Skrevet av Emne: Egil Tostrup Bråten...  (Lest 10962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #30 på: November 24, 2016, 21:06:03 »
Direkte på nyhetene nå: Siktede har vært i nye avhør i kveld og gitt ny forklaring. Han innrømmer tilknytning til saken. Siktede har yttrykket sympati for de pårørende og har også gitt utrykk for lettelse over å snakke om noe han har båret på i 14 år.

Ser ut til å nærme seg en avklaring nå....

Forøvrig takk til Øyvind som har holdt kontakten med de pårørende i alle disse årene. Ø har hele tiden vært tydelig på at han gjør dette på vegne av Leedsmiljøet i Oslo. Jeg tror det er uvurderlig hva dette har betydd for Egils nærmeste.
*stolt over Øyvind*
« Siste redigering: November 24, 2016, 21:10:24 av Jon R »
Jon R.

Xern

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #31 på: November 24, 2016, 21:11:40 »
Direkte på nyhetene nå: Siktede har vært i nye avhør i kveld og gitt ny forklaring. Han innrømmer tilknytning til saken. Siktede har yttrykket sympati for de pårørende og har også gitt utrykk for lettelse over å snakke om noe han har båret på i 14 år.

Ser ut til å nærme seg en avklaring nå....

Forøvrig takk til Øyvind som har holdt kontakten med de pårørende i alle disse årene. Ø har hele tiden vært tydelig på at han gjør dette på vegne av Leedsmiljøet i Oslo. Jeg tror det er uvurderlig hva dette har betydd for Egils nærmeste.
*stolt over Øyvind*
+1
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Per-Stian

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #32 på: November 24, 2016, 22:15:06 »
Direkte på nyhetene nå: Siktede har vært i nye avhør i kveld og gitt ny forklaring. Han innrømmer tilknytning til saken. Siktede har yttrykket sympati for de pårørende og har også gitt utrykk for lettelse over å snakke om noe han har båret på i 14 år.

Ser ut til å nærme seg en avklaring nå....

Forøvrig takk til Øyvind som har holdt kontakten med de pårørende i alle disse årene. Ø har hele tiden vært tydelig på at han gjør dette på vegne av Leedsmiljøet i Oslo. Jeg tror det er uvurderlig hva dette har betydd for Egils nærmeste.
*stolt over Øyvind*
+1
+2
Eg kjente ikkje Egil, men har høyrt den tragiske og triste historia fleire gonger, særleg frå vår fantastiske forteljar og historiebærar Øyvind. Eg kjente ein utruleg lettelse under kveldens pressekonferanse <3

h.b

  • Gjest
Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #33 på: November 24, 2016, 22:16:17 »
Godt å se at det skjer noe. Nå er det en til som er pågrepet. Så kan man kanskje håpe at rettferd går foran og minimum 20 år i fengsel
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/drapet-paa-egil-tostrup-braaten/braaten-drapet-ny-mann-paagrepet/a/23856020/

Dennis

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #34 på: November 25, 2016, 13:56:23 »
Direkte på nyhetene nå: Siktede har vært i nye avhør i kveld og gitt ny forklaring. Han innrømmer tilknytning til saken. Siktede har yttrykket sympati for de pårørende og har også gitt utrykk for lettelse over å snakke om noe han har båret på i 14 år.

Ser ut til å nærme seg en avklaring nå....

Forøvrig takk til Øyvind som har holdt kontakten med de pårørende i alle disse årene. Ø har hele tiden vært tydelig på at han gjør dette på vegne av Leedsmiljøet i Oslo. Jeg tror det er uvurderlig hva dette har betydd for Egils nærmeste.
*stolt over Øyvind*

Istemmes!
Marching on together!

brenaldo

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #35 på: November 25, 2016, 14:39:20 »
Direkte på nyhetene nå: Siktede har vært i nye avhør i kveld og gitt ny forklaring. Han innrømmer tilknytning til saken. Siktede har yttrykket sympati for de pårørende og har også gitt utrykk for lettelse over å snakke om noe han har båret på i 14 år.

Ser ut til å nærme seg en avklaring nå....

Forøvrig takk til Øyvind som har holdt kontakten med de pårørende i alle disse årene. Ø har hele tiden vært tydelig på at han gjør dette på vegne av Leedsmiljøet i Oslo. Jeg tror det er uvurderlig hva dette har betydd for Egils nærmeste.
*stolt over Øyvind*

Istemmes!

