Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 359216 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #690 på: November 21, 2014, 11:37:30 »
Silvestri
Byram, Cooper" Bellusci" Warnock
Doukara, Cook, Mowatt
Adryan
Antenucci og Sharp

Vi må komme rundt på kantene i denne kampen, pga relativt kortvokste spisser
Dette har vi gode muligheter for med denne 11'veren
 

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #691 på: November 21, 2014, 12:07:34 »
Håper inderlig på Cooper og Bellusci bak. Selvom magefølelsen min sier at det blir Pearce og Cooper.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #692 på: November 21, 2014, 12:52:30 »
---------------- ----Silvestri.........................

Byram-------Cooper----Pearce............Warnock

---------------------Cook........................
.........Austin.....................Mowatt..........

.........................Adryan.............................

..............Doukara.......Antenucci..............
Jon R.

AndyMathie

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #693 på: November 21, 2014, 13:08:19 »
---------------- ----Silvestri.........................

Byram-------Cooper----Pearce............Warnock

---------------------Cook........................
.........Austin.....................Mowatt..........

.........................Adryan.............................

..............Doukara.......Antenucci..............


Austin var fantastisk under Redfearn før Milanic overtok roret. Er enig i at dette nok er pr dags dato den beste startoppstillingen spesielt ettersom Belluschi har mistet litt formen han hadde.
We are Leeds and we are proud of it!

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #694 på: November 21, 2014, 13:46:25 »
Austin lander fra Jamacia i dag, tror ikke han bør starte i morgen. Inn med Bianchi eller Dawson håper jeg
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #695 på: November 21, 2014, 14:33:25 »

Håper inderlig på Cooper og Bellusci bak. Selvom magefølelsen min sier at det blir Pearce og Cooper.

Så du ikke Pearce statistikken? Ser keitete ut, men blokkerer skudd og er sjelden direkte involvert i baklengs. Jeg vil også av en eller annen grunn parre Bellusci med Cooper!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #696 på: November 21, 2014, 16:59:13 »
Austin lander fra Jamacia i dag, tror ikke han bør starte i morgen. Inn med Bianchi eller Dawson håper jeg

Trodde han var tilbake for to dager siden. Da blir det Bianchi inn, som rett nok har vært ute av form i mange uker nå  men som hadde en god førsteomgang mot Blackpool. I utgangspunktet tenkte jeg han kunne ha godt av å starte på benken mot Ipswich  Blackburn men jeg griner ikke hvis han starter. Når det gjelder Dawson imponerte han meg i innhoppet mot Cardiff og er en klar klar kandidat til å starte han også.

Egentlig har vi minst 5-6 gode alternativer på sentral midt nå og den eneste jeg mener bør være "bankers" i startoppstillingen er formspilleren Mowatt.
« Siste redigering: November 21, 2014, 17:02:27 av Jon R »
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #697 på: November 21, 2014, 19:28:14 »
Austin har spilt fire kamper på ei uke. I tillegg kommer en lang reise til og fra med mulig jetlag som resultat.

Da sier det seg selv at han neppe bør starte kampen.

Super Leeds since 1968

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #698 på: November 21, 2014, 19:38:26 »

Håper inderlig på Cooper og Bellusci bak. Selvom magefølelsen min sier at det blir Pearce og Cooper.

Så du ikke Pearce statistikken? Ser keitete ut, men blokkerer skudd og er sjelden direkte involvert i baklengs. Jeg vil også av en eller annen grunn parre Bellusci med Cooper!

Det at han blokkerer masse skudd kan også bety at han til stadighet er for sein i situasjoner eller for langt bak motst ved situasjoner han kunne ha bryti å gitt oss goe overganger for istedetfor innkast å cornere imot.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #699 på: November 21, 2014, 20:52:36 »
Austin lander fra Jamacia i dag, tror ikke han bør starte i morgen. Inn med Bianchi eller Dawson håper jeg

Trodde han var tilbake for to dager siden. Da blir det Bianchi inn, som rett nok har vært ute av form i mange uker nå  men som hadde en god førsteomgang mot Blackpool. I utgangspunktet tenkte jeg han kunne ha godt av å starte på benken mot Ipswich  Blackburn men jeg griner ikke hvis han starter. Når det gjelder Dawson imponerte han meg i innhoppet mot Cardiff og er en klar klar kandidat til å starte han også.

