Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 359152 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Henning

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #900 på: November 30, 2016, 18:54:38 »
Synst O`Kane gjorde sine saker bra tidlegare i sesongen, men no har han hatt tre kampar på rad under pari.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #901 på: November 30, 2016, 19:20:49 »
Mycket bra match igår, och en hel del spelare som steg fram, och några som var tveksamma, backlinjen sitter som ett smäck och därfär tråkigt att Cooper utgick, Ayling är bra men klassen sämre som innerback och kom på mellanhand några gånger, Berardi visade inga tecken på ringrostighet han var grym speciellt i första halvlek,och Taylor är äntligen tbx i gammal god form, O Kane  har tappat lite av formen men känns ändå given  då det inte blir bättre med två undommar i den defensiva rollen, personligen föredrar jag Viera framför Phillips, Roofe  gjorde en av sina bättre roller och känns för mig given i 10rollen.Sacko och Dallas gjorde ingen stormatch igår men väljer nog ändå Sacko först av de 2 för att han skapar så mycket mer, Doukara på andra sidan och Wood tillbaka som target mot Aston Villa,
 

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #902 på: November 30, 2016, 19:49:45 »
Jeg er ikke like overvettes positiv til O'Kane som flere her inne. Jobber godt, men er for lik Bridcutt med litt lite fysikk mår vi skal stable en midtbane på plass fremover. Sliter også med pasningskvalitet.

Bedre enn Murphy, Diaragoga og andre vi har hatt de siste årene, men ikke overbevist at han og Bridcutt er vår beste duo. Men liker at han kan løpe, liker at han kan føre ballen og liker forståelsen han har av angrepsspillet. Jeg synes vel egentlig at det ikke skal være gitt at Bridcutt kommer tilbake og får tilbake plassen sin direkte.

Som jeg har uttrykt noen ganger så er jeg spent på hvor forsterkningene skal komme i januar. Vi har allerede skiftet ut hele laget fra i fjor, synes vi trenger et alternativ til Sacko på høyre. Tror ikke han holder koken i 50 kamper. Dallas kan spille til høyre, men finnes jo ikke farlig når han spiller fotball... Mer farlig til høyre enn venstre i min verden.

 

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #903 på: November 30, 2016, 20:00:15 »
Jeg er ikke like overvettes positiv til O'Kane som flere her inne. Jobber godt, men er for lik Bridcutt med litt lite fysikk mår vi skal stable en midtbane på plass fremover. Sliter også med pasningskvalitet.
O'Keane har vært svak etter avbrekket. Håper Bridcutt kommer tilbake tilnærmet toppnivået før nyttår. Ser for meg at Philips og Vieira kan bytte på som makker. Vieira imponerende i går men han varierer mye. Det samme gjelder forsåvidt Philips men tror begge kan vokse i tospann med en Bridcutt i form. Når det gjelder O' Keane er jeg ikke sikker på at "sittende" er hans beste posisjon.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #904 på: Januar 22, 2017, 10:17:17 »
                    Green
Ayling  Bartley  Jansson  Taylor
           Bridcutt  O'Kane
     Sacko  Hernadez  Dallas
              Wood

Vårt beste og mest komplementære lag vi har per dags dato, må bare få alle friske og raske!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #905 på: Januar 22, 2017, 15:49:37 »
                    Green
Ayling  Bartley  Jansson  Taylor
           Bridcutt  O'Kane
     Sacko  Hernadez  Dallas
              Wood

Vårt beste og mest komplementære lag vi har per dags dato, må bare få alle friske og raske!

Ingen Roofe????

Jeh mener Vieira over tid har vist seg som en mer komplementær makker til Bridcutt enn OK, men de to må gjerne rullere..

                Green
Ayling  Bartley  Jansson  Taylor
           Bridcutt  Vieira
     Sacko  Hernadez  Roofe
              Wood
Jon R.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #906 på: Januar 22, 2017, 16:05:32 »
                    Green
Ayling  Bartley  Jansson  Taylor
           Bridcutt  O'Kane
     Sacko  Hernadez  Dallas
              Wood

Vårt beste og mest komplementære lag vi har per dags dato, må bare få alle friske og raske!

Ingen Roofe????

Jeh mener Vieira over tid har vist seg som en mer komplementær makker til Bridcutt enn OK, men de to må gjerne rullere..

