Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Charlie Taylor  (Lest 118136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #300 på: Februar 24, 2017, 09:18:55 »
Hvor lenge har Taylor vært ute nå? 2 måneder?

Selv om han sies å ha en lettrent kropp, så har Berardi totalt sett gjort sine saker bra, og det ikke innlysende at Taylor
får tilbake plassen sin ved første og beste anledning, og ikke fulle 90 minutter. Det vanker karantener i forsvaret,
så det løser seg nok. Taylor tilbake i slag de siste 10 kampene? Ja, takk.

Ikke i tvil om at Taylor er bedre enn Berardi. Men han må bli matchfit før han går rett inn.
 

B_Ød

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #301 på: Februar 24, 2017, 09:37:11 »
jeg føler vel at det har gått litt opp og ned med Charlie innimellom også, men de offensive bidragene hans er nok hakket hvassere enn Berardis.
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #302 på: Februar 24, 2017, 10:18:20 »
Hvor lenge har Taylor vært ute nå? 2 måneder?

Selv om han sies å ha en lettrent kropp, så har Berardi totalt sett gjort sine saker bra, og det ikke innlysende at Taylor
får tilbake plassen sin ved første og beste anledning, og ikke fulle 90 minutter. Det vanker karantener i forsvaret,
så det løser seg nok. Taylor tilbake i slag de siste 10 kampene? Ja, takk.

Ikke i tvil om at Taylor er bedre enn Berardi. Men han må bli matchfit før han går rett inn.

yep.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #303 på: Februar 24, 2017, 10:19:53 »
Hvor lenge har Taylor vært ute nå? 2 måneder?

Selv om han sies å ha en lettrent kropp, så har Berardi totalt sett gjort sine saker bra, og det ikke innlysende at Taylor
får tilbake plassen sin ved første og beste anledning, og ikke fulle 90 minutter. Det vanker karantener i forsvaret,
så det løser seg nok. Taylor tilbake i slag de siste 10 kampene? Ja, takk.

Ikke i tvil om at Taylor er bedre enn Berardi. Men han må bli matchfit før han går rett inn.

yep.
Matchfit blir man kun av å spille kamper, gradvis

RoarG

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #304 på: Februar 24, 2017, 10:35:01 »
Hvor lenge har Taylor vært ute nå? 2 måneder?

Selv om han sies å ha en lettrent kropp, så har Berardi totalt sett gjort sine saker bra, og det ikke innlysende at Taylor
får tilbake plassen sin ved første og beste anledning, og ikke fulle 90 minutter. Det vanker karantener i forsvaret,
så det løser seg nok. Taylor tilbake i slag de siste 10 kampene? Ja, takk.

Ikke i tvil om at Taylor er bedre enn Berardi. Men han må bli matchfit før han går rett inn.

yep.
Matchfit blir man kun av å spille kamper, gradvis
Blir kanskje en U-23 kamp først?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #305 på: Mars 01, 2017, 10:35:09 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #306 på: Mars 01, 2017, 10:50:19 »
da får'n det tøfft mot "Sacko & friends" til høstes...  :o
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #307 på: Mars 01, 2017, 11:43:21 »
Ikke en usannsynlig overgang det. Venstrebacken er vel deres største svakhet når de tyr til Milner der..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #308 på: Mars 01, 2017, 13:01:38 »
Ikke en usannsynlig overgang det. Venstrebacken er vel deres største svakhet når de tyr til Milner der..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Tar gjerne Milner i bytte dersom Taylor ender på Anfield.
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #309 på: Mars 01, 2017, 20:11:07 »
Ser de siterer Hay på at Taylor er innstilt på klubbskifte etter kontrakten. Det kommer vel ikke som noe overraskelse - men tror dere vi beholder ham / klarer å beholde ham ved ett evt. opprykk? Er det PL som lokker, eller er det "storklubben" som lokker, mon tro?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post


LUFCDATA‏ @LUFCDATA  12h
12 hours ago
COMPARED: Gaetano Berardi vs. Charlie Taylor per 90 minutes for @LUFC this season.
Who's your preferred left-back?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Nørgaard



LUFCDATA‏ @LUFCDATA  12h
12 hours ago
COMPARED: Gaetano Berardi vs. Charlie Taylor per 90 minutes for @LUFC this season.
Who's your preferred left-back?