Egentlig har vi minst 5-6 gode alternativer på sentral midt nå og den eneste jeg mener bør være "bankers" i startoppstillingen er formspilleren Mowatt.

Er det ingen som vil ha Byram på høyre midtbane? med sin fantastiske arbeidskapasitet, og vilje til å gå framover. Og jobber som en helt tilbake..

Bianchi bør få hvile, få ett hint om å levere bedre

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #700 på: November 22, 2014, 00:33:12 »

Håper inderlig på Cooper og Bellusci bak. Selvom magefølelsen min sier at det blir Pearce og Cooper.

Så du ikke Pearce statistikken? Ser keitete ut, men blokkerer skudd og er sjelden direkte involvert i baklengs. Jeg vil også av en eller annen grunn parre Bellusci med Cooper!

Det at han blokkerer masse skudd kan også bety at han til stadighet er for sein i situasjoner eller for langt bak motst ved situasjoner han kunne ha bryti å gitt oss goe overganger for istedetfor innkast å cornere imot.


Jeg vil si at hvis han blokkerer masse skudd så er han vel på rett plass til rett tid. Litt sein så er skuddet passert, og hvis han er litt for tidlig så har han jo passert når skuddet går. Da vil jo det bli større sjanse til motstanderen, eller....

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #701 på: November 22, 2014, 02:05:42 »
Austin har spilt fire kamper på ei uke. I tillegg kommer en lang reise til og fra med mulig jetlag som resultat.

Da sier det seg selv at han neppe bør starte kampen.



Er selvfølgelig enig i det. Med 4 kamper på en uke og to dager til å komme seg over jet-lagen spørs det om han bør være i troppen overhodet.
Jon R.

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #702 på: November 22, 2014, 14:11:43 »
Austin lander fra Jamacia i dag, tror ikke han bør starte i morgen. Inn med Bianchi eller Dawson håper jeg

Trodde han var tilbake for to dager siden. Da blir det Bianchi inn, som rett nok har vært ute av form i mange uker nå  men som hadde en god førsteomgang mot Blackpool. I utgangspunktet tenkte jeg han kunne ha godt av å starte på benken mot Ipswich  Blackburn men jeg griner ikke hvis han starter. Når det gjelder Dawson imponerte han meg i innhoppet mot Cardiff og er en klar klar kandidat til å starte han også.

Egentlig har vi minst 5-6 gode alternativer på sentral midt nå og den eneste jeg mener bør være "bankers" i startoppstillingen er formspilleren Mowatt.

Er det ingen som vil ha Byram på høyre midtbane? med sin fantastiske arbeidskapasitet, og vilje til å gå framover. Og jobber som en helt tilbake..

Bianchi bør få hvile, få ett hint om å levere bedre


La en av englands mest lovende backer spille høyremidtbane? Vi spiller jo ikke med høyremidtbanespiller heller
 

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #703 på: November 22, 2014, 14:22:40 »
Med Byram på høyre midtbane, så får vi fart framover. Det går for sakte framover med Leeds, i store deler av kampen.
Selv i en diamant formasjon er det jo en spiller som er på høyre side. Skulle ønsket vi spilte 4-4-2 eller 4-3-1-2
Aldri hatt sansen for diamant formasjon. Sårbar for kontring på vingene, virker som alle lykkes med vingsoill mot oss.


Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #704 på: November 22, 2014, 14:42:20 »
Med Byram på høyre midtbane, så får vi fart framover. Det går for sakte framover med Leeds, i store deler av kampen.
Selv i en diamant formasjon er det jo en spiller som er på høyre side. Skulle ønsket vi spilte 4-4-2 eller 4-3-1-2
Aldri hatt sansen for diamant formasjon. Sårbar for kontring på vingene, virker som alle lykkes med vingsoill mot oss.



Hvilken oppstilling har du i 4-3-1-2 dersom det ikke er diamant ligende?

Fart framover burde vi ha i større grad enn vi har i dag er jeg enig i, det er et handycap for oss. Men det kan løses med at de tre i front er litt bedre uten ball og at vi klarer å løfte backene våre etter kjappere.

