Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 577534 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #60 på: Juni 14, 2011, 14:27:51 »
Leeds talent til Barcelona!!!!

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3635756/Leeds-youngster-Elliot-Kebbie-is-targeting-a-move-to-Barcelona.html

Der var det bekreftet!

http://www.leedsunited.com/news/20110614/elliotts-spanish-move_2247585_2375904

Er det rimeleg å tolke det dit hen at vi ikkje får pengar for talentet viss han signerer for ein annan klubb?

Jeg tolker det nå som at klubben har krav på kompensasjon dersom han finner en ny klubb.

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #61 på: Juni 14, 2011, 14:32:47 »
Jeg griner litt inni meg hver gang denne typen ting skjer. :(

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #62 på: Juni 14, 2011, 15:46:22 »
Fra teamtalk:
Kanskje ikke så oppsiktsvekkende..
Interesting to see how the Kebbie story has escalated. Simply, his Mum has gone to live in Spain. He's only a young lad so he's gone with her. Picked up by rumour hungry internet sites. Leeds make statement in response. Spreads through lazy media that he's favoured Barcelona. Anyone who can kick a football can train with Barcelona. They have over 100 pitches for the community to use and about 200 teams. It's a fantastic model and one day I hope we are a club owned by the fans for the benefit for the fans. I learnt to Tango at the Nou Camp!!!!...... why is no-one allowed to call a certain footballer Ryan Gaggs? Can someone give me a job? Consider anything apart from working in Manchester. Love and peace. Love and peace.




Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #65 på: Juni 15, 2011, 08:53:32 »
Er det helt dødt, ikke en eneste spiller linket til oss for tiden?
 

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #66 på: Juni 15, 2011, 10:55:35 »



ThomkirwinThom Kirwin



 

Lots of people asking about transfers at #lufc , I know as much as you at the moment. Pretty quiet and not much speculation either. #nohelp

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #67 på: Juni 15, 2011, 10:56:22 »
Er det helt dødt, ikke en eneste spiller linket til oss for tiden?
Snart kommer det sikkert en nyhetssak på de offisielle sidene:"Ingen spillere som passer klubbens krav er tilgjengelige for øyeblikket" ;D ;D

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #68 på: Juni 15, 2011, 11:28:23 »
Typisk Leeds eigentlig.. mi spekulere og diskutere utallige navn, og so plutselig drege leeds eit navn opp av hatten som e heilt ukjent for oss som mi ikkje har diskutert.. kan faktisk ikkje hugsa sist nåken av spekulasjonane og rykti som gjekk slo til.. anyone?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #69 på: Juni 15, 2011, 11:37:30 »
Bruker ikke Simon Grayson og Ken Bates reise på ferie i juni? Er vel ikke akkurat uvanlig at de begynner jobben med "forsterkninger" til klubben litt vel sent, som regel når andre klubber har plukket opp de spillerne de vil ha...

Vi ender opp med noen ordentlige gråsteiner på Bosman, thats it. Er jo ikke spennende overhodet å følge med på.  :(

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #70 på: Juni 15, 2011, 11:41:38 »
De jobber nok med saken. Grayson har nok sett ut noen potensielle nye signeringer og Leeds følger med på om de blir tilgjengelige eller om andre klubber går for de.

Jeg er helt enig at det er dumt å sitte å vente på et røverkjøp. Jeg er helt for at man signerer de spillerne man ønsker tidlig slik at de møter opp sånn ca. samtidig som de andre i pre-season. Det bær unngås å signere spillere siste uka i august!
« Siste redigering: Juni 15, 2011, 12:32:26 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #71 på: Juni 15, 2011, 11:46:07 »
De jobber nok med saken. Grayson har nok sett ut noen potensielle nye signeringer og Leeds følger med på om de blir tilgjengelige eller andre klubber går for de.

