Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331026 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1950 på: Juni 10, 2018, 11:59:22 »
Jeg tror dere tar feil om dere sier at alt er i det blå. Vi vet at Bielsa har studert videoer av fjorårets Leedslag og juniorlagets kamper. Han kjenner spillerne godt.

Han har nok plukket ut spillere som blir med videre og spillere som skal vekk. Han har ogÃ… lagt opp en prioritert liste over de Developement-spillerne det skal satses på: De 4 som er nevnt!

Han har vært på jakt etter en assistent, en har sagt nei; Mens en nok har takket ja, uten at vi vet hvem det er. I disse dager finslipes nok det fotballfaglige teamet.

Vi vet hva han står for spillemessig, og klubben har garantert signert flere spillere som passer inn i dette. I tillegg vil vi nok jage flere Lånespillere etter Bielsas ønsker.

Vi vet han har et stort kontaktnett og at han sikkert vi drive den fotballfaglige utviklingen i hele klubben.

Som jeg har sagt før så er dette en spissing av det Radz begynte med i fjor. Han vil gjøre noe med kulturen i klubben. Med støtteapparatet og hans kontaktnett både i organisasjonskultur og på det sportslige planet så er klubben i svært gode hender.

De siste par ukene før Preseason er det kun spillere inne på rehabilitering. Det er ingenting som tilsier at Bielsa må være on-sight. Det kan godt være at hans medarbeidere er tilstede på Thorp Arch og forbereder et angrep på Championship-tittelen!


Jeg har trua!!!!  :)
Jeg er ikke enig. Dette tolker jeg som en kraftig mistillit iforhold til Orta og ikke minst seg selv. Rad har nå forstått at det ikke nytter med en ukjent talentfull trener, og at Orta skal plukke ut spillerne som skal kjøpes. Dette er ikke en videreføring av det han har holdt på med, men en helt ny kurs i forhold til tidligere: Høyt profilert trener med bredt kontaktnett, som i stor grad vil bestemme hvilke spillere han vil ha.

Vet ikke om det er mistillit til Orta, men jeg er enig i at Bielsa som HC vil flytte mer makt nærmere a-laget og det trengs. Jeg har ikke helt tro på at beslutningene om spillerlogistikk skal tas for langt unna treningsfeltet.

I RBK i gamle dager bestemte Nils Arne Eggen seg for hvilke spillere han skulle ha, og ga styret beskjed om å signere på kontrakten. Han la seg borti alt fra innkjøp av John Carew til brøyting av banen, men ble unulig å erstatte. For Leeds ligger den riktige modellen et sted mellom Eggen og Dave Hockaday, men HC må være mye mer enn en marionett som setter ut kjegler på trening.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1951 på: Juni 10, 2018, 14:10:20 »
Skal ikke si denne karen r påliteligheten selv, men liker innholdet ;)

 
transfers daily
@transfersdaily4

Big news for Leeds fans! Seems that as of today they’ve got their man! Bielsa agreed terms and agreed to what leeds were offering. Been desperate for a job in England now he’s finally got an exciting challenge. Announcement by Tuesday. #lufc #bielsa

(Hvem han er:
transfers daily
@transfersdaily4
Up and coming agent with links in the game with some championship and premiership clubs. Mainly Yorkshire based.

United Kingdom )

Edith: 18 følgere, vurderte sterkt å slette men lot det være ;) )
« Siste redigering: Juni 10, 2018, 14:12:14 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1952 på: Juni 10, 2018, 19:12:22 »
Skal ikke si denne karen r påliteligheten selv, men liker innholdet ;)

 
transfers daily
@transfersdaily4

Big news for Leeds fans! Seems that as of today they’ve got their man! Bielsa agreed terms and agreed to what leeds were offering. Been desperate for a job in England now he’s finally got an exciting challenge. Announcement by Tuesday. #lufc #bielsa

(Hvem han er:
transfers daily
@transfersdaily4
Up and coming agent with links in the game with some championship and premiership clubs. Mainly Yorkshire based.

United Kingdom )

Edith: 18 følgere, vurderte sterkt å slette men lot det være ;) )
Han vet jo hva han skal skrive for å bli lest, likt og retweetet. Ikke dermed sagt at han vet det han påstår å vite.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1953 på: Juni 10, 2018, 22:48:58 »
I fjor brukte Rad ca 20 dager på å ansette ny coach etter Monk. (25.05-15.06). Nå er det gått 9 dager siden PH ble oppsagt. Det kan fort bli ca 15.06 i år også. Den første nye spilleren i fjor sommer (Anita) kom i juli. Fortsatt god tid

Furu

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1954 på: Juni 11, 2018, 10:32:24 »
« Siste redigering: Juni 12, 2018, 00:19:58 av Furu »