Vi er sårbar defensivt på innlegg i felere av kampene våre. Litt ustrukturert og litt lite kynisk til å hindre innlegg i perioder, men jeg er i mot og bruke en spiller i en annen posisjon enn der han har størst forutsetninger for å nå lengst. Vi ødela mye av Frazer R sin karriere med å bruke han som høyremidtbane istedet fro høyreback i de første tre sesongene etter nedrykket.
 

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #705 på: November 22, 2014, 16:55:03 »
Byram-Cook-Mowatt
Adryan
Doukara - Ante

Men med Byram som høyre back, kan vi doble opp på kant. Siden han har en enorm kapasitet.
Glad han er tilbake på laget, og burde være ett førstevalg når skadefri.

Liker at laget ser ut til å heve seg under Redders. Intensiteten, smilene er tilbake på treningen, iflg intervjuet til Byram
Det kan vi like. MOT

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #706 på: November 22, 2014, 18:06:23 »
Byram-Cook-Mowatt
Adryan
Doukara - Ante

Men med Byram som høyre back, kan vi doble opp på kant. Siden han har en enorm kapasitet.
Glad han er tilbake på laget, og burde være ett førstevalg når skadefri.

Liker at laget ser ut til å heve seg under Redders. Intensiteten, smilene er tilbake på treningen, iflg intervjuet til Byram
Det kan vi like. MOT
nu gäller det att börja ta poäng med, är i sista änden det enda som räknas,
 

Kato

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #707 på: November 22, 2014, 18:09:24 »
Det begynner å brenne i alle ender nå. Det er høyst på tide å begynne å ta poeng hvis vi ikke skal rykke ned.
 

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #708 på: November 22, 2014, 18:40:36 »
Vi trenger en nasty mann på midten som kan fungere som rivjern. Kanskje prøve Bellusci i denne rollen til vi finner en skikkelig spiller? Vil ha oss i 4-2-3-1:

Taylor - Byram, Cooper, Pearce, Warnock - Bianchi, Bellusci - Doukara, Mowatt, Adryan - Antenucci

Cook er et bra talent, men pt synes jeg ikke han er god nok. Vil gjerne ha en skikkelig ving inn, så da må kanskje Doukara vike, selv om han putter regelmessig..

Skuffet over presspillet i dag av våre angripere...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #709 på: November 22, 2014, 19:07:23 »
Programmet fra nå og over jul er meget tøft... For nåværende stall.
Er redd det er  de siste 6 og ikke de øverste 6 vi ser rundt oss på tabellen ved nyttår...,

Vil gjerne bli overraska' ..
 

h.b

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #710 på: November 22, 2014, 19:16:09 »
Problemet er at vi mangler en skikkelig leder i alle ledd. Og ikke minst en toppscorer som putter jevnt

Cherry

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #711 på: November 22, 2014, 19:38:54 »
Problemet er at vi mangler en skikkelig leder i alle ledd. Og ikke minst en toppscorer som putter jevnt

Veldig enig  her.  Bellusci så ut som en bakover, men er ustabil i mye .  Av alle de midtbanespilleren vi har , så er Austin det nærmeste en leder - og det er i hvertfall skummelt å tenke på for Rodolf er ingen god fotballspiller- kun i korte perioder  kamper.
Fremover.......nei, ingen.
 

Cherry

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #712 på: November 28, 2014, 22:14:09 »
"Bakover" ...... Vel, han så ikke ut som sjef i hvertfall...
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #713 på: November 29, 2014, 12:56:45 »
Problemet er at vi mangler en skikkelig leder i alle ledd. Og ikke minst en toppscorer som putter jevnt

Hvis du ser på laget vårt så er spørsmålet hvem som skal droppes for at vi skal bli bedre?

Her er vel vårt beste lag:

                       Silvestri
Byram  Bellooper  Pearce  Warnock
                         Cook
             Bianchi      Mowatt
                       Adryan
            Doukara  Antennucci

Nå er vel jeg litt Leedsblind igjen, men for meg ser ikke dette så verst ut! Har vi noen bedre på benken? Hvis vi skulle hentet en eller flere spillere, hvem skal benkes?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #714 på: November 29, 2014, 13:36:25 »
Problemet er at vi mangler en skikkelig leder i alle ledd. Og ikke minst en toppscorer som putter jevnt

Hvis du ser på laget vårt så er spørsmålet hvem som skal droppes for at vi skal bli bedre?