                Green
Ayling  Bartley  Jansson  Taylor
           Bridcutt  Vieira
     Sacko  Hernadez  Roofe
              Wood

Its all about the balance! Føler at Roofe er bedre som 10'er, så da ryker Hernandez ut


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #907 på: Februar 19, 2017, 10:27:29 »
Spent på om dette holder helt inn; Monk sliter med å sette en fast 11-er for tiden. Tidligere i sesongen hadde vi et tydelig førstelag med gode rotasjonsmuligheter, men nå er det for uklart.

Den bakre femmern er spikra, og spissen er selvskreven. Midtbanen derimot roteres for mye og for tilfeldig, og det virker nesten tilfeldig hvem som starter fra kamp til kamp. Det er alltid et dårlig tegn, og må løses asap.

Det er imidlertid lettere sagt enn gjort: Sacko var god i høst, usynlig i vinter. Dallas leverer målpoeng, men sliter med å prege kampene. Roofe har for dårlig sluttprodukt om dagen. Bridcutt har vist svakere form og ble benket mot Ipswich. Vieira virker akkurat så ustabil som en 18-åring skal være og bør roteres nøye. O'Kane er akkurat tilbake fra skade, vanskelig å vite hva man kan forvente fra den kanten. De to nye har ikke bevist noe som helst til å forsvare en startplass. Pablo blir ofte usynlig og virker avhengig av å få kampen inn i sitt spor, men har allikevel solid med assists etter nyttår.

Nå er vi inni en fase av sesongen der vi må se fremover, og bruke de spillerne som leverer best. Dallas har levert scoringer og assists siden jul og bør derfor starte. Vieira og Roofe blir for ustabile og bør hvile i noen kamper, uansett hvor unge og lovende de er. Altså:

Green
Ayling - Bartley - Pontus - Berardi (Taylor)
O'Kane - Bridcutt
Sacko - Pablo - Dallas
Wood

HåvardK

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #908 på: Februar 19, 2017, 10:40:08 »
Støtter TK20 fullt ut. Ikke lett å ta ut lag når spillerne ikke leverer. Jeg forstår ikke hvorfor Doukara stadig vekk får sjansen, selv om toppnivået selvsagt er veldig bra.
Litt pussig er det dog at Pedraza ikke får spille mer. Her er det i hvert fall ingen tvil om toppnivået, og det lille jeg har sett av ham viser at han faktisk er i stand til å komme seg til sjanser - i motsetning til de fleste av lagkameratene.
Antonssonm er også helt ute i kulda. Jeg kunne også gjerne sett denne Stokes fra akademiet, som putter jevnt og trutt i reservelagskamper. Men igjen: Disse forslagene fordrer vel at vi legger om formasjon, og spiller med to spisser. Det har vi brent oss på før, og kampen mot Sheff Wed er vel ikke den riktige å eksperimentere i.
En tung bør som hviler på Monks skuldre om dagen...

RoarG

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #909 på: Februar 19, 2017, 12:24:44 »
Spent på om dette holder helt inn; Monk sliter med å sette en fast 11-er for tiden. Tidligere i sesongen hadde vi et tydelig førstelag med gode rotasjonsmuligheter, men nå er det for uklart.

Den bakre femmern er spikra, og spissen er selvskreven. Midtbanen derimot roteres for mye og for tilfeldig, og det virker nesten tilfeldig hvem som starter fra kamp til kamp. Det er alltid et dårlig tegn, og må løses asap.

Det er imidlertid lettere sagt enn gjort: Sacko var god i høst, usynlig i vinter. Dallas leverer målpoeng, men sliter med å prege kampene. Roofe har for dårlig sluttprodukt om dagen. Bridcutt har vist svakere form og ble benket mot Ipswich. Vieira virker akkurat så ustabil som en 18-åring skal være og bør roteres nøye. O'Kane er akkurat tilbake fra skade, vanskelig å vite hva man kan forvente fra den kanten. De to nye har ikke bevist noe som helst til å forsvare en startplass. Pablo blir ofte usynlig og virker avhengig av å få kampen inn i sitt spor, men har allikevel solid med assists etter nyttår.

Nå er vi inni en fase av sesongen der vi må se fremover, og bruke de spillerne som leverer best. Dallas har levert scoringer og assists siden jul og bør derfor starte. Vieira og Roofe blir for ustabile og bør hvile i noen kamper, uansett hvor unge og lovende de er. Altså:

Green
Ayling - Bartley - Pontus - Berardi (Taylor)
O'Kane - Bridcutt
Sacko - Pablo - Dallas
Wood
Og allikevel sendte man tre midtbanespillere ut døra i januar. Forhastet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #910 på: Februar 19, 2017, 12:28:53 »
Spent på om dette holder helt inn; Monk sliter med å sette en fast 11-er for tiden. Tidligere i sesongen hadde vi et tydelig førstelag med gode rotasjonsmuligheter, men nå er det for uklart.

