd på folk uten utdannelse som tjener fra en halv til tre-fire millioner i året.

Markedsøkonomi lojo, tilbud og etterspørsel slik vi har det i den vestlige verden, men noen er det jo som er tilhengere av planøkonomi fremdeles!

RoarG

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #100 på: Januar 23, 2012, 09:32:42 »
Bare å innse det , klubben vår er ikke atraktivt nok for unggutta våre når de banker på døra til A- laget og de ser hva de blir budt i lønn !

Jeg må si jeg har problemer med å synes synd på folk uten utdannelse som tjener fra en halv til tre-fire millioner i året.

Markedsøkonomi lojo, tilbud og etterspørsel slik vi har det i den vestlige verden, men noen er det jo som er tilhengere av planøkonomi fremdeles!
Finanskrisen har jo vist oss hva fritt marked er: Vill vest.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #101 på: Januar 23, 2012, 10:18:02 »
Har ikke noe i mot unggutter som vil følge drømmen sin , bli proff , tjene mye penger. Har ikke noe i mot alle andre som har drømmer de vil ha oppfyllt heller , men når Leeds som klubb ikke klarer å holde på talentene sine er det trist . Men dette gjelder vel alle klubber som ikke har så mye å rutte med . MONEY TALKS! 

RoarG

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #102 på: Januar 23, 2012, 12:11:12 »
Har ikke noe i mot unggutter som vil følge drømmen sin , bli proff , tjene mye penger. Har ikke noe i mot alle andre som har drømmer de vil ha oppfyllt heller , men når Leeds som klubb ikke klarer å holde på talentene sine er det trist . Men dette gjelder vel alle klubber som ikke har så mye å rutte med . MONEY TALKS! 
Ikke i Leeds. Der er det BATES TALKS.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #103 på: Januar 23, 2012, 16:55:09 »
Bare å innse det , klubben vår er ikke atraktivt nok for unggutta våre når de banker på døra til A- laget og de ser hva de blir budt i lønn !

Jeg må si jeg har problemer med å synes synd på folk uten utdannelse som tjener fra en halv til tre-fire millioner i året.

Markedsøkonomi lojo, tilbud og etterspørsel slik vi har det i den vestlige verden, men noen er det jo som er tilhengere av planøkonomi fremdeles!

Greit nok det, men kall det "konkuransedyktig lønn" eller noe dat. Ikke "anstendig". Det er skammelig i et land med minstelønn på 4 pund og stadig økende arbiedsledighet.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #104 på: Januar 23, 2012, 20:02:37 »
Bare å innse det , klubben vår er ikke atraktivt nok for unggutta våre når de banker på døra til A- laget og de ser hva de blir budt i lønn !

Jeg må si jeg har problemer med å synes synd på folk uten utdannelse som tjener fra en halv til tre-fire millioner i året.
Slik som f eks eiendomsmeglere? Ikke uenig, faktisk. Tenk det!

stian94

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #105 på: Januar 23, 2012, 22:59:55 »
Bare å innse det , klubben vår er ikke atraktivt nok for unggutta våre når de banker på døra til A- laget og de ser hva de blir budt i lønn !

Jeg må si jeg har problemer med å synes synd på folk uten utdannelse som tjener fra en halv til tre-fire millioner i året.
Slik som f eks eiendomsmeglere? Ikke uenig, faktisk. Tenk det!
Bortsett fra at du da må gå 3 år på høgskole.....
SJ

lojosang

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #106 på: Januar 24, 2012, 00:23:27 »
Bare å innse det , klubben vår er ikke atraktivt nok for unggutta våre når de banker på døra til A- laget og de ser hva de blir budt i lønn !

Jeg må si jeg har problemer med å synes synd på folk uten utdannelse som tjener fra en halv til tre-fire millioner i året.
Slik som f eks eiendomsmeglere? Ikke uenig, faktisk. Tenk det!

Har notert det i kalendern, Håvard.  :D
- Leif Olav

kalle_92

  • Gjest
Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #107 på: Januar 24, 2012, 19:54:06 »
Alle talentene i PLs akademier drømmer sikkert om å bli den nye Lampard, Beckham, Rooney, Scholes, Neville, Gerrard, Carragher, Terry, Woodgate og Lennon. Få blir det. Mitt poeng er at mange av talentene i PL-klubbenes akademier er gode, men ikke gode nok til å matche ambisjonene til disse klubbene. Klubber som Arsenal, Chelsea, L'pool, Tottenham etc. er stadig på jakt etter utenlandske stortalenter. Det går nesten ikke en dag uten et rykte om at den og den 17/18/19-åringen fra Frankrike/Spania/Brasil etc. er på vei en av de "store" klubbene i PL. Det gjør at mange talenter, de nest beste, blir til overs, så når de skal skrive under er profesjonell kontrakt, blir de løst ut. De nest beste talentene, sånne som blir til spillere a la Greening, de kan man søke å få tak i. De er mer enn gode nok til en opprykksklubb i nPC. Skulle ha vært interessant å sette sammen et eget lag med utlånte PL-ungdommer, som nå spiller i nPC. Jeg tror det ville ha hevdet seg meget bra. Deri ligger Leeds mulighet i overgangsvinduene, særlig det om sommeren. Det skulle ikke by på altfor store vanskeligheter å ha oversikt over disse talentene, og kontakte klubbene og dem når tiden å løse dem fra kontraktene nærmer seg.
I en slik politikk er fremtidsrettet og offensiv, ikke tilbakeskuende og defensiv. Vi trenger en trener som ser disse mulighetene, som har en visjon om hvordan Leeds skal fremstå som klubb. I en sånn visjon er gamle helter, med dalende formkurve og stort skadefravær helt malplassert. Derfor skal had beens som Smith ikke hentes tilbake. La han gå til Doncaster, eller noe sånt.
Tok denne over i rett tråd jeg RoarG, så kan vi fortsette diskusjonen :)

