Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 357301 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TK20

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #750 på: August 26, 2015, 17:12:49 »

Murphys defensive unnasluntring

Hæ?

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #751 på: August 26, 2015, 18:12:00 »
Adeyemis defensive fibre må vi ha. bak en 3 er på midten.
Mowatt/ Dallas, Cook og Byram på midten
Wood og Ante på topp

4-1-3-2 ?! Vil ha en i nærheten av Wood. Og da er Ante selvskreven pr dags dato


4-3-3 så bli midtbanen Adeyemi sentralt- Byram høyre og Mowatt venstre
Dallas venstre ving, Ante høyre og Wood sentralt.

Den bakre 4 er satt pr dags dato. Bellusci kan evt tuppe Cooper ut.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #752 på: August 26, 2015, 20:22:51 »
Mener at Ante og Woods pt duger bra nok på topp. Liker Adeyemi på midten og håper evt at Røsler kan bruke tilgjengelig cash(les pund) på en ballvinner med kreativ kapasitet på midtbanen. Føler vi savner en sånn spiller i dag ,og det viser vel også resultatene sålangt.

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #753 på: August 26, 2015, 20:55:24 »

Murphys defensive unnasluntring

Hæ?
Jeg har inntrykk av at han av og til tar pauser i upassende øyeblikk. Mulig det bare er meg...
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #754 på: August 26, 2015, 21:13:47 »
Bellusci vs Cooper

Bellusci 6 clearances, Cooper 0
Bellusci 0 headers, Cooper 7

http://the72.co.uk/35282/bellusci-vs-cooper-stats/?

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #755 på: August 26, 2015, 21:24:04 »
Mener at Ante og Woods pt duger bra nok på topp. Liker Adeyemi på midten og håper evt at Røsler kan bruke tilgjengelig cash(les pund) på en ballvinner med kreativ kapasitet på midtbanen. Føler vi savner en sånn spiller i dag ,og det viser vel også resultatene sålangt.

Jeg synes Cook ikler den rollen!

Kontakinte

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #756 på: August 26, 2015, 23:03:49 »
Adeyemis defensive fibre må vi ha. bak en 3 er på midten.
Mowatt/ Dallas, Cook og Byram på midten
Wood og Ante på topp

4-1-3-2 ?! Vil ha en i nærheten av Wood. Og da er Ante selvskreven pr dags dato


4-3-3 så bli midtbanen Adeyemi sentralt- Byram høyre og Mowatt venstre
Dallas venstre ving, Ante høyre og Wood sentralt.

Den bakre 4 er satt pr dags dato. Bellusci kan evt tuppe Cooper ut.
Enig.

Kontakinte

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #757 på: August 26, 2015, 23:07:05 »

Murphys defensive unnasluntring

Hæ?
Jeg har inntrykk av at han av og til tar pauser i upassende øyeblikk. Mulig det bare er meg...
Riktig, på trenerspråk kalles det "juksing". Hvis han skal spille, bør det være offensivt.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #758 på: August 27, 2015, 00:51:14 »

Murphys defensive unnasluntring

Hæ?
Jeg har inntrykk av at han av og til tar pauser i upassende øyeblikk. Mulig det bare er meg...
Riktig, på trenerspråk kalles det "juksing". Hvis han skal spille, bør det være offensivt.
Enig. Murphy er ingen defensiv midtbanepiller ( selv om opta statistikken på vårsesongen egentlig indikerte noe annet) og har mange mål i seg hvis han får mer offensive oppgaver.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #759 på: August 27, 2015, 09:04:32 »

Murphys defensive unnasluntring

Hæ?
Jeg har inntrykk av at han av og til tar pauser i upassende øyeblikk. Mulig det bare er meg...
Riktig, på trenerspråk kalles det "juksing". Hvis han skal spille, bør det være offensivt.
Enig. Murphy er ingen defensiv midtbanepiller ( selv om opta statistikken på vårsesongen egentlig indikerte noe annet) og har mange mål i seg hvis han får mer offensive oppgaver.

Hvordan får vi plass til Adeyemi, Murphy, Cook og Antenucci samtidig?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #760 på: August 27, 2015, 09:54:29 »
                Murphy      Adeyemi        Cook


             Dallas               Wood           Antenucci
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #761 på: August 27, 2015, 10:27:43 »

                Murphy      Adeyemi        Cook


             Dallas               Wood           Antenucci

Vårt beste lag?




Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #762 på: August 27, 2015, 10:37:19 »
Ikke helt uenig med det laget der Leedsfan, men har veldig lyst å ha plass til Mowatt i en offensiv 10-er rolle.
Kunne og tenkte meg Dallas på høgrekanten for å få innlegg til Wood. Føler det blir litt mye innovervendte vinger med Dallas på venstre og Ante på høgre.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #763 på: August 27, 2015, 10:42:09 »
Ikke helt uenig med det laget der Leedsfan, men har veldig lyst å ha plass til Mowatt i en offensiv 10-er rolle.
Kunne og tenkte meg Dallas på høgrekanten for å få innlegg til Wood. Føler det blir litt mye innovervendte vinger med Dallas på venstre og Ante på høgre.


Jeg synes det er helt umulig å sette opp en ellever om dagen, ikke pga at det er så mange dårlige spillere, men fordi vi har gode alternativer.

I Uwe's 4-3-3 så er det innovervendte vinger som gjelder så lenge backene klarer å stå for bredden.

"Problemet" har vært så langt at Antenucci har vært så god at han må spille.

Føler også at Adeyemi med sin fysikk og ryddeegenskaper også må spille.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #764 på: August 27, 2015, 10:50:23 »
Derfor jeg satte Dallas på høyre og ante på venstre. Dog mangler Ante en innleggsfot. Den er totalt fraværende og ikke hans styrke. Byram har ikke vært top notch. Mowatt fungerer best i 10r rollen. Han er for treg og dekker for lite rom sentralt etter mitt skjønn. Derfor mener jeg 3rn der med adyemi, murphy og cook er det beste vi kan stille. Men er som Leedsfan sier at Ove ønsker innovervendte kanter med backer som bredde. Syns liksom ikke vi fikser helt den biten der. Litt for lite med frem backene og litt for skralle innlegg. Kan være som nevnt i artikler at frykten for å tape er større enn viljen til å vinne og at man holder igjen for ikke å bli straffa bakover. Vi er en utpreget kantspiller short. Det er det liten tvil om. Samt en mer kreativ spiller utpå der. Hvor den kommer om det er fra kant eller sentralt tror jeg blir hipp som happ. Men våre innover kanter har minimalt med kreativitet.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #765 på: August 27, 2015, 11:09:42 »
Taylor har potensialet til å bli en bra vingback som passer i det ønskede systemet til Røsler.

Det beste ville være å ha en innovervendt og en utovervendt ving. Da har man variasjon i spillet sitt.
Det passer også med de backene vi har. Berardi har ingenting å bidra med offensivt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #766 på: August 27, 2015, 11:13:10 »
Mitt lag (idag) ville blitt slik:

                         Silvestri
Berardi - Bamba - Cooper - Taylor
                 Cook - Adeyemi
      Dallas - Mowatt - Antenucci
                        Wood

Med dette laget får vi innlegg fra Dallas og Taylor.
Ante er brytende ving og støtter Wood offensivt.
Mowatt legger stikker og tar langskudd.
Cook kommer på dype løp.
Adeyemi holder igjen hele tiden.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #767 på: August 27, 2015, 11:56:59 »
Mitt lag (idag) ville blitt slik:

                         Silvestri
Berardi - Bamba - Cooper - Taylor
                 Cook - Adeyemi
      Dallas - Mowatt - Antenucci
                        Wood

Med dette laget får vi innlegg fra Dallas og Taylor.
Ante er brytende ving og støtter Wood offensivt.
Mowatt legger stikker og tar langskudd.
Cook kommer på dype løp.
Adeyemi holder igjen hele tiden.

Enig i at det laget der kunne vært bra  :) Men Mowatt må opp noen hakk. Vært blek til nå i sesongen, samme med Byram.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #768 på: August 27, 2015, 14:22:38 »
Mitt lag (idag) ville blitt slik:

                         Silvestri
Berardi - Bamba - Cooper - Taylor
                 Cook - Adeyemi
      Dallas - Mowatt - Antenucci
                        Wood

Med dette laget får vi innlegg fra Dallas og Taylor.
Ante er brytende ving og støtter Wood offensivt.
Mowatt legger stikker og tar langskudd.
Cook kommer på dype løp.
Adeyemi holder igjen hele tiden.