Den bakre femmern er spikra, og spissen er selvskreven. Midtbanen derimot roteres for mye og for tilfeldig, og det virker nesten tilfeldig hvem som starter fra kamp til kamp. Det er alltid et dårlig tegn, og må løses asap.

Det er imidlertid lettere sagt enn gjort: Sacko var god i høst, usynlig i vinter. Dallas leverer målpoeng, men sliter med å prege kampene. Roofe har for dårlig sluttprodukt om dagen. Bridcutt har vist svakere form og ble benket mot Ipswich. Vieira virker akkurat så ustabil som en 18-åring skal være og bør roteres nøye. O'Kane er akkurat tilbake fra skade, vanskelig å vite hva man kan forvente fra den kanten. De to nye har ikke bevist noe som helst til å forsvare en startplass. Pablo blir ofte usynlig og virker avhengig av å få kampen inn i sitt spor, men har allikevel solid med assists etter nyttår.

Nå er vi inni en fase av sesongen der vi må se fremover, og bruke de spillerne som leverer best. Dallas har levert scoringer og assists siden jul og bør derfor starte. Vieira og Roofe blir for ustabile og bør hvile i noen kamper, uansett hvor unge og lovende de er. Altså:

Green
Ayling - Bartley - Pontus - Berardi (Taylor)
O'Kane - Bridcutt
Sacko - Pablo - Dallas
Wood
Og allikevel sendte man tre midtbanespillere ut døra i januar. Forhastet.
Ingen av de tre som ble sendt ut er i nærheten av å være god nok for oss. Ikke forhastet.

Vil ha Pedraza fra start neste kamp, vi trenger en spiller som er farlig ilag med Wood. Det tror jeg Pedraza kan bidra med.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #911 på: Februar 19, 2017, 12:33:56 »
Spent på om dette holder helt inn; Monk sliter med å sette en fast 11-er for tiden. Tidligere i sesongen hadde vi et tydelig førstelag med gode rotasjonsmuligheter, men nå er det for uklart.

Den bakre femmern er spikra, og spissen er selvskreven. Midtbanen derimot roteres for mye og for tilfeldig, og det virker nesten tilfeldig hvem som starter fra kamp til kamp. Det er alltid et dårlig tegn, og må løses asap.

Det er imidlertid lettere sagt enn gjort: Sacko var god i høst, usynlig i vinter. Dallas leverer målpoeng, men sliter med å prege kampene. Roofe har for dårlig sluttprodukt om dagen. Bridcutt har vist svakere form og ble benket mot Ipswich. Vieira virker akkurat så ustabil som en 18-åring skal være og bør roteres nøye. O'Kane er akkurat tilbake fra skade, vanskelig å vite hva man kan forvente fra den kanten. De to nye har ikke bevist noe som helst til å forsvare en startplass. Pablo blir ofte usynlig og virker avhengig av å få kampen inn i sitt spor, men har allikevel solid med assists etter nyttår.

Nå er vi inni en fase av sesongen der vi må se fremover, og bruke de spillerne som leverer best. Dallas har levert scoringer og assists siden jul og bør derfor starte. Vieira og Roofe blir for ustabile og bør hvile i noen kamper, uansett hvor unge og lovende de er. Altså:

Green
Ayling - Bartley - Pontus - Berardi (Taylor)
O'Kane - Bridcutt
Sacko - Pablo - Dallas
Wood
Og allikevel sendte man tre midtbanespillere ut døra i januar. Forhastet.
Ingen av de tre som ble sendt ut er i nærheten av å være god nok for oss. Ikke forhastet.

Vil ha Pedraza fra start neste kamp, vi trenger en spiller som er farlig ilag med Wood. Det tror jeg Pedraza kan bidra med.
All den tid de som spiller der nå er i svak form, var dette forhastet. Uansett er de ikke i god nok form nå til at denne possession-orienterte fotballen kan fortsette. Spillet må bli mer direkte, og bør både Pedraza og Barrow starte. Sånn som det er nå får ikke våre motstandere konsentrert seg særlig om å forsvare seg, og den tafatte midtbanen vår blir overløpt/mister ballen støtt.

https://ninetyminutesonline.com/leeds-united-fans-question-monks-team-selection-twitter/
« Siste redigering: Februar 19, 2017, 12:37:00 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #912 på: Februar 19, 2017, 19:13:22 »
Og allikevel sendte man tre midtbanespillere ut døra i januar. Forhastet.

