Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 328973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2070 på: Juni 14, 2018, 16:51:13 »
Dette er irriterende! Hadde vært bedre hvis vi ikke ante noe som helst og Bielsa plutselig hadde blitt trukket opp av hatten..

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2071 på: Juni 14, 2018, 17:34:20 »
...hører at Russlands trener Pizzi "tilhører Bielsaskolen". :)
(Lise Klaveness, NRK)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjorn

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2072 på: Juni 14, 2018, 17:52:51 »
...hører at Russlands trener Pizzi "tilhører Bielsaskolen". :)
(Lise Klaveness, NRK)

Saudi Arabia mener du?
Marching On! 4276

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2073 på: Juni 14, 2018, 17:56:49 »
Dette er irriterende! Hadde vært bedre hvis vi ikke ante noe som helst og Bielsa plutselig hadde blitt trukket opp av hatten..
Det var nok det klubben ønsket også ref foregående to HC signinger.  Problemet er vel at Bielsa er en så profilert figur at når noen på innsiden først lekker litt info, så går sosiale medier bananas i løpet av 30 sekunder.
Jon R.

leedslife

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2074 på: Juni 14, 2018, 17:57:15 »
...hører at Russlands trener Pizzi "tilhører Bielsaskolen". :)
(Lise Klaveness, NRK)

Lovende. For noe så tannløst og stillestående er lenge siden jeg har sett 8) 8) 8)

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2075 på: Juni 14, 2018, 22:50:48 »
Matthew Bleakley
@PhilHayYEP I work for LCP in London, an Actuarial consultancy where we provide analytics to Leeds.  Angus Kinnear was down in London today and told a partner I know some interesting things about Bielsa.


It’s a done deal, just dealing with contract formalities at this point. Bielsa has made Leeds write letters to 6 players today letting them know they’re playing with u21s all season. And let’s just say in his interviews he knew more about each championship side than Angus


He was the main man in early negotiations in Argentina, and was blown away by Bielsa knowledge of every championship side including Burton Albion. He knows the championship inside and out and has been preparing meticulously.


På spørsmål om kvaliteten på fotballkunnskapen til Angus...

I agree. But he was interviewing Bielsa. A valid question is tell me what you know about the championship. And Bielsa blew him away



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2076 på: Juni 14, 2018, 22:57:43 »
Matthew Bleakley
@PhilHayYEP I work for LCP in London, an Actuarial consultancy where we provide analytics to Leeds.  Angus Kinnear was down in London today and told a partner I know some interesting things about Bielsa.


It’s a done deal, just dealing with contract formalities at this point. Bielsa has made Leeds write letters to 6 players today letting them know they’re playing with u21s all season. And let’s just say in his interviews he knew more about each championship side than Angus


He was the main man in early negotiations in Argentina, and was blown away by Bielsa knowledge of every championship side including Burton Albion. He knows the championship inside and out and has been preparing meticulously.


På spørsmål om kvaliteten på fotballkunnskapen til Angus...

I agree. But he was interviewing Bielsa. A valid question is tell me what you know about the championship. And Bielsa blew him away
Spr er jo så om han er en twitter-bullshit'er?
Vel, han JOBBER i firmaet (brukte eget navn i tweeten og greier).
Så kan man spørre seg hvor lojal han var mht firmaet sitt...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2077 på: Juni 14, 2018, 23:03:23 »
Matthew Bleakley
@PhilHayYEP I work for LCP in London, an Actuarial consultancy where we provide analytics to Leeds.  Angus Kinnear was down in London today and told a partner I know some interesting things about Bielsa.


It’s a done deal, just dealing with contract formalities at this point. Bielsa has made Leeds write letters to 6 players today letting them know they’re playing with u21s all season. And let’s just say in his interviews he knew more about each championship side than Angus


He was the main man in early negotiations in Argentina, and was blown away by Bielsa knowledge of every championship side including Burton Albion. He knows the championship inside and out and has been preparing meticulously.


På spørsmål om kvaliteten på fotballkunnskapen til Angus...

I agree. But he was interviewing Bielsa. A valid question is tell me what you know about the championship. And Bielsa blew him away
Spr er jo så om han er en twitter-bullshit'er?
Vel, han JOBBER i firmaet (brukte eget navn i tweeten og greier).
Så kan man spørre seg hvor lojal han var mht firmaet sitt...


Flere kilder sier Bielsa er grundig. Har sjekket noen av hans tweeter. Litt kjefting, men ikke en som spammer nettet med mye møkk.



