Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 279238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
EX-Akademisjef: Neil Redfearn
« på: Februar 02, 2012, 20:50:44 »
Neil Redfearn, det er han vi nå skal forholde oss til, mest sansynlig minst til lørdag mot Bristol City, spiller vi bra og vinner der kanskje lenger, kanskje ut sesongen og kanskje lenger.

Han ble intervjuet av LUTV i dag og han er klar på at han har kvalitetene som skal til for og ta managerjobben på permanent basis men nå er fokus selvsakt på lørdagens kamp. Alle spillerene på TA stiller nå likt med blanke ark, bra, og Redfearn har i dag terpet på taktikk, noe spillerene satte stor pris på, og som tydeligvis er noe det er lenge siden de har gjort.

Spennende og se hvor lenge dette emnet er aktuelt!

http://en.wikipedia.org/wiki/Neil_Redfearn

http://www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=6612
« Siste redigering: Juli 16, 2015, 13:18:19 av Promotion 2010 »

Kato

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #1 på: Februar 02, 2012, 20:54:57 »
Seier på lørdag, og jobben er hans. Passer gamlingens viktigste kriterie ved ansettelse:  BILLIG.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #2 på: Februar 02, 2012, 21:12:05 »
http://www.leedsunited.com/news/20120202/lets-win-it-for-redders-skipper_2247585_2598158

Lonergan om Redfearn.

Sitat
Redfearn took his first session as temporary manager with the first team squad on Thursday, and the focus was firmly on plugging the holes that saw Birmingham score four at Elland Road earlier in the week.

"We did a real tactical session," said the goalkeeper.

"He's watched us for most home games this season from up in the stand and he's seen what's gone on and he has his opinions.

"On Tuesday, Zigic may have been a big lad, but it was too easy for them, and we have to be more compact."

The former Preston goalkeeper was one of Grayson's summer signings, and while he admits he was surprised to learn of his manager's departure this week he says it wasn't wholly unexpected.

"I was probably the same as everyone in that I was surprised, but it wasn't unexpected," said the keeper. "You always felt something may happen because of rumblings, so surprised but not unexpected.

"After the Barnsley game we wondered if something might have happened with it being the start of the transfer window, but I'm grateful to Simon Grayson for bringing me here.

"I've looked back and he had a fantastic win ratio, but Leeds fans have expectations and at this moment in time we're not meeting them, and the manager is the one who has to take that.

"I was close to Beas the goalkeeping coach, but the others had been bang on with me. Obviously other players will have different opinions.

"I've seen the comments about us having a good experienced squad so maybe this is a chance for some of those players who haven't been playing to come in.

"Every time a manager leaves you have lads in the dressing room who are gutted, lads who say 'these things happen', and lads who are pleased, but we'll wait and see what happens next now."
Hva mener han med "been bang on with me"?

Kato

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #3 på: Februar 02, 2012, 21:16:27 »
Gode busser
 

Hallgeir *

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #4 på: Februar 02, 2012, 21:28:53 »
Seier på lørdag, og jobben er hans. Passer gamlingens viktigste kriterie ved ansettelse:  BILLIG.

Er det virkelig så enkelt som å vinne èn kamp og dermed bli ansatt på permanent basis? For meg høres det vel enkelt ut. Tror nok mer på at 1) Redfearn får 3-4 kamper på å bevise at han kan få skikk på organiseringen av laget, eller 2) Det ansettes ny manager neste uke.

Men det er riktig at han passer inn i Bates sin måte å tenke fotball og "bissniss" på.
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #5 på: Februar 02, 2012, 21:37:22 »
Seier på lørdag, og jobben er hans. Passer gamlingens viktigste kriterie ved ansettelse:  BILLIG.

Er det virkelig så enkelt som å vinne èn kamp og dermed bli ansatt på permanent basis? For meg høres det vel enkelt ut. Tror nok mer på at 1) Redfearn får 3-4 kamper på å bevise at han kan få skikk på organiseringen av laget, eller 2) Det ansettes ny manager neste uke.

Men det er riktig at han passer inn i Bates sin måte å tenke fotball og "bissniss" på.

