Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Charlie Taylor  (Lest 118080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #120 på: November 17, 2015, 15:08:02 »
Leeds United: Taylor talks of glandular fever battle

Charlie Taylor scores against MK Dons.
Phil Hay
13:00Tuesday 17 November 2015

Leeds United defender Charlie Taylor admitted he was “quite lucky” to be returning to training six weeks after contracting glandular fever - fearing initially that the illness could affect him for up to a year.

Taylor is preparing to rejoin Leeds’ first-team squad and reinvolve himself in the club’s season after recovering from the virus and receiving the all-clear ahead of the international break.

The 22-year-old was struck down after United’s 2-0 defeat to Birmingham City on October 3 and has missed six matches during his spell on the sidelines.

He is not expected to play any part against Rotherham United on Saturday but head coach Steve Evans hopes to involve Taylor in his squad for Leeds’ visit to QPR next weekend.

Taylor, who has been ever present this season before his illness, told the YEP: “After the tests came back I read up about the side-effects, as you do.

“The illness and fatigue can affect people for up to a year and that was a worry. So in a way I’m probably quite lucky to be back already and training as soon as this. That doesn’t mean it was nice though.

“It’s been frustrating for me. I’d played every game and then to get this and be bed-bound was horrible. I couldn’t really get out of my house. But the hard work starts now. I’m basically doing a mini pre-season to get fit and get back in the team.”

The left-back said he had first been taken ill following Leeds’ 3-0 defeat to Middlesbrough in September but tried to battle through the virus ahead of the clash with Birmingham.


“I’d played in every minute up to Birmingham and I wanted to carry on so I didn’t really mention the fatigue to anyone,” he said.

“Obviously I had no idea what was actually wrong but early on in the Birmingham game I went on a forward run and felt absolutely knackered. The tests came back and it was pretty much the worst possible outcome.”



Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-taylor-talks-of-glandular-fever-battle-1-7575124#ixzz3rl2TZOsy
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #121 på: November 17, 2015, 15:08:53 »
på svenska mul och klövsjukan ;)
 

Kontakinte

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #122 på: November 17, 2015, 15:15:28 »
Infectious mononucleosis (also known as mono, the kissing disease, Pfeiffer's disease, and, in British English, glandular fever)

lojosang

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #123 på: November 17, 2015, 22:28:56 »
Infectious mononucleosis (also known as mono, the kissing disease, Pfeiffer's disease, and, in British English, glandular fever)

Til å være så lite kjær har den sykdommen foått rimelig mange navn.
Er han friskmeldt igjen allerede har Taylor vært heldig.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #124 på: November 18, 2015, 20:32:00 »
@PhilHayYEP: Charlie Taylor on illness, the impact of Steve Evans and the challenge of regaining his place from Gaetano Berardi:
https://t.co/NE8xgP1zb5

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #125 på: November 19, 2015, 13:19:15 »
Snart er ligaen beste venstreback tilbake i aksjon og vi kan alle takke Cellino for at han har blitt så god som han nå har blitt. Jeg hyller Charlie Taylor og Massimo Cellino! :)
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #126 på: Desember 11, 2015, 14:19:14 »
En ung Charlie i midten foran med røde og svarte sko:

https://www.instagram.com/p/_IGBuMHekO/

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #127 på: Desember 31, 2015, 18:44:20 »
Min Ã…RETS SPILLER 2015:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #128 på: Desember 31, 2015, 18:57:03 »
Min Ã…RETS SPILLER 2015:


min med :) :)han gör aldrig en dålig match
 

Hallgeir *

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #129 på: Desember 31, 2015, 19:41:56 »
Ingen tvil om den saken hos meg heller.  8)

Det eneste nyttårsønsket jeg har, er at vi får beholde han i mange år fremover.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #130 på: Desember 31, 2015, 20:06:53 »
Ingen tvil om den saken hos meg heller.  8)

Det eneste nyttårsønsket jeg har, er at vi får beholde han i mange år fremover.
jo ett femårskontrakt vore kanon
 

Cherry

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #131 på: Januar 01, 2016, 23:18:37 »
Ingen tvil om den saken hos meg heller.  8)

Det eneste nyttårsønsket jeg har, er at vi får beholde han i mange år fremover.
jo ett femårskontrakt vore kanon

Noen av dagens spillere under Cellino som har fått lengre kontrakter enn 3 år da?
Kommer på Bianchi, Bellusci og Doukara.....med 3 års..
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #132 på: April 28, 2016, 23:42:28 »
The Yorkshire Evening Post's Leeds United player of the year for 2015-16 is Charlie Taylor. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #133 på: April 29, 2016, 09:09:40 »
Fortjent!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #134 på: April 29, 2016, 15:58:16 »
Fortjent!

