Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Danny Pugh  (Lest 23892 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SupALeedS

EX-SPILLER: Danny Pugh
« på: September 22, 2011, 12:18:33 »
http://www.leedsunited.com/news/20110922/united-seal-pugh-return_2247585_2458412

Da er han tilbake igjen, en grå signering som likevel kan vise seg å være bra;)

Gleder meg til å se dette laget bli samkjørt, håper forsell også får starte på topp neste match!
« Siste redigering: Juni 24, 2014, 12:37:32 av Promotion 2010 »
Alex

auren

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #1 på: September 22, 2011, 12:26:21 »
Habil spiller. Intet mindre. Intet mer. Spent på om det er venstrebacken eller venstrevingen han skal bekle. Håper førstnevnte, for jeg blir direkte sur om dette skal være erstatteren til Mad Max. Håper derfor på en ny ving i stallen, men har mine tvil.

Velkommen tilbake Danny boy!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #2 på: September 22, 2011, 12:31:26 »
tveksam till Pugh, han gjorde väl inget större avtryck förra gången han var här,  och platsar man inte i Stokes 25mannatrupp så blir jag skeptisk,  minns förra året när vi tog in faye, mccartney, bannan och livermore och tyckte inte de de visade vad man kan kräva för spelare som står nära en PL-plats, var väl bara o brien och lichaj som får godkännt, til skillnad från många här så vill jag inte ha honom som vänsterback då jag tycker vi skall fortsätta på den inslagna vägen med egna produkter om de är likvärdiga sänder ju fel signaler annars, vi har ju turner och white och de behöver speltid och förtroende, vill ha pugh som vänstermittfältare men svårt se honom som gradels ersättare och tror att SAM är minst lika bra
 

asLeeds

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #3 på: September 22, 2011, 12:33:09 »
Tja...får vell gi mannen en mulighet.....
DALHEIM WHITES

Bites Yer Legs

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #4 på: September 22, 2011, 12:38:59 »
Bra signing, ærlig og hardarbeidene spiller med venstrefoten i orden. Har sett bra ut de gangene jeg har sett ham i Stoke, har erget meg over at vi ikke fikk mer nytte av ham... men nå derimot!!
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #5 på: September 22, 2011, 12:41:14 »
En allsidig "potet" med bra arbeidsmoral og en helt grei flikflakk når han har scoret mål. En slags fattigmanns Gary Speed er det nærmeste jeg kommer når det gjelder referanser fra tidligere Leeds generasjoner. Stallen blir nok styrket, men jeg er ikke overbevist om at førsteelleveren blir det.
Jon R.

auren

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #6 på: September 22, 2011, 12:46:46 »
En allsidig "potet" med bra arbeidsmoral og en helt grei flikflakk når han har scoret mål. En slags fattigmanns Gary Speed er det nærmeste jeg kommer når det gjelder referanser fra tidligere Leeds generasjoner. Stallen blir nok styrket, men jeg er ikke overbevist om at førsteelleveren blir det.

Beskrevet som en forbedret utgave av Andy Hughes på Waccoe. Det er vel kanskje en mest nærliggende sammenligning.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #7 på: September 22, 2011, 13:13:07 »
åhh herregud så spennende...

Sleivind

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #8 på: September 22, 2011, 13:23:42 »
Forhåpentligvis er han tiltenkt en plass på venstrebacken, og dermed er laget styrket også, ikke bare stallen.

newsome

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #9 på: September 22, 2011, 14:13:04 »
Skuffende signing!

Her skal vi endelig bruke penger og kjøpe en spiller.500000£.
Og så bruker vi dem på en middels god spiller.
Kan brukes som potet,og dermed ikke spisskompetanse på noe!

AllWhiteTøyen

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #10 på: September 22, 2011, 14:16:39 »
Bra signering, når man ser det i forhold til det andre som er kommet inn denne sesongen.
White/Pugh på venstresiden kan bli brukbart ettersom det er godt med både offensive og defensive fibre i begge to.
 

B_Ød

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #11 på: September 22, 2011, 14:18:04 »
Super signering!
Mener å huske DP som en meget bra spiller, og var lei meg når han dro. Spisskompetanse både på flanke og i midten, meget vel anvendte penger!
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #12 på: September 22, 2011, 14:24:49 »
Hvor lenge kan han være på lån? Er det tre måneder? Det vil i tilfelle si at vi mister han i romjula, men så kan vi hente han tilbake når Januarvinduet åpner?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sydhagen

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #13 på: September 22, 2011, 14:28:44 »
Hvor lenge kan han være på lån? Er det tre måneder? Det vil i tilfelle si at vi mister han i romjula, men så kan vi hente han tilbake når Januarvinduet åpner?

har forstått det slik at vi har opsjon på kjøp i januar.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kilgallon

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #14 på: September 22, 2011, 14:36:32 »
åhh herregud så spennende...
Like så forutsigelig som Amen i kirken.

