Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 358930 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1140 på: Januar 27, 2019, 14:06:40 »
Jeg tror det er en stor sjanse for at Orta & Bielsa ikke finner de rette tilgjengelige spillerne i dette vinduet og at det blir med det ene keeperen. Hvis vi tenker at de som er på vei tilbake finner formen etterhvert og vi unngår langtidsskader på nøkkelspillere skal dette kunne holde helt inn.

Jeg ser feks for meg at denne toppede oppstillingen er mulig om noen få uker:

                               Casilla

Ayling          Pontus           Cooper     Douglas


                              Phillips

Harrison/Clarke (45 +45)    Forshaw              Pablo     

                                  Klich

                                  Roofe

Sub: BPF, Alioski, Bamford, Brown, Roberts, Dallas
Jon R.

HåvardK

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1141 på: Januar 27, 2019, 16:44:04 »
Offensiv benk, der altså.

RoarG

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1142 på: Januar 27, 2019, 17:00:07 »
Offensiv benk, der altså.
Men bare 6 stykker. Kan jo legge til Halme der.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1143 på: Januar 27, 2019, 17:22:44 »
Offensiv benk, der altså.
Men bare 6 stykker. Kan jo legge til Halme der.

Eller Berardi :)

Holder han seg skadefri tror jeg han spiller. Enten for Ayling eller Pontus.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1144 på: Januar 27, 2019, 18:30:21 »
Offensiv benk, der altså.
Men bare 6 stykker. Kan jo legge til Halme der.
Nei, Clarke sitter også der men han byttes inn ved pause.
Jon R.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1145 på: Januar 27, 2019, 18:32:44 »
Offensiv benk, der altså.
Både Dallas og Berardi kan spille i forsvar. Glemte Berardi i forbifarten. Han må inn på benken, på bekostning av Brown muligens.

Synes dilemmaene og valgmulighetene her synliggjør at vi ikke MÃ… ha inn noen fler i dette vinduet.
Jon R.

HåvardK

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1146 på: Januar 27, 2019, 18:48:33 »
Offensiv benk, der altså.
Både Dallas og Berardi kan spille i forsvar. Glemte Berardi i forbifarten. Han må inn på benken, på bekostning av Brown muligens.

Synes dilemmaene og valgmulighetene her synliggjør at vi ikke MÃ… ha inn noen fler i dette vinduet.
Tør ikke tro på at Brown vil spille noen rolle for oss i år, så jeg har mer tro på Shackleton. Ellers har du selvsagt rett i at flere av disse kan spille i forsvar. Kalvin også.

peacock

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1147 på: Januar 28, 2019, 08:18:15 »
Sub: BPF, Alioski, Bamford, Brown, Roberts, Dallas
[/quote]

Alioski blir selvsagt ikke benket. Hva er det som tilsier at Harrison/Clarke velges foran ham?

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1148 på: Januar 28, 2019, 10:25:20 »
Sub: BPF, Alioski, Bamford, Brown, Roberts, Dallas

Alioski blir selvsagt ikke benket. Hva er det som tilsier at Harrison/Clarke velges foran ham?
[/quote]

Jeg tror Bielsa elsker Alioski, ingen sjans for at han blir benket hvis det ikke er for hvile eller pga skade!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1149 på: Februar 03, 2019, 17:09:00 »
Til kampen mot Middelsbjørg håper jeg på:

Casilla - Ayling - Cooper - Jansson - Douglas - Phillips - Alioski - Klich - Forshaw - Hernandez - Roofe

Jeg vet at noen av disse spillerne er ute av form (Ayling, Forshaw) - men vi må rett og slett få de tilbake i form. Jeg tror også det er farlig å sette på Shackleton på høyreback, om han får en dårlig kamp kan det virkelig gjøre et innhogg i selvtilliten. For mye rotasjon kan ødelegge det og. Douglas er vel egentlig ikke helt kampklar, men Harrison er ikke i nærheten syns jeg, og da får det bare være. Roofe starter fordi Bamford ikke er kampklar, han holder aldri i 90 minutter allerede nå, og gjør seg bedre som supersub sammen med Clarke inntil videre. Med denne lagoppstillingen har vi ingen superkreativ nr. 10, men det får vi rett og slett kompensere med kjappere kontringsfotball og bedre vingspill. I slike kamper klarer man stort sett aldri å tråkle seg gjennom et tjukt forsvar (som mot Norwich igår) uansett.
« Siste redigering: Februar 03, 2019, 17:10:31 av Xern »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