Jeg er helt enig at det er dumt å sitte å vente på et røverkjøp. Jeg er helt for at man signerer de spillerne man ønsker tidlig slik at de møter opp sånn ca. samtidig som de andre i pre-season. Det bær unngås å signere spillere siste uka i august!
Alt er tilgjengelig for penger....

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #72 på: Juni 15, 2011, 12:15:02 »
De jobber nok med saken. Grayson har nok sett ut noen potensielle nye signeringer og Leeds følger med på om de blir tilgjengelige eller andre klubber går for de.

Jeg er helt enig at det er dumt å sitte å vente på et røverkjøp. Jeg er helt for at man signerer de spillerne man ønsker tidlig slik at de møter opp sånn ca. samtidig som de andre i pre-season. Det bær unngås å signere spillere siste uka i august!
Alt er tilgjengelig for penger....
ifølge noen her på forumet så spiller ikke penger noen rolle ved sportslig suksess.. ;D

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #73 på: Juni 15, 2011, 12:27:28 »
De jobber nok med saken. Grayson har nok sett ut noen potensielle nye signeringer og Leeds følger med på om de blir tilgjengelige eller andre klubber går for de.

Jeg er helt enig at det er dumt å sitte å vente på et røverkjøp. Jeg er helt for at man signerer de spillerne man ønsker tidlig slik at de møter opp sånn ca. samtidig som de andre i pre-season. Det bær unngås å signere spillere siste uka i august!
Alt er tilgjengelig for penger....
ifølge noen her på forumet så spiller ikke penger noen rolle ved sportslig suksess.. ;D
Det er klart det spiller en rolle, men det er absolutt ikke alt! Ta en titt på vikings satsning, og du vil forstå hva jeg mener. Brukt store økonomiske ressurser i elitesatsningen, uten nevneverdige resultater.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #74 på: Juni 15, 2011, 12:32:50 »
De jobber nok med saken. Grayson har nok sett ut noen potensielle nye signeringer og Leeds følger med på om de blir tilgjengelige eller andre klubber går for de.

Jeg er helt enig at det er dumt å sitte å vente på et røverkjøp. Jeg er helt for at man signerer de spillerne man ønsker tidlig slik at de møter opp sånn ca. samtidig som de andre i pre-season. Det bær unngås å signere spillere siste uka i august!
Alt er tilgjengelig for penger....
ifølge noen her på forumet så spiller ikke penger noen rolle ved sportslig suksess.. ;D
Det er klart det spiller en rolle, men det er absolutt ikke alt! Ta en titt på vikings satsning, og du vil forstå hva jeg mener. Brukt store økonomiske ressurser i elitesatsningen, uten nevneverdige resultater.
Viking..?
Ta en titt på de vi sammenlignet oss med før: Manure,Chelsea,Man City,Liverpool,Arsenal,Spurs...nei, de har ingen sportslig suksess.....du snakker om unntak for å styrke din teori....se bort i fra unntakene,se den råde tråden!Penger ;D betyr det meste i foppal dessverre! >:(

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #75 på: Juni 15, 2011, 12:33:08 »
De jobber nok med saken. Grayson har nok sett ut noen potensielle nye signeringer og Leeds følger med på om de blir tilgjengelige eller andre klubber går for de.

Jeg er helt enig at det er dumt å sitte å vente på et røverkjøp. Jeg er helt for at man signerer de spillerne man ønsker tidlig slik at de møter opp sånn ca. samtidig som de andre i pre-season. Det bær unngås å signere spillere siste uka i august!
Alt er tilgjengelig for penger....
ifølge noen her på forumet så spiller ikke penger noen rolle ved sportslig suksess.. ;D

Nei det var Nils Arne Eggen som sa det i VG i går!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #76 på: Juni 15, 2011, 13:35:44 »
West Ham henter Kevin Nolan ...  :o

Penger har selvsagt ingenting å si .....

