avstemning

Vil vi ha Lee Bowyer tilbake?

Bowyer for England,JAAAAA!!!
59 (66.3%)
Gready bastard,NEI!
14 (15.7%)
Bedre enn ingenting
14 (15.7%)
Vil slite med å holde Clayton ute av laget!
2 (2.2%)

Stemmer totalt: 82

Avstemning er avsluttet: Juni 24, 2011, 12:33:25

Skrevet av Emne: EX-spiller: Lee Bowyer  (Lest 19151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #60 på: August 19, 2015, 15:31:44 »
Kan ikke se for meg Bowyer i noe treningsstilling. Man kan si mye bra om ham som spiller, men han slår meg på ingen måte som noen inspirerende lærer eller noe klok taktiker, for å si det sånn.

Leedsfan

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #61 på: August 19, 2015, 18:23:49 »
Kan ikke se for meg Bowyer i noe treningsstilling. Man kan si mye bra om ham som spiller, men han slår meg på ingen måte som noen inspirerende lærer eller noe klok taktiker, for å si det sånn.

Hvordan kan du egentlig si det?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #62 på: August 19, 2015, 19:10:06 »
Kan ikke se for meg Bowyer i noe treningsstilling. Man kan si mye bra om ham som spiller, men han slår meg på ingen måte som noen inspirerende lærer eller noe klok taktiker, for å si det sånn.

Hvordan kan du egentlig si det?

På ordentlig?

Neish, slik som fylleslåssing (med rasistiske domfellelser til føge) og slåssing med egne lagkamerater (på banen) hjelper vel på. Fantastisk spiller på sitt beste, men ser ikke for meg ham som trener. For all del, om han faktisk er en dugende trener, hadde det jo vært moro å hatt ham her.

Leedsfan

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #63 på: August 19, 2015, 19:27:49 »
Kan ikke se for meg Bowyer i noe treningsstilling. Man kan si mye bra om ham som spiller, men han slår meg på ingen måte som noen inspirerende lærer eller noe klok taktiker, for å si det sånn.

Hvordan kan du egentlig si det?

På ordentlig?

Neish, slik som fylleslåssing (med rasistiske domfellelser til føge) og slåssing med egne lagkamerater (på banen) hjelper vel på. Fantastisk spiller på sitt beste, men ser ikke for meg ham som trener. For all del, om han faktisk er en dugende trener, hadde det jo vært moro å hatt ham her.


Jeg aner ikke, synes det bare er rart å tro at han ikke kan være inspirerende eller klok taktisk som trener pga hvordan han opptrådde som spiller.
Du kan for all del ha rett..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #64 på: August 19, 2015, 19:39:44 »
Kan ikke se for meg Bowyer i noe treningsstilling. Man kan si mye bra om ham som spiller, men han slår meg på ingen måte som noen inspirerende lærer eller noe klok taktiker, for å si det sånn.

Hvordan kan du egentlig si det?

På ordentlig?

Neish, slik som fylleslåssing (med rasistiske domfellelser til føge) og slåssing med egne lagkamerater (på banen) hjelper vel på. Fantastisk spiller på sitt beste, men ser ikke for meg ham som trener. For all del, om han faktisk er en dugende trener, hadde det jo vært moro å hatt ham her.


Jeg aner ikke, synes det bare er rart å tro at han ikke kan være inspirerende eller klok taktisk som trener pga hvordan han opptrådde som spiller.
Du kan for all del ha rett..:)

Greit nok. Kanskje 'taktisk klokhet' og 'inspirerende' var feil karakteristikker å legge til grunne for hans mangler som trener. Det spiller vel mer på væremåten, både av og på banen, som for meg ikke akkurat stråler av lederskap, autoritet, (generell) klokskap, people-skills. Det er dette som får meg til å tvile på hans treneregenskaper.

Hallgeir *

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #65 på: August 19, 2015, 20:43:19 »
Lee Bowyer vil dere ikke ha, ikke en gang som trener, men råtassen fra Man. City/Newcastle/QPR, han er altså velkommen... som spiller! Jo da, han kan spille fotball, men det blir ikke mange kampene før han ryker ut (eller banker livskiten ut av en type i burgerkøen).