TK20

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1150 på: Februar 03, 2019, 17:11:27 »
Til kampen mot Middelsbjørg håper jeg på:

Casilla - Ayling - Cooper - Jansson - Douglas - Phillips - Alioski - Klich - Forshaw - Hernandez - Roofe

Jeg vet at noen av disse spillerne er ute av form (Ayling, Forshaw) - men vi må rett og slett få de tilbake i form. Jeg tror også det er farlig å sette på Shackleton på høyreback, om han får en dårlig kamp kan det virkelig gjøre et innhogg i selvtilliten. For mye rotasjon kan ødelegge det og. Douglas er vel egentlig ikke helt kampklar, men Harrison er ikke i nærheten syns jeg, og da får det bare være. Roofe starter fordi Bamford ikke er kampklar, han holder aldri i 90 minutter allerede nå, og gjør seg bedre som supersub sammen med Clarke inntil videre. Med denne lagoppstillingen har vi ingen superkreativ nr. 10, men det får vi rett og slett kompensere med kjappere kontringsfotball og bedre vingspill. I slike kamper klarer man stort sett aldri å tråkle seg gjennom et tjukt forsvar (som mot Norwich igår) uansett.

Spennende lag, men jeg vil ha Clarke over Alioski på kanten.

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1151 på: Februar 03, 2019, 17:12:41 »
Til kampen mot Middelsbjørg håper jeg på:

Casilla - Ayling - Cooper - Jansson - Douglas - Phillips - Alioski - Klich - Forshaw - Hernandez - Roofe

Jeg vet at noen av disse spillerne er ute av form (Ayling, Forshaw) - men vi må rett og slett få de tilbake i form. Jeg tror også det er farlig å sette på Shackleton på høyreback, om han får en dårlig kamp kan det virkelig gjøre et innhogg i selvtilliten. For mye rotasjon kan ødelegge det og. Douglas er vel egentlig ikke helt kampklar, men Harrison er ikke i nærheten syns jeg, og da får det bare være. Roofe starter fordi Bamford ikke er kampklar, han holder aldri i 90 minutter allerede nå, og gjør seg bedre som supersub sammen med Clarke inntil videre. Med denne lagoppstillingen har vi ingen superkreativ nr. 10, men det får vi rett og slett kompensere med kjappere kontringsfotball og bedre vingspill. I slike kamper klarer man stort sett aldri å tråkle seg gjennom et tjukt forsvar (som mot Norwich igår) uansett.

Spennende lag, men jeg vil ha Clarke over Alioski på kanten.
Han holder ikke 90 minutter, det viste han vel tydelig i de kampene han startet nå forleden?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1152 på: Februar 03, 2019, 17:47:32 »
Hva med 3-4-3 mot Middlesbrough?

Casilla - Jansson, Phillips, Cooper - Shackleton, Forshaw, Klich, Alioski - Clarke, Roofe, Pablo

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1153 på: Februar 03, 2019, 18:00:21 »
Jeg håper på:
Casilla
Shack - Cooper - Jansson - Alioski
Phillips
Hernandez - Klich - Forshaw - Clarke
Roofe (Bamford så fort det er forsvarlig)

HåvardK

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1154 på: Februar 03, 2019, 18:43:38 »
Gode forslag, men jeg tror faktisk Allioski starter på venstre back. Et litt vilt forslag kan være å kjøre Bamford fra start, selv om han kanskje varer maks en omgang. Jeg er opptatt av at vi bør sette sjansene tidlig for å få ro i kampen - det er en stund siden nå. De andre har vist at de trenger mange sjanser for å score, mens Bamford viser at han er en måltyv. Så får Roofe komme inn etter hvert.

janesoer

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1155 på: Februar 03, 2019, 19:00:10 »
Etter hvert hvis alle blir skadefri og Bielsa kan velge, håper jeg på dette laget:
Casilla
Berardi-Janson-Cooper-Alioski
Phillips
Clarke-Klich-Roofe-Hernandez
Bamford

Benk:(Velge blant...........)
Farrell-Ayling-Douglas-Shackleton-Forshaw-Roberts-Harrison-Dallas-Brown
 

Blank_File

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1156 på: Februar 03, 2019, 20:50:55 »
Flere som foreslår og bruke Berardi på HB igjen. Det vil ikke funke under Bielsa, der backene har et så viktig bidrag i det offensive spillet. Det funker dårlig nok med Ayling, men han ser i alle fall ut som han syns det er moro.

ibster

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1157 på: Februar 05, 2019, 12:22:51 »
Hva med 3-4-3 mot Middlesbrough?

