Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Charlie Taylor  (Lest 118108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #270 på: Januar 12, 2017, 19:23:27 »
Med mindre de vet at han signerer ved opprykk eller lignende, hadde jeg solgt. 7 millioner for en spiller med 6 mnd igjen på kontrakten er mye.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #271 på: Januar 12, 2017, 20:02:38 »
Med mindre de vet at han signerer ved opprykk eller lignende, hadde jeg solgt. 7 millioner for en spiller med 6 mnd igjen på kontrakten er mye.
Man tar en sjanse, ja. Men jeg liker det litt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #272 på: Januar 12, 2017, 20:45:52 »
Med mindre de vet at han signerer ved opprykk eller lignende, hadde jeg solgt. 7 millioner for en spiller med 6 mnd igjen på kontrakten er mye.
Man tar en sjanse, ja. Men jeg liker det litt.

Og jeg liker det mye mer. Han er såpass god at det definitivt er verdt det.

Det er vel også et tegn på at klubben ikke lenger MÃ… selge for å stå han av økonomisk sett ?
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #273 på: Januar 12, 2017, 20:53:58 »
Med mindre de vet at han signerer ved opprykk eller lignende, hadde jeg solgt. 7 millioner for en spiller med 6 mnd igjen på kontrakten er mye.
Hvis han bidrar til opprykk vil hans tjenester resten av sesongen være verdt mye mer enn 7 millioner.
Hekta på Leeds siden 1974

Xern

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #274 på: Januar 12, 2017, 21:00:57 »
Med mindre de vet at han signerer ved opprykk eller lignende, hadde jeg solgt. 7 millioner for en spiller med 6 mnd igjen på kontrakten er mye.
Hvis han bidrar til opprykk vil hans tjenester resten av sesongen være verdt mye mer enn 7 millioner.
Vi har klart oss fint de siste ukene uten Taylor - men om det blir opprykk så er de 7 millionene småpenger i forhold.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #275 på: Januar 12, 2017, 21:14:29 »
Med mindre de vet at han signerer ved opprykk eller lignende, hadde jeg solgt. 7 millioner for en spiller med 6 mnd igjen på kontrakten er mye.
Hvis han bidrar til opprykk vil hans tjenester resten av sesongen være verdt mye mer enn 7 millioner.
Vi har klart oss fint de siste ukene uten Taylor - men om det blir opprykk så er de 7 millionene småpenger i forhold.

Vi har klart oss, men samtidig har vi mistet de offensive kvalitetene som Taylor innehar. Berardi hadde vel et eneste raid mot mål da han skjøt i stolpen. Var ikke det i andre omgang mot Rotherham, da vi kontrollerte kampen totalt?

Spillere ut av posisjon vil alltid være en "nødløsning".
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #276 på: Januar 12, 2017, 21:29:24 »
Med mindre de vet at han signerer ved opprykk eller lignende, hadde jeg solgt. 7 millioner for en spiller med 6 mnd igjen på kontrakten er mye.
Hvis han bidrar til opprykk vil hans tjenester resten av sesongen være verdt mye mer enn 7 millioner.
Vi har klart oss fint de siste ukene uten Taylor - men om det blir opprykk så er de 7 millionene småpenger i forhold.

Vi har klart oss, men samtidig har vi mistet de offensive kvalitetene som Taylor innehar. Berardi hadde vel et eneste raid mot mål da han skjøt i stolpen. Var ikke det i andre omgang mot Rotherham, da vi kontrollerte kampen totalt?

Spillere ut av posisjon vil alltid være en "nødløsning".
Taylor i slag er bedre er Berardi, og med så små marginer det er i fotball, kan et raid/innlegg av backen være det som avgjør en kamp til vår fordel. Med Taylor på banen, må også motstanderne passe på ikke å blottlegge sin høyre flanke for mye. Nei, Taylor i slag blir viktig i sesonginnspurten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #277 på: Januar 12, 2017, 21:31:15 »
Dere har nok rett i det ja.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #278 på: Januar 12, 2017, 22:35:22 »
Vi får en kompensasjon for ham hvis han går ved sesongslutt.