Sydhagen

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #15 på: September 22, 2011, 14:46:51 »
åhh herregud så spennende...

Den dagen du er fornøyd med en signering begynner jeg å bli bekymret for at Leeds går ad dundas økonomisk igjen....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Oggy

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #16 på: September 22, 2011, 15:04:12 »
Tja, en ok signering.
Kommer vel neppe på førstesiden i VG  ;D
Oggy

DenHviteYeboah

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #17 på: September 22, 2011, 15:07:16 »
åhh herregud så spennende...

Den dagen du er fornøyd med en signering begynner jeg å bli bekymret for at Leeds går ad dundas økonomisk igjen....
ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom.... ;)

Kickthemdown

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #18 på: September 22, 2011, 15:29:57 »
Bra signering, da er venstreback-problemet løst. Nå trenger vi en ny høyreback , å en venstrekant, å en sentral midtbanemann til , å  :-X

Dennis

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #19 på: September 22, 2011, 15:33:14 »
Bra signering, da er venstreback-problemet løst. Nå trenger vi en ny høyreback , å en venstrekant, å en sentral midtbanemann til , å  :-X

Og en midtstopper, så er vi der! ;)

Småfornøyd med denne signeringen, jeg, selv om det ikke er noen 'stjerne' som kommer. Pugh har vært her før (han vet hva han kommer til) og han har vært på banen for Stoke i seks kamper denne sesongen, hvorav tre i Europacup.

åhh herregud så spennende...

Den dagen du er fornøyd med en signering begynner jeg å bli bekymret for at Leeds går ad dundas økonomisk igjen....
ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom.... ;)

Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du påpeke noen av følgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen tråd.

Andrew Crofts   Brighton & Hove Albion   Â£300,000
David Fox           Colchester United   Undisclosed
Andrew Surman   Wolverhampton   Undisclosed
Elliott Ward           Coventry City   Free
Steven Smith      Rangers   Free
John Ruddy           Everton   Undisclosed
Simeon Jackson   Gillingham   Undisclosed
Leon Barnett   West Bromwich Albion   Undisclosed
Aaron Wilbraham   Milton Keynes Dons   Undisclosed
Marc Tierney   Colchester United   Undisclosed

Dette er altså spillere som kom i fjor sommer, før Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedømmet det på forhånd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne før de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fått tilnavnet "rask" om de ble henta til oss.

« Siste redigering: September 22, 2011, 15:43:46 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #20 på: September 22, 2011, 16:06:59 »
åhh herregud så spennende...

Den dagen du er fornøyd med en signering begynner jeg å bli bekymret for at Leeds går ad dundas økonomisk igjen....
ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom.... ;)

Men Kevin Nolan hadde vært greit?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #21 på: September 22, 2011, 16:08:40 »
Bra signering, da er venstreback-problemet løst. Nå trenger vi en ny høyreback , å en venstrekant, å en sentral midtbanemann til , å  :-X

Og en midtstopper, så er vi der! ;)

Småfornøyd med denne signeringen, jeg, selv om det ikke er noen 'stjerne' som kommer. Pugh har vært her før (han vet hva han kommer til) og han har vært på banen for Stoke i seks kamper denne sesongen, hvorav tre i Europacup.

åhh herregud så spennende...

Den dagen du er fornøyd med en signering begynner jeg å bli bekymret for at Leeds går ad dundas økonomisk igjen....
ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom.... ;)

Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du påpeke noen av følgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen tråd.

Andrew Crofts   Brighton & Hove Albion   Â£300,000
David Fox           Colchester United   Undisclosed
Andrew Surman   Wolverhampton   Undisclosed
Elliott Ward           Coventry City   Free
Steven Smith      Rangers   Free
John Ruddy           Everton   Undisclosed
Simeon Jackson   Gillingham   Undisclosed
Leon Barnett   West Bromwich Albion   Undisclosed
Aaron Wilbraham   Milton Keynes Dons   Undisclosed
Marc Tierney   Colchester United   Undisclosed

Dette er altså spillere som kom i fjor sommer, før Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedømmet det på forhånd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne før de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fått tilnavnet "rask" om de ble henta til oss.