Casilla - Jansson, Phillips, Cooper - Shackleton, Forshaw, Klich, Alioski - Clarke, Roofe, Pablo

auren

Denne kan faktisk funke og den er jo også veldig lik 4141 hvor backene presser høyt og DM sitter dypt.

Eller så håper jeg denne som Blank_File annonserte:
Casilla
Shack - Cooper - Jansson - Alioski
Phillips
Hernandez - Klich - Forshaw - Clarke
Roofe (Bamford så fort det er forsvarlig)

- alternativt med Ayling på HB, Hernandez på venstrekant og Shack+Clarke får en omgang hver på høyrekanten:
Casilla
Ayling - Cooper - Jansson - Alioski
Phillips
Shack / Clarke i 2. - Klich - Forshaw - Hernandez
Roofe (Bamford så fort det er forsvarlig)

Clarke er langt svakere enn Alioski, Harrison(!!) og Hernandez(!) defensivt.


Blank_File

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1158 på: Februar 05, 2019, 12:30:47 »
Hva med 3-4-3 mot Middlesbrough?

Casilla - Jansson, Phillips, Cooper - Shackleton, Forshaw, Klich, Alioski - Clarke, Roofe, Pablo

auren

Denne kan faktisk funke og den er jo også veldig lik 4141 hvor backene presser høyt og DM sitter dypt.

Eller så håper jeg denne som Blank_File annonserte:
Casilla
Shack - Cooper - Jansson - Alioski
Phillips
Hernandez - Klich - Forshaw - Clarke
Roofe (Bamford så fort det er forsvarlig)

- alternativt med Ayling på HB, Hernandez på venstrekant og Shack+Clarke får en omgang hver på høyrekanten:
Casilla
Ayling - Cooper - Jansson - Alioski
Phillips
Shack / Clarke i 2. - Klich - Forshaw - Hernandez
Roofe (Bamford så fort det er forsvarlig)

Clarke er langt svakere enn Alioski, Harrison(!!) og Hernandez(!) defensivt.

Tror nok også det du nevner der er det mest naturlige å tenke mot Bjørg, siden Bielsa nærmest annonserte at det ble en del endringer til denne kampen. Spørsmålet er om det er plass til Shack. Føler meg i alle fall ganske sikker på at den trioen på sentral midtbane blir den gjengen her og at vi får se Hernandez på kanten igjen. Det store spørsmålet er hva vi skal gjøre med høyresiden.

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1159 på: Februar 05, 2019, 12:31:03 »
                   Casilla

Ayling, Jansson, Cooper,  Douglas

                    Phillips

Hernandez Klich Roofe(10r) Alioski
                 
                   Bamford
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1160 på: Februar 05, 2019, 14:11:39 »
Flere som foreslår og bruke Berardi på HB igjen. Det vil ikke funke under Bielsa, der backene har et så viktig bidrag i det offensive spillet. Det funker dårlig nok med Ayling, men han ser i alle fall ut som han syns det er moro.

Berardi var jo meget solid i passningsspillet før skaden. Så bra at jeg tror Pontus ryker ut når han er skadefri. Berardi har et par kamper på backen i år. En av de mot Blackburn borte, da var han god. Assist på våres mål også. Håper virkelig at Berardi kan gå inn å styrke høyrebacken når Ayling virker iskald. Dallas var også bedre enn det Ayling nå virker å være.

                     Kiko

Dallas   Berardi   Cooper  Alioski

                   Forshaw

Pablo   Phillips       Klich    Brown

                   Bamford

Sub: BPF, Pontus, Douglas, Shackleton, Roberts, Clarke og Roofe

Ayling og Harrison.

Eller....

