Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Charlie Taylor  (Lest 117560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Ex-Spiller: Charlie Taylor
« på: September 13, 2011, 18:33:30 »
Fant ikke en egen tråd for gutten som herjet med fint driv og drepende innlegg fra venstreback mot Palace (ref. LUTV  :)) Forsatt bare 17 år, herlig at vi igjen har ungutter som blomstrer på A-laget.

Taylor og White = venstreback-"problem" løst?
« Siste redigering: Juli 06, 2017, 11:56:34 av Promotion 2010 »
KEEP FIGHTING!!

auren

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #1 på: September 13, 2011, 19:26:19 »
Jeg la merke til denne unggutten i flere reservelagskamper i fjor. Absolutt et bra potensiale. White  får jeg derimot mindre tro på sesong for sesong, dog han ha klart seg greit på backen så langt. Han er nok kanskje best som venstreving, men er noe begrenset teknisk. Dog en grei back up å ha i stallen. I dobbel forstand  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

magnuer

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #2 på: September 13, 2011, 19:44:24 »
Spennende med Taylor og White, men tror vi trenger en spiller med mer erfaring

Gufrias

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #3 på: September 13, 2011, 22:09:33 »
Spennende med Taylor og White, men tror vi trenger en spiller med mer erfaring
Er du god nok, er du gammel nok.
Hekta på Leeds siden 1974

haak-d

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #4 på: September 14, 2011, 08:41:13 »
Er du god nok er du gammel nok ja, også må vi huske på at om vi skal rykke opp og overleve i PL så må vi tørre satse på talentene nå når vi ikke er i PL. Jeg tar heller en sesong til i Npower CC med at unggutta får spilt seg gode, enn at vi rykker opp med halvgode utlendinger som ikke har noe hjerte i klubben også rykker vi rett ned igjen.
Vi er i en situasjon der vi må satse ungt, og jeg mener det er veien å gå. Heller Lees og White/Taylor på backene, enn Conolly og f.eks en lånespiller ala Macca som vi hadde som rundingsbøye i fjor.
 

Gufrias

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #5 på: September 14, 2011, 15:46:18 »
Er du god nok er du gammel nok ja, også må vi huske på at om vi skal rykke opp og overleve i PL så må vi tørre satse på talentene nå når vi ikke er i PL. Jeg tar heller en sesong til i Npower CC med at unggutta får spilt seg gode, enn at vi rykker opp med halvgode utlendinger som ikke har noe hjerte i klubben også rykker vi rett ned igjen.
Vi er i en situasjon der vi må satse ungt, og jeg mener det er veien å gå. Heller Lees og White/Taylor på backene, enn Conolly og f.eks en lånespiller ala Macca som vi hadde som rundingsbøye i fjor.
McCartney var ingen rundingsbøye. Han rygget inn i mål, slik at de slapp å gå rundt.
Hekta på Leeds siden 1974

Masinga

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #6 på: September 14, 2011, 16:29:10 »
Spennende med Taylor og White, men tror vi trenger en spiller med mer erfaring
Er du god nok, er du gammel nok.
Ja, heldigvis! Men vi skal ikke langt tilbake i tid da slagordet var "er du gammel nok, er du god nok". :)
Masinga, medl.nr. 1250

RoarG

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #7 på: September 14, 2011, 18:34:41 »
Flott med nytt talent :)
La oss håpe at:
1) Han blir kjempegod
2) Vi får beholde han (gitt at 1 inntreffer)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #8 på: Januar 30, 2012, 17:13:31 »
http://www.leedsunited.com/news/20120130/charlies-back-in-the-fold_2247585_2593870

Teenage defender Charlie Taylor has returned from his loan spell at Bradford City.

The 18-year-old made four appearances for the League Two strugglers, two starts and two as a substitute, during his month long stay with the club.

"It's been a good experience for him," said United manager Simon Grayson.

"If something else comes up that gives Charlie an opportunity to get in some more competitive games then we'd definitely have a look at it."

Goalkeeper Paul Rachubka's loan spell at Tranmere has also come to an end, but talks are taking place about a further extension.

Ben Parker, meanwhile, faced a tough baptism of fire on his return to senior action with Carlisle United on Saturday. The Cumbrians went down 4-0 to Hartlepool United in the first game of Ben's loan spell.

