Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 357258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #660 på: September 03, 2014, 19:37:15 »
PS! Det er vel mer korrekt med et likhetstegn mellom Sharp og Becchio kanskje. Vurderte de ut i fra pt og ikke for 3 år siden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #661 på: September 03, 2014, 19:47:43 »
Keeper: Paul Rachubka
V. back: Aidy White
Midtstopper: Alex Bruce
Midstopper: Andrew O'Brien
H. back: Paul Connolly
V. midtbane/ving: Max Gradel
Sentral midtbane: Johnny Howson
Sentral midtbane: Adam Clayton
H. midtbane/ving: Robert Snodgrass
Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack
Spiss: Luciano Becchio

Benk: Eric Grimes, Ben Parker, Fede Bessone, Leigh Bromby, "Paddy Kisnorbo?", Tom Lees, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Billy Paynter, Davide Somma.


Dette laget er godt nok for en plass midt på tabellen eller å utfordre til en play-off plass. Kan Bates og Grayson nå få 3-4 skikkelige forsterkning så kan alt skje neste sesong.

Har vi et bedre lag, innbytterbenk og stall nå? Vet det er vanskelig å svare på!



Ryggmargsfølelsen og magerefleksen sier vi har sterkere og mer uforutsigbar benk, dårligere førsteoppstilling, først og fremst Snodgrass, Howson, McCormack og Becchio, slik de var i 2011 som gjør at jeg vurderer det sånn. Ville bytte inn en skadefri Kisnorbo for O'Briain i 11, forresten.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #662 på: September 03, 2014, 19:48:04 »
Keeper: Paul Rachubka < Silvestri
V. back: Aidy White  = Taylor
Midtstopper: Alex Bruce = Pearce
Midstopper: Andrew O'Brien < Bellusci
H. back: Paul Connolly < Byram
V. midtbane/ving: Max Gradel > Bianchi
Sentral midtbane: Johnny Howson > Cook
Sentral midtbane: Adam Clayton = Murphy
H. midtbane/ving: Robert Snodgrass > Adryan
Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack > Antenucci
Spiss: Luciano Becchio < Sharp

4 bedre spillere nå, 4 bedre spillere i 2011, 3 spillere som er jevngod nå. Det vil si at jeg rangerer disse to lagene nokså likt. Grovt sett har vi på papiret et sterkere forsvar og keeper, men dårligere midtbane. Adryan og Cook kan utvikle seg til å bli både jevngod og bedre enn Howson og Snoddy, men tviler på det i år.

auren

Morsomt, men "hard to tell".  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #663 på: September 04, 2014, 18:38:02 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #664 på: September 13, 2014, 21:31:44 »
                       Silvestri

Berardi Bellusci Pearce  Warnock

                        Cook

           Sloth.                Bianchi


                        Adryan

           Antenucci.     Doukara

Taylor, Byram, Del Fabro, Austin, Mowatt, Montenegro, Sharp


Topp 6!

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #665 på: September 13, 2014, 21:42:51 »
1.MARCO SILVESTRI
2.SAM BYRAM
3.STEPHEN WARNOCK
4.RODOLPH AUSTIN
5.GIUSEPPE BELLUSCI
6.JASON PEARCE
7.LUKE MURPHY
8.BILLY SHARP
9.ADRYAN
10.NOEL HUNT
11.AIDY WHITE
12.GAETANO BERARDI
13.STUART TAYLOR
14.TOMMASO BIANCHI
15.SCOTT WOOTTON
16.NICKY AJOSE
18.MICHAEL TONGE
19.STEVE MORISON
20.DAVID NORRIS
21.CHARLIE TAYLOR
22.ZAC THOMPSON
23.LEWIS COOK
24.CHRIS DAWSON - ut på lån
25.ROSS KILLOCK  -ut på lån
26.BRIAN MONTENEGRO
27.ALEX MOWATT
28.LEWIS WALTERS
29.SOULEYMANE DOUKARA
30.ALEX CAIRNS
31.ZAN BENEDICIC
32.LIAM COOPER
33.CASPER SLOTH
34.MIRCO ANTENUCCI
35.DARIO DEL FABRO
36.ALEX PURVER

Omtrent sånn tror jeg også MC og Leeds også tenker. Da har vi en perfekt stall ift bredde og alder....kvaliteten får vi ta senere  :)
« Siste redigering: September 13, 2014, 21:55:20 av Eleonora »

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #666 på: September 16, 2014, 13:12:13 »
                           Sharp

