Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 330694 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1560 på: Februar 06, 2018, 14:57:02 »
Viktig at de negative gir managern tid her. Med mange spillere ut og vanskelig kampprogram kan det hende vi taper de første fire kampene uten at vi har en dårlig manager av den grunn.

Selvsagt skal han gfå tid. Men jeg forbventer ihvertfall 5 seire på de siste 16. Så får vi se åssen han bygger laget fremover

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1561 på: Februar 08, 2018, 08:39:37 »
Likte denne:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1562 på: Februar 12, 2018, 23:02:00 »
Adam Pope
Ex Real Madrid midfielder & Deportivo manager Victor has told Spain’s AS that he was contacted by before Paul Heckingbottom landed the #lufc job.
Link here
en.as.com/en/2018/02/12/…

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1563 på: Februar 12, 2018, 23:04:47 »
Soccer AM
Previously unseen footage of the Leeds United board deciding on their new manager...

https://mobile.twitter.com/SoccerAM/status/962313306349424640/video/1

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1564 på: Mai 27, 2018, 20:08:25 »
Betting på Ranieri er suspended:


« Siste redigering: Mai 27, 2018, 20:14:11 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1565 på: Mai 27, 2018, 20:50:35 »
Phil Hay er usikker på om PH får fortsette i Leeds:

Noen spør om det er noe nytt om PH:

"He’s still on holiday and we’re still waiting to see how it pans out for him. Club could go either way on this. Meetings before he left weren’t especially productive."

https://twitter.com/PhilHayYEP/status/1000790804603064325?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcore%26module%3Dsystem%26controller%3Dembed%26url%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2FPhilHayYEP%2Fstatus%2F1000790804603064325


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1566 på: Mai 27, 2018, 20:52:11 »
Og i forhold til om Ranieiri kan være et alternativ svarer Hay:

"Different foreign coach has been mentioned to me. Not saying who because I don’t know if it’s got legs. As for Ranieri, honestly not sure."

Overlever Heckingbottom? Jeg tror kanskje han er på vei ut ja...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1567 på: Mai 27, 2018, 22:06:45 »
mye tyder på PH er på vei ut ja. Skulle det være tilfelle så må jo rad og co komme opp med noe stort samt store investeringer i nye spillere eller så er vi jo like langt ::)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Annesj

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1568 på: Mai 28, 2018, 08:42:33 »
Skal det byttes nå så bør det velges fra en hylle vi ikke har vært på før når det kommer til coacher ja.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1569 på: Mai 28, 2018, 12:40:38 »
Og i forhold til om Ranieiri kan være et alternativ svarer Hay:

"Different foreign coach has been mentioned to me. Not saying who because I don’t know if it’s got legs. As for Ranieri, honestly not sure."

Overlever Heckingbottom? Jeg tror kanskje han er på vei ut ja...

auren

Jeg tolker denne som at det er en storfisk vi jakter på. Og at dette ikke er Ranieri.
 

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1570 på: Mai 28, 2018, 12:51:23 »
som maaangeårig fiskeinteressert, vet jeg hvor vanskelig det er å lande storfisk....
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1571 på: Mai 28, 2018, 12:54:35 »
"He’s still on holiday and we’re still waiting to see how it pans out for him. Club could go either way on this. Meetings before he left weren’t especially productive."
auren


høres ikke lyst ut for PH nei, men skal han først ut, ønsker jeg at det skal skje kjapt...veldig kjapt!
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1572 på: Mai 28, 2018, 13:50:04 »

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1573 på: Mai 28, 2018, 13:53:41 »
Laudrup nevnes. Ikke sikker på dette.
http://the72.co.uk/103639/five-things-leeds-united-fans-need-know-michael-laudrup/

Laudrup har et navn, men er ikke overbevist når det gjelder hans kvaliteter som manager.
Om det er slik at Leeds er på jakt etter en profilert trener så håper jeg at de ser en annen vei.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1574 på: Mai 28, 2018, 14:00:08 »
Og i forhold til om Ranieiri kan være et alternativ svarer Hay:

"Different foreign coach has been mentioned to me. Not saying who because I don’t know if it’s got legs. As for Ranieri, honestly not sure."