Enig, og han ville trolig ha spilt hver kamp dersom han ikke hadde fått den sykdomsperioden.
Super Leeds since 1968

eros

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #135 på: April 29, 2016, 21:02:02 »

AndyMathie

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #136 på: April 30, 2016, 13:12:22 »
Takk Cellino for å ha fått fram den klart beste venstrebacken siden Dorigo. Vel fortjent årets spiller og bare for å si det engang til hvor hadde Charlie vært idag om ikke Cellino hadde tatt over roret?!

Husker noen Warnock?! ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #137 på: April 30, 2016, 14:58:20 »
Takk Cellino for å ha fått fram den klart beste venstrebacken siden Dorigo. Vel fortjent årets spiller og bare for å si det engang til hvor hadde Charlie vært idag om ikke Cellino hadde tatt over roret?!

Husker noen Warnock?! ;-)

Takk, Redfearn, for å ha fått fram en meget lovende venstreback i Charlie Taylor.  :)

Warnock var uansett på tur ut av klubben, 33 år gammel da, og på høy lønn. Og så gjorde han den "telefon-gesten" etter å ha scoret mål, som en demonstrasjon til Cellino. Da var hans dager talte.

Hva hadde så Leeds igjen av naturlige venstrebacker? Jo, kun Charlie Taylor. Cellino kunne selvfølgelig ha kjøpt inn en ny v.b., men det ville vært uklokt uten å ha prøvd Taylor, som hadde gjort det bra på utlån.

Historien kjenner vi. Charlie Taylor har gjort en meget god figur siden han debuterte for klubben.

Men å sette han inn på v.b. er da langt fra rakett-forskning. Det ville vel alle med noenlunde fornuft ha gjort.
« Siste redigering: April 30, 2016, 17:58:52 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #138 på: Mai 01, 2016, 20:13:25 »
Gratulerer med seier i kåringen av årets spiller.

Vel fortjent, Charlie!  8) Håper inderlig vi får beholde deg i mange år framover.

Ã…rets unge spiler ble Lewis Cook.

Charlie Taylor has been crowned as the 2015/16 Leeds United Player of the Year.
Taylor topped the club’s official vote and was presented with his award on Saturday evening by United legend Norman Hunter at the Centenary Pavilion.
Saturday’s End of Season Awards Dinner saw fellow Thorp Arch graduate Lewis Cook claim the Young Player of the Year award for the second season running, while wingerStuart Dalla earned recognition from his team-mates as the Players’ Player of the Year.
Cook, who was recently named the Football League’s Young Player of the Year, also collected his second trophy of the evening – the Goal of the Year award – for his stunning strike in February’s 1-1 draw at home to Fulham.
Saturday evening also brought recognition for the club’s longest-serving employee, with Mandy Ward of the Ticket Office claiming the Bobby Collins Unsung Hero award after 31 years of service at the club.
The Awards Dinner, hosted by Leeds-supporting television presenter and comedian Ben Shires, saw Taylor pip fellow nominees Mirco Antenucci, Cook, Liam Bridcutt and Gaetano Berardi to the club’s most prestigious annual award.
Hunter, United’s first ever winner of the award back in 1971, was on hand to present the trophy to Taylor on a memorable night for the York-born defender.
The 22-year-old became the third homegrown player to win in it the last four years, following in the footsteps of Alex Mowatt (2015) and Sam Byram (2013). It capped a memorable day for Taylor, who was also presented with the Yorkshire Evening Post’s Player of the Year award prior to the afternoon’s game with Charlton Athletic.
The full-back, United’s third-highest appearance maker this term despite missing a chunk of the season through glandular fever, has enjoyed a fine first full campaign as a regular in the side.
“I’m pleased with how my season’s been, considering everything that’s gone on,” he said.
“I do feel I’ve improved hugely since I got my chance here last season. I thought I improved massively in the year at Fleetwood but the last 18 months have been so much better.
“My all-round game, my defending and my supporting up front – I’ve contributed more in attack. But I think a few of us have had good seasons here.”
For the Young Player of the Year award, Cook beat off competition from Mowatt and Lewie Coyle to retain the trophy he first collected 12 months earlier. The midfielder has continued to go from strength to strength this season, underlined by his taking of the Goal of the Year award – after stating adding goals to his game was his main aim this time last year.
Cook’s long-range strike against Fulham was voted the winner ahead of eye-catching efforts from Chris Wood (vs Derby County), Mowatt (vs Cardiff City and vs Huddersfield Town) and Dallas (second goal vs Birmingham City). There was also an honourable mention on the night for Sol Bamba, whose spectacular strike in the recent victory over Wolverhampton Wanderers just came a week too late to make the original shortlist.
Eslewhere, Dallas came out on top in a confidential vote between the squad at Thorp Arch to claim the Players’ Player of the Year award after making a big impression during his debut season at the club.
Keep an eye here on leedsunited.com over the coming days for exclusive photos and reaction to the End of Season Awards Dinner.
The Leeds United 2015/16 Award winners are:
Player of the Year: Charlie Taylor
Young Player of the Year: Lewis Cook
Players’ Player of the Year: Stuart Dallas
Goal of the Year: Lewis Cook vs Fulham
Bobby Collins Unsung Hero: Mandy Ward, Leeds United Ticket Office
- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/41r05ixj1r961pyc64yxluocb/title/taylor-crowned-player-of-the-year#sthash.Zy3ncsiL.dpuf
« Siste redigering: Mai 01, 2016, 20:25:38 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #139 på: Juli 07, 2016, 19:23:12 »
Han er 95 % sikkert tapt innen kommende sesong er over:

Phil Hay
@PhilHayYEP
17 min
Cellino hacked off with Charlie Taylor contract situation. Has told @MirrorAnderson that he's "very disappointed with the way he has acted."

