Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 359002 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #480 på: Juli 02, 2014, 19:54:16 »
Vi har absolutt ingen skikkelige vinger da, og det har ikke vi hatt siden snodgrass forsvant..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #481 på: Juli 11, 2014, 15:51:30 »
                      Silvestri
Byram  Rossini  Pearce  Taylor
     Murphy  Austin  Bianchi
     Morison  Smith  Doukara

Kommer sikkert ikke til å se slik ut, men det er lov å leke litt!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #482 på: Juli 13, 2014, 13:22:43 »
4-3-3-1

Silvestri - Berardi, Rossini, Pearce, Warnock - Austin, Mowatt - Byram, Murphy, Bianchi - Smith

Begynner å se bra ut. Berardi er forøvrig ikke klar enda.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #483 på: Juli 13, 2014, 13:35:52 »
4-3-3-1

Silvestri - Berardi, Rossini, Pearce, Warnock - Austin, Mowatt - Byram, Murphy, Bianchi - Smith

Begynner å se bra ut. Berardi er forøvrig ikke klar enda.

auren

4-2-3-1

Men vi ser ikke veldig målfarlige ut. Bytt ut både Warnock og Austin, så ligner det mer. Men er ut til at vi er avhengige av flere spillere som skårer opp mot 10 mål!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #484 på: Juli 13, 2014, 14:09:38 »
4-3-3-1

Silvestri - Berardi, Rossini, Pearce, Warnock - Austin, Mowatt - Byram, Murphy, Bianchi - Smith

Begynner å se bra ut. Berardi er forøvrig ikke klar enda.

auren

4-2-3-1

Men vi ser ikke veldig målfarlige ut. Bytt ut både Warnock og Austin, så ligner det mer. Men er ut til at vi er avhengige av flere spillere som skårer opp mot 10 mål!  :)
Silvestri
Byram Rossini Pearce White
Bianchi Murphy Austin Doukara
Morison Smith
 

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #485 på: Juli 13, 2014, 16:26:32 »
Vi har absolutt ingen skikkelige vinger da, og det har ikke vi hatt siden snodgrass forsvant..


Sent from my iPhone using Tapatalk
nu har vi fått in 2 intressanta spelare som bägge kan spela på flankerna, i banchi och doukara
 

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #486 på: Juli 13, 2014, 16:42:23 »
Det ble skrevet før disse var signert! Men har fortsatt ikke roteringsalternaltiv i tilfelle skade og lignende.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #487 på: Juli 13, 2014, 16:49:26 »
Det ble skrevet før disse var signert! Men har fortsatt ikke roteringsalternaltiv i tilfelle skade og lignende.


Sent from my iPhone using Tapatalk
är väl inte färdigvärvat än och förhoppningsvis kommer det in fler, sedan har vi ju även Byram att tillgå, ag tycker han är bättre som högermittfältare än som högerback då hans styrkor ligger i det offensiva spelet
« Siste redigering: Juli 13, 2014, 18:15:04 av sportcarl1 »
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #488 på: Juli 16, 2014, 00:49:23 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #489 på: Juli 16, 2014, 08:53:07 »
Tre store og sterke midtspisser foran. Jeg savner fart og teknikk i angrepsrekka.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #490 på: Juli 16, 2014, 09:18:11 »
Tre store og sterke midtspisser foran. Jeg savner fart og teknikk i angrepsrekka.

Jeg savner en bauta i midtforsvaret.
 

B_Ød

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #491 på: Juli 16, 2014, 09:48:22 »
hadde gjerne sett en annen venste back, annen høyere midt-forsvarer, samt noe mer "pace" i angrepet her...da skal det nevnes at jeg ikke aner noen ting om denne Doukara. Midten er vel greit komponert, men må her også nevnes at jeg ikke aner noen ting om denne Bianchi.
Ups & Ups!!

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #492 på: Juli 16, 2014, 10:18:53 »
Ser det er mange som tror Doukara kan brukes som ving, det kan han IKKE. Bianchi kan derimot bli brukt der.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #493 på: Juli 16, 2014, 10:27:07 »
Ser det er mange som tror Doukara kan brukes som ving, det kan han IKKE. Bianchi kan derimot bli brukt der.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Her tar du feil. Han har blitt beskrevet som spiss/ving der han passer best på ene kanten når lager spiller med 3 spisser.
Dette kjøper tyder på at vi vil benytte en 4-3-3 formasjon i år.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #494 på: Juli 16, 2014, 10:32:34 »
Tre store og sterke midtspisser foran. Jeg savner fart og teknikk i angrepsrekka.

Jeg savner en bauta i midtforsvaret.

Det er du ikke alene om, håper han kommer snart!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #495 på: Juli 16, 2014, 10:33:31 »
hadde gjerne sett en annen venste back, annen høyere midt-forsvarer, samt noe mer "pace" i angrepet her...da skal det nevnes at jeg ikke aner noen ting om denne Doukara. Midten er vel greit komponert, men må her også nevnes at jeg ikke aner noen ting om denne Bianchi.

Kan være Taylor danker ut Warnock, er visst ikke så god defensivt, men meget bra offensivt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #496 på: Juli 16, 2014, 10:35:33 »
Ser det er mange som tror Doukara kan brukes som ving, det kan han IKKE. Bianchi kan derimot bli brukt der.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Her tar du feil. Han har blitt beskrevet som spiss/ving der han passer best på ene kanten når lager spiller med 3 spisser.
Dette kjøper tyder på at vi vil benytte en 4-3-3 formasjon i år.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Jeg kjenner han ikke, men har hørt det samme som deg.