Jeg er enig med deg i det du skriver, men deet er også viktig å ha spillere som kan dra lasset - altså spillere som har litt erfaring. Man kan ikke forvente at unggutter skal  måtte gjøre storparten av arbeidet (som i Viking med Berisha, De Lanlay). Allikevel er det strategien jeg synes mangler i Leeds. Hva vil vi som klubb? Savner målsetninger og ambisjoner gjennom hele klubben. Zac Thompson er kanskje et eksempel på "nest beste" som ikke får kontrakt, som vi hentet fra Everton. Sier ikke nei til flere unge spillere som kan spille seg inn på laget i løpet av noen sesonger. For øyeblikket er opprykk til PL viktigst, men for å gjennomføre det må vi ha tydelige ambisjoner og målsetninger. Det er så mye kortsiktig tekning i managementet i Leeds for tiden.
Se på noen av de større klubbene i verden, og hvordan et lag bygges, nemlig fra bunnen av. Dessverre er det vanskelig å gjøre dette når vi er en middelfarer i Championship...

BTW - savner jarle her, har ikke vært innlogget siden november. Har vinterdepresjonen tatt fyren?

Sydhagen

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #108 på: Januar 25, 2012, 13:54:10 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #109 på: Januar 01, 2013, 13:14:46 »
Jarle:
Ajax / BArcelona modellen baserer seg på at de unge må tilegne seg et minimumsnivå av basis ferdighter, teknikk, hurtightet... klarer man ikke dette kommer man ikke opp i systemet...

Du må altså bestå eksamen på diverse ledd for å bli med videre... de mener mao at hvis man ikke har dette i kroppen vil du aldri kunne bli god nok...

Så eier du ikke teknikk ala Collins så er det over og ut...
En McPhail hadde blitt vraket pga manglende hurtighet...
osv....

Det fungerer fint og de leverer verdensklassespillere på løpende bånd...

Men som vanlig er det vel endel her på forumet som har enda bedre ideer... 
Ser frem til å se de...


Don Revie hadde en visjon... det innebar å bytte draktfarge... samt og gjennomsyre hele laget med profesjonalitet... analyse av motstanderlaget, omsorg for spillere, sosialt osv...
De blødde for Leeds, hverandre og Don...
De var da forut for sin tid, og det ga suksess...

Vi er ikke i nærheten idag.... og vi er langt bak der vi var under Wilko's tanker om Academiet...


På tide å våkne!

Ajax-akademiet vet jeg en del om, ettersom jeg i fjor sommer var på seminar med mange fra ledelsen deres...
Du har rett Jarle, de har en vellykket modell, ingen tvil om det. For klubben Ajax er akademiet førsteprioritet, det vil si at deres behov teller mer enn A-lagets Champions League eventyr.
Det høres kanskje rart ut, men er en konsekvens av at de vet de ikke kan konkurrere med de absolutt største europeiske klubbene på den økonomiske biten. Akademiet er deres fremste rekutteringskanal, og deres viktigste inntektskilde ettersom de stadig selger egenutviklede spillere til gode penger. Med kun ett lag á 16 spillere fra 8 år og oppover til junior så er nåløyet ekstremt trangt, og midlene kan konsentreres veldig i forhold til om de skulle satset enda bredere på yngre årsklasser.