Her er vel vårt beste lag:

                       Silvestri
Byram  Bellooper  Pearce  Warnock
                         Cook
             Bianchi      Mowatt
                       Adryan
            Doukara  Antennucci

Nå er vel jeg litt Leedsblind igjen, men for meg ser ikke dette så verst ut! Har vi noen bedre på benken? Hvis vi skulle hentet en eller flere spillere, hvem skal benkes?

Silvestri
Berardi Cooper Pearce Taylor
Byram Mowatt Adryan Doukara
Sharpe Antenucci
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #715 på: November 29, 2014, 13:37:55 »
Problemet er at vi mangler en skikkelig leder i alle ledd. Og ikke minst en toppscorer som putter jevnt

Hvis du ser på laget vårt så er spørsmålet hvem som skal droppes for at vi skal bli bedre?

Her er vel vårt beste lag:

                       Silvestri
Byram  Bellooper  Pearce  Warnock
                         Cook
             Bianchi      Mowatt
                       Adryan
            Doukara  Antennucci

Nå er vel jeg litt Leedsblind igjen, men for meg ser ikke dette så verst ut! Har vi noen bedre på benken? Hvis vi skulle hentet en eller flere spillere, hvem skal benkes?

Silvestri
Berardi Cooper Pearce Taylor
Byram Mowatt Adryan Doukara
Sharpe Antenucci

4-4-2 med det laget?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #716 på: November 29, 2014, 13:50:32 »
Problemet er at vi mangler en skikkelig leder i alle ledd. Og ikke minst en toppscorer som putter jevnt

Hvis du ser på laget vårt så er spørsmålet hvem som skal droppes for at vi skal bli bedre?

Her er vel vårt beste lag:

                       Silvestri
Byram  Bellooper  Pearce  Warnock
                         Cook
             Bianchi      Mowatt
                       Adryan
            Doukara  Antennucci

Nå er vel jeg litt Leedsblind igjen, men for meg ser ikke dette så verst ut! Har vi noen bedre på benken? Hvis vi skulle hentet en eller flere spillere, hvem skal benkes?

Silvestri
Berardi Cooper Pearce Taylor
Byram Mowatt Adryan Doukara
Sharpe Antenucci

4-4-2 med det laget?
ja varför inte, det enda jag är lite fundersam är hur mowatt skulle tackla det defensiva mittfältet, adryan känns i nuvarande form given i rollen som mittfältare bakom anfallarna, är  ju egentligen  bara siffertrixeri, viktigaste är att varje spelare gör sitt jobb och tar sin roll och gör det bra, individuella misstag  måste bara bort eller minska betydligt är där det skall läggas störst fokus
 

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #717 på: Januar 09, 2015, 11:24:54 »
Hvis det stemmer at NR får lov av Cellino å legge om formasjon så tror jeg det er vel så viktig som forsterkninger!

Håper på disse spillerne fremover!

                             Silvestri

Byram. Bellusci DelFabro Warnock
                              (Cooper)

                 Austin.   Bianchi

         Antenucci Mowatt. Adryan

                          Sharp

Siste sjanse for Austin, lykkes han ikke med kampene i Januar så er det bare å kvitte seg med han. Denne formasjonen passer flere av dagens spillere. Både Sloth, Murphy, Benedicic og Dawson. kan komme mer til sin rett i de offensive rollene. Murphy kan også være en av 2 bak og sammen med Cook og Tonge backup som sittende midtbane. Montenegro kan spille både spiss og off midtbane.

Velger å bruke Byram bak da jeg syntes mine 3 foran er bedre. Byram må finne tilbake til debutsesongen. Til tider svak og presses hardt av Berardi. Fortsetter Byram å være like dårlig defensivt så kan han være et alternativ som en av 3 foran!