Føl fri til å forklare meg logikken. Jeg ser den over hodet ikke.  ;)

Super Leeds since 1968

Kontakinte

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #66 på: August 19, 2015, 21:59:29 »
Lee Bowyer vil dere ikke ha, ikke en gang som trener, men råtassen fra Man. City/Newcastle/QPR, han er altså velkommen... som spiller! Jo da, han kan spille fotball, men det blir ikke mange kampene før han ryker ut (eller banker livskiten ut av en type i burgerkøen).

Føl fri til å forklare meg logikken. Jeg ser den over hodet ikke.  ;)


Hvis du har fulgt Barton på sosiale medier, så ville du ha oppdaget at han er en reflektert mann. I motsettning til Rotta Bowyer, som uten at jeg kan bevise det. Tror er ganske TETT I PAPPEN!!

Jon R

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #67 på: August 19, 2015, 22:03:30 »
Lee Bowyer vil dere ikke ha, ikke en gang som trener, men råtassen fra Man. City/Newcastle/QPR, han er altså velkommen... som spiller! Jo da, han kan spille fotball, men det blir ikke mange kampene før han ryker ut (eller banker livskiten ut av en type i burgerkøen).

Føl fri til å forklare meg logikken. Jeg ser den over hodet ikke.  ;)


Hvis du har fulgt Barton på sosiale medier, så ville du ha oppdaget at han er en reflektert mann. I motsettning til Rotta Bowyer, som uten at jeg kan bevise det. Tror er ganske TETT I PAPPEN!!

Leeds legenden Lucas Radebe snakket svært varmt om mannen Lee Bowyer. Ingen dårlig referanse det!
Jon R.

Kontakinte

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #68 på: August 19, 2015, 22:13:47 »
Lee Bowyer vil dere ikke ha, ikke en gang som trener, men råtassen fra Man. City/Newcastle/QPR, han er altså velkommen... som spiller! Jo da, han kan spille fotball, men det blir ikke mange kampene før han ryker ut (eller banker livskiten ut av en type i burgerkøen).

Føl fri til å forklare meg logikken. Jeg ser den over hodet ikke.  ;)


Hvis du har fulgt Barton på sosiale medier, så ville du ha oppdaget at han er en reflektert mann. I motsettning til Rotta Bowyer, som uten at jeg kan bevise det. Tror er ganske TETT I PAPPEN!!

Leeds legenden Lucas Radebe snakket svært varmt om mannen Lee Bowyer. Ingen dårlig referanse det!
Det må du ha lest i noe du har skrevet selv Jon! :D

Hallgeir *

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #69 på: August 19, 2015, 22:14:45 »
Lee Bowyer vil dere ikke ha, ikke en gang som trener, men råtassen fra Man. City/Newcastle/QPR, han er altså velkommen... som spiller! Jo da, han kan spille fotball, men det blir ikke mange kampene før han ryker ut (eller banker livskiten ut av en type i burgerkøen).

Føl fri til å forklare meg logikken. Jeg ser den over hodet ikke.  ;)


Hvis du har fulgt Barton på sosiale medier, så ville du ha oppdaget at han er en reflektert mann. I motsettning til Rotta Bowyer, som uten at jeg kan bevise det. Tror er ganske TETT I PAPPEN!!

Vel og bra med en reflektert mann som oppfører seg bra på sosiale medier, men vil vi ha en fotballspiller som  mister hodet hver tredje kamp og glatt "vinner" bad guy-tittelen i divisjonen ?

Jeg sier i alle fall et soleklart nei takk. Styr laaangt unna....
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #70 på: August 19, 2015, 22:18:46 »
Lee Bowyer vil dere ikke ha, ikke en gang som trener, men råtassen fra Man. City/Newcastle/QPR, han er altså velkommen... som spiller! Jo da, han kan spille fotball, men det blir ikke mange kampene før han ryker ut (eller banker livskiten ut av en type i burgerkøen).

Føl fri til å forklare meg logikken. Jeg ser den over hodet ikke.  ;)


Hvis du har fulgt Barton på sosiale medier, så ville du ha oppdaget at han er en reflektert mann. I motsettning til Rotta Bowyer, som uten at jeg kan bevise det. Tror er ganske TETT I PAPPEN!!

Vel og bra med en reflektert mann som oppfører seg bra på sosiale medier, men vil vi ha en fotballspiller som  mister hodet hver tredje kamp og glatt "vinner" bad guy-tittelen i divisjonen ?

