Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Michael Brown  (Lest 53935 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Glenn K

EX-SPILLER: Michael Brown
« på: Juli 11, 2011, 17:20:04 »
Da har Leeds signert Michael Brown på free transfer! Han spiller på midtbanen og har signert en 1-års kontrakt med mulighet for et år til.

http://www.leedsunited.com/news/20110711/brown-signs-up-for-united_2247585_2390460

Har ikke nok kjennskap til spilleren til å gjøre meg opp en mening om dette er bra for klubben eller ei, men velger å være positiv til det motsatte er bevist.
« Siste redigering: Juni 24, 2014, 12:30:52 av Promotion 2010 »

samadhi

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #1 på: Juli 11, 2011, 17:23:31 »
Omsider en ny spiller. Og det ble en 34 år gammel midtbanespiller på free transfer.

Jeg har trua på at Brown kan gjøren en god jobb i en sesong eller to,
men lar meg ikke begeistre alt for mye...
marching on together,
derudaf forever...

B-m

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #2 på: Juli 11, 2011, 17:25:08 »
Stygg liten terrier på midten, bra løpskapasitet og stor erfaring. Målfarlig også, skorte vel 20 mål for sheff utd sesongen før han dro til Spurs.

Tror det kan være en fin spiller for Howson, Snod og Gradel. Vi har et ungt lag med mye løpskapasitet så er ikke bekymret for alderen. Brown startet alle kampene for Portsmouth i fjor(før klausulen) og ble aldri byttet ut, så det tyder på at han fortsatt holder koken.

video her: http://www.youtube.com/watch?v=HYbbAxWur40
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #3 på: Juli 11, 2011, 17:28:35 »
Tror dette er en bra mann på defensiv midtbane!
Husk at QPR rykket opp med en aldrende Derry  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #4 på: Juli 11, 2011, 17:29:02 »
Hadde dette vært for et par sesonger siden, så hadde jeg vært storfornøyd. Usikker på om han holder samme nivå fortsatt. Men Bates garanterte spillere inn som var bedre enn Kilkenny og Johnson. Er han det? Usikker jeg ...
 

Kato

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #5 på: Juli 11, 2011, 17:30:40 »
Ja ja, sånn midt på treet. Middels championship-spiller til en middels championship-klubb.
 

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sølvreven

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #7 på: Juli 11, 2011, 17:32:57 »
De gangene jeg har sett Brown i aksjon, så har han vært god. 34 år er ingen avskrekkende alder. Han bør ha rutinen som trengs i en defansiv midtbane. Håper at han kan overraske med storspill det neste året  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DenHviteYeboah

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #8 på: Juli 11, 2011, 17:34:25 »
Ja ja, sånn midt på treet. Middels championship-spiller til en middels championship-klubb.
Enig.Slik har det blitt dessverre...

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #9 på: Juli 11, 2011, 17:53:07 »
Dette var da meget bra. 1-års kontrakt med opsjon på 1 år til, kan vel nesten ikke bli bedre.

Good job Bates/Grayson!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ToreLA

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #10 på: Juli 11, 2011, 17:57:18 »
Endelig en Bobby Collins!

Virker for meg som et bra "kjøp", uten at jeg har fulgt for mye med på Brown de siste årene.


Peter7

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #11 på: Juli 11, 2011, 18:19:15 »
Har vært - og forhåpentligvis fortsatt er han - noe i likhet med hva B Johnson kunne ha blitt hvis han (Johnson) hadde hatt talent for fotball. Derfor trolig en klar forsterkning :).
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Joe Jordan

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #12 på: Juli 11, 2011, 18:22:28 »
Kjenner at jeg er VELDIG likegyldig.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

David Harle

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #13 på: Juli 11, 2011, 18:23:25 »
Dette var da meget bra. 1-års kontrakt med opsjon på 1 år til, kan vel nesten ikke bli bedre.

Good job Bates/Grayson!

Enig. Han har absolutt egenskaper vi har savnet de siste årene. God start på signingene som kommer.

Od

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #14 på: Juli 11, 2011, 18:27:49 »
Vet veldig lite om denne mannen, men uansett:
 VELKOMMEN SKAL DU VÆRE MR. BROWN!
 MAKE US PROUD!

Bites Yer Legs

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #15 på: Juli 11, 2011, 18:29:34 »
Dette er en deilig fyr (ref videoene B-m postet), en kjempesigning! Her skal det taklast så det svir!
KEEP FIGHTING!!

jarle

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #16 på: Juli 11, 2011, 18:31:34 »
Brown har definitivt hatt de kvalitetene vi har manglet.. la oss håpe han fortsatt innehar nivået!