Luke Murphy burde fått flere muligheter av Monk i mine øyne. Gjorde alltid en solid jobb i en periode av sesongen, hadde vært perfekt nå.

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #913 på: Februar 19, 2017, 23:08:44 »
Og allikevel sendte man tre midtbanespillere ut døra i januar. Forhastet.

Luke Murphy burde fått flere muligheter av Monk i mine øyne. Gjorde alltid en solid jobb i en periode av sesongen, hadde vært perfekt nå.
En kreativ midtbanespiller som ikke var kreativ nok. Både Roofe og spesielt Hernandez er bedre.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Smudge

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #914 på: Mars 04, 2017, 10:30:47 »
                    Green

Ayling    Bartley   Jansson   Berardi

             O'Kane    Vieira

Pedraza         Roofe          Taylor

                    Wood

Vil ha denne til neste match, men skjer aldri

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #915 på: Mars 04, 2017, 12:05:48 »
                    Green

Ayling    Bartley   Jansson   Berardi

             O'Kane    Vieira

Pedraza         Roofe          Taylor

                    Wood

Vil ha denne til neste match, men skjer aldri

Det har du helt rett i!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #916 på: Mars 04, 2017, 12:13:07 »
Beste lagoppstilling per dags dato er vanskelig, men jeg prøver meg. Man snakker om tynn stall, men vi har mange som kan gjøre en jobb (selvmotsigende)?

                 Green
Ayling  Bartley  Jansson  Taylor
         Bridcutt  Vieira
Sacko   Hernandez  Pedraza
                Wood

Benk: Silvestri, Berardi, Cooper, Phillips, Dallas, Barrow, Roofe

* Doukara, O'Kane, Antonsson.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #917 på: Mars 11, 2017, 15:38:03 »


Per dags dato så er det vel bare en Taylor i toppform som spiller i stedet for Berardi?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #918 på: Juli 06, 2017, 21:14:54 »
På tide å drodle litt igjen.

Som jeg har skjønt det så spiller vi 4231 og 433. Til og med 352 om nødvendig.

Keeper

Ayling, Bellusci, Jansson, Berardi

Anita, Klich

Sakho, Hernandez, Roofe

Wood.

442;

Samme forsvar.

Hernandez, Anita, Klich, Roofe

Wood og Antonsson

352:

          Cooper,Jansson, Bellusci

Ayling.                                     Berardi

            Vieira Anita Klich

              Hernandez
                          Wood

Ingen tvil om at Saiz, Alioski trengs.

Viktigst nå må være 1 stopper og 1 venstre back.

Drømme 11'er:

Keeper

Ayling, Bartley(Lån) Pontus, Berardi

            Anita, Klich

   Alioski. Saiz. Hernandez

                  Wood

Sub: keeper, Bellusci, Bridcutt, Vieira, Gonzales, Sakho/Roofe og Doukara/Roofe


« Siste redigering: Juli 06, 2017, 22:35:39 av eriksen55 »

h.b

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #919 på: Juli 06, 2017, 21:40:30 »
På tide å drodle litt igjen.

Som jeg har skjønt det så spiller vi 4231 og 433. Til og med 352 om nødvendig.

Keeper

Ayling, Bellusci, Jansson, Berardi

Anita, Klich

Sakho, Hernandez, Roofe

Wood.

442;

Samme forsvar.

Hernandez, Anita, Klich, Roofe

Wood og Antonsson

352:

          Cooper,Jansson, Bellusci

Ayling.                                     Berardi

            Vieira Anita Klich

              Hernandez
                          Wood

Ingen tvil om at Saiz, Alioski trengs.

Viktigst nå må være 1 stopper og 1 venstre back.

Drømme 11'er:

Keeper

Ayling, Bartley(Lån) Pontus, Oviedo

            Anita, Klich

   Hernandez. Saiz.   Alioski

                  Wood

Sub: keeper, Bellusci, Berardi, Bridcutt, Vieira, Sakho/Roofe og Doukara/Roofe


Vekk med 2 defansive. Vi skal være gode nok til å eie midtbanen. Da kan vi ikke være baktunge med 2 defansive. 5 sentrale på midten med Vieira littegranne mere defansivt anlagt

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #920 på: Juli 07, 2017, 15:50:05 »
Blir ekstremt spennende å se hvordan vi stiller i første kamp.
Jeg mistenker at det blir en 4-3-3 formasjon med 2 vinger og en spiss lengst fremme.