Et tribunal setter prisen. Den kan bli £ 4-5 mill.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #279 på: Januar 15, 2017, 16:05:23 »
Leeds reject £7m offers from Palace, Middlesbrough and West Brom for Charlie Taylor



Leeds United have rejected offers of £7m from West Bromwich Albion, Middlesbrough and Crystal Palace for Charlie Taylor, with the Championship side adamant they will not sell him in this window.

Taylor, who is injured and will miss the game against Derby County on Friday, submitted a transfer request last summer and has six months remaining on his contract. All three Premier League sides are looking to strengthen their options at left-back and believe the 23-year-old is ready to make the step up to the Premier League. Last week, Garry Monk, the Leeds manager, insisted he has no intention of letting any players leave in the January window.

“We do not have to sell anyone and we won’t be selling anyone,” he said. “It’ll only be incomings. There will be no one leaving in this window.”

Palace, West Brom and Aston Villa are battling it out to sign Leicester’s Jeffrey Schlupp after Claudio Ranieri admitted the Ghana international has asked to leave the club.

Leicester rejected a £9.5m bid from Palace this week but it is understood they have accepted an improved offer which takes the value of the transfer to almost £12m with add-ons.

Schlupp, who was surprisingly left out of the Ghana squad for the Africa Cup of Nations, has rarely featured for the Premier League champions this season after a proposed move to The Hawthorns was blocked by Ranieri last summer. Tony Pulis is once again interested in signing the 24-year-old who came through Leicester’s academy.

“I spoke with him and he spoke with the club. He’s not happy,” Ranieri said on Thursday. “Jeff is a fantastic man and player. I said if he wants to go he can go but it’s also important to get the right money. He can go for the right money. He has great potential and I’m very sad to lose him but you have to understand we have three very good left-backs – Ben Chilwell, Christian Fuchs and him. We want to keep one experienced and one young.”

https://www.theguardian.com/football/2017/jan/12/charlie-taylor-leeds-crystal-palace-west-brom-middlesbrough
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #280 på: Februar 02, 2017, 12:11:26 »
Phil Hay

Charlie Taylor update from last night - still 10 to 14 days away from resuming training. Probably be March by the time he plays again. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #281 på: Februar 02, 2017, 16:50:10 »
Har spilt sin siste kamp for Leeds om ikkje Berardi skulle bli skada eller suspendert.

RoarG

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #282 på: Februar 02, 2017, 17:00:13 »
Har spilt sin siste kamp for Leeds om ikkje Berardi skulle bli skada eller suspendert.
Kommer tilbake i mars. Kan fortsatt spille noen kamper.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #283 på: Februar 02, 2017, 17:03:28 »
Har spilt sin siste kamp for Leeds om ikkje Berardi skulle bli skada eller suspendert.

Han signerer nok en forlengelse når vi rykker opp denne sesongen skal du se  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #284 på: Februar 02, 2017, 17:11:44 »
Har spilt sin siste kamp for Leeds om ikkje Berardi skulle bli skada eller suspendert.

Han signerer nok en forlengelse når vi rykker opp denne sesongen skal du se  :)

auren

Er du der nå? :)
 

auren

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #285 på: Februar 02, 2017, 17:15:38 »
Har spilt sin siste kamp for Leeds om ikkje Berardi skulle bli skada eller suspendert.

Han signerer nok en forlengelse når vi rykker opp denne sesongen skal du se  :)

auren

Er du der nå? :)

Du har overbevist meg  :D

Neida. Men jeg har tro på at vi rykker opp via play off. På tide at Leeds ikke bukker unna under stort press. Akkurat som håndballgutta i semien.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #286 på: Februar 02, 2017, 18:43:58 »
Phil Hay

Charlie Taylor update from last night - still 10 to 14 days away from resuming training. Probably be March by the time he plays again. #lufc

Leeds United: Light at end of long tunnel for injured left-back Taylor Charlie Taylor.
Phil Hay 17:00 Thursday 02 February 2017
Leeds United left-back Charlie Taylor remains a fortnight away from a return to training as the club continue to wait on his recovery from an Achilles problem. Taylor has been absent for almost two months with an injury sustained a week before Christmas, but Leeds are pencilling him in to resume light training later this month having resisted interest in the 23-year-old during the transfer window.