Noen kjennetegn ved hvordan de driver;
- Spillerne interneres ikke, men bor hos vertsfamilier. Dette tror de bidrar til å "normalisere" livet til disse gutta, som kommer ut som mer komplette samfunnsborgere enn om de skulle bodd på "treningscamp" hele oppveksten.
- Støtteapparatet består av en miks av pedagogiske ressurser og gamle Ajax-stjerner. Dennis Bergkamp er sjef for ett av lagene, Frank de Boer for et av de andre osv. Disse karene er altså ikke kvalifisert for en slik jobb bare fordi de selv har vært gode spillere, men fordi de har Ajax-filosofien i ryggmargen!
- I tillegg til de som er ansvarlige for et alderstrinn / lag så har de en rekke spesialister som driver trening på tvers av alderstrinnnene. F.eks har de en som kun jobber med løpesett, en med hurtighet, og en med judo (!). I løpet av en uke er alle spillerne innom økter med alle disse områdene.
- Spillestilen er opplest og vedtatt, en gang for alle. I Ajax-systemet snakker man aldri om hvordan høyre indreløper skal opptre, men om hvordan spiller nr 6 skal spille.
- Man har laget egne banestørrelser og egen turneringer for lag med 5,6,7,9 og 11 spillere, for å gradvis tilvenne spillerne til større baner og flere motstandere/medspillere. Dette til tross for at det nederlandske fotballforbundet, i likhet med det norske, insisterer på at spillere bør gå rett fra 7'er på 1/3 bane til 11'ver på full bane.
- Utvelgelsen / utsiling av spillere er selvsagt knalltøff. De fortalte oss at Wesley Schneijder var millimetre unna å bli sparket som 17-åring, fordi man mente at han manglet både fysikk og hurtighet nok til å bli en toppspiller.

Hva kan Leeds lære av dette? Sannsynligvis en hel del tror jeg. Men, dette lar seg ikke bygge på ett år eller to, dette er resultatet av flere tiår med konsekvent arbeid.
Kan Leeds definere en spillestil, og jobbe konsekvent med den på alle alderstrinn og lag? Definitivt. Stabæk, Rosenborg, Ajax og Barcelona kan, så dette er mulig for lag av alle størrelser!

flynn


Ville bare dra frem to gode innlegg her igjen. For meg så er dette det viktigste med Leeds, at vi bygger en filosofi i klubben, at vi har en ledelse som vet hva de ønsker seg av leedslaget ute på banen og ellers i klubben. Endringer må skje tvers igjennom klubben tror jeg, før vi rykker opp og blir en toppklubb.

auren

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #110 på: Januar 09, 2013, 11:39:12 »
En liten artikkel om et spennende, ungt afrikansk talent:

http://allafrica.com/stories/201301090300.html


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #111 på: Januar 09, 2013, 12:20:45 »
En liten artikkel om et spennende, ungt afrikansk talent:

http://allafrica.com/stories/201301090300.html


auren
Når man leser dette så kan man jo nesten tro at det er noen i Leeds United som jobber for lønnen sin og tenker langsiktig...  :o

BRA!!

Promotion 2010

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #112 på: April 17, 2014, 13:59:05 »
Cagliari har et utmerket akademi med fri flyt av gode spillere INN på A-laget. Kan noen av spillerutviklerne der brukes i vårt akademi?

Simon Austin:
Cellino says matteoli = incredible academy director and 5/6 academy products in Cagliari 1st team.Interesting he could involve him at #lufc

http://it.wikipedia.org/wiki/Gianfranco_Matteoli

"Han er for tiden leder av ungdoms Sector av Cagliari."


http://www.blogcagliaricalcio1920.net/notizie/approfondimenti/1025/congratulazioni-a-gianfranco-matteoli



« Siste redigering: April 17, 2014, 14:04:54 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #113 på: April 19, 2014, 11:37:39 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #114 på: April 27, 2014, 21:03:22 »
Lucy Ward ‏@lucywardleeds  · Apr 25 
Continuing the great tradition of our fantastic Academy. Let me introduce our next batch. The Class of 2014-16
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #115 på: April 27, 2014, 21:21:31 »
Lucy Ward ‏@lucywardleeds  · Apr 25 
Continuing the great tradition of our fantastic Academy. Let me introduce our next batch. The Class of 2014-16


Og vi nevner i fleng.....


Vil jo gjerne ha noen navn da!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #116 på: April 27, 2014, 21:37:02 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #117 på: April 27, 2014, 21:49:10 »
Vil jo gjerne ha noen navn da!  :)

Jeg tar utfordringen :)

Tyler Denton
‏@TylerDenton95   Well done to the boys on signing today @vann_jack @Tompearce98 @Mike_J_Taaylor @JackTurnbull5 @TylaaBelll123 #suitandtie
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #118 på: April 27, 2014, 21:58:14 »
Lucy Ward ‏@lucywardleeds  Â· Apr 25  
Continuing the great tradition of our fantastic Academy. Let me introduce our next batch. The Class of 2014-16


Fra venstre (etter litt twitter-research) 1 Tyla Bell 2 Jack Turnbull 3 Tom Pearce 4 Jack Vann 5 Mikael Taylor
« Siste redigering: April 27, 2014, 22:03:52 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Vårt akademi og Leeds fremover
« Svar #119 på: April 27, 2014, 22:25:52 »
Lucy Ward ‏@lucywardleeds  Â· Apr 25  
Continuing the great tradition of our fantastic Academy. Let me introduce our next batch. The Class of 2014-16


Fra venstre (etter litt twitter-research) 1 Tyla Bell 2 Jack Turnbull 3 Tom Pearce 4 Jack Vann 5 Mikael Taylor

Turnbull er vel et meget gammelt, men godt Leedsnavn!  :)

Pearce og gutta har vel alt flere kamper på U-18 laget!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973