Overlever Heckingbottom? Jeg tror kanskje han er på vei ut ja...

auren

Jeg tolker denne som at det er en storfisk vi jakter på. Og at dette ikke er Ranieri.

En av dem med inside-info i klubben mente det dreide seg om en trener fra VM, men at denne nå hadde forlenget kontrakten med sitt forbund....

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1575 på: Mai 28, 2018, 14:04:43 »
Og i forhold til om Ranieiri kan være et alternativ svarer Hay:

"Different foreign coach has been mentioned to me. Not saying who because I don’t know if it’s got legs. As for Ranieri, honestly not sure."

Overlever Heckingbottom? Jeg tror kanskje han er på vei ut ja...

auren

Jeg tolker denne som at det er en storfisk vi jakter på. Og at dette ikke er Ranieri.

En av dem med inside-info i klubben mente det dreide seg om en trener fra VM, men at denne nå hadde forlenget kontrakten med sitt forbund....
Løw?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1576 på: Mai 28, 2018, 14:23:15 »
Det som i hvert fall synes sikkert er at man jakter ny HC. Håper ikke dette er en jakt som ikke gir frukter.
« Siste redigering: Mai 28, 2018, 14:39:49 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1577 på: Mai 28, 2018, 19:36:51 »
Paul Heckingbottom's future as Leeds United boss in doubt after just FOUR MONTHS in the job - Mirror Online

Paul Heckingbottom could be sacked after fewer than four months in charge with Leeds already searching for his replacement.

Leeds owner Andrea Radrizzani is considering wielding the axe because he is unsure if Heckingbottom is the right coach to lead them next season.


Radrizzani has major doubts because Heckingbottom won just four of his 16 games after he appointed him in February as Thomas Christiansen’s successor to finish 13th.

Heckingbottom, 40, met the Leeds board before heading off on holiday when he told them which players he needs to mount a promotion push.


Leeds manager Paul Heckingbottom could be in danger of the chop(Image: Birmingham Mail)
He is waiting to hear if Leeds will back him or sack him and the former Barnsley boss will be entitled to compensation for the remaining 12 months of his contract if Radrizzani axes him.

Leeds have already put out feelers around Europe to assess the pool of possible successors to Heckingbottom and are understood to favour a foreign coach.

Leeds United owner Andrea Radrizzani could be set to swing the axe again(Image: 2018 Getty Images)
Leicester’s title-winning boss Claudio Ranieri has been linked, along with former Swansea coach Michael Laudrup, who has just left Saudi side Al Rayyan.


Radrizzani is keen to dispel Leeds’ trigger-happy reputation for sacking coaches from Massimo Cellino’s controversial reign.

But the Italian is just as determined that Leeds mount a promotion bid next season and is prepared to appoint his third manager in 12 months if he felt it was in the club’s best interests.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1578 på: Mai 29, 2018, 09:59:33 »
Leeds United: Paul Heckingbottom fighting for job after just three months in charge

05.05, 29 May 2018 UPDATED 07.05, 29 May 2018
GETTY

Paul Heckingbottom is thought to be fighting for his job
PAUL HECKINGBOTTOM is fighting for his job - after just three months as Leeds boss.

Heckingbottom’s future is in doubt following crunch talks with Andrea Radrizzani last week which left Leeds Italian owner considering his manager’s future.

Radrizzani and his board are not sure Heckingbottom is the right man to lead a promotion push next season after the former Barnsley chief, 40, failed to make the expected impact as Thomas Christiansen’s replacement.

Christiansen got the bullet in February after just eight months in charge because he couldn’t maintain United’s assault on the play-offs.

But the Dane won 15 of his 35 games at the helm and the fallen Yorkshire giants were still in touch with the Championship’s top six when he was axed.

Advertisement


Heckingbottom was hired to end a run of poor results and get Leeds’ promotion challenge back on track.

But he won only four and lost eight of his 16 games before the campaign ended with Leeds in 13th place.