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1956 på: Juni 11, 2018, 15:41:19 »
Kan likeså godt gå meg en ny tur. Side opp og side ned med spekulasjoner. Vi får inn en ny mann til slutt. Det er det eneste som er sikkert. Bare glad vi ble kvitt Heck.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1957 på: Juni 11, 2018, 16:20:18 »
Phil has talked :)

Phil Hay
@PhilHayYEP
 
Money won't be an issue for Marcelo Bielsa. Happy with the package Leeds are offering. But still negotiating over plans, infrastructure and the way he wants the club to function under him. #lufc

assurances on those points still key to a deal, along with a work permit application. #lufc

Sitat
get one yourself son
@milesiam

Surely a work permit won't be a problem

no, I don't think so. He's UEFA Pro (or equivalent) and you'd expect the FA to back his application given his profile and the fact that he's worked in Europe very recently.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1958 på: Juni 11, 2018, 18:04:37 »
En gitt tanke. Kan Bielsa ansettes i et annet moderselskap, og dermed da lede Leeds fra det selskapet ved å leies ut for 1 pund til Leeds. På den måten vil da ikke lønningen til Bielsa dekkes av driftskostnadene til klubben. Altså vil vi kunne lønne hvor høyt som mulig, uten at vi risikere FFP om et par års tid

Bjorn

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1959 på: Juni 11, 2018, 18:07:19 »
En gitt tanke. Kan Bielsa ansettes i et annet moderselskap, og dermed da lede Leeds fra det selskapet ved å leies ut for 1 pund til Leeds. På den måten vil da ikke lønningen til Bielsa dekkes av driftskostnadene til klubben. Altså vil vi kunne lønne hvor høyt som mulig, uten at vi risikere FFP om et par års tid

Hørtes ut som en skurkeløsning.
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1960 på: Juni 11, 2018, 18:18:35 »
En gitt tanke. Kan Bielsa ansettes i et annet moderselskap, og dermed da lede Leeds fra det selskapet ved å leies ut for 1 pund til Leeds. På den måten vil da ikke lønningen til Bielsa dekkes av driftskostnadene til klubben. Altså vil vi kunne lønne hvor høyt som mulig, uten at vi risikere FFP om et par års tid

Hørtes ut som en skurkeløsning.

Er den lovlig, så er den lovlig

Josch

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1961 på: Juni 11, 2018, 18:52:54 »
En gitt tanke. Kan Bielsa ansettes i et annet moderselskap, og dermed da lede Leeds fra det selskapet ved å leies ut for 1 pund til Leeds. På den måten vil da ikke lønningen til Bielsa dekkes av driftskostnadene til klubben. Altså vil vi kunne lønne hvor høyt som mulig, uten at vi risikere FFP om et par års tid

Hørtes ut som en skurkeløsning.

Er den lovlig, så er den lovlig

Da kan jo dette gjøres med spillere også, som er en mye høyere utgiftspost enn coachen. Dette med moderselskap høres alfor nærstående ut til at FA ikke har tenkt på det og regulert dette. Noen ville prøvd dette for lenge siden.

Jeg tror det er dyre spiller kjøp og coachens (Bielsas) makt over dette som er Rads hodepine nå. Bielsa har jo blitt skuffet før og vil ikke "bare" være coach uten å velge spillere selv.
« Siste redigering: Juni 11, 2018, 18:54:59 av Josch »

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1962 på: Juni 11, 2018, 19:10:46 »
Jeg tror dere tar feil om dere sier at alt er i det blå. Vi vet at Bielsa har studert videoer av fjorårets Leedslag og juniorlagets kamper. Han kjenner spillerne godt.

Han har nok plukket ut spillere som blir med videre og spillere som skal vekk. Han har ogÃ… lagt opp en prioritert liste over de Developement-spillerne det skal satses på: De 4 som er nevnt!

Han har vært på jakt etter en assistent, en har sagt nei; Mens en nok har takket ja, uten at vi vet hvem det er. I disse dager finslipes nok det fotballfaglige teamet.

Vi vet hva han står for spillemessig, og klubben har garantert signert flere spillere som passer inn i dette. I tillegg vil vi nok jage flere Lånespillere etter Bielsas ønsker.

Vi vet han har et stort kontaktnett og at han sikkert vi drive den fotballfaglige utviklingen i hele klubben.

Som jeg har sagt før så er dette en spissing av det Radz begynte med i fjor. Han vil gjøre noe med kulturen i klubben. Med støtteapparatet og hans kontaktnett både i organisasjonskultur og på det sportslige planet så er klubben i svært gode hender.

De siste par ukene før Preseason er det kun spillere inne på rehabilitering. Det er ingenting som tilsier at Bielsa må være on-sight. Det kan godt være at hans medarbeidere er tilstede på Thorp Arch og forbereder et angrep på Championship-tittelen!