Derfor ender Taylor som bænkeslider hos Liverpool hvis han skifter. Berardi er lige så god. Maybe better

Xern

Vil ha null forståelse for overgangen om Taylor drar til Liverpool. Da er det kun short-term pengene som teller, om han blir hos oss og utvikler seg, så vil han utvikle seg bedre, og om vi ikke rykker opp til slutt vil han være god nok til å faktisk få spille i PL, og med enda bedre kontrakt enn han kan få nå.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren



LUFCDATA‏ @LUFCDATA  12h
12 hours ago
COMPARED: Gaetano Berardi vs. Charlie Taylor per 90 minutes for @LUFC this season.
Who's your preferred left-back?

Derfor ender Taylor som bænkeslider hos Liverpool hvis han skifter. Berardi er lige så god. Maybe better

I følge statistikken er jo Taylor "dobbelt" så god som Berardi. Vinner statistikken 6-3. Taylor er bedre enn Berardi. End of discussion!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

I følge statistikken er jo Taylor "dobbelt" så god som Berardi. Vinner statistikken 6-3. Taylor er bedre enn Berardi. End of discussion!

Den ene har vært skadet i 10 uker.
Den andre har spilt fast...
(nå snakker jeg mht kampen i morgen)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *


I følge statistikken er jo Taylor "dobbelt" så god som Berardi. Vinner statistikken 6-3. Taylor er bedre enn Berardi. End of discussion!

Den ene har vært skadet i 10 uker.
Den andre har spilt fast...
(nå snakker jeg mht kampen i morgen)

Kan ikke tenke meg at Taylor går rett inn på laget mot Birmingham.

Men jeg er enig med auren i at Charlie er en bedre spiller, spesielt i den offensive delen av spillet. Berardi har også en tendens til å "selge seg" / satse alt på ett kort defensivt, litt for ofte etter min smak.
Super Leeds since 1968

baste

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #316 på: Mars 02, 2017, 21:40:37 »
Synes ikke Taylor skal komme inn å dytte Berardi ut. Berardi jobber knallhard, og det bør belønnes. Taylor er mye skadet og ønsker seg vekk. Enkel førr meg, å velge en spiller som vil bli, og er i form.
Vil være en hån mot Berardi å benke han.


GeirO

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #317 på: Mars 02, 2017, 23:18:11 »
Har sett mye av begge, og jeg er ikke i tvil om følgende terningkast):

Berardi defensivt: 4
Taylor defensivt; 4
Berardi offensivt: 4
Taylor offensivt: 6

Taylor vinner 10-8 og er best.
Men mulig det er for tidlig å starte med Taylor.
MOT

lojosang

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #318 på: Mars 02, 2017, 23:43:56 »
Synes ikke Taylor skal komme inn å dytte Berardi ut. Berardi jobber knallhard, og det bør belønnes. Taylor er mye skadet og ønsker seg vekk. Enkel førr meg, å velge en spiller som vil bli, og er i form.
Vil være en hån mot Berardi å benke han.

"Mye skadet?"  52 kamper på rad da akillesskaden han nå er ute med kom. En skade på tre sesonger kan neppe kalles "mye skadet".
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #319 på: Mars 03, 2017, 20:38:33 »
Ikke overraskende at Taylor ikke spaserer seg rett inn på laget.

Jeg antar at Charlie stiller fra start i kampen etter at Ayling får sitt tiende gule, og det kan jo skje når som helst.
Super Leeds since 1968

Xern

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #320 på: Mars 04, 2017, 00:58:41 »
Ikke overraskende at Taylor ikke spaserer seg rett inn på laget.

Jeg antar at Charlie stiller fra start i kampen etter at Ayling får sitt tiende gule, og det kan jo skje når som helst.
Enig i antagelsen. Forøvrig kudos til Monk som fører god team management med å belønne de som har gjort det godt, og å sakte "innføre" langtidsskadde spillere til laget igjen.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #321 på: Mars 18, 2017, 20:58:20 »
Deilig å ha Taylor tilbake. Han er ikke så langt unna sitt gamle jeg, til tross for flere måneder ute med achilles-skade.

God kamp i kveld, og det innlegget til Wood er det ikke mange på dette laget som matcher.

Bør utvilsomt spille resterende kamper av denne sesongen på sin vante plass, og jeg lever fremdeles i håpet om at han til slutt skriver under på ny kontrakt.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #322 på: Mars 18, 2017, 21:05:32 »
Deilig å ha Taylor tilbake. Han er ikke så langt unna sitt gamle jeg, til tross for flere måneder ute med achilles-skade.

God kamp i kveld, og det innlegget til Wood er det ikke mange på dette laget som matcher.

Bør utvilsomt spille resterende kamper av denne sesongen på sin vante plass, og jeg lever fremdeles i håpet om at han til slutt skriver under på ny kontrakt.