RoarG

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #9 på: Januar 30, 2012, 18:26:18 »
Grayson holder alle muligheter åpne. Også å bruke Taylor.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #10 på: Oktober 08, 2013, 12:59:01 »
Hva skjer? Hadde høye forhåpninger til han her

Midtstopper på U 21-laget nå, ikke den utviklingen jeg så for meg da han herjet mot Palace som 17-årig venstreback.  
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #11 på: November 02, 2013, 21:20:35 »
Utlånt? Fortsatt venstreback?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #12 på: November 02, 2013, 22:15:29 »
http://www.unofficiallufc.co.uk/1/post/2013/10/charlie-taylor-off-on-his-travels-again.html

Litt Research ga meg følgende;

På lån til Fleetwood som topper L2.
Spilt 90 minutt i samtlige 4 kamper han har vært der. Som venstreback tror jeg.
Endt med to tap og to seirer.

Spilte da også hele kampen i dag der Fleetwood vant 4-1 hjemme mot Newport.
Taylor skaffet laget straffe.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #14 på: November 07, 2013, 16:09:21 »
Vi har vel flere spillere som er 20 år+-, disse må jo få sjansen eller så får man slippe de fri...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #15 på: November 07, 2013, 18:38:18 »
Synd han ikke har tilbakekallingsklausul. Kunne fått noen kamper de nærmeste ukene.

Jon R

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #16 på: November 07, 2013, 19:28:46 »
Synd han ikke har tilbakekallingsklausul. Kunne fått noen kamper de nærmeste ukene.

Lånet ble jo forlenget til januar så sent som i går. Merkelig nok. 
Jon R.

TK20

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #17 på: Januar 28, 2014, 08:19:27 »
Intervju og noen bilder fra MOM Taylor i gårsdagens toppoppgjør mot Scunthorpe. Kan han ta steget neste sesong?

http://touch.dailymotion.com/video/x1afeed_loanwatch-lufc-charlie-taylor-mom-v-sufc-supporttheyouth-follow-charlietaylor09_sport

auren

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #18 på: Januar 28, 2014, 08:47:15 »
Intervju og noen bilder fra MOM Taylor i gårsdagens toppoppgjør mot Scunthorpe. Kan han ta steget neste sesong?

http://touch.dailymotion.com/video/x1afeed_loanwatch-lufc-charlie-taylor-mom-v-sufc-supporttheyouth-follow-charlietaylor09_sport

Charlie diver Taylor. Den var teatralsk!  :-[

Men hyggelig at han spiller fast på et av topplagene i L2. Vi trenger en up and coming venstreback, så for min del må han gjerne være fast inventar i troppen neste sesong. Han imponerte "alltid"  meg på de få reservelagskampene jeg så for noen sesonger tilbake.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sander

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #19 på: Januar 28, 2014, 08:48:13 »
Spennende utifra bildene her. Går ikke kontrakten hans ut i sommer?
 

TK20

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #20 på: Januar 28, 2014, 09:05:47 »
Intervju og noen bilder fra MOM Taylor i gårsdagens toppoppgjør mot Scunthorpe. Kan han ta steget neste sesong?

http://touch.dailymotion.com/video/x1afeed_loanwatch-lufc-charlie-taylor-mom-v-sufc-supporttheyouth-follow-charlietaylor09_sport

Charlie diver Taylor. Den var teatralsk!  :-[

Men hyggelig at han spiller fast på et av topplagene i L2. Vi trenger en up and coming venstreback, så for min del må han gjerne være fast inventar i troppen neste sesong. Han imponerte "alltid"  meg på de få reservelagskampene jeg så for noen sesonger tilbake.

auren

Enig i at den var litt på kanten, men det var definitivt kontakt. Ikke en av de Suarez/Januzaj/Gerrard-tilfellene der spilleren kaster seg ned uten å ha vært i nærheten av motspilleren.

Det var utvilsom kontakt, Taylor ville sannsynligvis falt uansett, velger å overspille litt for å få mest mulig ut av situasjonen.

auren

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #21 på: Januar 28, 2014, 09:13:38 »
Intervju og noen bilder fra MOM Taylor i gårsdagens toppoppgjør mot Scunthorpe. Kan han ta steget neste sesong?

http://touch.dailymotion.com/video/x1afeed_loanwatch-lufc-charlie-taylor-mom-v-sufc-supporttheyouth-follow-charlietaylor09_sport

Charlie diver Taylor. Den var teatralsk!  :-[

Men hyggelig at han spiller fast på et av topplagene i L2. Vi trenger en up and coming venstreback, så for min del må han gjerne være fast inventar i troppen neste sesong. Han imponerte "alltid"  meg på de få reservelagskampene jeg så for noen sesonger tilbake.

auren

Enig i at den var litt på kanten, men det var definitivt kontakt. Ikke en av de Suarez/Januzaj/Gerrard-tilfellene der spilleren kaster seg ned uten å ha vært i nærheten av motspilleren.