I utgangspunktet er jo det slik at jo lenger Redfearn sitter etter seier til helgen jo bedre er det!
« Siste redigering: Februar 02, 2012, 22:59:21 av Rudi G. »

Kickthemdown

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #6 på: Februar 02, 2012, 21:42:53 »
Så vi har ikke hatt treninger med taktikk involvert..  :D Grayson er virkelig en tulling.

testo

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #7 på: Februar 02, 2012, 21:45:14 »
Spennende å se hva Redfearn klarer å få til. Jeg regner med at vi får en merkbar forandring allerede til lørdag.Håper alle har den same innstillingen som Lonergan og henter hjem seier etter seier i denne vårsesongen. Trua har liksom kommet litt tilbake igjen etter noen skikkelige nedturer i vinter. MOT
http://www.leedsunited.com/news/20120202/lets-win-it-for-redders-skipper_2247585_2598158
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #8 på: Februar 02, 2012, 22:35:43 »
Neil Redfearn, det er han vi nå skal forholde oss til, mest sansynlig minst til lørdag mot Bristol City, spiller vi bra og vinner der kanskje lenger, kanskje ut sesongen og kanskje lenger.

Han ble intervjuet av LUTV i dag og han er klar på at han har kvalitetene som skal til for og ta managerjobben på permanent basis men nå er fokus selvsakt på lørdagens kamp. Alle spillerene på TA stiller nå likt med blanke ark, bra, og Readfern har i dag terpet på taktikk, noe spillerene satte stor pris på, og som tydeligvis er noe det er lenge siden de har gjort.

Spennende og se hvor lenge dette emnet er aktuelt!

http://en.wikipedia.org/wiki/Neil_Redfearn

http://www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=6612
Ikke hatt taktikk på lenge??? Vet søren ikke hvilken smiley jeg skal velge her, men iallefall ikke denne:  :-*.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #9 på: Februar 02, 2012, 23:00:53 »

Ikke hatt taktikk på lenge??? Vet søren ikke hvilken smiley jeg skal velge her, men iallefall ikke denne:  :-*.

Jeg vil heller si "sjokkert", men ikke overrasket. Eller noe sånt.  :o :-\
Jon R.

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #10 på: Februar 02, 2012, 23:17:00 »
Men det har vi visst lenge ikke sant ! Ikke overaskende at vår golie sier dette nå ,Redfearn tar tak i det som har vært problemet lenge 3 Ã…R! fORSVARET VÃ…RT får han skikk på det kommer midtbanen og angrep etter som bare det. Terpe, terpe , terpe . ( dæven høres nesten trøndersk ut dette her! )  ;D

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #11 på: Februar 03, 2012, 02:18:23 »
Er åpen jeg får at Neil Redfearn tar over men da skal det være en grundig avgjørlse og han skal ha planer for hva han vil gjøre og press om at han kan få sparken fort !

Synes Leeds er litt snille me Managerene sine , vi taper for mye poeng før Manageren får fyken! vi må legge press !
Pontus ❤

sveifors

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #12 på: Februar 03, 2012, 07:53:24 »
Det kan vel hende at om Redfern lykkes lørdag at det blir han som få i oppgave å lede ut sesongen, før endelig manager ansettes.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Runar

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #13 på: Februar 03, 2012, 08:24:05 »

Ikke hatt taktikk på lenge??? Vet søren ikke hvilken smiley jeg skal velge her, men iallefall ikke denne:  :-*.

Jeg vil heller si "sjokkert", men ikke overrasket. Eller noe sånt.  :o :-\

Taktikk, samhandling og spilleforståelse er hele konseptet med fotball - utrolig om ikke disse tingene blir trent på, men som Jon sier ikke overraskende.

I ekte klubber er Taktikk, samhandling og spilleforståelse mer eller mindre alt de trener på fra 8 års alderen.
 

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #14 på: Februar 03, 2012, 09:12:54 »

Ikke hatt taktikk på lenge??? Vet søren ikke hvilken smiley jeg skal velge her, men iallefall ikke denne:  :-*.

Jeg vil heller si "sjokkert", men ikke overrasket. Eller noe sånt.  :o :-\

Taktikk, samhandling og spilleforståelse er hele konseptet med fotball - utrolig om ikke disse tingene blir trent på, men som Jon sier ikke overraskende.

I ekte klubber er Taktikk, samhandling og spilleforståelse mer eller mindre alt de trener på fra 8 års alderen.
I en moderne fotball-klubb trodde jeg taktikk var noe selvsagt. Har engelskmennene bidratt med noe som helst etter at de fant opp spillet? Pasnings-spill, f.eks., var det skottene som oppfant. Vi må gjerne få en utlending som ny manager. Gjerne en med hjerne :D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #15 på: Februar 03, 2012, 10:08:44 »
Redfearn, however, has been given the chance to make an impression tomorrow after assuming control of Leeds in the 48 hours since Grayson’s departure.

United’s reserve and under-18s coach has been part of the coaching staff at Thorp Arch since 2009 and has prior experience in management with Halifax Town, Scarborough and York City.

“It’s all happened quickly and it’s all a bit raw,” Redfearn said. “I’m only focused on tomorrow.”