"Kritikerne" er tause når det går bra og etterpåkloke når det går dårlig.. Man kan rett og slett ikke "vinne" over de...
« Siste redigering: September 22, 2011, 17:52:16 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #22 på: September 22, 2011, 16:32:25 »
Innlegget er ikke ment for å "ta" DHY eller "kritikerne" (jeg er selv blant Bates-kritikerne). Jeg er virkelig nysgjerrig over hvorfor akkurat Danny Pugh er "ooooo, så spennende", mens Leon Barnett- eller Elliot Ward-signeringene, fortjener skryt. Hva er dette stadig nevnte "middelsjiktet", som aldri konkretiseres utover at samtlige som kommer til Leeds ikke er gode nok?
Marching on together!

nord

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #23 på: September 22, 2011, 16:46:49 »
Det er faktiskt positivt at Pugh ønsker at komme tilbage til Leeds!  ;D 

Det er ikke ofte i Leeds historien at tidligere spilllere vender tilbage! - dette er spændende!
 

berlin

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #24 på: September 22, 2011, 16:48:00 »
Habil spiller. Intet mindre. Intet mer. Spent på om det er venstrebacken eller venstrevingen han skal bekle. Håper førstnevnte, for jeg blir direkte sur om dette skal være erstatteren til Mad Max. Håper derfor på en ny ving i stallen, men har mine tvil.

Velkommen tilbake Danny boy!

auren

Velkommen tilbake sier jeg også. Det er ikke noe hallelujah, men bedre enn mye annet vi hentet gjennom tidene i skyggenes dal. Jeg vil tro at Pugh kommer til å spille fast, da jeg tror at han er stabil og konsistent i kamp etter kamp, og ikke varierer så mye. Det er mine forventinger.  :)

Mad Max erstatning er han helt sikkert ikke tenkt som, og ellers skjønner jeg ikke at vi skulle være jakt på offensive, angreps- eller flankespillere, auren.  ??? Vi er godt forspent der, det har vi allerede vist.

Tom S

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #25 på: September 22, 2011, 17:19:58 »
Trur dette kan vere ein nyttig signering om enn ikkje veldig spennande;
hardtarbeidande og ærlig er veldig gode egenskaper hos fotballspillere og folk flest.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #26 på: September 22, 2011, 18:16:27 »
Bra signering, da er venstreback-problemet løst. Nå trenger vi en ny høyreback , å en venstrekant, å en sentral midtbanemann til , å  :-X

Og en midtstopper, så er vi der! ;)

Småfornøyd med denne signeringen, jeg, selv om det ikke er noen 'stjerne' som kommer. Pugh har vært her før (han vet hva han kommer til) og han har vært på banen for Stoke i seks kamper denne sesongen, hvorav tre i Europacup.

åhh herregud så spennende...

Den dagen du er fornøyd med en signering begynner jeg å bli bekymret for at Leeds går ad dundas økonomisk igjen....
ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom.... ;)

Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du påpeke noen av følgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen tråd.

Andrew Crofts   Brighton & Hove Albion   Â£300,000
David Fox           Colchester United   Undisclosed
Andrew Surman   Wolverhampton   Undisclosed
Elliott Ward           Coventry City   Free
Steven Smith      Rangers   Free
John Ruddy           Everton   Undisclosed
Simeon Jackson   Gillingham   Undisclosed
Leon Barnett   West Bromwich Albion   Undisclosed
Aaron Wilbraham   Milton Keynes Dons   Undisclosed
Marc Tierney   Colchester United   Undisclosed

Dette er altså spillere som kom i fjor sommer, før Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedømmet det på forhånd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne før de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fått tilnavnet "rask" om de ble henta til oss.



"Kritikerne" er tause når det går bra og etterpåkloke når det går dårlig.. Man kan rett og slett ikke "vinne" over de...
Selv om du har påstått dette ca 500 ganger så blir det fortsatt ikke riktig!Vi skriver også når vi vinner kamper og det går bra-bare å sjekke.vår kritikk går på hele driften av klubben og manglende evne til å gi supportere håp om opprykk.Du kan for min del bare leve i den villfarelse at vi kommer til å rykke opp.At vi skal klare å rykke opp med den stallen vi har og hvordan vi opptrer defensivt er for meg like sannsynlig som at Carola kommer til å ringe på min dør ikveld og invitere meg og min samboer til heftig trekant med henne.....

