Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 280245 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #30 på: Februar 04, 2012, 22:26:09 »
En uke til neste kamp, en uke til å forbedre hjemmestatestikken også! 

4ever arcticwhite

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #31 på: Februar 04, 2012, 22:41:24 »
En uke til neste kamp, en uke til å forbedre hjemmestatestikken også! 
Blir ganske overrasket hvis hjemmestatistikken blir bedre i løpet av uka før neste kamp ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #32 på: Februar 04, 2012, 22:42:59 »
Lørdag er en ukedag i den uka,  ;)

sportcarl1

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #33 på: Februar 05, 2012, 14:34:59 »
ja minst en vecka till bör han få, man skall aldrig ändra på ett vinnande lag
 

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #34 på: Februar 05, 2012, 16:34:54 »
God start men nok en kamp der vi vinner under svært spesielle omstendigheter. Redfearn har mye å bevise før han kan tilbys jobben på permanent basis. Også betong Carver hadde en god start i 2006 men fremstod snart som caretaker manageren fra helvete.  :o
Jon R.

samadhi

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #35 på: Februar 05, 2012, 16:42:24 »
Det er ingen som vet hvor god manager Redfearn er ennå.
Vi må nok ha han som sjef iallefall til sommeren om vi skal få svar på det.

Uansett har han fått en god start, og på meg virker det som at hele stemningen rundt klubben har snudd veldig siden Grayson fikk sparken. Fansen har fått tilbake trua. Spillerne virker fornøyde og kanskje noe så lite som at twitterforbudet er borte viser at det er ett nytt regime på plass. Andy O`brien har gått fra å være helt ute i kulden til en slags trenerrolle i tillegg til spiller.

Vi har altså sett småendringer allerede,
og jeg er villig til å gi han en ny sjanse til neste helg  :)
marching on together,
derudaf forever...

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #36 på: Februar 05, 2012, 17:22:05 »
Enig at vi bør gi Redfearn noen kamper til, men til syvende og sist er det geitebukken KB som bestemmer.

MacMurder

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #37 på: Februar 05, 2012, 20:47:22 »
Hvis Raddy Antic vil trene Leeds, så er det en såkalt "No-brainer". Denne karen har kvaliteter hinsides over det jeg hadde forventet meg av aktuelle kandidater. Serbias svar på Nils Arne Eggen. I tillegg til det fotballfaglige så har han jo mannan "erfaring" med å jobbe under Spanias svar på Ken Bates, nemlig Jesus Gil, Atletico Madrids nå avdøde eier.

LEO

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #38 på: Februar 05, 2012, 21:24:27 »
Ifølge fans som var tilstede så var Redfearn helt passiv i førse omgang når vi spilte meget dårlig.

Nei, han er ingen fremtidig manager evne for oss.  Han får holde på med de yngre.
 

Gufrias

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #39 på: Februar 05, 2012, 23:16:07 »
Ifølge fans som var tilstede så var Redfearn helt passiv i førse omgang når vi spilte meget dårlig.

Nei, han er ingen fremtidig manager evne for oss.  Han får holde på med de yngre.
Litt tidlig å konkludere, synes jeg. Og feil grunnlag. Det viktige er ikke hvor høyt han kan hoppe på sidelinja, men hvor godt laget hans kan bli.
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #40 på: Februar 06, 2012, 12:15:28 »
Enig en skal vel ikke dømme en manager etter hvor gal av glede en blir over en scoring, seier , eller over et tap , men for all del, vil heller bedømme dem etter resultater i løpet av en sesong, taktikk , utak av spillere til kamp, innbyttere , Red hadde vel fått stryk der ang engasjemang etter 1 . omgang mot BC, men til syvende og sist er det poengene som teller . 

4ever arcticwhite

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #41 på: Februar 06, 2012, 12:40:38 »
Selvfølgelig alt for tidlig å dømme etter en kamp, og det er i alle fall sikkert at man kan ikke ansette en manager kun basert på lørdagens kamp mot Bristol City.

Greit nok at vi vinner 3-0, men ofte ser man jo en kortsiktig effekt etter et managerbytte. Vi gjør ingen stor kamp den første halvtimen, får et mål delvis mot spillets gang litt før pause, og så får vi to utvisninger hos motstanderen som gjør at resten av kampen skal være plankekjøring. Vi har riktignok tidligere vist at vi ikke alltid takler å spille mot lag med en spiller mindre, men når det blir to så er det grei skuring.

Så hvis det blir ansatt manager i løpet av denne uken, så blir jeg svært overrasket hvis vedkommende heter Neil Redfearn.
The future's so White I've got to wear shades 8)

MacMurder

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #42 på: Februar 06, 2012, 13:17:53 »
Blir det Redfearn så er det intet mindre enn en skandale!

Erik M

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #43 på: Februar 06, 2012, 14:03:09 »
Leeds skal ikke være en arena der uerfarne managerspirer skal få utvikle seg.  Redfearn gjør sikkert en utmerket jobb i mellomdagene, men en erfaren manager må på plass så fort som mulig.  Leeds er nødt til å tenke kortsiktig, dessverre.  Alt må fokuseres på opprykk.

Etter opprykk kan vi bygge klubben.  Jeg tror faktisk ikke at man kan bygge klubben stein for stein.  Ã… komme tilbake i toppen vil bli tøffere og tøffere for hver sesong som går.  Er det noen som tror Forest kommer tilbake..?
 

Ozzy96

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #44 på: Februar 06, 2012, 14:39:41 »
kanskje redfearn som ein assistent manager sammen med ein litt meir erfaren manager som samtidlig har litt ballær  ??? ;D

auren

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #45 på: Februar 06, 2012, 14:56:06 »
O'Leary var også unproven. Og det gikk jo i grunnen bra. Men det samme var stort sett Blackwell og Wise også. Og det gikk ikke fullt så bra. Spent på hva som skjer fremover.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

espenm

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #46 på: Februar 06, 2012, 15:29:31 »
Hvis Raddy Antic vil trene Leeds, så er det en såkalt "No-brainer". Denne karen har kvaliteter hinsides over det jeg hadde forventet meg av aktuelle kandidater. Serbias svar på Nils Arne Eggen. I tillegg til det fotballfaglige så har han jo mannan "erfaring" med å jobbe under Spanias svar på Ken Bates, nemlig Jesus Gil, Atletico Madrids nå avdøde eier.

Ja, enig her.
Jeg bodde i Spania i 95-96 sesongen, da Atletico Madrid tok gullet med Radomir Antic som trener. MacMurders vurderinger er ganske korrekte. Jesus Gil var intet mindre en mafiamann, og ikke av den gode sjarmerende Robert DeNiro typen.
Tilbake til det sportslige så tok han gullet med et Atletico uten noen "utpreget" store stjerner i hard konkurranse med Barcelona, Deportivo og ikke minst et knallbra Valencia lag.
Tror hans største stjerne var Tony Molina som var landslagskeeper for Spania på den tiden.
(Mener å huske Real hadde middels sesong).

 

Bites Yer Legs

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #47 på: Februar 06, 2012, 15:32:08 »
Noen som har kål på ka fotballfilosofi Redfearn har? Ã…penbart (jamnfør radio) at vi var forsiktige fra start lørdag, noe som kan tyde på at han har passe realistiske forventninger til mannskapet sitt. Han skjønner at det gjelder å ikke komme bakpå som vi har gjort utallige ganger denne sesongen, der kan nok Grayson og co, med rette, beskyldes for å være noe naive.

Han har jo kickstartet akademiet. I min oppfatning er gode ungdomstrenere fagpersoner som skjønner "dagens fotball" og utvikler spillerene sine deretter, ikke de verste kvalikifisasjonene i så fall.
KEEP FIGHTING!!

Reaney

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #48 på: Februar 06, 2012, 15:38:20 »
Er skeptisk til managere med liten erfaring.
Mange som hyller O'Leary, men jeg er ikke blant dem. Og ikke vinne en eneste tittel med det mannskapet som han rådet over, er direkte svakt, og etter mitt skjønn et resultat av han var for "fersk" i yrket.

Erik M

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #49 på: Februar 06, 2012, 15:51:57 »
Det fotballfaglige er ikke alt.  Redfearn kan sikkert være med i teamet.  Manageren vi trenger akkurat nå må tåle presset, tidspresset, pressen, KB og en spillergruppe med individuelle ambisjoner og nykker.
 

Rasmussen7

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #50 på: Februar 06, 2012, 16:22:10 »
O'Leary var også unproven. Og det gikk jo i grunnen bra. Men det samme var stort sett Blackwell og Wise også. Og det gikk ikke fullt så bra. Spent på hva som skjer fremover.

auren
Hvis vi skal se sånn på d, så er d vel bare El Terible fra 2002/03 som har vært "proven" de siste 10 årene...
Øhh... Glemte vist Peter Reid....

MacMurder

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #51 på: Februar 06, 2012, 17:05:03 »
Vi skal ikke glemme at O'Leary hadde en over middels brukbar mentor i Graham i både Leeds og Arsenal.