+ 1
Medlem nr. 850

ØBS

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #36 på: November 25, 2016, 19:27:45 »
En liten oppdatering...

Foreldrene til Egil har vært på politihuset i Oslo ett helt døgn nå.  Jeg skjønner påkjenningen og at de er fullstendig utkjørt.  De er nå på vei hjem til Våler i skrivende stund.

Jeg skal hilse så mye fra mamma Solveig og si at de setter utrolig pris på all sympati og omtanke.  Jeg skulle hilse alle sammen i LUSCOS kollektivt.

Måtte dette ende i det beste og sette et punktum for en utrolig lang og tragisk historie...

Takk forresten til alle dere for tilbakemeldinger.  Jeg tror hvem som helst i denne organisasjonen vile ha traktert dette på vegne av oss på en verdig måte.  Bare tilfeldigheter at det ble meg denne gangen...

MOT i ordets rette forstand...
LUSCOS-hilsen
ØBS

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #37 på: November 25, 2016, 19:36:01 »
Må være litt av en påkjenning...uffa...

Det er lov å håpe at Egil's nærmeste kan få svar på hva som skjedde nå...etter alle disse årene...
Og at den/de skyldige får sin straff.
Sterkt å bla opp i dagens Peacock News og bli påminnet der også...


We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Hallgeir *

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #38 på: November 25, 2016, 20:07:34 »
En liten oppdatering...

Foreldrene til Egil har vært på politihuset i Oslo ett helt døgn nå.  Jeg skjønner påkjenningen og at de er fullstendig utkjørt.  De er nå på vei hjem til Våler i skrivende stund.

Jeg skal hilse så mye fra mamma Solveig og si at de setter utrolig pris på all sympati og omtanke.  Jeg skulle hilse alle sammen i LUSCOS kollektivt.

Måtte dette ende i det beste og sette et punktum for en utrolig lang og tragisk historie...

Takk forresten til alle dere for tilbakemeldinger.  Jeg tror hvem som helst i denne organisasjonen vile ha traktert dette på vegne av oss på en verdig måte.  Bare tilfeldigheter at det ble meg denne gangen...

MOT i ordets rette forstand...

Helt avgjørende å stå sammen i tunge perioder.

Uansett - respekt for ditt personlige engasjement i dette.
Super Leeds since 1968

ØBS

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #39 på: November 29, 2016, 10:07:11 »
Etter julebordet i Oslo sist lørdag å dømme, er det mange som har fulgt saken...

Flott. 

Det sier det meste om oss og vårt sosiale engasjement.

Jeg grep ordet under arrangementet og formidlet mine siste meldinger fra Egils foreldre til oss:

"Vi setter enormt pris på omtanken og støtten vi har fått gjennom en vanskelig tid.  Vær snill og hils "gutta" og si det..."

Øvrige ord er overflødige mener jeg...

Takk alle sammen er vel summa summarum.

Jeg har opparbeidet meg et personlig engasjement gjennom kontakten med hans foreldre, og kommer til å fortsette å ha kontakt med dem.  Både de og jeg trenger det etter 14 år.  For meg er dette blitt høyst personlig ut over mitt vennskap med Egil.

Denne prosessen har bevist hva som bor i oss av empati, omtanke og medfølelse som gruppe.  Jeg er virkelig stolt av å være del av en sånn organisasjon...
LUSCOS-hilsen
ØBS

PetterH

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #40 på: November 29, 2016, 23:07:58 »
Godt å høre Øivind.

Må jo også si at vi i det norske Leeds miljøet,
Har grunn til å være stolt av deg også , selv om
Jeg vet at du gjør dette som en selvfølge :)
 


Xern

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #42 på: Desember 02, 2016, 12:05:32 »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Andersen

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #43 på: Desember 02, 2016, 12:53:53 »
Endelig et gjennombrudd i saken ! Nå får familien til Egil Tostrup Bråten endelig fred ! RIP  Egil Tostrup Bråten ! :-\

Cherry

Sv: Egil Tostrup Bråten...
« Svar #44 på: Desember 02, 2016, 21:23:15 »
Ref nyheter i kveld: Godt og se at dette drapet nå endelig er oppklart.
Bare trist allikevel.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly