Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 357414 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #930 på: Juli 18, 2017, 16:00:18 »
“The main plan right now with the players I have is 4-2-3-1, with the possibility to change if we need to.”

Leeds’ players should be familiar with the shape required to play in a 4-2-3-1 system, as Garry Monk often deployed a similar tactic.

              Green
Ayling  Jansson  Ny  Berardi(ny)
        Bridcutt  Klich
    Sacko  Saiz  Alioski
           Wood

Benk: Wiedwald, Cooper, Anita, Vieira, Dallas, Hernandez og Roofe


Forandret littegranne

          Wievald
Anita  Jansson  Ny  Berardi(ny)
       Vieira  Klich
    Roofe  Saiz  Alioski
           Wood

TC henter inn spillere med tanke på førstevalg

                    Green
Ayling  Pennington(ny) Jansson  Berardi(ny)
                Vieira  Klich
           Alioski Saiz  Roofe
                    Wood

Benk: Wiedwald, Cooper, Anita, Vieira, Dallas, Hernandez og Ekuban.
På vent: Bridcutt, Phillips, Doukara og Antonsson
« Siste redigering: Juli 18, 2017, 20:04:25 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #931 på: Juli 18, 2017, 16:30:34 »
“The main plan right now with the players I have is 4-2-3-1, with the possibility to change if we need to.”

Leeds’ players should be familiar with the shape required to play in a 4-2-3-1 system, as Garry Monk often deployed a similar tactic.

              Green
Ayling  Jansson  Ny  Berardi(ny)
        Bridcutt  Klich
    Sacko  Saiz  Alioski
           Wood



Roofe er ikke noe særlig til høyre, jeg ville byttet posisjon på han og Alioski, også ville jeg nok latt Pontus beholde sin posisjon fra i fjor og ikke skiftet side på han fra høyre til venstre.

Benk: Wiedwald, Cooper, Anita, Vieira, Dallas, Hernandez og Roofe


Forandret littegranne

          Wievald
Anita  Jansson  Ny  Berardi(ny)
       Vieira  Klich
    Roofe  Saiz  Alioski
           Wood

TC henter inn spillere med tanke på førstevalg
 

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #932 på: Juli 19, 2017, 11:54:58 »
Hvis Green forsvinner.....

Simon O'Rouke
... which is why I'd also expect Pablo to not be so heavily relied on this season. He'd be the oldest at 32. Berardi 2nd oldest at 28.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #933 på: Juli 19, 2017, 12:19:22 »
Men jeg ville helst ikke spilt i en 4-2-3-1 evt 4-5-1 eller 4-3-1-2

4-5-1
               Wiedwald

Ayling  Jansson  Pennington  Berardi
         
  Anita  Vieira  Klich  Saiz  Alioski
           
                 Wood


4-4-2
               Wiedwald

Ayling  Jansson  Pennington  Berardi
         
       Anita Klich Vieira   Saiz 
           
              Wood  Alioski


4-3-1-2
                Wiedwald

Ayling  Jansson  Pennington  Berardi
         
          Anita  Vieira   Saiz
           
                   Klich               
         Wood         Alioski


evt min drømmeformasjon
3-5-2
                Wiedwald

  Ayling  Jansson  Pennington 
         
 Anita  Vieira  Pablo  Klich  Saiz
           
             Wood  Alioski
« Siste redigering: Juli 19, 2017, 12:21:07 av h.b »

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #934 på: Juli 19, 2017, 13:00:07 »
Men jeg ville helst ikke spilt i en 4-2-3-1 evt 4-5-1 eller 4-3-1-2

4-5-1
               Wiedwald

Ayling  Jansson  Pennington  Berardi
         
  Anita  Vieira  Klich  Saiz  Alioski
           
                 Wood


4-4-2
               Wiedwald

Ayling  Jansson  Pennington  Berardi
         
       Anita Klich Vieira   Saiz 
           
              Wood  Alioski


4-3-1-2
                Wiedwald

Ayling  Jansson  Pennington  Berardi
         
          Anita  Vieira   Saiz
           
                   Klich               
         Wood         Alioski


evt min drømmeformasjon
3-5-2
                Wiedwald

  Ayling  Jansson  Pennington 
         
 Anita  Vieira  Pablo  Klich Saiz
           
             Wood  Alioski

Kan jeg spørre hvilken spillertype du tror Saiz er? Siden du vil ha han som venstre vingback?

Hvorfor ønsker du ikke at Alioski ikke skal få spille på sin foretrukne posisjon i noen formasjoner?

Og hvorfor flat midtbane femmer i 4-5-1 alternative ditt?
 

h.b

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #935 på: Juli 19, 2017, 13:20:42 »

[/quote]

Kan jeg spørre hvilken spillertype du tror Saiz er? Siden du vil ha han som venstre vingback?

Hvorfor ønsker du ikke at Alioski ikke skal få spille på sin foretrukne posisjon i noen formasjoner?

Og hvorfor flat midtbane femmer i 4-5-1 alternative ditt?
[/quote]

Kjenner dessverre for lite til Saiz, men har ikke satt han opp som vingback. Men som venstre kant. Aliski er på grunnlag av at det jeg har sett av han, ja da er han en angrepsvillig og kreativ. Og vi trenger en ved siden av Wood i en 4-4-2
Flat femmer fordi jeg hater for defansivt opplegg. Og med flat femmer vil det alltid være en som tar det defansive ansvar etter situasjonen

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #936 på: Juli 19, 2017, 14:06:02 »


Kan jeg spørre hvilken spillertype du tror Saiz er? Siden du vil ha han som venstre vingback?

Hvorfor ønsker du ikke at Alioski ikke skal få spille på sin foretrukne posisjon i noen formasjoner?

Og hvorfor flat midtbane femmer i 4-5-1 alternative ditt?
[/quote]

Kjenner dessverre for lite til Saiz, men har ikke satt han opp som vingback. Men som venstre kant. Aliski er på grunnlag av at det jeg har sett av han, ja da er han en angrepsvillig og kreativ. Og vi trenger en ved siden av Wood i en 4-4-2
Flat femmer fordi jeg hater for defansivt opplegg. Og med flat femmer vil det alltid være en som tar det defansive ansvar etter situasjonen
[/quote]

? Den var ny for meg, det er mest vanlig og fordele oppgaver etter ferdigheter og roller.

Angrepsvillig og kreativ er han jo, derfor det nok er en fordel og sette han i den posisjonen oftest får lov til å være det.

Du satt Saiz opp i din 3-5-2 til venstre. Som den eneste spillere helt til venstre i banen så skal du dekke hele siden, så da antok jeg at du visste noe om hvilken spillertype han var. Du har jo også Anita som høyrekant i 4-4-2 og "ving" i 4-5-1 - Mulig jeg har misforstått Anita, men han er vel ikke noe offensive spiller som kan gå forbi noen som helst?
 

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #937 på: Juli 19, 2017, 22:10:26 »
Twitter etter dagens rykter:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #938 på: Juli 19, 2017, 23:03:57 »
Twitter etter dagens rykter:



Promo, please, du spammer ned forumet for tiden.

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #939 på: Juli 19, 2017, 23:38:57 »
Ikke vanskelig å holde seg unna om dere oppfører dere skikkelig!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #940 på: August 03, 2017, 10:15:03 »
Leeds United: Squad looks stronger overall but coach Thomas Christiansen still needs to bolster a light-looking defence

Phil Hay
Published: 06:00 Thursday 03 August 2017
Last season's ever-present Championship goalkeeper, Rob Green. PIC: Bruce Rollinson
Last season's ever-present Championship goalkeeper, Rob Green. PIC: Bruce Rollinson
There was much to admire about Leeds United’s endeavour in the Championship last season but Andrea Radrizzani’s assessment was brutally simple at the end of it. “Something went wrong,” he said.


It went wrong at the worst possible time, in the final eight games and at the very moment when a play-offs position was close enough to touch.

New recruits Matthew Pennington and Caleb Ekuban. PIC: Jonathan Gawthorpe
New recruits Matthew Pennington and Caleb Ekuban. PIC: Jonathan Gawthorpe
Radrizzani, who bought into Leeds in January, talked of the lack of a “winning mentality” at Elland Road despite the club recording their highest tally of home victories in England’s second division for 27 years.

The reaction since Radrizzani’s full takeover in May has been concerted: an entirely new coaching team – albeit a decision forced upon the club by Garry Monk’s resignation – an entirely new recruitment scheme and nine first-team signings with at least two more planned. The first test of the new regime comes at Bolton Wanderers on Sunday with Leeds, in the words of United managing director Angus Kinnear on Tuesday, “fully focused on promotion”.

So is head coach Thomas Christiansen setting out with a stronger squad than Monk possessed 12 months ago?

Goalkeepers

Tyler Denton may make a niche for himself at left-back. PIC: Jonathan Gawthorpe
Tyler Denton may make a niche for himself at left-back. PIC: Jonathan Gawthorpe
Rob Green did not miss a minute in the Championship last season, despite arriving with a trace of ring-rust after an inactive period at QPR. By the second half of the season he was arguably United’s best player and as consistent as any other goalkeeper in the division, David Stockdale included. The irony of Christiansen’s apparent intention to install new signing Felix Wiedwald as first-choice at Leeds instead is that Green could hardly have been in better form but this selection is more than a dilemma for Christiansen than it was for Monk. This time last year, Marco Silvestri – now with Hellas Verona after leaving Elland Road a fortnight ago – had been sent home from pre-season amid concerns about his attitude and was under pressure in any case after two mixed seasons as number one. Silvestri’s game never seemed to suit the Championship and while Wiedwald is new to the league, he has ample Bundesliga experience behind him and offers credible competition to Green. It will nonetheless be hard on Green, and difficult to imagine him sitting tight at Leeds beyond the end of the transfer window, if the season starts with him on the bench.

Verdict: Stronger

Defence

The most significant losses at Elland Road, or perhaps the only significant losses, have come in this area of the squad. United had no way of preventing Kyle Bartley’s return to Swansea City after his season-long loan finished in May and bridges between Charlie Taylor – worth a good three or four assists every year – and Leeds were too badly burned for anyone to halt his exit last month. Leeds have earned nicely from Taylor’s switch to Burnley, pulling in around £6m, but the club’s options at left-back start and stop with a right-sided firebrand in Gaetano Berardi and a youngster in Tyler Denton who was sporadically involved in pre-season. Vurnon Anita is versatile enough to cover there but was used more often at right-back by Newcastle United. At centre-back, meanwhile, Bartley’s exit left a hole. Leeds have recruited Matthew Pennington on a season-long loan from Everton, a deal which Hull City attempted to do themselves, and the 22-year-old is an astute capture but he has never completed a full season above League One level and the absence of Pontus Jansson through suspension this weekend makes Leeds feel light in that position. No surprise, then, that another central defender is being targeted.

Verdict: Weaker

Midfield

Leeds have so many midfielders that Christiansen might spend more time contemplating who to leave out than who to include. The range of players will probably mean that someone like Toumani Diagouraga fails to earn a squad number. A fit Mateusz Klich might help to resolve the constant rotation seen in the centre of midfield last season – chopping and changing which implied that Monk was forever unsure of his best combination – and Samuel Saiz’s arrival from Huesca eases the pressure on Pablo Hernandez to run the show at number 10. Hernandez’s quality is still there but the intensity of the Championship caught up on him after Christmas, much as Monk persisted with him. In a line of three behind Chris Wood, Christiansen can also pick from Kemar Roofe, Gianni Alioski, Hadi Sacko and Stuart Dallas – one player who has particularly impressed United’s coaching staff this summer. Set against the loss of former loanees Mo Barrow and Alfonso Pedraza in May, Leeds should be at least as dangerous and, helped by Alioski, might carry more pace.

Verdict: Stronger

Strikers

Chris Wood was the only regular source of goals in 2016-17 so maintaining United’s existing strength up front meant, quite simply, retaining him. There is time left in the transfer window for offers to arrive but Leeds have not felt any great pressure over Wood’s future yet and it will take an offer in excess of £15m for the club to give the courtesy of a serious reply. Signing Caleb Ekuban was something of a gamble after a good year on loan in Albania but he is quick and relatively strong and offers a fresh alternative to Souleymane Doukara and Marcus Antonsson, neither of whom saw too much of pre-season. Another striker is wanted and would be welcome.

Verdict: Stronger
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #941 på: August 03, 2017, 11:24:57 »
Pr dags dato ser det vel slik ut:

                  Wiedwald

Ayling    Pennington  Cooper  Berardi

           Vieira        O`kane
   
  Roofe       Hernandez        Alioski

                   Wood

Eneste usikkerhetene jeg ser her er plassene til Vieira og Alioski. Tror O`kane virker sikker. Vært bra i preseason og mot Oxford. Det samme har Dallas. Kan fort ta fra Alioski plassen i seriestarten. Phillips vært god med unntak av mot Oxford. Det kan felle han og Vieira inn. Tror både Saiz og Klich får minutter mot Bolton. Tror for øvrig TC kommer til å rullere mye på folk iløet av sesongen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

oivindh

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #942 på: August 03, 2017, 11:38:53 »
Ut med Pablo! Når spilte han en god kamp sist? Kun av og til i enkelte hjemmekamper. Borte var han jo stort sett usynlig.. Vi må ikke bli blendet av forhistorien hans.. Håper at Saiz blomstrer i den rollen.

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #943 på: August 03, 2017, 11:41:44 »
Ut med Pablo! Når spilte han en god kamp sist? Kun av og til i enkelte hjemmekamper. Borte var han jo stort sett usynlig.. Vi må ikke bli blendet av forhistorien hans.. Håper at Saiz blomstrer i den rollen.

Helt enig. Tror Saiz som sagt tar den plassen etter hvert. Hernandez har dog vært best av de to i preseason iom Saiz ikke har hatt like lang tid på seg mtp ferien sin. Saiz kommer. Hernandez er altfor ujevn og faller fra det helt store til at man er en mann mindre på banen. Pr i dag er det helt greit å starte med han å heller bytte inn saiz om han er av.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #944 på: August 03, 2017, 11:43:01 »
Ut med Pablo! Når spilte han en god kamp sist? Kun av og til i enkelte hjemmekamper. Borte var han jo stort sett usynlig.. Vi må ikke bli blendet av forhistorien hans.. Håper at Saiz blomstrer i den rollen.
Visst bleknet Pablo mot slutten av en lang sesong. Når mange likevel har ham i startoppstillingen er det fordi han i preseasonkampene har virket fresh og god, Oxfordkampen var unntaket her. Dessuten har vi TC-uttalelsene om at Saiz trengte litt mer tid...

Derfor tror nok mange at Hernandez starter men at Saiz kommer inn - og om ikke lenge bytter de den rollen.

Men vi får no se til helgen da. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #945 på: August 03, 2017, 11:48:42 »
Sitter også med en liten følelse av at Dallas kan starte mot Bolton. Har vært god i preseason og virker giftigere å mer direkte enn tidligere. Har dog stor tro på at Alioski blir en tilvekst. Dallas skal få det tøft med spilletid.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #946 på: August 03, 2017, 11:55:17 »
Sitter også med en liten følelse av at Dallas kan starte mot Bolton. Har vært god i preseason og virker giftigere å mer direkte enn tidligere. Har dog stor tro på at Alioski blir en tilvekst. Dallas skal få det tøft med spilletid.
Enig i at dette sikkert er 'det andre' dilemmaet i start-elleveren. Kanskje vil detaljer som treningsarbeidet denne uken avgjøre dette? Alioski hadde en liten down mot Oxford etter å ha vært stor før det. Dallas leverer på det jevne, men scorer tross alt. Nettopp en egenskap Gianni også har. Tipper begge blir involvert i løpet av kampen uansett.

Det andre gjelder jo Phillips. Men èr egentlig alternativet Vieira, merkelig nok var han ikke engang på benken sist. Kanskje ligger han bak en mann som Bridcutt også, i managerens øyne?
Jeg tipper at TC går for Phillips fra start.

Og at O'Kane blir kaptein.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

oivindh

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #947 på: August 03, 2017, 11:59:47 »
Det viktigste tror jeg blir (forutsatt at midtstopperparet fungerer),  at O'Kane/Vieira/Saiz virkelig fungerer. Gjerne på bekostning av Brudcutt/Pablo/Phillips. Selv om jeg tror Phillips blir god på sikt. Eller mer stabil på sitt toppnivå. Håper også Anita gir TC et skikkelig hodebry

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #948 på: August 03, 2017, 12:02:09 »
Sitter også med en liten følelse av at Dallas kan starte mot Bolton. Har vært god i preseason og virker giftigere å mer direkte enn tidligere. Har dog stor tro på at Alioski blir en tilvekst. Dallas skal få det tøft med spilletid.
Enig i at dette sikkert er 'det andre' dilemmaet i start-elleveren. Kanskje vil detaljer som treningsarbeidet denne uken avgjøre dette? Alioski hadde en liten down mot Oxford etter å ha vært stor før det. Dallas leverer på det jevne, men scorer tross alt. Nettopp en egenskap Gianni også har. Tipper begge blir involvert i løpet av kampen uansett.

