Skrevet av Emne: "Heia Blackburn"  (Lest 2689 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

"Heia Blackburn"
« på: Desember 14, 2010, 19:58:17 »
Jeg blir ikke overrasket om Blackburn rykker ned etter at "de" har sparket Big Sam. Med "de" mener jeg selvfølgelig de nye indiske eierne. De sier dessuten at det kan ta et par måneder før de har valgt den nye fantastiske manageren som skal innføre en slags sambafotball på Ewood Park. De har en visjon om mer underholdende fotball enn hva Blackburn under Big Sam har stått for. Kanskje det ja. Vi får se.

Det ser heldigvis ut til å komme ganske sterke reaksjoner fra spillere, bl.a fra Ryan Nelsen og  fra LMA og fra andre hold, men det ebber nok dessverre ut med at "spillerne er profesjonelle og kommer til opptre sådan", og gjøre sitt beste for klubben. Kjøss meg i revva!

Sykt, det er bare sykt. Det er en enda mer uforståelig handling enn hva Newcastle har gjort (Hughton/Pardew)

Jeg merker jeg blir forbannet. Noe sånt håper jeg ikke å oppleve skjer i Leeds United.
« Siste redigering: Desember 14, 2010, 20:54:36 av berlin »

Tom S

Sv: "Heia Blackburn"
« Svar #1 på: Desember 14, 2010, 20:49:23 »
Blackburn's new Indian owners want Argentina legend Diego Maradona to replace Sam Allardyce as manager.
Full story: Mirror

:D
COME ON LEEDS !!

testo

Sv: "Heia Blackburn"
« Svar #2 på: Desember 14, 2010, 21:00:45 »
Diego i Engelsk fotball ???  neiiiii, det går nok ikke så bra

Gamsten kan jo lære seg tango :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Sv: "Heia Blackburn"
« Svar #3 på: Desember 14, 2010, 21:03:54 »
Greame Souness tilbake for å fullføre nedrykket han startet?  8)
Marching on together!

berlin

Sv: "Heia Blackburn"
« Svar #4 på: Desember 14, 2010, 22:17:15 »
Dette kan bli litt av en farse. Blackburn kan virkelig komme til å gjøre det dårlig fremover,
og da ligger de plutselig og kniver om overlevelse.

I en poll i en avis hvor 3000 svarte, var det 75 % som mente avskjedigelsen av Big Sam (og hans assistent Neil MacDonald) var feil.
Spillerne er naturlig nok sjokkert, og supporterne likeså. De (supporterne altså) kan lett bli frustrerte og sinte, om ikke disse eierne har en god plan, noe det ikke virker som. De sier bare Why delay? når de vil spille mer underholdende fotball. Samtidig sier de det kan ta opptil 2 mnd før de finner den rette manageren. I mellomtiden skal 1.lagstrener Steve Kean lede laget. Litt av en plan. Da er også overgangsmarkedet i januar over. Smartinger.

« Siste redigering: Desember 14, 2010, 22:20:57 av berlin »

dansale

Sv: "Heia Blackburn"
« Svar #5 på: Desember 15, 2010, 03:25:58 »
Hørest ut som en plan som er planlagt i fylla og utført i bakrus.

Svartbrent ( sikkert ikke den første som har tengt på den) har fått 1 mrd å drive klubben på fordelt på 4 år, av sine nye Indiske eigere "tilsvarer overgangs buskjettet til manshiter united i år" i mine øyner er ikke dette nokk for å skape et europeisk superlag. Og så skal de døpe om Ewood Park til det Indiske selskapets navn.


OT : Det kan komme mange spenede Manager navn som er ledige til å ta over Leeds om Mr Simon skulle feile, tenker på eksempel Fat Sam og Super-Roy



Kilde Dagbladet for et par dager siden og tv2 teks-tv
« Siste redigering: Desember 15, 2010, 03:29:24 av dansale »
Forza Leeds!

trondt

Sv: "Heia Blackburn"
« Svar #6 på: Desember 15, 2010, 11:39:35 »
Salige Jack Walker roterer vel i sin grav..........................

berlin

Sv: "Heia Blackburn"
« Svar #7 på: Desember 15, 2010, 17:47:33 »
Jeg blir ikke overrasket om Blackburn rykker ned etter at "de" har sparket Big Sam. Med "de" mener jeg selvfølgelig de nye indiske eierne. De sier dessuten at det kan ta et par måneder før de har valgt den nye fantastiske manageren som skal innføre en slags sambafotball på Ewood Park. De har en visjon om mer underholdende fotball enn hva Blackburn under Big Sam har stått for. Kanskje det ja. Vi får se.

Det ser heldigvis ut til å komme ganske sterke reaksjoner fra spillere, bl.a fra Ryan Nelsen og  fra LMA og fra andre hold, men det ebber nok dessverre ut med at "spillerne er profesjonelle og kommer til opptre sådan", og gjøre sitt beste for klubben. Kjøss meg i revva!

Sykt, det er bare sykt. Det er en enda mer uforståelig handling enn hva Newcastle har gjort (Hughton/Pardew)Jeg merker jeg blir forbannet. Noe sånt håper jeg ikke å oppleve skjer i Leeds United.

Den må jeg si meg uenig i. Jeg mener det er værre å sparke en manager som har ført klubben til suverent opprykk og slått Arsenal og Aston Villa enn Sam Allardyce som har vunnet et par kamper, men som har spilt bedritent og kjedelig. Ble vel sparka av ca. samme grunn som da BigSam var i Newcastle.


Greit nok det. Men fakta taler imot din mening. Studer hans historie hos ressurssvake Blackburn og sammenlign gjerne med hans korte tid i Toon før Blackburn jobben. En annen ting: Hvorfor tror du egentlig Big Sams navn kom opp som en av 2 gode kandidater til Englandsjobben når Capello gir seg?

Og 'arry redknapp er enig: I et radiointervju med BBC sier han at det er et mye større sjokk enn Hughton/Pardew, selv om han sier det også var idiotisk.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9284325.stm

Så kan man jo spørre seg om Norge aldri burde ansatt Drillo, hverken første eller ande gang.

Har man ikke har Messi, Tevez, Henry, eller Fabregas etc, så blir man satt på plass hvis man forsøker sambafotball. Man må jo legge opp til en stil som passer spillermaterialet, og ønsker man en videreutvikling mot noe annet, vil de ta tid. Antagelig ønsker ikke Big Sam det, men det er her de indiske eierne er for utålmodige: Blackburn kan ikke plutselig spille helt annerledes og samtidig oppnå instant suksess. Big Sam har dessuten aldri møtt de nye eierne, så tja, hva vet de om hans tanker`?

Nei, jeg leser flere og flere som mener Blackburn får trøbbel nå, og da spillemessig. Langt færre tror "ditt" Newcastle får overlevelsesproblemer.
« Siste redigering: Desember 15, 2010, 17:51:14 av berlin »