Massimo Cellino, Radrizzani’s sack-happy predecessor, worked his way through six managers in his crazy three-year reign at Elland Road, and his successor is anxious not to be tarred with the same brush .

But Radrizzani is totally committed to returning Leeds to the Premier League and won’t hesitate to appoint his third boss in 12 months if he believes a change of manager gives them the best chance of promotion next season.

Advertisement


Jaap Stam - 14/1
Paul Clement - 12/1
Paul Heckingbottom - 10/1
Hannes Wolf - 10/1
Marco Silva - 6/1
Simon Grayson - 5/1
Gordon Strachan - 7/2
Steve McClaren - 3/1 FAV

Former Chelsea and Premier League winning Leicester chief Claudio Ranieri has already been touted as a possible replacement, while ex-Swansea manager Michael Laudrup is being linked after leaving Saudi outfit Al Rayyan.

Leeds are also keeping an eye on Steve Bruce’s situation following Aston Villa’s defeat by Fulham in last Saturday’s Championship play-off final.

Villa boss Bruce has already won four promotions to the top flight as a manager - two at Hull and two more with Birmingham.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1579 på: Mai 29, 2018, 10:00:36 »
Lurer på hvor lang denne tråden hadde vært på et Arsenal-forum?


53 sider!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1580 på: Mai 29, 2018, 11:06:29 »
Er ikke veldig mange på den lista som er et veldig mye bedre alternativ enn det vi allerede har.

Silva er vel Everton bound?
Wolf er forsåvidt et spennende navn.
Ranieri hadde jo vært noe. Ville ihvertfall tydet på at vi kommer til å satse skikkelig i sommer. Han kommer ikke inn dørene her uten at det er lovnader om at vi skal kjempe blandt topp 2.

Resten er tynn suppe spør du meg. Bruce, Stam, McLaren,Grayson,Strachan vil neppe gjøre det noe mye bedre enn PH. SAMME GJELDER INZAGHI OG CULTURA MANAGEREN OGSÃ…!

Hadde jo ikke vært overrasket hvis Laudrup hadde vært et alternativ. Passer nok godt til Rads profil.

At PH er ferdig er det nok ingen tvil om. Får håpe det ligger en litt mer overveid begrunnelse denne gangen enn sist.
« Siste redigering: Mai 29, 2018, 11:15:58 av leedslife »

samadhi

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1581 på: Mai 29, 2018, 11:17:03 »
Lurer på hvor lang denne tråden hadde vært på et Arsenal-forum?


53 sider!!!!!

Ranieri vart nevnt første gang i 5.innlegget. Den linket har hengt med oss  ;D ;D
marching on together,
derudaf forever...

Barry

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1582 på: Mai 29, 2018, 12:07:44 »
Marco Rose, RB Salzburg er et spennende navn. Tok klubben til semifinale i EL, i sin første sesong i klubben.
 

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1583 på: Mai 29, 2018, 12:53:50 »
Marco Rose, RB Salzburg er et spennende navn. Tok klubben til semifinale i EL, i sin første sesong i klubben.

Rykte eller ønske?
Tror nok uansett at han eventuelt drar til en større klubb.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1585 på: Mai 29, 2018, 13:28:08 »
Tar Ranieri når som helst! Tenk hvilket signal dette hadde gitt.  ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1586 på: Mai 29, 2018, 13:34:02 »
Tar Ranieri når som helst! Tenk hvilket signal dette hadde gitt.  ;)

Enig. Men sjansene er nok store for at Raddikken sitter for lenge på gjerdet, og lar han gå til andre klubber

Nørgaard

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1587 på: Mai 29, 2018, 13:50:08 »
Tror vi får Christoph Daum  8)

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1588 på: Mai 29, 2018, 14:04:45 »
Tror vi får Christoph Daum  8)
Trodde han satt inne... ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1589 på: Mai 29, 2018, 14:10:28 »
Tror vi får Christoph Daum  8)
Trodde han satt inne... ;D

Samfunnsstraff å coache Leeds