Kjenner jeg blir lettere anspent av dette! Vil bare komme igang!

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Glenn K

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2078 på: Juni 15, 2018, 00:05:35 »
Velkommen Marcelo Bielsa! Phil Hay melder at kontrakten signeres i kveld 8)

Kickthemdown

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2079 på: Juni 15, 2018, 00:08:20 »
Waccoe krasjet som følge av nyheten  ;D

Edit : Tilbake nå.

GET IN  ;D

stian

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2080 på: Juni 15, 2018, 00:09:13 »
Og Phil Hay meldte for 48 timer siden at kontrakten ville være signert innen 24 timer...

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2081 på: Juni 15, 2018, 00:36:21 »
Vile Animals...f**king Vile Animals 8) 8) 8)

We are Leeds...MOT!!!


G   O   I   N   G         U   P!!!!!  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Kato

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2082 på: Juni 15, 2018, 06:17:58 »
Da skal det være i boks, skriver YEP. Venter bare på klubben nå.
 

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2083 på: Juni 15, 2018, 06:56:03 »
Adam Pope

I’m hearing from a source close to Marcelo Bielsa that the contract has been signed & emailed to club. I’m told Bielsa will travel to Leeds late on next week to start as the new #lufc head coach with a member of his backroom staff.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2084 på: Juni 15, 2018, 06:57:33 »
Kan forandre tittelen nå. Bielsa er klar for Leeds United som manager

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2085 på: Juni 15, 2018, 06:58:53 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2086 på: Juni 15, 2018, 07:04:16 »
Phil Hay

Bielsa planning to fly from Argentina on Saturday. All subject to work permit applications etc.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2087 på: Juni 15, 2018, 07:06:03 »
Phil Hay

Easy to underestimate the effort that's gone into the Bielsa deal. For all the criticism of him (much of it deserved) Orta has been in the thick of it from the start.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2088 på: Juni 15, 2018, 07:09:00 »
Phil Hay

Bielsa planning to fly from Argentina on Saturday. All subject to work permit applications etc.


Phil Hay er søvnig

sorry, correction on this. Due to arrive in Leeds a week on Saturday (23rd), not tomorrow.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2089 på: Juni 15, 2018, 07:09:20 »
Phil Hay

Easy to underestimate the effort that's gone into the Bielsa deal. For all the criticism of him (much of it deserved) Orta has been in the thick of it from the start.

1+

En bragd. Nesten utrolig at de har fått det til.
En klubb på 100 år som aldri har hatt noe tradisjon for å dra sånt opp av hatten.
Bare å glede seg over hva som kommer inn av spillere 8)

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2090 på: Juni 15, 2018, 07:12:55 »
Phil Hay

Bielsa planning to fly from Argentina on Saturday. All subject to work permit applications etc.


Phil Hay er søvnig

sorry, correction on this. Due to arrive in Leeds a week on Saturday (23rd), not tomorrow.

Phil Hay deler litt mer

I don't really sleep that much. Warrington had me up until 4am.





#journalister
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2091 på: Juni 15, 2018, 07:37:22 »
Selv om jeg synes at Bielsa er et fantatastisk spennende valg, så gnager usikkerheten i meg...kanskje han går lei etter noen uker? kanskje det blir konflikter med andre i klubben? Det er jo en grunn til kallenavnet El Loco...og dessuten frykter jeg hvordan dette blir i forhold til de andre lagene i divisjonen. Alle vil slå Leeds nå. Hver kamp en cupfinale....Det vil bli et mediatrykk vi ikke har sett maken til championship, og jeg tipper at avisene i England nå kommer til å dekke Leeds på linje med Manchester lagene, Chelsea, Liverpool og Nord London lagene....
I mitt hode ville Ranieri vært et tryggere valg.  ;)
Men moro, veldig moro ;D

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2092 på: Juni 15, 2018, 07:58:11 »
Selv om jeg synes at Bielsa er et fantatastisk spennende valg, så gnager usikkerheten i meg...kanskje han går lei etter noen uker? kanskje det blir konflikter med andre i klubben? Det er jo en grunn til kallenavnet El Loco...og dessuten frykter jeg hvordan dette blir i forhold til de andre lagene i divisjonen. Alle vil slå Leeds nå. Hver kamp en cupfinale....Det vil bli et mediatrykk vi ikke har sett maken til championship, og jeg tipper at avisene i England nå kommer til å dekke Leeds på linje med Manchester lagene, Chelsea, Liverpool og Nord London lagene....
I mitt hode ville Ranieri vært et tryggere valg.  ;)
Men moro, veldig moro ;D