Billy Sharp er skreddersydd for det her. Han kommer til å dundre inn mål! Antenucci kan bruke farten og true bakrom, han er god med ballen samt ok servitør. Adryan er konge når han har folk rundt seg som er på løp og vil ha ball. Kanskje får han større rom selv også! Mowatt kommer til å dundre inn noen kremmerhus samt vekte baller til løpsvillige vinger/backer på sidene!

Nå ble jeg positiv og full av optimisme!!  Klarer vi det samme som Reading? Troen på minimum kval! Har sagt det hele tiden, vi har gode nok  spillere, men de brukes totalt feil! MOT

« Siste redigering: Januar 09, 2015, 15:11:54 av Eleonora »

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #718 på: Januar 09, 2015, 11:37:25 »
Hvis det stemmer at NR får lov av Cellino å legge om formasjon så tror jeg det er vel så viktig som forsterkninger!

Håper på disse spillerne fremover!

                             Silvestri

Byram. Bellusci DelFabro Warnock
                              (Cooper)

                 Austin.   Bianchi

         Antenucci Mowatt. Adryan

                          Sharp

Siste sjanse for Austin, lykkes han ikke med kampene i Januar så er det bare å kvitte seg med han. Denne formasjonen passer flere av dagens spillere. Både Sloth, Murphy, Benedicic og Dawson. kan komme mer til sin rett i de offensive rollene. Murphy kan også være en av 2 bak og sammen med Cook og Tonge backup som sittende midtbane. Montenegro kan spille både spiss og off midtbane.

Velger å bruke Byram bak da jeg syntes mine 3 foran er bedre. Byram må finne tilbake til debutsesongen. Til tider svak og presses hardt av Berardi. Fortsetter Byram å være like dårlig defensivt så kan han være et alternativ som en av 3 foran!

Billy Sharp er skreddersydd for det her. Han kommer til å dundre inn mål! Antenucci kan bruke farten og true bakrom, han er god med ballen samt ok servitør. Adryan er konge når han har folk rundt seg som er på løp og vil ha ball. Kanskje får han større rom selv også! Mowatt kommer til å dundre inn noen kremmerhus samt vekte baller til løpsvillige vinger/backer på sidene!

Nå ble jeg positiv og full av optimisme!!  Klarer vi det samme som Reading? Troen på minimum kval! Har sagt det hele tiden, vi har nok  spillere, men de brukes totalt feil! MOT



Liker denne oppstillingen mer enn mye annet jeg har sett, men ingen Cook?

 

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #719 på: Januar 09, 2015, 12:10:37 »
Hvis det stemmer at NR får lov av Cellino å legge om formasjon så tror jeg det er vel så viktig som forsterkninger!

Håper på disse spillerne fremover!

                             Silvestri

Byram. Bellusci DelFabro Warnock
                              (Cooper)

                 Austin.   Bianchi

         Antenucci Mowatt. Adryan

                          Sharp

Siste sjanse for Austin, lykkes han ikke med kampene i Januar så er det bare å kvitte seg med han. Denne formasjonen passer flere av dagens spillere. Både Sloth, Murphy, Benedicic og Dawson. kan komme mer til sin rett i de offensive rollene. Murphy kan også være en av 2 bak og sammen med Cook og Tonge backup som sittende midtbane. Montenegro kan spille både spiss og off midtbane.

Velger å bruke Byram bak da jeg syntes mine 3 foran er bedre. Byram må finne tilbake til debutsesongen. Til tider svak og presses hardt av Berardi. Fortsetter Byram å være like dårlig defensivt så kan han være et alternativ som en av 3 foran!

Billy Sharp er skreddersydd for det her. Han kommer til å dundre inn mål! Antenucci kan bruke farten og true bakrom, han er god med ballen samt ok servitør. Adryan er konge når han har folk rundt seg som er på løp og vil ha ball. Kanskje får han større rom selv også! Mowatt kommer til å dundre inn noen kremmerhus samt vekte baller til løpsvillige vinger/backer på sidene!

Nå ble jeg positiv og full av optimisme!!  Klarer vi det samme som Reading? Troen på minimum kval! Har sagt det hele tiden, vi har nok  spillere, men de brukes totalt feil! MOT



Herlig lesning, men hvorfor har du vraket vår beste stopper til fordel for Del Fabro?
Jon R.