United’s current player of the year was expected to attract firm bids last month having entered the last six months of his deal and declined invitations to discuss a contract extension, but an injury suffered in a 1-0 win over Brentford on December 17 sidelined him throughout January. Liverpool and West Bromwich Albion are continuing to monitor Taylor with a view to signing him for a tribunal fee when his contract at Elland Road expires in June, but Monk intends to use him during the Championship run-in and hopes Taylor will rejoin the season quickly after returning to full training.

“We’re hopeful that in the next 10 to 14 days he’ll be back out on the training pitch,” Monk said. “Time’s the healer. That’s the unfortunate thing with his injury. With a lot of other injuries you get a proper timescale and it generally goes to that schedule. “He’s progressed very well and he’s not far away but we’re thinking he’ll be another 10 to 14 days. We’re lucky with Charlie because he’s such a natural athlete and it’s not going to take him long to get back up to speed. But he’ll need some work when he does comes back.”Leeds have used Gaetano Berardi to fill the left side of defence in the absence of Taylor, who has now missed nine successive fixtures, and the Swiss defender will start again at Huddersfield Town on Sunday.

Liam Cooper is back in contention for this weekend’s derby after serving a one-match ban during Wednesday night’s 2-1 win at Blackburn Rovers. The centre-back was sent off in Leeds’ FA Cup defeat at Sutton United.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-light-at-end-of-long-tunnel-for-injured-left-back-taylor-1-8368688
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #287 på: Februar 09, 2017, 14:17:12 »
Long-term Leeds absentee close to comeback

9th February, 2017, 1:05 PM

By Alex Stevens

Charlie Taylor is closing in on a Leeds comeback following nearly two months on the sidelines.

Manager Garry Monk revealed on Thursday that the highly rated defender is set to return to training next week as he steps up his recovery from an achilles problem.
 
The impending return of the club’s premier left-back is a major boost as Leeds prepare for the promotion run-in and their bid to end their 13-year spell in the lower leagues.

Speaking to Leeds United TV, as quoted by the club’s official Twitter account, on Thursday afternoon, Monk revealed that the club staff are “very hopeful Taylor will be back on the pitches next week” at their Thorp Arch training headquarters.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #288 på: Februar 09, 2017, 15:34:13 »
Long-term Leeds absentee close to comeback

9th February, 2017, 1:05 PM

By Alex Stevens

Charlie Taylor is closing in on a Leeds comeback following nearly two months on the sidelines.

Manager Garry Monk revealed on Thursday that the highly rated defender is set to return to training next week as he steps up his recovery from an achilles problem.
 
The impending return of the club’s premier left-back is a major boost as Leeds prepare for the promotion run-in and their bid to end their 13-year spell in the lower leagues.

Speaking to Leeds United TV, as quoted by the club’s official Twitter account, on Thursday afternoon, Monk revealed that the club staff are “very hopeful Taylor will be back on the pitches next week” at their Thorp Arch training headquarters.

Skal vi ha håp om direkte opprykk må vi være heldig med skader og suspensjoner på førsteelleveren. I det ligger at vi må få Taylor raskt tilbake.
 

Jon R

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #289 på: Februar 09, 2017, 17:29:32 »
Long-term Leeds absentee close to comeback

9th February, 2017, 1:05 PM

By Alex Stevens

Charlie Taylor is closing in on a Leeds comeback following nearly two months on the sidelines.

Manager Garry Monk revealed on Thursday that the highly rated defender is set to return to training next week as he steps up his recovery from an achilles problem.
 
The impending return of the club’s premier left-back is a major boost as Leeds prepare for the promotion run-in and their bid to end their 13-year spell in the lower leagues.

Speaking to Leeds United TV, as quoted by the club’s official Twitter account, on Thursday afternoon, Monk revealed that the club staff are “very hopeful Taylor will be back on the pitches next week” at their Thorp Arch training headquarters.

Skal vi ha håp om direkte opprykk må vi være heldig med skader og suspensjoner på førsteelleveren. I det ligger at vi må få Taylor raskt tilbake.
+ 1.

Blir viktig å få gullrekka på plass igjen og at den varer i flest mulig av de gjenstående kampene.
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #290 på: Februar 18, 2017, 12:11:16 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #291 på: Februar 18, 2017, 22:27:04 »
Phil Hay

Charlie Taylor is pencilled in to start training on Tuesday. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leif Egil

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #292 på: Februar 18, 2017, 22:30:29 »
Phil Hay

Charlie Taylor is pencilled in to start training on Tuesday. #lufc
Bra!
 

