Skrevet av Emne: Dag-Eilev Fagermo er konge!  (Lest 4836 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Dag-Eilev Fagermo er konge!
« på: April 09, 2010, 21:36:33 »
Tar tilbake ethvert ord om arroganse, selvgodhet og andre stygge beskrivelser jeg må ha kommet med i min ignoranse.

Dag-Eilev forklarte på Tv2 Sporten at den ultimate klubben å trene må være Leeds United! For en mann!  8)
Marching on together!

auren

Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #1 på: April 09, 2010, 21:37:54 »
Jupps. Så dette. Og få inn norske investorer med masse penger. Stanker Wimbledon dette. Lang vei!  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #2 på: April 09, 2010, 21:42:06 »
Gedigent av Fagermo, plutselig ble han transformert til en kjernekar i mine øyne også. Heia O..(nei det var jeg visst ikke klar for ennå), men heia SuperLeeds og Fagermo.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #3 på: April 09, 2010, 22:00:23 »
Må vel være pga at han ville få Bates som sjef at han ville trene Leeds?  Skeptisk, skal nok litt mer til før jeg får respekt for den karen ;)

Per-Stian

Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #4 på: April 10, 2010, 02:01:11 »
Artige kommentarer frå ein frittalande og visjonær ODD-trenar. Ikkje verst når Skavlan og Johansen følger opp berre minutter seinare på NRK.

trondt

Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #5 på: April 12, 2010, 07:39:03 »
As I mentioned earlier: Put lipstick on a pig, you will find it`s still a pig.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #6 på: April 20, 2010, 11:20:03 »
Tar tilbake ethvert ord om arroganse, selvgodhet og andre stygge beskrivelser jeg må ha kommet med i min ignoranse.

Dag-Eilev forklarte på Tv2 Sporten at den ultimate klubben å trene må være Leeds United! For en mann!  8)



Kvakk litt når jeg så trådoverskriften, men så åpner jeg og.......HELT ENIG!
Yeboahs vitne

Bites Yer Legs

Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #7 på: April 20, 2010, 12:34:56 »
Skal innrømme jeg også sliter med å "hate" Fagermo like mye som før. Leeds-elsket visker liksom bort de spisse(verste) kantene.

Forsatt forskrekket over hans håndering av noen disiplinærsituasjoner, feks. Kovacs-albuen, der han ufattelig nok la all skyld på Eiriksson.
KEEP FIGHTING!!

neverminder

Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #8 på: April 20, 2010, 13:45:19 »
Fagermo sucks forever. Lenge leve Reka!

fjellhaugen

Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #9 på: April 21, 2010, 08:14:27 »
Fagermo sucks forever. Lenge leve Reka!
stemmer i med den :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

isak

Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #10 på: April 21, 2010, 10:02:14 »
Har absolutt ikkje sans for reka!! Heller Fagermo då! :) :)

Masinga

Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #11 på: April 21, 2010, 10:17:00 »
Hva er egentlig tema? Hvem vi vil ha som konge? Og hvor?
Masinga, medl.nr. 1250

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #12 på: Mars 25, 2019, 13:24:09 »
Såå er vi på forsida av vg.no igjen. :)

Snakk om drømmedag. :)



Fagermos drømmeoppkjøring: Fikk være med Leeds-manager Bielsa en hel dag
SKIEN (VG) Han ble litt «starstruck», men mest inspirert: Odd-trener Dag-Eilev Fagermo (52) fikk en hel dag med Leeds Uniteds kontroversielle manager Marcelo Bielsa (63).
Knut Espen Svegaarden


– Adolf 1 og 2, ler Dag-Eilev Fagermo da han gir VG tillatelse til å bruke bildet som ble tatt av ham og Bielsa, på Thorp Arch, treningsfeltet til Leeds United, som ligger i Wetherby, to mil unna Leeds.

Fagermo har vært supporter av Leeds United i mesteparten av sitt 52-årige liv. Men det var ikke hovedgrunnen til at han ønsket å besøke klubben: Fagermo er, som mange andre, fascinert av treningsmetodene til Marcelo Bielsa, som blant annet har vært, og er fortsatt, et stort forbilde for Josep Guardiola i Manchester City.

– Verdens beste trener, sa Guardiola om Bielsa i 2012.

Dag-Eilev Fagermo ble veldig imponert over hvordan Bielsa trente spillerne.

– Jeg lærte mye, sier Fagermo, som går inn i sin 12. sesong som Odd-trener, klubben han er blitt så glad i, og som han fortsatt føler at kan nå toppen av norsk fotball - hvis ting gjøres riktig.

Fagermo hadde ikke de store forhåpningene om å få til en dag med Bielsa. Fagermo hadde hørt at det var vanskelig, nærmest umulig. Men en gammel kjenning hjalp til: Alfie Haaland spilte i Leeds United i perioden 1997–2000.


– Han klarte å få meg inn, forklarer Fagermo.

– Hva fikk du oppleve med Leeds og Bielsa?
– Jeg fikk en hel dag, med samtaler med Bielsa og folk i støtteapparatet, og jeg fikk observere treninger. I tillegg så jeg Leeds i en kamp, forteller Fagermo. Han sier at oppholdet ga ham mye.

– Veldig inspirerende. Alt han gjør på treningsfeltet er kamprelatert. Det er interessant, sier Fagermo. Han forteller til VG at han har «stjålet» noen øvelser, både fra oppvarmingen og treningene generelt.

– Jeg «stjal» litt, smiler Fagermo - som også har sett mye av Manchester City denne vinteren. Også live, i kamp.
– Jeg rei
ste til England for å lære, for å skaffe meg ny inspirasjon, se ting på en annen måte, fra andre type trenere. Jeg føler at jeg fikk mye ut av dette, og noe kan overføres til Odd. Vi skal bli bedre denne sesongen, sier Dag-Eilev Fagermo - som lover én ting:
– I år vil du få se et Odd-forsvar som er langt bedre til å «bryte» foran. Det kan bli viktig mot mange lag, sier Dag-Eilev Fagermo.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/zGG3Bv/fagermos-droemmeoppkjoering-fikk-vaere-med-leeds-manager-bielsa-en-hel-dag
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Dag-Eilev Fagermo er konge!
« Svar #13 på: Mars 25, 2019, 13:39:09 »
Fagermo. *vomit*