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #52 på: Februar 06, 2012, 17:07:46 »
Leeds skal ikke være noen managerskole. Vi skal ha en som har levert resultater og som takler presset. Hvis Antic mener alvor, bør vi hente han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

LEO

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #53 på: Februar 06, 2012, 17:51:01 »
Skal vi vurdere etter bytter etc. da går det i disfavør av Redfearn da han greide det kunststykke å ikke bytte på samme måte som Grayson i sin siste match.

 ;D ;D >:( >:( ::) ::)
 

ollan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #54 på: Februar 06, 2012, 17:55:55 »
Hvor mange suksessrike managere har kommet til en ny klubb fra direkte suksess hos sin tidligere klubb.....UK
JOSE M porto til Chelsea
Kenny D Liverpool til Blackburn
Alex F. Aberdeen til Scumchester..
Brian C kom fra suksess i Derby via oss til Forest....  Andre som vi husker???  Listen legges rimelig høyt her på forumet :o
Ollan

Dennis

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #55 på: Februar 06, 2012, 18:05:27 »
Blir det Redfearn så er det intet mindre enn en skandale!

Uenig! Det -kan- bli en skandale, men det kan hvilken som helst annen ansettelse også. Slår vi Brighton, er jeg ganske sikker på at Redders får jobben. Om det skjer, ønsker jeg meg en avtale som strekker seg frem til sommeren, i første omgang. Da må han selv jobbe for fremtidig jobb og Leeds (les: you know who) har en mulighet til å skifte billig, om det ikke blir noen suksess. Overfladisk nok virker det for meg som en vinn-vinn-situasjon, som bør trigge hardt arbeid mot sommeren.

Flere managere har kommet gjennom ungdomssystemet eller fra assistent/trenerroller og blitt suksesser.

Ã… avskrive Redfearn på forhånd syns jeg er urettferdig.
« Siste redigering: Februar 06, 2012, 18:07:17 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Erik M

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #56 på: Februar 06, 2012, 18:37:04 »
Blir det Redfearn så er det intet mindre enn en skandale!

Ã… avskrive Redfearn på forhånd syns jeg er urettferdig.

Mener du virkelig det?  Fordi han har trent U-18 bør han ha krav på noen uker før vi vurderer en proven manager? Absolutt ikke. 

DOL situasjonen kan ikke sammenlignes.  Han hadde mange år som spiller på toppnivå og hadde gått i skole hos Graham og kjente laget inn og ut.  Den gangen var vi på vei opp med pottetett forsvar og struktur.  Det var en gamble den gangen også, selvsagt, men man hadde ikke samme kortsiktige horisont som man er nødt til å ha i dag. 

Vi har 17 kamper...
 

Kato

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #57 på: Februar 06, 2012, 18:54:38 »
Redfearn er nok billig, så jobben er hans
 

Gufrias

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #58 på: Februar 06, 2012, 19:20:46 »
Hvis Redfearn blir ansatt er det fordi ledelsen tror på ham, spillerne tror på ham og resultatene i nær framtid går hans vei. Ikke akkurat min definisjon av skandale.

Hvis han ikke skulle bli ansatt, er det fordi Bates & co får tak i en annen de mener kan gjøre en bedre jobb. Det høres også greit ut.

Jeg vil imidlertid bli skuffet om det kommer en ny protesje a la Wise. En sånn har mye mer å bevise før han får min tillit.
Hekta på Leeds siden 1974

Ferre

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #59 på: Februar 06, 2012, 19:39:34 »
Sitat fra: MacMurder link=topic=18854.msg375667#msgo375667 date=1328530673
Blir det Redfearn så er det intet mindre enn en skandale!

Ã… avskrive Redfearn på forhånd syns jeg er urettferdig.

Mener du virkelig det?  Fordi han har trent U-18 bør han ha krav på noen uker før vi vurderer en proven manager? Absolutt ikke. 

DOL situasjonen kan ikke sammenlignes.  Han hadde mange år som spiller på toppnivå og hadde gått i skole hos Graham og kjente laget inn og ut.  Den gangen var vi på vei opp med pottetett forsvar og struktur.  Det var en gamble den gangen også, selvsagt, men man hadde ikke samme kortsiktige horisont som man er nødt til å ha i dag. 

Vi har 17 kamper...
Enig. Vi bør få inn en proven manager så fort som mulig. Jeg tror ikke Redfearn er mannen som skal føre Leeds tilbake til PL, men er redd for at Bates går for den billige løsningen.

Antic, Di Matteo eller Warnock for meg.