Phil Hay
@PhilHayYEP
17 min
But Cellino says he would rather lose Taylor on a free than let him leave now. "We are not going to let him go now. Trust me!"

Phil Hay
@PhilHayYEP
15 min
Cellino says Taylor and his agent have avoided contract talks for the past year. Taylor is out of contract next summer. #lufc

Han går nok om vi får minst 5-7 millioner pund i løpet av sommer/høst og 3-4 millioner pund i januarvinduet. Vi får unsett en kompensasjon neste sommer, men neppe mer enn 1 million pund.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #140 på: Juli 07, 2016, 20:10:49 »
Cellino følger Bates' hersketeknikk opp av dage. Den gamle kjeltringen har nok gledestårer i øynene i Monaco.

"Vanskelige agenter", "Klart vi ikke skal selge talentene", "We are not a selling club".
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #141 på: Juli 26, 2016, 19:34:05 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41 sek41 sekunder siden
Mansford did, however, say that Charlie Taylor doesn't want to extend his deal at this stage. He's up next summer, like Mowatt. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #142 på: Juli 27, 2016, 17:03:43 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41 sek41 sekunder siden
Mansford did, however, say that Charlie Taylor doesn't want to extend his deal at this stage. He's up next summer, like Mowatt. #lufc

Kommer jo an på HVA han er tilbudt av kontrakt da. Skjønner jo at Murphy ble fornøyd med og bli tilbudt noe i d hele tatt, med mindre lønn.... Men Charlie er i en annen liga enn nevnte Murphy- og jeg skjønner godt at han vil høre hva andre har og tilby først.
Om han ikke vil signere, så selg unna.
Dette er klassisk nå i klubben vår dessverre, men vi kan ikke konkurrere med PL lønn- og vi har en meget ustabil eier i tillegg.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #143 på: Juli 27, 2016, 21:08:16 »
PL-klubbene er vel interessert i backer som er i stand til å gå rundt motstander backen, er Taylor en slik back?

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #144 på: Juli 28, 2016, 18:42:48 »
PL-klubbene er vel interessert i backer som er i stand til å gå rundt motstander backen, er Taylor en slik back?

Bedre offensiv enn defensiv etter min mening!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #145 på: Juli 28, 2016, 19:35:42 »
Forstår ikke disse "talenter" i Leeds. Det virker som om de kun tænker på penge. Howson skiftede, hvor er han nu? Byram kommer til at sidde på bænken i West Ham, Cook skal oppe sig meget for at blive spilstyrende midtbane i PL og Taylor er da heller ikke god nok til en startplads på et hold i PL.

De må virkelig have nogle latterlige agenter.

Bjorn

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #146 på: Juli 28, 2016, 19:49:50 »
Forstår ikke disse "talenter" i Leeds. Det virker som om de kun tænker på penge. Howson skiftede, hvor er han nu? Byram kommer til at sidde på bænken i West Ham, Cook skal oppe sig meget for at blive spilstyrende midtbane i PL og Taylor er da heller ikke god nok til en startplads på et hold i PL.

De må virkelig have nogle latterlige agenter.

Trykker 'liker' på den Nørgaard.  ;D
Marching On! 4276

auren

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #147 på: Juli 28, 2016, 19:52:58 »
Ja, kan ikke bare alle talenter bare bli sittende i klubbene sine livet ut? Hadde det ikke vært deilig med en permanent transfer-embargo for alle klubber?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #148 på: Juli 28, 2016, 19:53:25 »
Forstår ikke disse "talenter" i Leeds. Det virker som om de kun tænker på penge. Howson skiftede, hvor er han nu? Byram kommer til at sidde på bænken i West Ham, Cook skal oppe sig meget for at blive spilstyrende midtbane i PL og Taylor er da heller ikke god nok til en startplads på et hold i PL.

De må virkelig have nogle latterlige agenter.

Trykker 'liker' på den Nørgaard.  ;D

Nevner pundsedler i denne sammenhengen!






Kanskje vi kunne klart oss med 11 godt betalte spillere og lånesoldater for resten av småpengene....?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #149 på: Juli 29, 2016, 20:51:26 »
Tror det er lettere å holde på talentene hvis klubben viser vilje og evne til å bli bedre.
Hekta på Leeds siden 1974