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/latest-news/central-leeds/simon_grayson_sacked_host_of_names_linked_with_leeds_united_job_updated_1_4201308

LEEDS UNITED have no plans to approach any potential successor to Simon Grayson until after the weekend at the earliest, the Yorkshire Post can reveal.

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds_refuse_to_be_rushed_into_naming_grayson_replacement_1_4208370

Redfearn kan bli sittende en stund han hvis han får resultatene med seg!

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #16 på: Februar 03, 2012, 10:14:54 »
Bør jo ikke rushe den beslutningen heller. Bates må jo kontakte evt. interessenter og høre deres planer og betingelser før han bestemmer seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #17 på: Februar 03, 2012, 12:35:02 »
Beslutningen om å vise Simon døra må da ha ligget og ulmet en stund...?? Han har ikke levert varene og det har vært en del annet rusk som vi alle vet. Jeg får nå en følelse av at Bates rir flere hester her- han forsøker Readfern, dvs. gir ham en sjanse og så har han kort i ermet hvis dette ikke klaffer. Tror ikke Neil får mange sjansene hvis det ikke blir seiere for å si det sånn!
Yeboahs vitne

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #18 på: Februar 04, 2012, 18:02:25 »
Som ØBS'en sier, vi fikk ikke svar i dag! 1-0 seier mot 11 mann hadde vært og foretrekke, men vi vant og Redfearn er ubeseiret som manager for LU :)

auren

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #19 på: Februar 04, 2012, 18:12:54 »
Redfearn IN!  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sander

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #20 på: Februar 04, 2012, 18:16:27 »
Kan se oss i CL-finalen innen to år med han bak roret :)
 

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #21 på: Februar 04, 2012, 18:19:11 »
Det var da voldsomt !  ;D

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #22 på: Februar 04, 2012, 18:23:09 »
Kan se oss i CL-finalen innen to år med han bak roret :)
Ja, hvorfor ikke? Opp i 12, vinner i 13, CL-finalen i 14. Burde jo ikke være så vanskelig, det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

MrK

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #23 på: Februar 04, 2012, 18:36:52 »
Radomir Antic har meldt seg på i racet som manager.....imponerende fortid
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Sander

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #24 på: Februar 04, 2012, 18:44:59 »
Ble også meget imponert over cv`n, men lurer på hvorfor jeg aldri har hørt om han.. Noen som har?
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #25 på: Februar 04, 2012, 18:47:19 »
Akkurat nå er jeg strålende fornøyd med Redfearn :)

Borge

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #26 på: Februar 04, 2012, 18:58:08 »
Akkurat nå er jeg strålende fornøyd med Redfearn :)
Enig... ;D
Borge

Stephenjazz

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #27 på: Februar 04, 2012, 19:20:21 »
He later admitted joining Celta in such circumstances was a mistake and vowed never to accept coaching jobs in mid-season again.

Angående Radomir Antic, så klippet jeg ut dette fra wikipedia
Det blir aldri umoderne å vinne

Dennis

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #28 på: Februar 04, 2012, 19:20:43 »
Akkurat nå er jeg strålende fornøyd med Redfearn :)

Vi skal selvsagt huske at Bristol City var best frem til 0-1. Når de i tillegg får rødt kort, blir det i grunn enkelt for Leeds å ta med seg tre poeng. Vi møter i tillegg et bunnlag, som har mistet sin beste spiller i Maynard.

Likevel, det store ballinnehavspriket, fordel Brizzle, i første omgang gjør meg ikke bekymret. Det er helt naturlig at laget spiller forsiktig, enkelt og legger seg bakpå i situasjonen Leeds er i.

Gameplanen fungerte bra og utover de røde kortene (som jo er et følge av gode Leedsprestasjoner) liker jeg det jeg hørte. BC hadde et par gode muligheter, men alt i alt gjør Leeds en god prestasjon borte! Det er en grunn til at City-spillerne blir utvist, det hørtes ikke ut som hodeløse taklinger, men, som sagt, gode prestasjoner av de fra nord.

Redfearn: 1 av 1 : 100 % 8)
Marching on together!

Kato

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #29 på: Februar 04, 2012, 22:23:03 »
Redfearn har jo vært endel av det gjenget som har jobbet på Thorpe Arch, selv om han har hatt ansvar for reservelaget.

Har litt vanskelig å tro at han har løsningen på de defensive problemene. Da hadde han nok bidratt med det for lenge siden.

Men for all del, god start.

Fotballen er rar, ofte veldig tilfeldig. Vi taper 1-4 mot Birmingham, etter å ha vært meget gode første timen. Vi vinner i dag 3-0, etter å ha vært dårlig første omgang.