Har vi solgt Byram?


Hva med ham på høyreback - i en rolle som ble gitt ham av Warnock. Fri flyt fremover, med ansvar for det defensive sammen med en arbeidssom Dallas.

Vi trenger en ny midtstopper for Cooper og en ny venstrekant - her har vi ingen.

Wood er vel spydspissen vår, og vil blomstre i tospann med en offensiv sentral Antenucci eller med solide kanter rundt seg som skalper noe for ham.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #769 på: August 27, 2015, 14:26:24 »
Mitt lag (idag) ville blitt slik:

                         Silvestri
Berardi - Bamba - Cooper - Taylor
                 Cook - Adeyemi
      Dallas - Mowatt - Antenucci
                        Wood

Med dette laget får vi innlegg fra Dallas og Taylor.
Ante er brytende ving og støtter Wood offensivt.
Mowatt legger stikker og tar langskudd.
Cook kommer på dype løp.
Adeyemi holder igjen hele tiden.

Har vi solgt Byram?


Hva med ham på høyreback - i en rolle som ble gitt ham av Warnock. Fri flyt fremover, med ansvar for det defensive sammen med en arbeidssom Dallas.

Vi trenger en ny midtstopper for Cooper og en ny venstrekant - her har vi ingen.

Wood er vel spydspissen vår, og vil blomstre i tospann med en offensiv sentral Antenucci eller med solide kanter rundt seg som skalper noe for ham.

 :)

Byram er ingen høyreback syns jeg. Men det er min mening.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #770 på: August 27, 2015, 14:27:23 »
Synes Byram har vært svak i lang tid nå (inkludert vårsesongen) og kunne trengt seg noen kamper på benken. Han er også for svak og pinglete defensivt.
Og det er viktigere å få plass til Antenucci akkurat nå. Han er i form.
Dallas presterte bra på høgrevingen etter at Byram ble byttet ut sist kamp.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jaho

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #771 på: August 27, 2015, 14:27:46 »
Mitt lag (idag) ville blitt slik:

                         Silvestri
Berardi - Bamba - Cooper - Taylor
                 Cook - Adeyemi
      Dallas - Mowatt - Antenucci
                        Wood

Med dette laget får vi innlegg fra Dallas og Taylor.
Ante er brytende ving og støtter Wood offensivt.
Mowatt legger stikker og tar langskudd.
Cook kommer på dype løp.
Adeyemi holder igjen hele tiden.

Har vi solgt Byram?


Hva med ham på høyreback - i en rolle som ble gitt ham av Warnock. Fri flyt fremover, med ansvar for det defensive sammen med en arbeidssom Dallas.

Vi trenger en ny midtstopper for Cooper og en ny venstrekant - her har vi ingen.

Wood er vel spydspissen vår, og vil blomstre i tospann med en offensiv sentral Antenucci eller med solide kanter rundt seg som[b] skalper[/b] noe for ham.

 :)

...da må vi få inn noen indianere først..  :)

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #772 på: August 27, 2015, 16:44:19 »
Mitt lag (idag) ville blitt slik:

                         Silvestri
Berardi - Bamba - Cooper - Taylor
                 Cook - Adeyemi
      Dallas - Mowatt - Antenucci
                        Wood

Med dette laget får vi innlegg fra Dallas og Taylor.
Ante er brytende ving og støtter Wood offensivt.
Mowatt legger stikker og tar langskudd.
Cook kommer på dype løp.
Adeyemi holder igjen hele tiden.

Har vi solgt Byram?


Hva med ham på høyreback - i en rolle som ble gitt ham av Warnock. Fri flyt fremover, med ansvar for det defensive sammen med en arbeidssom Dallas.

Vi trenger en ny midtstopper for Cooper og en ny venstrekant - her har vi ingen.

Wood er vel spydspissen vår, og vil blomstre i tospann med en offensiv sentral Antenucci eller med solide kanter rundt seg som[b] skalper[/b] noe for ham.