Nei, nå må du gi deg. Dette er det vi har ropt på i årevis. Skaper masse publisitet, optimisme, tro og publikum vil strømme på. Herlig! :)

stian

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2093 på: Juni 15, 2018, 08:07:53 »
Selv om jeg synes at Bielsa er et fantatastisk spennende valg, så gnager usikkerheten i meg...kanskje han går lei etter noen uker? kanskje det blir konflikter med andre i klubben? Det er jo en grunn til kallenavnet El Loco...og dessuten frykter jeg hvordan dette blir i forhold til de andre lagene i divisjonen. Alle vil slå Leeds nå. Hver kamp en cupfinale....Det vil bli et mediatrykk vi ikke har sett maken til championship, og jeg tipper at avisene i England nå kommer til å dekke Leeds på linje med Manchester lagene, Chelsea, Liverpool og Nord London lagene....
I mitt hode ville Ranieri vært et tryggere valg.  ;)
Men moro, veldig moro ;D

Deler denne usikkerheten, men den ville vi kanskje hatt uansett?

Det virker som om El Loco har presset på for å få mer makt enn de tidligere HC’ene. Jeg tror dette er lurt, men det kan fort blusse opp uenigheter etter hvert som diskusjoner om spillerlogistikk etc. kommer skikkelig i gang.

Men - tenk hvis dette lykkes?? Leeds spiller fin fotball, vinner kamper, og er i media av positive hensyn etc. Skal man først gamble litt i ansettelse av HC,er det denne måten man skal gamble på. Heller ta en råsjans i kategorien El Loco enn i kategorien El Hocko  ;)

Kato

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2094 på: Juni 15, 2018, 08:24:19 »
Det er en stor stol som skal fylles. Nå får vi en sjef som ihvertfall takler det presset. Men et klart snev av gambling er det. Morsomt. Voldsomme forventninger. Kan gå alle veier dette. Veldig usikker på hvordan spillerlogistikken blir. Tipper et par high-flying kjøp, noe lån fra Spurs og City, og noe totalt ukjent Bielsa kommer med.
 

auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2095 på: Juni 15, 2018, 08:27:23 »
Føler dette kommer til at gå til himmels eller åt skogen. Eksentrisk trener inn som får fansen i ekstase. Vanligvis håper alle på opprykk, nå nærmest forventer alle opprykk kommende sesong. Fallhøyden blir enorm. Tar han en Clough eller Wilkinson? Hvilke spillere får vi inn? Klarer han å få implementert sin spillestil og system fra dag 1 eller for sent i sesongen?

Blir en fantastisk spennende sommer og sesongstart!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2096 på: Juni 15, 2018, 09:24:01 »
Føler dette kommer til at gå til himmels eller åt skogen. Eksentrisk trener inn som får fansen i ekstase. Vanligvis håper alle på opprykk, nå nærmest forventer alle opprykk kommende sesong. Fallhøyden blir enorm. Tar han en Clough eller Wilkinson? Hvilke spillere får vi inn? Klarer han å få implementert sin spillestil og system fra dag 1 eller for sent i sesongen?

Blir en fantastisk spennende sommer og sesongstart!

auren
Tar det som en selvfølge nå at vi signerer 8-9 spillere som hever laget noe veldig. Han hadde aldri kommet ellers..

Bjorn

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2097 på: Juni 15, 2018, 09:30:09 »
Føler dette kommer til at gå til himmels eller åt skogen. Eksentrisk trener inn som får fansen i ekstase. Vanligvis håper alle på opprykk, nå nærmest forventer alle opprykk kommende sesong. Fallhøyden blir enorm. Tar han en Clough eller Wilkinson? Hvilke spillere får vi inn? Klarer han å få implementert sin spillestil og system fra dag 1 eller for sent i sesongen?

Blir en fantastisk spennende sommer og sesongstart!

auren
Tar det som en selvfølge nå at vi signerer 8-9 spillere som hever laget noe veldig. Han hadde aldri kommet ellers..

8-9 spillere? Tror jeg ikke noe på. Ikke vil jeg det heller. Men vi får se.
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #2098 på: Juni 15, 2018, 09:54:54 »
deler det jeg ser på som sunn skepsis..helt uten noe som understøtter dette, har jeg en uggen følelse av at mannen kan være vel krevende å samarbeide med. Håper selvfølgelig jeg tar feil...
..at dette er spennende er det ingen tvil om.
Ups & Ups!!

Killa