Jeg har trua!!!!  :)
Jeg er ikke enig. Dette tolker jeg som en kraftig mistillit iforhold til Orta og ikke minst seg selv. Rad har nå forstått at det ikke nytter med en ukjent talentfull trener, og at Orta skal plukke ut spillerne som skal kjøpes. Dette er ikke en videreføring av det han har holdt på med, men en helt ny kurs i forhold til tidligere: Høyt profilert trener med bredt kontaktnett, som i stor grad vil bestemme hvilke spillere han vil ha.

Vet ikke om det er mistillit til Orta, men jeg er enig i at Bielsa som HC vil flytte mer makt nærmere a-laget og det trengs. Jeg har ikke helt tro på at beslutningene om spillerlogistikk skal tas for langt unna treningsfeltet.

I RBK i gamle dager bestemte Nils Arne Eggen seg for hvilke spillere han skulle ha, og ga styret beskjed om å signere på kontrakten. Han la seg borti alt fra innkjøp av John Carew til brøyting av banen, men ble unulig å erstatte. For Leeds ligger den riktige modellen et sted mellom Eggen og Dave Hockaday, men HC må være mye mer enn en marionett som setter ut kjegler på trening.
Hva i all videste verden får deg til å tro at dette har vært modellen? Det har blitt gjengitt i flere sammenhenger at det er tette bånd mellom HC og sportsdirektøren og ingen spillere hentes uten at HC vil ha dem. Det har også blitt gjengitt at PH leverte inn sin ønskeliste over spillere før han dro på ferie. Hvorfor gjorde han det hvis det ikke ligger i modellen at HC fremmer forslag om spillere han ønsker inn?
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1963 på: Juni 11, 2018, 19:19:33 »
Jeg antar at de fleste av disse fire i "The Iron Circle" kommer sammen med Marcelo...


Tom Holynski
@ThommHol

Bielsa has a coaching staff as part of his team referred to as 'The Iron Circle'. Wonder if Pablo Quiroga, Diego Reyes, Diego Flores and Gabriel Macaya will join? Also interesting article, that he started working for Lille before they appointed him. #LUFC

https://elcomercio.pe/deporte-total/futbol-mundial/marcelo-bielsa-recorrio-instalaciones-lille-francia-425195
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1964 på: Juni 11, 2018, 19:24:39 »
Jeg antar at de fleste av disse fire i "The Iron Circle" kommer sammen med Marcelo...


Tom Holynski
@ThommHol

Bielsa has a coaching staff as part of his team referred to as 'The Iron Circle'. Wonder if Pablo Quiroga, Diego Reyes, Diego Flores and Gabriel Macaya will join? Also interesting article, that he started working for Lille before they appointed him. #LUFC

https://elcomercio.pe/deporte-total/futbol-mundial/marcelo-bielsa-recorrio-instalaciones-lille-francia-425195

Han har myye på hjertet denne Tom:

Tom Holynski
@ThommHol

Another when he left Lazio, Bielsa wrote an email explaining his resignation after 2 days. He had 4 weeks of work prior to officially taking over, part of his contract was he set the club deadlines for signing players.
 #LUFC https://www.football-italia.net/87052/bielsa-lazio-broke-promises …


He left 3 days before Lazio's pre-season started. Going by this, you'd imagine @LUFC has to 'have in place Bielsa signings' before Pre-season starts.
“As I made very clear at the time, for my style of work I need time with players to train them properly''. #LUFC

@PhilHayYEP sounds spot on with his situation of Bielsa. Bielsa unofficially worked at Lazio and Lille prior to 'officially' taking over. Lille let him sell 10-11 players and signed 5-6 early on. Suggests he needs things in place before pre-season training starts? #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1965 på: Juni 11, 2018, 19:32:53 »
Det rasler litt i kvsten når jeg tenker på hvordan dette kan bli! Og det med dagens spillerstall. Med A. Hernandez sterkt linket og lista for nye spillere er på det nivået så lukter det fugl!

Om det stemmer at Bielsa og Abel er i samme by i Uruguay nå så nekter jeg å tro at det er tilfeldig!

Hadde jeg satt opp 3-3-1-3 med Forshaw som stopper og Phillips som vingback for 30 dager siden hadde folk reagert. Nå er det faktisk en reel mulighet :)

https://www.youtube.com/watch?v=wDRVk4qvDX0



                 
« Siste redigering: Juni 11, 2018, 19:38:04 av eriksen55 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1966 på: Juni 11, 2018, 19:33:00 »
MikeT/AdrianTeakdesk
‏@Mike_J_Thornton

Seen Tweets from #lufc fans wanting Bielsa to get rid of Victor Orta.

Can I remind them Victor was Technical & Recruitment Director at Sevilla when they almost managed to get Bielsa as manager?

A knat's wing away - Bielsa chose Chile

Orta is the reason Bielsa is talking to us.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1967 på: Juni 11, 2018, 19:46:09 »


Mike Thornton

Almeyda says goodbye, is now available.