 :)

...da må vi få inn noen indianere først..  :)

Go for it!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #773 på: August 27, 2015, 19:11:07 »

Murphys defensive unnasluntring

Hæ?
Jeg har inntrykk av at han av og til tar pauser i upassende øyeblikk. Mulig det bare er meg...
Riktig, på trenerspråk kalles det "juksing". Hvis han skal spille, bør det være offensivt.
Enig. Murphy er ingen defensiv midtbanepiller ( selv om opta statistikken på vårsesongen egentlig indikerte noe annet) og har mange mål i seg hvis han får mer offensive oppgaver.

Hvordan får vi plass til Adeyemi, Murphy, Cook og Antenucci samtidig?


Det gjør vi ikke. A+ A +C er bankers i 11 eren etter mitt syn, mens Mowatt er foran Murphy i køen når det gjelder nr 10 rollen. Pr idag er Murphy på benken, med lav terskel  for å avlaste Mowatt når unggutten ikke presterer.

Oppstillingen din tror jeg er den beste vi har by på pr i dag, forutsatt at du bytter Murphy med Mowatt og Byram for Berardi.
« Siste redigering: August 27, 2015, 19:13:38 av Jon R »
Jon R.

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #774 på: August 27, 2015, 23:10:09 »

                Murphy      Adeyemi        Cook


             Dallas               Wood           Antenucci

Vårt beste lag?




Sent from my iPhone using Tapatalk

Ser bra ut. Mowatt kan bytte med Murpy, alt etter hvem som leverer varene.

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #775 på: August 31, 2015, 13:25:16 »
Er bare å konkludere med at vi har et ung lag som virker utrolig spennende!  :)

Uwe Røsler har et perfekt utgangspunkt for å skape et opprykkslag.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

AndyMathie

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #776 på: August 31, 2015, 13:40:09 »

                Murphy      Adeyemi        Cook


             Dallas               Wood           Antenucci

Vårt beste lag?




Sent from my iPhone using Tapatalk


Helt utrolig at du mener at Cooper er bedre enn Bellusci! Merkelig!!!  Cooper er ikke i nærheten av kvalitetene til Bellusci!
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #777 på: August 31, 2015, 13:41:53 »
Derfor jeg satte Dallas på høyre og ante på venstre. Dog mangler Ante en innleggsfot. Den er totalt fraværende og ikke hans styrke. Byram har ikke vært top notch. Mowatt fungerer best i 10r rollen. Han er for treg og dekker for lite rom sentralt etter mitt skjønn. Derfor mener jeg 3rn der med adyemi, murphy og cook er det beste vi kan stille. Men er som Leedsfan sier at Ove ønsker innovervendte kanter med backer som bredde. Syns liksom ikke vi fikser helt den biten der. Litt for lite med frem backene og litt for skralle innlegg. Kan være som nevnt i artikler at frykten for å tape er større enn viljen til å vinne og at man holder igjen for ikke å bli straffa bakover. Vi er en utpreget kantspiller short. Det er det liten tvil om. Samt en mer kreativ spiller utpå der. Hvor den kommer om det er fra kant eller sentralt tror jeg blir hipp som happ. Men våre innover kanter har minimalt med kreativitet.


Ja det så vi på lørdag at Ante mangler innleggsfot LOL Hahahaha. Her hadde Ante hatt en super assist om Wood  bare hadde levert det han burde scoring på sjansen! Ante har fantastiske innlegg, han har fantastisk skudd og kan til og med slå pasninger!
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #778 på: August 31, 2015, 13:43:29 »
Taylor har potensialet til å bli en bra vingback som passer i det ønskede systemet til Røsler.

Det beste ville være å ha en innovervendt og en utovervendt ving. Da har man variasjon i spillet sitt.
Det passer også med de backene vi har. Berardi har ingenting å bidra med offensivt.



Ingenting er et ord som heller bør brukes på Wotton når han spiller samme posisjon. Jeg synes Berardi har mange flotte innvolvering også forover på banen. Ingenting betyr at man ikke leverer noe og der ligger ikke Berardi pr dags dato!
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #779 på: August 31, 2015, 13:48:18 »
Mitt lag pr dags dato.

Silvestri

Berardi - Bellusci - Bamba - Taylor

                        Ademeyi

               Cook         -        Murphy

Dallas                                   Antenucci
                         Wood


De som er nærheten av å dunke disse ut er Byram på høyre back og Mowatt i stede for Murphy. Cooper er etter mitt syn en langt dårligere spiller enn Bellusci så der bør det ikke være noe diskusjon!
We are Leeds and we are proud of it!