                     Kiko

Berardi     Pontus    Cooper Douglas

                  Phillips

Pablo    Forshaw    Brown    Alioski

                 Bamford

Sub: BPF, Dallas, Ayling, Klich, Roberts, Clarke og Roofe

Shackleton og Harrison

TK20

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1161 på: Februar 06, 2019, 19:57:44 »
Kiko
Ayling - Jansson - Cooper - Douglas
Phillips
Noen->Clarke i pausen - Klich - Forshaw - Pablo
Bamford

Da gruser vi Boro.

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1162 på: Februar 06, 2019, 23:46:04 »
LeedsMe

Here's A Look At #LUFC's Squad Depth:

GREEN: Available
YELLOW: Out On Loan
RED: Injured

(and yes, I do need to find a hobby.)


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1163 på: Juni 09, 2019, 15:37:42 »
Disse 11 er vel våre beste 11 per dags dato?

Kiko
Ayling
Jansson
Cooper
Douglas
Phillips
Klich
Roberts
Alioski
Hernandez
Roofe

Så er det betryggende at det er sendt ut signaler om at vi er ute etter å signere en keeper, en stopper og et par vinger.

Under er de som er under kontrakt per dags dato.

Keepere:
- Kiko Casilla
- BPF
- Will Huffer

Forsvarere:
- Bill Ayling
- Lewie Coyle
- Gaetano Berardi
- Liam Cooper
- Pontus Jansson
- Paudie O'Connor
- Aapo Halme
- Barry Douglas
- Leif Davis
- Tom Pearce

Midtbane:
- Adam Forshaw
- Kalvin Phillips
- Mateusz Klich
- Gianni Alioski
- Pablo Hernandez
- Stuart Dallas
- Jack Clarke
- Jamie Shackleton
- Saiz

Angrep:
- Patrik Bamford
- Kemar Roofe
- Tyler Roberts
- Malik Wilks

+ Laurens De Bock, Conor Shaugnessy, Vurnon Anita, Tyler Denton, Liam Kitching, Pawl Cibicki, Yousuke Ideguchi, Eunan O'Kane, Hadi Sacko, Caleb Ekuban, Jay-Roy Grot + en hel haug av lovende U23 spillere.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1164 på: Juni 09, 2019, 15:43:52 »
Nå mener jeg bestemt at Ayling heter Luke til fornavn. Wikipedia er tydeligvis enig med meg.

https://en.wikipedia.org/wiki/Luke_Ayling
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kongsmo

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1165 på: Juni 09, 2019, 15:58:00 »
Nå mener jeg bestemt at Ayling heter Luke til fornavn. Wikipedia er tydeligvis enig med meg.

https://en.wikipedia.org/wiki/Luke_Ayling
Men Bielsa kaller han for Bill

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

Hallgeir *

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1166 på: Juni 09, 2019, 16:08:09 »
Nå mener jeg bestemt at Ayling heter Luke til fornavn. Wikipedia er tydeligvis enig med meg.

https://en.wikipedia.org/wiki/Luke_Ayling
Men Bielsa kaller han for Bill

Sent fra min H8324 via Tapatalk

Tror det navnet kom lenge før Bielsa satte skotuppene innefor Leeds sin bygrense. Mener å huske at han ble kalt Bill i sin tid i Bristol City.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1167 på: Juni 09, 2019, 16:29:27 »
Nå mener jeg bestemt at Ayling heter Luke til fornavn. Wikipedia er tydeligvis enig med meg.

https://en.wikipedia.org/wiki/Luke_Ayling
Men Bielsa kaller han for Bill

Sent fra min H8324 via Tapatalk

Tror det navnet kom lenge før Bielsa satte skotuppene innefor Leeds sin bygrense. Mener å huske at han ble kalt Bill i sin tid i Bristol City.
Stakkars Luke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1168 på: Juni 09, 2019, 16:36:15 »

Tror det navnet kom lenge før Bielsa satte skotuppene innefor Leeds sin bygrense. Mener å huske at han ble kalt Bill i sin tid i Bristol City.
Det oppstod i akademitida i Arsenal, mener eg å ha lest...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1169 på: Juni 09, 2019, 17:35:16 »
Nå mener jeg bestemt at Ayling heter Luke til fornavn. Wikipedia er tydeligvis enig med meg.

https://en.wikipedia.org/wiki/Luke_Ayling

Alle kaller han for Bill, han "heter" visst det siden han var i Arsenal:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.