Morison og Smith kommer vel kanskje til å bytte på den midtspissplassen?

Får håpe vi kan bytte ut 3-4 navn innen en måned!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #497 på: Juli 16, 2014, 10:37:12 »
hadde gjerne sett en annen venste back, annen høyere midt-forsvarer, samt noe mer "pace" i angrepet her...da skal det nevnes at jeg ikke aner noen ting om denne Doukara. Midten er vel greit komponert, men må her også nevnes at jeg ikke aner noen ting om denne Bianchi.

Kan være Taylor danker ut Warnock, er visst ikke så god defensivt, men meget bra offensivt!
Warnock är inte dålig, men kan vi sälja/lösa ut honom så vore det inte fel, satsa på Taylor och White, viktigare satsa på högerback,vi har väl endast en skadebenägen Byram, här behövs det back up
 

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #498 på: Juli 16, 2014, 11:01:47 »
Tre store og sterke midtspisser foran. Jeg savner fart og teknikk i angrepsrekka.

Jeg savner en bauta i midtforsvaret.

Det er du ikke alene om, håper han kommer snart!

Går det an å omskolere Morison. Han skårer jo i snitt like lite som en stopper.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #499 på: Juli 16, 2014, 23:15:21 »
Tre store og sterke midtspisser foran. Jeg savner fart og teknikk i angrepsrekka.

Jeg savner en bauta i midtforsvaret.
Ja, det også.
Hekta på Leeds siden 1974

Xern

Lagoppstilling per dags dato
« Svar #500 på: Juli 16, 2014, 23:36:54 »
Ser det er mange som tror Doukara kan brukes som ving, det kan han IKKE. Bianchi kan derimot bli brukt der.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Her tar du feil. Han har blitt beskrevet som spiss/ving der han passer best på ene kanten når lager spiller med 3 spisser.
Dette kjøper tyder på at vi vil benytte en 4-3-3 formasjon i år.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Doukara har overblikket til en svamp og innlegg med kvaliteten til en lada. Har derimot meget kraftige skudd og god styrke.

http://sofifa.com/player/149369-souleymane-doukara
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #501 på: Juli 18, 2014, 23:26:36 »
Silvestri
Berardi Lees Pearce Warnock
Byram Murphy Bianchi Doukara
Morison Smith
« Siste redigering: Juli 18, 2014, 23:32:20 av sportcarl1 »
 

Promotion 2010

« Siste redigering: August 01, 2014, 16:41:35 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #503 på: Juli 23, 2014, 11:12:50 »
Simon Austin

@Drigladinexile Cellino said he thought team needed more class/ craft/ technique in midfield last season. Could be rectifying that.

10:00pm - 22 Jul 14

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #504 på: Juli 24, 2014, 18:47:05 »
Keeper: Paul Rachubka
V. back: Aidy White
Midtstopper: Alex Bruce
Midstopper: Andrew O'Brien
H. back: Paul Connolly
V. midtbane/ving: Max Gradel
Sentral midtbane: Johnny Howson
Sentral midtbane: Adam Clayton
H. midtbane/ving: Robert Snodgrass
Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack
Spiss: Luciano Becchio

Benk: Eric Grimes, Ben Parker, Fede Bessone, Leigh Bromby, "Paddy Kisnorbo?", Tom Lees, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Billy Paynter, Davide Somma.


Dette laget er godt nok for en plass midt på tabellen eller å utfordre til en play-off plass. Kan Bates og Grayson nå få 3-4 skikkelige forsterkning så kan alt skje neste sesong.

Er det virkelig så ille/krise? 5-6 til på vei inn sier Cellino!



I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Borge

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #505 på: Juli 25, 2014, 09:17:54 »
Ønsker en spiss med fart til å true bakrommet.
Er også litt skeptisk til om vi har nok fart bak i fireren slik det ser ut nå?
Borge

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #506 på: Juli 29, 2014, 12:56:01 »
4-2-3-1


                            Silvestri

Berardi      Lees     Pearce       Warnock

                     Bianchi   Viviani

Byram               Murphy            Doukara

                              Smith

Ønsker meg en ny temposterk spiss som også kan spille i dette systemet som ensom spiss. Ã… for å kunne variere å gå over til 4-4-2 ved behov. Samt en ny temposterk stopper inn for Lees.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #507 på: Juli 29, 2014, 13:06:05 »
4-2-3-1


                            Silvestri

Berardi      Lees     Pearce       Warnock

                     Bianchi   Viviani

Byram               Murphy            Doukara

                              Smith

Ønsker meg en ny temposterk spiss som også kan spille i dette systemet som ensom spiss. Ã… for å kunne variere å gå over til 4-4-2 ved behov. Samt en ny temposterk stopper inn for Lees.


Lees er ubrukelig i alle fall. Dette laget rykker uansett aldri opp. Få inn noe klasse...

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #508 på: Juli 29, 2014, 13:10:49 »
Det er vel det beste vi kan stille pr dags dato. Uten at jeg veit så mye om de nye her. Kan vel hverken si de ikke er kvalitet eller kvalitet noen av oss ennå vil jeg tro. Lees er ubrukelig ja. Wootton likeså. Vi har ingen bedre stoppere. Ville prøvd Austin som stopper i en treningskamp jeg. Men den plassen MÃ… det inn noen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #509 på: August 04, 2014, 19:56:55 »
Kommer Sørensen....noen leker seg:



Begynner å lukte topp 10!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973