Jeg sier i alle fall et soleklart nei takk. Styr laaangt unna....
Eh, vi henta da selveste Mr. Bad Guy himself, Vinny Jones, for en del år tilbake. Kan godt hente Barton & Bowyer for min del.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #71 på: August 19, 2015, 22:30:03 »
Lee Bowyer vil dere ikke ha, ikke en gang som trener, men råtassen fra Man. City/Newcastle/QPR, han er altså velkommen... som spiller! Jo da, han kan spille fotball, men det blir ikke mange kampene før han ryker ut (eller banker livskiten ut av en type i burgerkøen).

Føl fri til å forklare meg logikken. Jeg ser den over hodet ikke.  ;)


Hvis du har fulgt Barton på sosiale medier, så ville du ha oppdaget at han er en reflektert mann. I motsettning til Rotta Bowyer, som uten at jeg kan bevise det. Tror er ganske TETT I PAPPEN!!

Vel og bra med en reflektert mann som oppfører seg bra på sosiale medier, men vil vi ha en fotballspiller som  mister hodet hver tredje kamp og glatt "vinner" bad guy-tittelen i divisjonen ?

Jeg sier i alle fall et soleklart nei takk. Styr laaangt unna....
Eh, vi henta da selveste Mr. Bad Guy himself, Vinny Jones, for en del år tilbake. Kan godt hente Barton & Bowyer for min del.

Barton går til Nottm F. Denne tråden handler om Lee Bowyer. En fantastisk Leedsspiller, men dessverre mye utenfor og på banen som ikke var bra!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #72 på: August 20, 2015, 00:36:46 »
Lee Bowyer vil dere ikke ha, ikke en gang som trener, men råtassen fra Man. City/Newcastle/QPR, han er altså velkommen... som spiller! Jo da, han kan spille fotball, men det blir ikke mange kampene før han ryker ut (eller banker livskiten ut av en type i burgerkøen).

Føl fri til å forklare meg logikken. Jeg ser den over hodet ikke.  ;)


Hvis du har fulgt Barton på sosiale medier, så ville du ha oppdaget at han er en reflektert mann. I motsettning til Rotta Bowyer, som uten at jeg kan bevise det. Tror er ganske TETT I PAPPEN!!

Leeds legenden Lucas Radebe snakket svært varmt om mannen Lee Bowyer. Ingen dårlig referanse det!
Det må du ha lest i noe du har skrevet selv Jon! :D
Mener faktisk det var i boka hans (biografien) jeg leste det, balle!
Jon R.

Promotion 2010

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #73 på: Juli 02, 2017, 01:06:08 »
Lee Bowyer is our new Assistant Manager and he is delighted to be back at Charlton cafc.co.uk/news/view/5957… #cafc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #74 på: August 20, 2019, 22:10:20 »
Dominic Matteo ser tilbake:

Engine – Lee Bowyer
A brilliant player and always first in all the fitness tests, which is amazing when you think he smoked like a trooper. Fags and Budweiser. You’d go round to his house and he had one of those lazy chairs there, with fags and a bottle of Bud next to it. I don’t know where his energy came from.
There were games where you’d be knackered and he’d look as fresh as he had at the start. Although in his favour, he was about six stone wet. Genuinely.
I made my Leeds debut on that night against AC Milan when his shot slipped through Dida’s hands and when I hugged him in front of the Kop, I thought, “I better not squeeze you too hard. There’s nothing there!”

Huh, smokte som en trooper :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #76 på: August 29, 2019, 19:52:01 »
Bowyer kandidat til å ta over som ny manager i Huddersfield.

https://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/shock-new-favourite-for-huddersfield-town-job-hull-city-boss-claims-winger-could-leave-this-month-championship-gossip-1-9962273

Ok? Det er i beste fall et sidelengs sprang, i mine øyne et skritt ned ift Charlton, klubben vi hentet han fra.
Dessuten er han londoner.
Men så var det dette ordet 'penger' igjen da. Det gjør noe med folk. Hudds kan sikkert doble lønna hans, minst. Enn så lenge.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #77 på: September 27, 2019, 10:26:58 »
Dette, dere som abonnerer, er et must read!!!

https://theathletic.com/1240207/2019/09/27/lee-bowyers-career-in-four-parts-from-charlton-prodigy-to-manager-with-plenty-of-drama-in-between/

Lee Bowyer allowed himself to linger, just for a while, on fond recollections of his playing days.
The talk down at Charlton Athletic’s Sparrows Lane training ground had turned to Leeds United, the club he had joined in his teens and where his career so flourished, ahead of a reunion this Saturday.