Bianchi           Adryan        Doukara

                     Austin    Cook

Warnock   Bellusci  Pearce   Byram
                       
                         Silvestri
        

Tror dette hadde vært en suksessoppskrift  8)
« Siste redigering: September 16, 2014, 13:32:33 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #667 på: September 16, 2014, 13:28:23 »
                           Sharp

Bianchi           Adryan        Doukara

                     Austin    Cook

Warnock   Bellusci  Pearce   Byram
         

Tror dette hadde vært en suksessoppskrift  8)

Mener bestemt vi bør stille med keeper!!!  ;)

Liker idèen med Adryan i offensiv fri rolle bak spissene, men vi ha inn Cooper i spann med Bellusci:

Silvestri,
Byram, Coopper, Bellusci og Warnock,
Doukara, Cook, og Bianchi
Adryan- fri rolle "bak" spissene
Sharp & Antenucci

MEN...jeg vil at spissene skal ligge tett sammen, og la rommene på kantene være nettopp
for kantene , der enten Warnock/Adryan/Cook - eller Doukara/Byram kommer frem..
 

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #668 på: September 16, 2014, 13:32:49 »
                           Sharp

Bianchi           Adryan        Doukara

                     Austin    Cook

Warnock   Bellusci  Pearce   Byram
         

Tror dette hadde vært en suksessoppskrift  8)

Mener bestemt vi bør stille med keeper!!!  ;)

Liker idèen med Adryan i offensiv fri rolle bak spissene, men vi ha inn Cooper i spann med Bellusci:

Silvestri,
Byram, Coopper, Bellusci og Warnock,
Doukara, Cook, og Bianchi
Adryan- fri rolle "bak" spissene
Sharp & Antenucci

MEN...jeg vil at spissene skal ligge tett sammen, og la rommene på kantene være nettopp
for kantene , der enten Warnock/Adryan/Cook - eller Doukara/Byram kommer frem..
Fikset  ;) Grimes i mål da selvfølgelig  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #669 på: September 16, 2014, 14:50:22 »
                           Sharp

Bianchi           Adryan        Doukara

                     Austin    Cook

Warnock   Bellusci  Pearce   Byram
         

Tror dette hadde vært en suksessoppskrift  8)

Mener bestemt vi bør stille med keeper!!!  ;)

Liker idèen med Adryan i offensiv fri rolle bak spissene, men vi ha inn Cooper i spann med Bellusci:

Silvestri,
Byram, Coopper, Bellusci og Warnock,
Doukara, Cook, og Bianchi
Adryan- fri rolle "bak" spissene
Sharp & Antenucci

MEN...jeg vil at spissene skal ligge tett sammen, og la rommene på kantene være nettopp
for kantene , der enten Warnock/Adryan/Cook - eller Doukara/Byram kommer frem..

Litt vel offensivt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #670 på: September 16, 2014, 16:37:13 »
Adryan bør ikke starte. Fitness first...

Sett han innpå på slutten når motstanderen er møre i beina...
Jon R.

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #671 på: September 16, 2014, 16:39:57 »
Adryan bør ikke starte. Fitness first...

Sett han innpå på slutten når motstanderen er møre i beina...
Forsåvidt enig. Sette innpå Sloth i den frie rollen istedet.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

fjellhaugen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #672 på: September 16, 2014, 19:15:16 »
kvaliteten får vi ta senere  :)


Ehhhhh.... Okey?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #673 på: September 16, 2014, 20:46:22 »
kvaliteten får vi ta senere  :)


Ehhhhh.... Okey?

Ja.. Vet du hvor gode alle de nye er?  :)

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #674 på: September 17, 2014, 17:10:07 »
Mitt lag mot Hudderscum!

Benk: Taylor, Berardi, Cooper, Murphy, Sloth, Sharp og Morison!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Lagoppstilling per dags dato
« Svar #675 på: September 29, 2014, 19:32:59 »
Nå får jeg tyn, et lag som utfyller hverandre.



Benk: Taylor, Cooper, Berardi, Cook, Adryan, Montenegro and Sharp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #676 på: September 30, 2014, 13:14:23 »
Nå får jeg tyn, et lag som utfyller hverandre.



Benk: Taylor, Cooper, Berardi, Cook, Adryan, Montenegro and Sharp!
Nei huff, Antenucci på topp! Blir toppscoreren vår om han får nok gjennombruddspasninger :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #677 på: Oktober 26, 2014, 23:27:11 »
Jeg ville spilt 4-3-3 i angrep og 4-5-1 når vi forsvarer oss.

                      Silvestri
Byram  Bellusci  Pearce  Berardi
       Mowatt  Cook  Bianchi
   Antenucci  Morison  Doukara
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #678 på: Oktober 27, 2014, 08:14:22 »
Jeg ville spilt 4-3-3 i angrep og 4-5-1 når vi forsvarer oss.

