Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Danny Pugh  (Lest 23891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #30 på: September 22, 2011, 19:26:37 »
Bra signering, da er venstreback-problemet løst. Nå trenger vi en ny høyreback , å en venstrekant, å en sentral midtbanemann til , å  :-X

Og en midtstopper, så er vi der! ;)

Småfornøyd med denne signeringen, jeg, selv om det ikke er noen 'stjerne' som kommer. Pugh har vært her før (han vet hva han kommer til) og han har vært på banen for Stoke i seks kamper denne sesongen, hvorav tre i Europacup.

åhh herregud så spennende...

Den dagen du er fornøyd med en signering begynner jeg å bli bekymret for at Leeds går ad dundas økonomisk igjen....
ja, det finnes jo ingen mellomting....jrg forventer signeringer a la Modric liksom.... ;)

Ser du legger den sarkastiske tonen til grunn, men kan du påpeke noen av følgende spillere som mer profilerte enn Danny Pugh? Tar disse frem ettersom jeg ser du (rettmessig) skryter av Norwichs signeringer i en annen tråd.

Andrew Crofts   Brighton & Hove Albion   Â£300,000
David Fox           Colchester United   Undisclosed
Andrew Surman   Wolverhampton   Undisclosed
Elliott Ward           Coventry City   Free
Steven Smith      Rangers   Free
John Ruddy           Everton   Undisclosed
Simeon Jackson   Gillingham   Undisclosed
Leon Barnett   West Bromwich Albion   Undisclosed
Aaron Wilbraham   Milton Keynes Dons   Undisclosed
Marc Tierney   Colchester United   Undisclosed

Dette er altså spillere som kom i fjor sommer, før Norwich gikk opp. Jeg er helt enig med deg i at de henta lurt, men kunne du bedømmet det på forhånd? For meg er det ingen jeg kunne proklamert som en stjerne før de spilte forrige sesong. Er det noen av disse som tiltaler deg som en spiller i ditt "mellomsjikt"? Er av den fornemmelse at mange av disse raskt ville fått tilnavnet "rask" om de ble henta til oss.



"Kritikerne" er tause når det går bra og etterpåkloke når det går dårlig.. Man kan rett og slett ikke "vinne" over de...
Selv om du har påstått dette ca 500 ganger så blir det fortsatt ikke riktig!Vi skriver også når vi vinner kamper og det går bra-bare å sjekke.vår kritikk går på hele driften av klubben og manglende evne til å gi supportere håp om opprykk.Du kan for min del bare leve i den villfarelse at vi kommer til å rykke opp.At vi skal klare å rykke opp med den stallen vi har og hvordan vi opptrer defensivt er for meg like sannsynlig som at Carola kommer til å ringe på min dør ikveld og invitere meg og min samboer til heftig trekant med henne.....

Jeg savner også noen skikkelige signeringer, men slik ståa er så kommer ikke Kevin Nolan og lignende spillere til oss. Vi har ikke råd til overgang eller lønn dessverre. Jeg blir heller ikke overbegeistret over Pugh, men en solid forsterkning er han nok likevel. Pugh er jo fortsatt 28 år og er nok tiltenkt en plass på venstreback, hvor han garantert kommer til å gjøre en bedre figur enn de 5-6 siste som har vært der..

Hakkekyllingene Harding og Richardson leverer solid for Soton, så vi får håpe at "gråe" Pugh får en ny vår i Leeds..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #31 på: September 22, 2011, 20:31:53 »
Kanskje ikke den mest spennende signeringen, men grei nok.

Tipper han er tiltenkt rollen som venstreving. Ser for meg at han og White kan utgjore en god venstreside for oss. Pugh hjelper White defansivt, og White hjelper Pugh offansivt - så spiller de på hverandres svakheter  :)
marching on together,
derudaf forever...

berlin

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #32 på: September 22, 2011, 20:46:44 »
Habil spiller. Intet mindre. Intet mer. Spent på om det er venstrebacken eller venstrevingen han skal bekle. Håper førstnevnte, for jeg blir direkte sur om dette skal være erstatteren til Mad Max. Håper derfor på en ny ving i stallen, men har mine tvil.

Velkommen tilbake Danny boy!

auren

Velkommen tilbake sier jeg også. Det er ikke noe hallelujah, men bedre enn mye annet vi hentet gjennom tidene i skyggenes dal. Jeg vil tro at Pugh kommer til å spille fast, da jeg tror at han er stabil og konsistent i kamp etter kamp, og ikke varierer så mye. Det er mine forventinger.  :)

Mad Max erstatning er han helt sikkert ikke tenkt som, og ellers skjønner jeg ikke at vi skulle være jakt på offensive, angreps- eller flankespillere, auren.  ??? Vi er godt forspent der, det har vi allerede vist.