Velkommen!

Viktig at den kom nå!
Keep e'm coming Larry!


metaljon

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #17 på: Juli 11, 2011, 18:38:35 »
yeah! Da var første ordentlige signering i boks!
Jeg vil ha mere!!! :)
The Chief!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil


Jon R

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #20 på: Juli 11, 2011, 19:01:34 »
Har vært - og forhåpentligvis fortsatt er han - noe i likhet med hva B Johnson kunne ha blitt hvis han (Johnson) hadde hatt talent for fotball. Derfor trolig en klar forsterkning :).

 ;D

Skeptisk jeg. Tror ikke han er bedre enn B.J, bare mye gamlere. I det minste er det en spiller inn og det er jo positivt.
Jon R.

Sleivind

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #21 på: Juli 11, 2011, 19:12:49 »
Har vært - og forhåpentligvis fortsatt er han - noe i likhet med hva B Johnson kunne ha blitt hvis han (Johnson) hadde hatt talent for fotball. Derfor trolig en klar forsterkning :).

 ;D

Skeptisk jeg. Tror ikke han er bedre enn B.J, bare mye gamlere. I det minste er det en spiller inn og det er jo positivt.


Meget skeptisk jeg og. Ser ikke helt forsterkningen i forhold til de vi hadde på midten forrige sesong.

Hvis Brown er nivået på spillerne vi skal hente inn, så hadde jeg foretrukket å beholde Johnson og Kilkenny.

sveifors

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #22 på: Juli 11, 2011, 19:20:46 »
Endelig en signering, bare det er nesten positivt. Usikker på denne, men han er ihvertfall tacklingsterk, det har vi manglet i årevis, gammel tja. men erfaren midtbanespiller, det har vi også manglet.

Ser ut som det blir en ny sesong med løsbikkjer og lånespillere.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

martind

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #23 på: Juli 11, 2011, 19:38:01 »
Han spilte mange kamper forrige sesong og er dermed mest sannsynlig matchklar med en gang. Da er ikke 34 år så ille. Tror han er en type vi vil få god bruk for. Fornøyd med denne signeringen. Men vi må ha flere, og det tror jeg kommer..

MOT!! We are Leeds!

DanskLeedsGut

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #24 på: Juli 11, 2011, 19:38:24 »
God signing :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #25 på: Juli 11, 2011, 19:49:02 »
Fornøyd. Dette er en rutinert kar som kan bidra mer en de to som gikk, bare han holder seg skadefri og ikke får for mange kort! Er vi heldige putter han noen mål for oss også!

marve

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #26 på: Juli 11, 2011, 19:51:28 »
Tja  lite spennende,vi får vente å se kan jo bli bra .
Free transfer så penger igjen til flere kjøp.
 

AndyMathie

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #27 på: Juli 11, 2011, 19:54:26 »
Fantastisk signering. Dette var akkurat spilleren vi mangla i fjor for å rykke direkte opp. Tror han har en god del å bidra med enda. Så han for Portsmouth i fjor da de banket et eller anna lag med 5-0 og da hadde han et solo mål av dimensjoner. Nei dette må bli bra. Husk at Strachan var omtrent på samme alder da han kom og da så vi jo kordan det gikk  ;D
We are Leeds and we are proud of it!

jarle

Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #28 på: Juli 11, 2011, 20:04:44 »
Har vært - og forhåpentligvis fortsatt er han - noe i likhet med hva B Johnson kunne ha blitt hvis han (Johnson) hadde hatt talent for fotball. Derfor trolig en klar forsterkning :).

 ;D

Skeptisk jeg. Tror ikke han er bedre enn B.J, bare mye gamlere. I det minste er det en spiller inn og det er jo positivt.


Bedre er ikke poenget JR.. poenget er at han har helt andre kvaliteter en det de to som er borte hadde..

De manglet helt evnen til å balansere laget... taklinger var et fremmedord... og blottet for fart
Vi trenger en klassisk holding player for å rykke opp.. vi har nok offensive spillere.. men mangler han ene som rydder opp det som kommer imot.


Here we go again

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Michael Brown
« Svar #29 på: Juli 11, 2011, 20:06:46 »
Som andre er jeg mest begeistret for at det endelig kom en ny spiller inn. ;)