                      Silvestri
Byram  Bellusci  Pearce  Berardi
       Mowatt  Cook  Bianchi
   Antenucci  Morison  Doukara
byt ut Morrison mot Sharp, yngre bättre målfarligare, tyckte inte morison tog chansen i lördags
« Siste redigering: Oktober 27, 2014, 08:28:07 av sportcarl1 »
 

samadhi

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #679 på: Oktober 27, 2014, 09:10:41 »
Jeg ville spilt 4-3-3 i angrep og 4-5-1 når vi forsvarer oss.

                      Silvestri
Byram  Bellusci  Pearce  Berardi
       Mowatt  Cook  Bianchi
   Antenucci  Morison  Doukara
byt ut Morrison mot Sharp, yngre bättre målfarligare, tyckte inte morison tog chansen i lördags

Morison synes jeg var en av våre beste på lørdag. Trygg og god med ball i beina og vinner mye på hodet når han blir brukt som oppspillspunkt. Hadde en fin assist, og skulle hatt to på sjansen til Mowatt. Kom også til noen bra sjanser selv.

Ble sliten og falt litt ut av kampen i likhet med resten av laget i 2.omgang og skulle muligens vært skiftet med Montenegro en halv time før slutt.

Kanskje ikke en som vil spille fast, men innehar helt klart egenskaper som vi har har bruk for i denne divisjonen.
marching on together,
derudaf forever...

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #680 på: Oktober 27, 2014, 13:55:52 »

                       Silvestri

Berardi Bellusci Pearce  Warnock/ NY?!

                        Cook

       Byram              Mowatt


                        Adryan

           Antenucci.     Doukara/Sharp


Hallgeir *

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #681 på: Oktober 27, 2014, 17:15:10 »
Jeg ville spilt 4-3-3 i angrep og 4-5-1 når vi forsvarer oss.

                      Silvestri
Byram  Bellusci  Pearce  Berardi
       Mowatt  Cook  Bianchi
   Antenucci  Morison  Doukara
byt ut Morrison mot Sharp, yngre bättre målfarligare, tyckte inte morison tog chansen i lördags

Jeg fikk med meg at flere som vurderte spillerne, hadde Morison som beste eller en av de beste på lørdag. Noe bra må han jo ha prestert da.  ;)

Selv synes jeg han var vår beste i 1. omgang.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #682 på: Oktober 29, 2014, 18:02:27 »
Med dagens store stall syns jeg det var smart å arrangere en friendly mot Burnley i dag. Mange fikk nyttig matchtrening, og Redders fikk anledning til å se disse som (i alle fall burde) banker på døren til førstelaget.


FRIENDLY WIN OVER BURNLEY

United XI beat Burnley 3-0 behind closed doors at Thorp Arch... -

An experienced United XI earned a 3-0 win over Burnley in a behind-closed-doors friendly at Thorp Arch on Tuesday afternoon. Neil Redfearn and Jason Blunt took charge of the game which featured a number of first-team players, including the likes of Liam Cooper and Luke Murphy, while Michael Tonge captained the side. It was midfielder David Norris who opened the scoring, rising highest inside the box to power home a Chris Dawson corner on 33 minutes. United took a slender 1-0 lead into the break before a second-half double from striker Noel Hunt made the scoreline more convincing at 3-0.

United: Grimes, Thompson, Wootton, Cooper, Taylor, Dawson, Tonge, Murphy, Norris, Ajose, Hunt.
Subs. Atkinson, Del Fabro, Purver, Phillips, Montenegro. - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/14qjfxkplxqub1t8z6fnw68z28/title/friendly-win-over-burnley#sthash.IYEEsYVE.dpuf
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv:
« Svar #683 på: Oktober 29, 2014, 20:13:05 »
Har noen sett denne Del Fabro i aksjon? At han er på benken her betyr vel enten at han kan bli med på lørdag eller mer sannsynlig, at han er langt unna laget? Kan det forøvrig bli noe av Taylor mon tro? Han skal jo i alle fall være offensiv.

Promotion 2010

Sv:
« Svar #684 på: Oktober 29, 2014, 20:45:08 »
Har noen sett denne Del Fabro i aksjon? At han er på benken her betyr vel enten at han kan bli med på lørdag eller mer sannsynlig, at han er langt unna laget? Kan det forøvrig bli noe av Taylor mon tro? Han skal jo i alle fall være offensiv.