Det var utvilsom kontakt, Taylor ville sannsynligvis falt uansett, velger å overspille litt for å få mest mulig ut av situasjonen.

Ingen straffe synes jeg. Enig med eksperten på Sky - forsvarsspilleren holder foten i ro og Taylor hekter i foten hans.

Er det venstreback, midstopper eller venstreving Taylor har spilt i Fleetwood denne sesongen mon tro?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #22 på: Mai 13, 2014, 18:48:42 »
Kanskje 3 års kontrakt på 20-åringen....

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-charlie-taylor-set-to-land-new-contract-1-6614671

Imponerer for Fleetwood denne sesongen, og i divisjonens play-off finale!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #23 på: Mai 13, 2014, 23:31:33 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #24 på: Mai 14, 2014, 00:52:24 »
Skal  vel godt gjøres å kvitte seg me Warnock uansett, tjener vel for mye til at noen andre gidder å ta over en så ordinær spiller...

 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #25 på: Mai 14, 2014, 09:26:06 »
Y E P

Taylor set to survive Leeds cull - time runs out for others

Published: 14 May 2014

Charlie Taylor

LEFT-BACK Charlie Taylor is likely to be one of the few survivors of the summer cull at Elland Road with Leeds United set to offer the youngster a new contract.

United is believed to want to tie Taylor to an extended deal and retain him for next season amid the expected flood of players out of the club.

Taylor, 20, is on loan at Fleetwood Town and currently involved in League Two play-offs but Leeds are believed to have made efforts to initiate talks about a new three-year contract – despite the continuing absence of a retained list at Elland Road.

United have until this Saturday to make offers to any of their out-of-contract professionals but the majority have been given no firm indication about their immediate futures.

The situation is complicated further by the ongoing wait for face-to-face talks between owner Massimo Cellino and Brian McDermott. The manager, who is contracted to Leeds for another two seasons, is yet to be told by Cellino whether he will remain in post for the 2014-15 term.

More than 10 of United’s senior and junior professionals are poised to reach the end of their deals on June 30 and become free agents the following day.

Cellino is unlikely to keep many of them with the Italian businessman engaged in cost-cutting at Elland Road but Taylor, who has almost completed the three-year contract he signed with Leeds in 2011, has been targeted for negotiations.

The left-back made his United debut at the age of 17, breaking into the first-team in the early weeks of the 2011-12 season, but most of his senior football has come on loan at other clubs.

He spent the second half of last season with Scottish Premier League side Inverness and has been with Fleetwood since August.

The Lancashire side reached the League Two play-offs by finishing fourth in the table and they lead their semi-final against York City 1-0 after the first leg at Bootham Crescent on Monday night. Taylor’s appearance in that match was his 40th of the term. The second leg, with a place at Wembley the prize, takes place on Friday.

Fleetwood manager Graham Alexander talked up Taylor’s ability shortly before Christmas, saying: “I think a lot of Charlie as a player but I can’t say enough about his attitude either.

“He’s got all the attributes you’d expect of a modern full-back. He can get down the wing, he can cross and create chances.

“But apart from anything else, he knows how to defend and the key point about good full-backs is that they’re good defenders.”

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #26 på: Mai 14, 2014, 21:21:27 »
Spennende spiller, Charlie Taylor. Kan han spille på høyresiden også mon tro?  :)
Jon R.

Gufrias

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #27 på: Mai 14, 2014, 21:36:06 »
Vi har bruk for ham på venstresiden.
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #28 på: Mai 14, 2014, 21:44:57 »
Kanskje en av verdens aller beste spillere!

Spennende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Erik_

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #29 på: Mai 15, 2014, 12:20:03 »
Håper han signerer ny kontrakt. De få gangene jeg har sett han spille, virker han som en solid spiller med god pasningsfot (da snakker jeg ikke i Lees-klasse).

MÃ… rendyrkes som venstreback etter min mening. Kan vel også spille midtstopper, men tror han fort vil ende opp som Aidan White om han ikke får spille i riktig posisjon over tid.