Xern

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #293 på: Februar 22, 2017, 02:55:44 »
Blir spennende å se om Taylor starter på lørdag. Monk har tidligere skrytt av den naturlige fysikken Charlie innehar, samtidig bruker Monk å la spillere som har vært ute med skade spille seg inn igjen på laget over noen kamper.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

flynn

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #294 på: Februar 23, 2017, 09:30:51 »
Blir spennende å se om Taylor starter på lørdag. Monk har tidligere skrytt av den naturlige fysikken Charlie innehar, samtidig bruker Monk å la spillere som har vært ute med skade spille seg inn igjen på laget over noen kamper.

Berardi har jevnt over levert meget solid i Tayøors skadefravær. Han står etter min mening ikke noe tilbake for Charlie defensivt, men har mindre å bidra med framover. Likevel så blir jeg meget overrasket dersom Monk kaster Charlie rett tilbake i startoppstillingen. Det sannsynlige er vel at Charlie starter på benken, og at når Bartley eller Pontus når karantene så skyves Ayling inn som stopper, Berardi over på høyre back og Charlie inn på venstre.

Om han er klar for match allerede lørdag så har vi i alle fall sikret bedre dekning i bakre firer, noe som kan bli helt avgjørende framover!

flynn

Square Ball

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #295 på: Februar 23, 2017, 14:41:27 »
Blir spennende å se om Taylor starter på lørdag. Monk har tidligere skrytt av den naturlige fysikken Charlie innehar, samtidig bruker Monk å la spillere som har vært ute med skade spille seg inn igjen på laget over noen kamper.

Berardi har jevnt over levert meget solid i Tayøors skadefravær. Han står etter min mening ikke noe tilbake for Charlie defensivt, men har mindre å bidra med framover. Likevel så blir jeg meget overrasket dersom Monk kaster Charlie rett tilbake i startoppstillingen. Det sannsynlige er vel at Charlie starter på benken, og at når Bartley eller Pontus når karantene så skyves Ayling inn som stopper, Berardi over på høyre back og Charlie inn på venstre.

Om han er klar for match allerede lørdag så har vi i alle fall sikret bedre dekning i bakre firer, noe som kan bli helt avgjørende framover!

flynn

Berardis feil var foranledningen til Huddsf første mål,og nå sist alt for lettlurt før innlegget til Ipswichs goal.
Dette er de små margina som skiller de beste fra de nestbeste.
Jeg syns og Beradi sliter defensivt i når han skal sette press og når han skal falle av.Han har og litt mindre fart enn
Taylor.Han har og fortsatt en tendens til og sette inn disse kamikaze tacklingene (men har blitt bedre der) når han
blir litt heit i hue,og dermed risikerere både kort og havne i pølseboden,ellers som du nevner har han ikke Taylorinnleggsbeinet

Kato

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #296 på: Februar 23, 2017, 15:24:54 »
Kan ikke innbille meg Taylor starter til helga. Neppe troppen heller. Benken neste gang?
 

Cherry

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #297 på: Februar 23, 2017, 19:18:21 »
Ettersom Charlie virker såpass " FIT" som Monk sier, så er han raskt tilbake i troppen nå.
Han spiller ikke på lørdag, men ettersom Bartley eller Ayling får gult kort i den- så er han venstre back i neste kamp mot Birmingham.  ;)
Berardi over på høyre, og Ayling inn med Pontus.
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #298 på: Februar 23, 2017, 19:21:01 »
Selv om Berardi alltid gjør en solid prestasjon så får vi et par dimensjoner til med Taylor på banen. Han kan bli jokeren i jakten på opprykk!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #299 på: Februar 24, 2017, 08:29:08 »
Hvor lenge har Taylor vært ute nå? 2 måneder?

Selv om han sies å ha en lettrent kropp, så har Berardi totalt sett gjort sine saker bra, og det ikke innlysende at Taylor
får tilbake plassen sin ved første og beste anledning, og ikke fulle 90 minutter. Det vanker karantener i forsvaret,
så det løser seg nok. Taylor tilbake i slag de siste 10 kampene? Ja, takk.