Nja... Jeg føler vi trenger en ny ving. Og en god en. Dette begrunnes med følgende:

Ramon Nunez - han er ingen ving, han er enten spiss eller attacking midfielder.
Lloyd Sam - kan selvsagt brukes, men er forunderlig mye skadet.
Aidy White - Fortsatt ung og virker noe uferdig. Ikke god nok teknikk eller pasningsfot slik jeg ser det. Han har stor fart men blir forutsigbar når han kommer 1 mot 1.
Robert Snodgrass - Virker å være ute av form, men håper han kommer seg utover sesongen.
Ellers så er det selvsagt fullt mulig å spille med McCormack på vingen. Det mener jeg er waist of talent. Han SKAL spille spiss. Hvis ikke kan han sitte på benken. Pugh kan jo også spille ving, men er han rask og teknisk nok til å utfordre?

auren

Jo, både håper og tror at Snoddy kommer til å vise gammel klasse etterhvert, gjerne neste kamp, hehe.
Når det er sagt, så er han nr 2 på "assist-lista" i divisjonen, så noe nytte gjør han da, selv for "halv maskin".

Jeg tror det skal godt gjøres å finne en ny "Max Gradel" på Bates-budsjett. Det kryr ikke av den type spillere, som tør å utfordre, kjapp i aksen, driblefant og uforutsigbar.

Joe Jordan

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #33 på: September 23, 2011, 09:07:52 »
Min reaksjon når jeg så Pugh var signert var... ingen reaksjon. Men han har jo PL erfaring og er vel tiltenkt en rolle som venstreback? Taim vill sjåv.

Max blir ikke erstattet, det er bare å glemme. Jøje meg som jeg savnet han mot scum; en med fart som ihvertfall kunne gitt forsvaret til manure noe å bryne seg på.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #34 på: September 23, 2011, 09:55:42 »
Jeg tror det skal godt gjøres å finne en ny "Max Gradel" på Bates-budsjett. Det kryr ikke av den type spillere, som tør å utfordre, kjapp i aksen, driblefant og uforutsigbar.
for ikke å glemme "koke over" i mer eller mindre kritiske situasjoner  ;)
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #35 på: September 23, 2011, 11:01:49 »
Litt skuffa over å ikke finne en sprek youtubevideo hvor Pugh på nøkternt og beskjedent vis annonserer at han kommer til Leeds. Litt sånn som denne perlen fra hans tidligere lagkamerat.
http://www.youtube.com/watch?v=-XRypRBxGbQ
 ;D
- Leif Olav

Andersen

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #36 på: September 23, 2011, 13:14:48 »
Samme f.............. hva de hiver innpå  ;) bare vi får gjort noe med venstresia vår! LEEDS4EVER

Dennis

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #37 på: September 23, 2011, 13:51:46 »
Litt skuffa over å ikke finne en sprek youtubevideo hvor Pugh på nøkternt og beskjedent vis annonserer at han kommer til Leeds. Litt sånn som denne perlen fra hans tidligere lagkamerat.
http://www.youtube.com/watch?v=-XRypRBxGbQ
 ;D

Den der er herlig! Ikke nok med den pompøse introen, mannen har en egen logo! For en markedsføring!

Anbefaler alle å ta en titt på galleriet på sidene hans: www.ibrahimasonko.com

"I have to be as tough as Marv in Sin City". Klassiker! ;D
Marching on together!

stefan

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #38 på: September 23, 2011, 22:35:11 »
Ikke en overbevisende debut akkurat.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

auren

Sv: Danny Pugh klar!
« Svar #39 på: September 23, 2011, 23:01:00 »
Pugh var stortsett usynlig i hele kampen. Ingen kantspiller av rang akkurat. Nå som White briljerer på backen, så håper jeg vi finner noe bedre enn Pugh på kanten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #40 på: September 23, 2011, 23:04:28 »
Pugh virket ballsikker og trygg, men uten fart og "twists and turns"!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #41 på: September 23, 2011, 23:11:04 »
Helt greit syns jeg. Han gav i alle fall White rom for mer offensivt spill enn det Nunez og Gradel har gjort.

Papi

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #42 på: September 23, 2011, 23:21:40 »
Pugh gjør en grei figur.

Bytte White og Pugh?

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #43 på: September 23, 2011, 23:26:38 »
Pugh gjorde ikke stort utav seg i debuten, bortsett fra å motta et merkelig gult kort på en kjempetakling, men jeg syns han jobber bra og viser vilje i flere dueller. Han er uansett ingen ving og direkte erstatter for Max Gradel, men er mer arbeidssom venstre midtbanespiller.

Jeg velger å gi Pugh tid og tror han kan vise seg som en god investering, spesielt i det defensive midtbanearbeidet (evt på back).
Marching on together!