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #78 på: Juni 15, 2011, 17:24:24 »
Våre rivaler styrker seg foran neste sesong,mens Grayson er på Barbados og Gnomen klør seg i skjegget i Monaco...jadda...ser at vi pr.dags dato er tippet på 10.plass av bookmakerne...

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #79 på: Juni 15, 2011, 17:30:14 »
Våre rivaler styrker seg foran neste sesong,mens Grayson er på Barbados og Gnomen klør seg i skjegget i Monaco...jadda...ser at vi pr.dags dato er tippet på 10.plass av bookmakerne...

At det skal være så vanskelig: kjøp bedre spillere, ikke sant?

Nesten like lett som å holde seg til topic...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #80 på: Juni 15, 2011, 17:37:57 »
Våre rivaler styrker seg foran neste sesong,mens Grayson er på Barbados og Gnomen klør seg i skjegget i Monaco...jadda...ser at vi pr.dags dato er tippet på 10.plass av bookmakerne...

Ikke verst det med den stallen vi har i dag!

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #81 på: Juni 15, 2011, 17:49:00 »
De jobber nok med saken. Grayson har nok sett ut noen potensielle nye signeringer og Leeds følger med på om de blir tilgjengelige eller om andre klubber går for de.

Jeg er helt enig at det er dumt å sitte å vente på et røverkjøp. Jeg er helt for at man signerer de spillerne man ønsker tidlig slik at de møter opp sånn ca. samtidig som de andre i pre-season. Det bær unngås å signere spillere siste uka i august!

Vel talt . støttes.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #82 på: Juni 15, 2011, 20:38:51 »
Våre rivaler styrker seg foran neste sesong,mens Grayson er på Barbados og Gnomen klør seg i skjegget i Monaco...jadda...ser at vi pr.dags dato er tippet på 10.plass av bookmakerne...

Ikke verst det med den stallen vi har i dag!
nei,det er fantastisk.. ;D vi kommer sikkert til å nå vår store målsetting for sesongen-å holde seg i NpC...hurra ;)

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #83 på: Juni 16, 2011, 05:44:52 »

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #84 på: Juni 16, 2011, 07:54:49 »
Da blir det Woodgate, Smith og Bowyer til neste år. Hva med å hente tilbake Kewell, Dacourt og Eirik Bakke i samme slengen  ;D
marching on together,
derudaf forever...

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #85 på: Juni 16, 2011, 08:35:01 »
Også var Woodgate visstnok på blokka til Grayson.

http://www.dailystar.co.uk/football/view/196172/Simon-Grayson-Jonathan-Woodgate-s-Ell-of-a-deal/

Vi satser visst på å fylle opp fysiorommet med gamle helter :o

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #86 på: Juni 16, 2011, 09:19:51 »
Helt rått hvis Smith og Woodgate blir å finne i Leedstrøyer i august. Skal love dere at de to alene gjør at det kommer 5000 mer på hver kamp...


Marching On Together!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #87 på: Juni 16, 2011, 09:32:28 »
Helt rått hvis Smith og Woodgate blir å finne i Leedstrøyer i august. Skal love dere at de to alene gjør at det kommer 5000 mer på hver kamp...


Marching On Together!

De 2 gangene i året de spiller da ;)

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #88 på: Juni 16, 2011, 09:44:49 »
Da blir det Woodgate, Smith og Bowyer til neste år. Hva med å hente tilbake Kewell, Dacourt og Eirik Bakke i samme slengen  ;D
Og Danny Mills ;) Det er bare å begynne å glede seg :D

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #89 på: Juni 16, 2011, 10:05:20 »
Helt rått hvis Smith og Woodgate blir å finne i Leedstrøyer i august. Skal love dere at de to alene gjør at det kommer 5000 mer på hver kamp...


Marching On Together!

Enig. Tror entusiasmen rundt laget kommer til å ta fullstendig av  :)
Vi får håpe det skjer.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."