Det andre gjelder jo Phillips. Men èr egentlig alternativet Vieira, merkelig nok var han ikke engang på benken sist. Kanskje ligger han bak en mann som Bridcutt også, i managerens øyne?
Jeg tipper at TC går for Phillips fra start.

Og at O'Kane blir kaptein.

Ser heller ikke bort ifra det kan bli O`kane og Bridcutt nei mtp Bridcutts rutine som kan spille en rolle. Syns heller ikke Bridcutt har hatt noen god preseason akkurat. Så egentlig er den plassen litt oppi det blå. Tror det er tidlig for Klich å ta den. Selv om han også viste gode takter mot Oxford det lille han spilte. Midtbanen er helt klart det største usikkerhetsmomentet.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #949 på: August 03, 2017, 12:08:42 »
Det viktigste tror jeg blir (forutsatt at midtstopperparet fungerer),  at O'Kane/Vieira/Saiz virkelig fungerer. Gjerne på bekostning av Brudcutt/Pablo/Phillips. Selv om jeg tror Phillips blir god på sikt. Eller mer stabil på sitt toppnivå. Håper også Anita gir TC et skikkelig hodebry
Vi gikk vel hele forrige sesong uten å finne den beste kombinasjonen på midten - og også da hadde vi alternativer.
Enig i at unggutta Vieira/Phillips er/var ujevne. Vieira klart størst toppnivå... Men ujevnheten er vel typisk for alderen. Og for å bli stabile må de spille...
Rart at Anita kun har spilt back i preseason... :o

Ellers så vi mot de tyske lagene at midtbanen vår ble for lett - først når Phillips kom inn bet vi fra oss...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #950 på: August 03, 2017, 12:11:17 »


Ser heller ikke bort ifra det kan bli O`kane og Bridcutt nei mtp Bridcutts rutine som kan spille en rolle. Syns heller ikke Bridcutt har hatt noen god preseason akkurat. Så egentlig er den plassen litt oppi det blå. Tror det er tidlig for Klich å ta den. Selv om han også viste gode takter mot Oxford det lille han spilte. Midtbanen er helt klart det største usikkerhetsmomentet.
Håper at Klich blir 'svaret' ved siden av O'Kane (om ikke en av unggutta tar steget kjapt), men er nok for tidlig for ham å starte (skal man ta TCs uttalelser på alvor).
Bridcutt har hatt en elendig preseason ja, ikke funnet posisjonen sin i det hele. Ligget for lavt osv...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

roaldv

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #951 på: August 03, 2017, 12:13:46 »
Synes det er merkelig om ikke Green starter mot Bolton, så lenge han var vår desidert beste spiller etter jul. Det er klart at Wiedwald skal ta over på sikt, men jeg tror det kan være lite taktisk å benke Green så lenge overgangsvinduet er åpent, iallefall!

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #952 på: August 03, 2017, 12:40:11 »
Synes det er merkelig om ikke Green starter mot Bolton, så lenge han var vår desidert beste spiller etter jul. Det er klart at Wiedwald skal ta over på sikt, men jeg tror det kan være lite taktisk å benke Green så lenge overgangsvinduet er åpent, iallefall!


Men han er fryktelig dårlig med beina i forhold til Wiedwald. Hvis vi skal opp på banen må vi ha en spillende keeper og et lag uten Bridcutt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #953 på: August 03, 2017, 12:43:50 »
Synes det er merkelig om ikke Green starter mot Bolton, så lenge han var vår desidert beste spiller etter jul. Det er klart at Wiedwald skal ta over på sikt, men jeg tror det kan være lite taktisk å benke Green så lenge overgangsvinduet er åpent, iallefall!


Men han er fryktelig dårlig med beina i forhold til Wiedwald. Hvis vi skal opp på banen må vi ha en spillende keeper og et lag uten Bridcutt!

Nettopp å dette er nok hovedgrunnen til at Wiedwald er hentet og kommer til å starte.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #954 på: August 03, 2017, 12:55:27 »


Ser heller ikke bort ifra det kan bli O`kane og Bridcutt nei mtp Bridcutts rutine som kan spille en rolle. Syns heller ikke Bridcutt har hatt noen god preseason akkurat. Så egentlig er den plassen litt oppi det blå. Tror det er tidlig for Klich å ta den. Selv om han også viste gode takter mot Oxford det lille han spilte. Midtbanen er helt klart det største usikkerhetsmomentet.
Håper at Klich blir 'svaret' ved siden av O'Kane (om ikke en av unggutta tar steget kjapt), men er nok for tidlig for ham å starte (skal man ta TCs uttalelser på alvor).
Bridcutt har hatt en elendig preseason ja, ikke funnet posisjonen sin i det hele. Ligget for lavt osv...