Så vel han i den tv sendte kampen mot Doncaster. Tja ikke satt på store prøver. Godkjent, men synes jeg husker et par bærturer.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #685 på: November 15, 2014, 15:59:52 »
Mener Billy Sharp burde få spille mer, han har etter mitt syn  trøkk i spillet sitt  og burde fungere bra med Ante.
Har ikke så veldig sans for Doukara.

Blank_File

Sv: Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #686 på: November 17, 2014, 10:24:53 »
Selv om ikke Sharp er trøkkløs han heller, så er jo nettopp det som er argumentet for at Doukara bør spille. Austin og Doukara er etter mitt syn de eneste som tar med seg ballen og moser på fremover. Adryan også, men det er på en annen måte. At Doukara ikke alltid får til så mye er jeg også enig i, men det har jammen meg blitt litt mål og flotte assists for han etterhvert.

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #687 på: November 17, 2014, 21:09:20 »
Sharp må få mer spilletid. Samtidig som æ mein at Montenegro er verd å satse på. Ante er selvskreven, Adryan og, men han kan vike for Sloth når han bli sliten.
Doukara viser framgang og har gjort seg fortjent til spilletid

Så da gjenstår det oppsettet på midtbanen.
Byram/Bianchi - Cook- Mowatt

Bak har vi Byram på høyre, Peace og Cooper i midtforsvaret og Warnock
Berardi kan ta Byram sin plass, og så flytta vi Byram til høyre midtbane.

Vi har i det hele tatt en rimelig god stall, om vi tar med ungguttan som bør få plass i stallen. Dvs at vi nok presterer litt ustabilt i år. Men at vi kan bygge ett meget godt lag.

Silvestri

Berardi- Peace- Cooper -Warnock (ny)
Byram- Cook- Mowatt
Adryan
Ante og Douakara/ Sharpe

4-3-1-2

MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #688 på: November 20, 2014, 20:27:21 »
Eg vett'kje om Neil e einiga, men eg trur i alle fall eg ville ha gått for det samma so statistikkjen vise:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-stats-point-to-a-cooper-and-pearce-combination-1-6964155

LEEDS United’s fans will find out on Saturday afternoon who forms Leeds United’s Ewood Park centre-back duo but head coach Neil Redfearn revealed on Thursday that he more or less already knows.


And a quick look at the stats suggests Giuseppe Bellusci will be the man to miss out with Liam Cooper partnering Jason Pearce at the heart of the back four.

With both Pearce and Bellusci having served one-match suspensions, Redfearn has the enviable headache of being able to pick from all three centre-halves - lending itself to the perfect opportunity to compare the trio on this term’s Championship stats.

And the first thing to be stressed is that Cooper has had nowhere near the amount of game time as Bellusci and especially Pearce.

Team captain Pearce has played 16 games and 1440 minutes compared to Bellusci’s 13 appearances and 1136 minutes with Cooper weighing in with just seven games and 494 minutes.

It means anything more than a third of the other two’s achievements would put Cooper’s name in lights yet the 23-year-old has actually won more aerial duels than Bellusci (19 to 17) and the same amount of tackles as Pearce in ten.

Cooper weighs in a bit light on the blocks front - three compared to Bellusci’s 12 and Pearce’s 22 and his clearances are no better than they should be in comparison - 34 to Bellusci’s 107 and Pearce’s 141.

But with the tackles and aerial duels in his favour - not to mention age on his side - it seems that Cooper would have to start, especially in light of his fantastic performance in the win against Blackpool - and his stunning strike that provided that victory’s platform.

If Cooper does indeed start it leaves a straight choice between Pearce and Bellusci and the quandary is easily simplified into a case of whether Redfearn opts for a centre-back option that will strengthen his arm in defence or oddly attack.

Even as a centre-back, there is no denying Bellusci’s attacking influence.

He has scored two Championship goals this season compared to Cooper’s one and Pearce’s one while the Italian has created five chances compared to Pearce’s four and Cooper’s none.

But if its a commanding centre-half Redfearn yearns for then there’s no getting away from Pearce who has won an impressive 52 aerial duels compared to Cooper’s 19 and Bellusci’s 17 and also made 141 clearances in comparison to Bellusci’s 107 and Cooper’s 34.

His 22 blocks also far outweigh Bellusci’s 12 and Cooper’s three.

And then there’s the rather key issue of ‘errors leading to a goal’ with Pearce’s perfect zero not matched by the other duo.

The youthful Cooper made such an impression against Blackpool - and to a lesser degree against Charlton when Pearce was suspended - that he seemingly has to start.

That seems likely, especially given Redfearn’s confidence in youth.

If it’s a centre-back who does what it says on the tin he’s after, Jason Pearce will partner him.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #689 på: November 20, 2014, 21:57:15 »
Jason Pearce er bedre enn ryktet??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.