Tipper noe sånt som dette:

Viedwald
Ayling - Ny - Pontus - Ny
Klich - Vieira - Saiz
Anita - Wood - Roofe

Blir helt sikker ikke dette som blir fasit til slutt.  :D
« Siste redigering: Juli 07, 2017, 15:52:27 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #921 på: Juli 07, 2017, 18:07:04 »
Blir ekstremt spennende å se hvordan vi stiller i første kamp.
Jeg mistenker at det blir en 4-3-3 formasjon med 2 vinger og en spiss lengst fremme.

Tipper noe sånt som dette:

Viedwald
Ayling - Ny - Pontus - Ny
Klich - Vieira - Saiz
Anita - Wood - Roofe

Blir helt sikker ikke dette som blir fasit til slutt.  :D

Det vil i tilfelle bytte ut 6 av 11 på ett lag som kom på en respektabel 7ende plass i fjor. Det er jeg ikke noen fan av!


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #922 på: Juli 07, 2017, 19:12:31 »
4-2-3-1:

Wiedvald - Ayling, Jansson, Cooper (Bartley*/Helander*), Anita - Klich, Vieira - Sacko (Alioski*), Pablo (Saiz*), Roofe - Wood

*Alle ryktet til klubben som jeg gjerne vil se i en førstelagsoppstilling. Saiz er trolig klar.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kilgallon

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #923 på: Juli 07, 2017, 20:43:35 »
Mitt bud ut fra dagens stall er:
1-4-4-2

Green
Ayling - Pontus - Bellusci - Berardi
Anita - Klich - Pablo - Dallas
Antonsson - Wood

Diamant på midten med Klich som defensiv og Pablo som offensiv.

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #924 på: Juli 13, 2017, 18:56:59 »
Keeper

Anita Ayling Pontus Berardi

          Klich Vieira

  Alioski  Saiz Hernandez

              Wood

Sub: Keeper, Cooper, Bridcutt, O'Kane, Sacho, Roofe og Ekuban

 Denton,Phillips, Dallas, Doukara og Antonsson.

Noen glemt?
« Siste redigering: Juli 13, 2017, 20:08:46 av eriksen55 »

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #925 på: Juli 13, 2017, 19:16:42 »
Ryan Pinnick


Alioski all but confirmed, id say this is our best team:

Green
Anita Ayling Jansson Berardi
Vieira Klich
Roofe Saiz Alioski
Wood  #lufc



Ganske enig her!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #926 på: Juli 15, 2017, 22:43:34 »
Ryan Pinnick


Alioski all but confirmed, id say this is our best team:

Green
Anita Ayling Jansson Berardi
Vieira Klich
Roofe Saiz Alioski
Wood  #lufc



Ganske enig her!!!

Uenig i forsvaret. Forstår ikke hvorfor vi skal erstatte en av de beste høyrebackene vi har hatt på årevis med en defensiv midtbanespiller. Cooper er god nok ved siden av Pontus.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #927 på: Juli 15, 2017, 23:10:35 »
Green
Ayling - Jansson - Cooper(NY!) - Berardi
Anita - Bridcutt
Roofe - Saiz - Alioski
Wood
Pontus ❤

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #928 på: Juli 18, 2017, 15:22:56 »
“The main plan right now with the players I have is 4-2-3-1, with the possibility to change if we need to.”

Leeds’ players should be familiar with the shape required to play in a 4-2-3-1 system, as Garry Monk often deployed a similar tactic.

              Green
Ayling  Jansson  Ny  Berardi(ny)
        Bridcutt  Klich
    Sacko  Saiz  Alioski
           Wood

Benk: Wiedwald, Cooper, Anita, Vieira, Dallas, Hernandez og Roofe
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #929 på: Juli 18, 2017, 15:40:02 »
“The main plan right now with the players I have is 4-2-3-1, with the possibility to change if we need to.”

Leeds’ players should be familiar with the shape required to play in a 4-2-3-1 system, as Garry Monk often deployed a similar tactic.

              Green
Ayling  Jansson  Ny  Berardi(ny)
        Bridcutt  Klich
    Sacko  Saiz  Alioski
           Wood

Benk: Wiedwald, Cooper, Anita, Vieira, Dallas, Hernandez og Roofe


Forandret littegranne

          Wievald
Anita  Jansson  Ny  Berardi(ny)
       Vieira  Klich
    Roofe  Saiz  Alioski
           Wood

TC henter inn spillere med tanke på førstevalg