Hvis  vi rykker opp så spørs det. Tviler litt på om han  skriver på for Leeds i ch.ship hvis det ligger et tilbud fra en PL-klubb på bordet.  Han har hatt forarbeid til flere mål denne sesongen. Berardi  var god på hans plass,  men Taylor har en dimensjon ekstra.

Kato

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #323 på: Mars 19, 2017, 08:20:06 »
Vi har så mange ganger de siste sesongene diskutert viktigheten av at innleggene kommer fra bak motstandernes forsvarsfirer. Vi har ofte stått og slått legg fra 20-25 meter mot høyreiste midtstoppere som enkelt har renset unna. Lewis Dunk så ut som en million i går, helt til legget kom fra rett spiller i rett posisjon med rett fot. Fantastisk av venstrebacken, smart bevegelse av Wood og den klassiske heade tilbake. Dunk så plutselig helt middelmådig ut, og Stockdale så ut som han sto i verdens største mål. For min del har det ikke vært tvil om hvem som bør eie venstrebacken hos oss så lenge han er skadefri og hodet sitter på rett plass.

Taylor tilbake kan løfte Wood og Leeds til Premier League.

Kanskje kombinasjonen av en hardtarbeidende Pedraza, også defensivt, med Taylors venstrefot offensivt kan bli akkurat det vi trenger på den siden.

Så venter jeg bare på Barrow på andre siden. Men de manglende defensive egenskapene tror jeg holder han utenfor enn så lenge.
« Siste redigering: Mars 19, 2017, 08:23:49 av Kato »
 

Hallgeir *

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #324 på: Mars 29, 2017, 20:54:04 »
Potentially good news for Leeds United as West Brom move on to Dennis Aogo.

Leeds United may have been given a boost in their hopes of keeping hold of Charlie Taylor, as team most interested in his signature appear to have moved on.

West Brom have been strongly linked with the Leeds left-back for some time now. With the young defender out of contract at Elland Road this summer there are fears that he may set to quit West Yorkshire - with the Hawthorns a potential location.

However, West Brom are reportedly looking at Schalke 04 defender Dennis Aogo instead.

The Daily Mail report that West Brom have scouted the German international this season and Tony Pulis is a fan of the physical attributes the player could bring to his side.

Aogo, who can also play in midfield, has won 12 caps for Germany and like Taylor is out of contract in the summer.

Leeds fans will be pleased to hear this news. For the past few months it has appeared that West Brom were the favourites to sign their talented full-back, so the fact they may have moved on will give Leeds fans hope that they might be able to convince Taylor into an Elland Road stay.

HITC
Super Leeds since 1968

Xern

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #325 på: Mars 29, 2017, 22:04:48 »
Hele greia avgjøres om vi rykker opp eller ikke. Taylor har muligheten til å skrive kontrakt med den klubben han vil nå som han har mindre enn 6 mnd igjen av kontrakten sin. Simple as that.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Runar

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #326 på: Mars 30, 2017, 09:28:09 »
Hele greia avgjøres om vi rykker opp eller ikke. Taylor har muligheten til å skrive kontrakt med den klubben han vil nå som han har mindre enn 6 mnd igjen av kontrakten sin. Simple as that.

Det har han ikke, han kan bare signere for klubber utenfor England inntil det er 30 dager igjen av kontrakten om jeg ikke husker feil.

Det ble nye regler på det for noen år siden.
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #327 på: Mars 30, 2017, 10:03:24 »
Hele greia avgjøres om vi rykker opp eller ikke. Taylor har muligheten til å skrive kontrakt med den klubben han vil nå som han har mindre enn 6 mnd igjen av kontrakten sin. Simple as that.

Det har han ikke, han kan bare signere for klubber utenfor England inntil det er 30 dager igjen av kontrakten om jeg ikke husker feil.

Det ble nye regler på det for noen år siden.

Drar han til utlandet så får vi ingenting, drar han innenlands så får vi kompensasjon. Håper han blir, men han er god nok for PL så han drar hvis vi ikke rykker opp.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #328 på: Mai 07, 2017, 16:09:08 »
Nektet å spille mot Wigan. Setter self before side. Good riddance. >:( >:(http://www.hitc.com/en-gb/2017/05/07/garry-monk-confirms-charlie-taylor-refused-to-play-leeds-final-d/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Charlie Taylor
« Svar #329 på: Mai 07, 2017, 16:13:04 »
Nektet å spille mot Wigan. Setter self before side. Good riddance. >:( >:(http://www.hitc.com/en-gb/2017/05/07/garry-monk-confirms-charlie-taylor-refused-to-play-leeds-final-d/


Skjønner han godt i en kamp som ikke betyr noe, hvis han da har bestemt seg for å dra