“The memories I share with them are something very special,” he said, thoughts drifting back to European runs and those heady days spent in a young, vibrant side near the Premier League’s summit. “I gave everything for that club over seven seasons after joining from Charlton so, at the end of the game, I’ll acknowledge their fans and show them the respect they showed me for so many years. They retain a big place in my heart. And they’re the best team in the league, and should have gone up last season.”
....

Bakke, Dorigo,Matteo, og en som velger å være anonym uttaler seg, samt flere i andre eks-klubber

Were the players more sympathetic with Bowyer or the club? “It was difficult for us,” Bakke says. “It was a hard time with so much going on and you have to say that the club did a lot to support him. Maybe it was wrong to fine him or maybe Lee thought it was wrong. But there was so much happening that most of us just tried to concentrate on the games. The rest was completely out of our control.”

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #78 på: September 27, 2019, 10:34:34 »
Dette, dere som abonnerer, er et must read!!!

https://theathletic.com/1240207/2019/09/27/lee-bowyers-career-in-four-parts-from-charlton-prodigy-to-manager-with-plenty-of-drama-in-between/

Lee Bowyer allowed himself to linger, just for a while, on fond recollections of his playing days.
The talk down at Charlton Athletic’s Sparrows Lane training ground had turned to Leeds United, the club he had joined in his teens and where his career so flourished, ahead of a reunion this Saturday.

“The memories I share with them are something very special,” he said, thoughts drifting back to European runs and those heady days spent in a young, vibrant side near the Premier League’s summit. “I gave everything for that club over seven seasons after joining from Charlton so, at the end of the game, I’ll acknowledge their fans and show them the respect they showed me for so many years. They retain a big place in my heart. And they’re the best team in the league, and should have gone up last season.”
....

Bakke, Dorigo,Matteo, og en som velger å være anonym uttaler seg, samt flere i andre eks-klubber

Were the players more sympathetic with Bowyer or the club? “It was difficult for us,” Bakke says. “It was a hard time with so much going on and you have to say that the club did a lot to support him. Maybe it was wrong to fine him or maybe Lee thought it was wrong. But there was so much happening that most of us just tried to concentrate on the games. The rest was completely out of our control.”
Dette sitatet er også gull:

Yet apart from that wave to an appreciative away support, crammed into the distant Jimmy Seed stand, Bowyer’s focus will be elsewhere. He is relishing the tactical challenge of taking on the decorated Marcelo Bielsa and, post-match, intends to invite the Argentinean into his office to sponge any advice he can from a figure who has spent over four decades in the game.
“I’ll definitely ask him how the hell he’s got his team so fit,” he added. “The running we do… our lads end up lying on the floor in bits, so I’d love to know what they do, or the type of running he puts them through.”
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #79 på: November 03, 2019, 10:22:17 »
I en Q&A med Phil Hay i The Athletic for noen uker siden var det noen som lurte på om Leeds hadde alternativer i sommer, om Bielsa skulle si nei.

Det hadde de ikke, de skjønte tidlig at Bielsa ønsket å fortsette...

Men, legger Hay til, en manager de liker godt (og det før Charltons September run) er Lee Bowyer. Det er en de har fulgt en stund, skrev han...

I dag intervjuer The Football League Paper Charltons ex Leeds Jason Pearce foran dagens kamp mot Preston. Han kommenterer at de yngste på laget ikke kjenner Bowyers spiller-bakgrunn, men han selv fulgte Champions League run'net til Bowyer & co og legger til
"That temperament hasn't changed. He's a competitor. He hates losing. He wears his heart on his sleeve just as he did as a player. He's tough on the lads - but it brings the best out of us. To be honest, I'm a bit like that as well so I like it."
« Siste redigering: November 03, 2019, 10:36:43 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

EX-spiller: Lee Bowyer
« Svar #80 på: Mars 24, 2021, 20:39:53 »
Ser godaste Bowyer har sagt seg opp som manager i Charlton, og har no teke over i Birmingham. Tilbake i nedrykkskamp i Championship der, altså. Ønskjer han lykke til!


Sent from my iPhone using Tapatalk