Sitat
Varskysports
Que se iba...que se quedaba...Finalmente, Matías Almeyda se despidió del plantel. Deja de ser el entrenador de Chivas de Guadalajara

« Siste redigering: Juni 11, 2018, 19:49:03 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1968 på: Juni 11, 2018, 19:57:15 »
Andrew setter ord på det for oss  :)

 
LUFCDATA
@LUFCDATA

Spending most of my time researching Bielsa and trying to work out how him and Leeds is all going to work out. It's utterly baffling, exciting and terrifying all at the same time. Incredibly bold beyond belief from both parties. #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1969 på: Juni 11, 2018, 19:58:44 »
Jeg antar at de fleste av disse fire i "The Iron Circle" kommer sammen med Marcelo...


Tom Holynski
@ThommHol

Bielsa has a coaching staff as part of his team referred to as 'The Iron Circle'. Wonder if Pablo Quiroga, Diego Reyes, Diego Flores and Gabriel Macaya will join? Also interesting article, that he started working for Lille before they appointed him. #LUFC

https://elcomercio.pe/deporte-total/futbol-mundial/marcelo-bielsa-recorrio-instalaciones-lille-francia-425195

 
dean
@deancore
 
dean Retweeted Tom Holynski
Interesting. Flores coached in Dublin for 7 months in 2013/14 and speaks English. Macaya also speaks fluent English. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1970 på: Juni 11, 2018, 19:58:55 »
Dersom dette stemmer trekker jeg tilbake mitt forrige innlegg om denne evt overgangen  :o

Turkish media claims Leeds are now favourites to beat Galatasaray to signing of Abel Hernandez after offering £40,000 a week, versus the £33,000 a week on the table in Turkey…

40k i uka. Tja, han bør evt virkelig slå til....

Phil Hay forklarer:

they would still have to pay him a big wage to accommodate his demands but think of it like this - a £2m transfer fee is the equivalent of £40k a week. It's a case of packaging the money up in a different way.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1971 på: Juni 11, 2018, 20:15:23 »


Mike Thornton

Almeyda says goodbye, is now available.



Sitat
Varskysports
Que se iba...que se quedaba...Finalmente, Matías Almeyda se despidió del plantel. Deja de ser el entrenador de Chivas de Guadalajara


Hvem er Almeyda og er dette positivt eller negativt for oss?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1972 på: Juni 11, 2018, 20:20:15 »
El Loco  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1973 på: Juni 11, 2018, 20:24:06 »


Mike Thornton

Almeyda says goodbye, is now available.



Sitat
Varskysports
Que se iba...que se quedaba...Finalmente, Matías Almeyda se despidió del plantel. Deja de ser el entrenador de Chivas de Guadalajara


Hvem er Almeyda og er dette positivt eller negativt for oss?

auren


Fra kvelden den 1.juni 2018:


Simon O’Rouke
Kinnear spent last week in Argentina.. two of the four listed currently reside there.

Mario Giunta
Leeds United have just sacked the manager. They’re in contact with Matias Almeyda, Marcelo Bielsa and Steve Bruce; also with Claudio Ranieri but he’s the most difficult name for them. Leeds will take a decision on next 2 days. @SkySportsNews

Simon O’Rouke
Almeyda stepped down as Chivas manager just yesterday, and according to the press covering it, has spent the last few weeks home in Argentina.. it fits.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1974 på: Juni 11, 2018, 20:29:43 »
Er ikke Almeyda tidligere Argentinsk landslagsspiller som gjorde et lite comeback for Lyn...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1975 på: Juni 11, 2018, 20:31:16 »
Er ikke Almeyda tidligere Argentinsk landslagsspiller som gjorde et lite comeback for Lyn...?

Jepp. Da får vi Terje Liverød på kjøpet...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1976 på: Juni 11, 2018, 20:31:58 »

Simon O’Rouke
En detalj, men viktig om en søker på navnet.

Han heter Simon O'Rourke
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1977 på: Juni 11, 2018, 20:43:41 »
https://twitter.com/Mike_J_Thornton/status/1006233806318325760

Trykk på linken...

'Schemes' - oppstillinger som blir beste oversettelsen? 'Systems' er vel formasjoner...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1978 på: Juni 11, 2018, 20:49:54 »

Simon O’Rouke
En detalj, men viktig om en søker på navnet.

Han heter Simon O'Rourke

Autospell......... ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1979 på: Juni 11, 2018, 23:21:37 »
Almeyda som head coach??? Erfaring som manager fra nivå to i Argentina og meksikansk fotball. Ingen relasjon til engelsk fotball. Dette kan umulig være noe hold i. Hvis det er det, er det bare å opprette tråde «Når får Almeyda sparken?» med en gang.