Jon R

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #27 på: September 22, 2011, 18:28:40 »

Selv om du har påstått dette ca 500 ganger så blir det fortsatt ikke riktig!Vi skriver også når vi vinner kamper og det går bra-bare å sjekke.vår kritikk går på hele driften av klubben og manglende evne til å gi supportere håp om opprykk.Du kan for min del bare leve i den villfarelse at vi kommer til å rykke opp.At vi skal klare å rykke opp med den stallen vi har og hvordan vi opptrer defensivt er for meg like sannsynlig som at Carola kommer til å ringe på min dør ikveld og invitere meg og min samboer til heftig trekant med henne.....

Kan det være Seb Carole du tenker på her?  ???
Jon R.

Frode

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #28 på: September 22, 2011, 19:16:34 »
Bra signering, da er venstreback-problemet løst. Nå trenger vi en ny høyreback , å en venstrekant, å en sentral midtbanemann til , å  :-X

Og en midtstopper, så er vi der! ;)

Småfornøyd med denne signeringen, jeg, selv om det ikke er noen 'stjerne' som kommer. Pugh har vært her før (han vet hva han kommer til) og han har vært på banen for Stoke i seks kamper denne sesongen, hvorav tre i Europacup.

åhh herregud så spennende...

Den dagen du er fornøyd med en signering begynner jeg å bli bekymret for at Leeds går ad dundas økonomisk igjen....
ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom.... ;)

Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du påpeke noen av følgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen tråd.

Andrew Crofts   Brighton & Hove Albion   Â£300,000
David Fox           Colchester United   Undisclosed
Andrew Surman   Wolverhampton   Undisclosed
Elliott Ward           Coventry City   Free
Steven Smith      Rangers   Free
John Ruddy           Everton   Undisclosed
Simeon Jackson   Gillingham   Undisclosed
Leon Barnett   West Bromwich Albion   Undisclosed
Aaron Wilbraham   Milton Keynes Dons   Undisclosed
Marc Tierney   Colchester United   Undisclosed

Dette er altså spillere som kom i fjor sommer, før Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedømmet det på forhånd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne før de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fått tilnavnet "rask" om de ble henta til oss.



"Kritikerne" er tause når det går bra og etterpåkloke når det går dårlig.. Man kan rett og slett ikke "vinne" over de...
Selv om du har påstått dette ca 500 ganger så blir det fortsatt ikke riktig!Vi skriver også når vi vinner kamper og det går bra-bare å sjekke.vår kritikk går på hele driften av klubben og manglende evne til å gi supportere håp om opprykk.Du kan for min del bare leve i den villfarelse at vi kommer til å rykke opp.At vi skal klare å rykke opp med den stallen vi har og hvordan vi opptrer defensivt er for meg like sannsynlig som at Carola kommer til å ringe på min dør ikveld og invitere meg og min samboer til heftig trekant med henne.....
Carola visstnok observert i nabolaget - blank i blikket ..
 

auren

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #29 på: September 22, 2011, 19:18:57 »
Habil spiller. Intet mindre. Intet mer. Spent på om det er venstrebacken eller venstrevingen han skal bekle. Håper førstnevnte, for jeg blir direkte sur om dette skal være erstatteren til Mad Max. Håper derfor på en ny ving i stallen, men har mine tvil.

Velkommen tilbake Danny boy!

auren

Velkommen tilbake sier jeg også. Det er ikke noe hallelujah, men bedre enn mye annet vi hentet gjennom tidene i skyggenes dal. Jeg vil tro at Pugh kommer til å spille fast, da jeg tror at han er stabil og konsistent i kamp etter kamp, og ikke varierer så mye. Det er mine forventinger.  :)

Mad Max erstatning er han helt sikkert ikke tenkt som, og ellers skjønner jeg ikke at vi skulle være jakt på offensive, angreps- eller flankespillere, auren.  ??? Vi er godt forspent der, det har vi allerede vist.

Nja... Jeg føler vi trenger en ny ving. Og en god en. Dette begrunnes med følgende:

Ramon Nunez - han er ingen ving, han er enten spiss eller attacking midfielder.
Lloyd Sam - kan selvsagt brukes, men er forunderlig mye skadet.
Aidy White - Fortsatt ung og virker noe uferdig. Ikke god nok teknikk eller pasningsfot slik jeg ser det. Han har stor fart men blir forutsigbar når han kommer 1 mot 1.
Robert Snodgrass - Virker å være ute av form, men håper han kommer seg utover sesongen.

Ellers så er det selvsagt fullt mulig å spille med McCormack på vingen. Det mener jeg er waist of talent. Han SKAL spille spiss. Hvis ikke kan han sitte på benken. Pugh kan jo også spille ving, men er han rask og teknisk nok til å utfordre?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.