B_Ød

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #44 på: September 23, 2011, 23:30:42 »
meget godt kjøp/lån...blir viktig fremover.
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #45 på: September 24, 2011, 00:34:23 »
Pugh virket ballsikker og trygg, men uten fart og "twists and turns"!  :)
Det er vel et stykke til at vi kan si at han har erstattet Gradel.

RoarG

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #46 på: September 25, 2011, 15:16:49 »
Pugh hadde vel ikke spilt på en stund? Han virket litt kamprusten. Kommer seg nok.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsulf

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #47 på: Oktober 08, 2011, 22:01:11 »
Så til dagens quiz.
Hvilke tre som spiller for Leeds pr dags dato spilte sammen med Pugh da han var her sist?
« Siste redigering: Oktober 08, 2011, 22:04:43 av The Boy Eddie Gray »

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #48 på: Oktober 08, 2011, 22:11:18 »
Så til dagens quiz.
Hvilke tre som spiller for Leeds pr dags dato spilte sammen med Pugh da han var her sist?

Tipper Ben Parker, Johnny Howson og Andy Keogh.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #49 på: Oktober 08, 2011, 22:14:38 »
Så til dagens quiz.
Hvilke tre som spiller for Leeds pr dags dato spilte sammen med Pugh da han var her sist?

Howson, Parker og White var vel alle i klubben da Pugh var her sist. Om de spilte med han er en annen sak  :)

Leedsulf

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #50 på: Oktober 08, 2011, 22:16:21 »
Så til dagens quiz.
Hvilke tre som spiller for Leeds pr dags dato spilte sammen med Pugh da han var her sist?

Tipper Ben Parker, Johnny Howson og Andy Keogh.

auren

Ã…rvåkent.
Trodde Keogh kunne bli en liten nøtt, men den gang ei :)

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #51 på: Oktober 08, 2011, 22:19:05 »
Så til dagens quiz.
Hvilke tre som spiller for Leeds pr dags dato spilte sammen med Pugh da han var her sist?

Howson, Parker og White var vel alle i klubben da Pugh var her sist. Om de spilte med han er en annen sak  :)

Spørsmålet er jo også om noen av dem har spilt en tellende A-kamp sammen med Pugh. Er vel Howson som er nærmest her tror jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #52 på: Oktober 08, 2011, 22:24:42 »
Da har jeg en relatert quiz: Slik som det ser ut, har bare en av de tre nevnte herrene (Howson, Parker og Keogh) spilt sammen med Pugh på Leeds. Dette var i én tellende kamp. Hvem var det, mot hvem og hva ble resultatet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #53 på: Oktober 08, 2011, 22:26:41 »
Så til dagens quiz.
Hvilke tre som spiller for Leeds pr dags dato spilte sammen med Pugh da han var her sist?

Howson, Parker og White var vel alle i klubben da Pugh var her sist. Om de spilte med han er en annen sak  :)

White var vel strengt tatt også i Leeds, ja, men han var vel knapt kommet i tenårene :)
Tenkte på spillere som lå litt i vannskorpen til A-laget. Howson og Parker fikk riktignok ikke A-lags-debuten før like etter Pugh ble solgt.

Jon R

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #54 på: Oktober 09, 2011, 00:25:13 »
Da har jeg en relatert quiz: Slik som det ser ut, har bare en av de tre nevnte herrene (Howson, Parker og Keogh) spilt sammen med Pugh på Leeds. Dette var i én tellende kamp. Hvem var det, mot hvem og hva ble resultatet?

auren

Keogh spilte vel ihvertfall en tellende kamp som innbytter (jeg tipper en ligacup kamp) før han  ble solgt til Schuntorpe i 2005. Verken White eller Howson hadde debutert på den tiden. Svaret må derfor være Andy Keogh. Hvilken kamp aner jeg ikke.
Jon R.

Kickthemdown

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #55 på: Oktober 09, 2011, 13:54:26 »
Portsmouth ?  :-\

Runar

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #56 på: Oktober 09, 2011, 15:14:40 »
Ligacup mot Pompey om jeg ikke tar feil.
 

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #57 på: Oktober 09, 2011, 17:12:47 »
Ligacup mot Pompey om jeg ikke tar feil.

Korrekt! Vi tapte 2-1...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #58 på: Oktober 09, 2011, 17:26:35 »
En av få kamper Simon Walton fikk som midtstopper!
 

RoarG

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Danny Pugh
« Svar #59 på: Januar 03, 2012, 13:21:12 »
Da er det offisielt. Danny Pugh blir første mann inn på permanent basis i januarvinduet. Det var jo ingen overraskelse. Klubben har lenge sagt at de ville hente inn Pugh på permanent basis.

http://www.leedsunited.com/news/20120103/dannys-here-to-stay_2247585_2564479
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020