Tar nivået? Ronaldo var vår beste midtbanespiller i fjor
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #955 på: August 03, 2017, 12:58:40 »


Ser heller ikke bort ifra det kan bli O`kane og Bridcutt nei mtp Bridcutts rutine som kan spille en rolle. Syns heller ikke Bridcutt har hatt noen god preseason akkurat. Så egentlig er den plassen litt oppi det blå. Tror det er tidlig for Klich å ta den. Selv om han også viste gode takter mot Oxford det lille han spilte. Midtbanen er helt klart det største usikkerhetsmomentet.
Håper at Klich blir 'svaret' ved siden av O'Kane (om ikke en av unggutta tar steget kjapt), men er nok for tidlig for ham å starte (skal man ta TCs uttalelser på alvor).
Bridcutt har hatt en elendig preseason ja, ikke funnet posisjonen sin i det hele. Ligget for lavt osv...

Tar nivået? Ronaldo var vår beste midtbanespiller i fjor
Ja, det var han nok. Men han var ikke nødvendigvis stabilt god hele tiden, og nå i pre season har han ikke stått spesielt frem. Så har han også hatt en  kort sommer pga landslagsoppdragene - kanskje litt av grunnen til at han har spilt relativt lite i pre season, f.eks helt fraværende mot Oxford.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #956 på: August 04, 2017, 14:15:15 »
Big Kick-Off: Lee Sobot's player-by-player verdict on Leeds United squad for 2017/18 New Leeds United boss Thomas Christiansen. Photo: Jonathan Gawthorpe LEE SOBOT Published: 12:47 Thursday 03 August 2017

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/big-kick-off-lee-sobot-s-player-by-player-verdict-on-leeds-united-squad-for-2017-18-1-8682698

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

roaldv

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #957 på: August 04, 2017, 15:22:24 »
Big Kick-Off: Lee Sobot's player-by-player verdict on Leeds United squad for 2017/18 New Leeds United boss Thomas Christiansen. Photo: Jonathan Gawthorpe LEE SOBOT Published: 12:47 Thursday 03 August 2017

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/big-kick-off-lee-sobot-s-player-by-player-verdict-on-leeds-united-squad-for-2017-18-1-8682698
Verdict og verdict, fru Blom! Her var det skuffende lite spennende vurderinger fra Mr Sobot! Det er klasseforskjell mellom Sobot og Hay sin journalistikk!

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #958 på: August 06, 2017, 23:28:19 »
Wiedwald

Ayling, Pennington, Pontus og Anita

O'Kane og Phillips

Alioski, Hernandez og Roofe

Wood

Sub: Green, Cameron ( Ny stopper)  Berardi, Klich, Vieira, Saiz og Ekob

Connor, Dallas, Gomez, Cooper, Cameron, Doukara


Tipper det blir tøft for Bridcutt, Sacho og Antonsson i år. Kanskje også Doukara.

Fryktelig bra konkurranse om plassene, og enda en stopper skal inn
« Siste redigering: August 06, 2017, 23:33:35 av eriksen55 »

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #959 på: Mars 09, 2018, 11:14:42 »
Keeper: Paul Rachubka
V. back: Aidy White
Midtstopper: Alex Bruce
Midstopper: Andrew O'Brien
H. back: Paul Connolly
V. midtbane/ving: Max Gradel
Sentral midtbane: Johnny Howson
Sentral midtbane: Adam Clayton
H. midtbane/ving: Robert Snodgrass
Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack
Spiss: Luciano Becchio

Benk: Eric Grimes, Ben Parker, Fede Bessone, Leigh Bromby, "Paddy Kisnorbo?", Tom Lees, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Billy Paynter, Davide Somma.


Dette laget er godt nok for en plass midt på tabellen eller å utfordre til en play-off plass. Kan Bates og Grayson nå få 3-4 skikkelige forsterkning så kan alt skje neste sesong.


Er laget/stallen vår bedre nå enn disse som spilte under Grayson/Bates?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.