Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 279302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #390 på: Desember 06, 2014, 11:41:00 »
Mye enig i det som står skrevet over her.
Bl.a mobilitet i midtbaneleddet ; særs viktig at Mowatt, Cook, Bianchi "leser" spillet riktig til enhver tid, og èn finner balansepunktet på midten til enhver tid.  Samtidig er disse gutta yngre og vil gjerne delta offensivt, både med løp og gjennombruddspasninger.  Det trenger vi.  Eneste jeg er spent på med yngre spillere er belastning.  Treningsbelastning og kampbelastning ; de trenger hvile innimellom, og la de få det ! I kamper hvor det kanskje kreves mer fysikk på midten så kan Redders finne frem Austin igjen f.eks.  Enig i at Byram og Warnock også tilfører en hel del i det offensive spillet, og la det fortsette....det er fantastisk å se på offensive backer, backer med offensiv vilje og innstilling.
Ellers skal vi heller ikke glemme Ante der fremme ; han er ikke på nivå med Macca scoringsmessig ennå, men du verden for en fin avslutter.....i de trangeste situasjoner er han i stand til å finne det lille hullet som trengs.  Jeg elsker å se de kvikke beina på Mirco, og hans fremoverrettede spill.  Håper det også fortsetter ut sesongen.   Ellers er det en del andre som fortsatt skal levere og mangler litt for å utgjøre en forskjell.  Adryan er på rett vei, det er bor mye i ham, nå mangler bare scoringer.....sånn sett har Redders en fin blanding å jobbe med, varierte spilletyper som også gir variasjon.  Vi er uansett på rett vei.
MFLU - Miracles For Leeds United

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #391 på: Desember 06, 2014, 14:28:58 »
redfearn gillar jag, tror dock inte det är en supercoach men helt klart duglig, han har vågat satsa på ungdommarna och det skall han ha all credit av, liksom tidigare coacher har han dock en viss ovilja att byta spelare när  de tappar i spelstyrka, är många matcher vissa spelare tappar allt i andra halvlek men får fortsätta ist för att slänga in något fräscht, vi är inget chelsea och redfearn är ingen mourinho men vi ar dock ändå så bred trupp att vi kan skifta i tid när spelet går i stå.
 

Josch

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #392 på: Desember 08, 2014, 00:17:30 »
Ikke mange kritiske røster til Redfearn her.

På seks kamper har han 2-1-3, hvor hjemmekampene har vært bra/ok og bortekampene dårlig (blanding mot Blackburn) .

Min følelse sier at Hockaday ville vært under større press med denne statistikken, og prestasjonene.
Kampene mot Ipswich og Blackburn KAN ikke være bra coaching. Forsvaret raknet mot Ipswich, og vi burde hatt minst ett poeng på ren kynisme mot Blackburn. Forsvaret drilles på treningsfeltet og det er Redfearn  sitt ansvar. Strukturen i forsvar er ikke bra. Vi vet aldri når det plutselig kan glippe. :(

Unge spillere til tross, det er skuffende at Redfearn ikke har "satt" forsvaret ennå. 13 mål har ramlet  inn bak vår keeper på seks kamper!! Hvordan kan Silvestre få selvtillit av slikt?? Borte har vi sluppet inn 3, 2 og 4 mål. Hockaday ville fått fy-rop etter seg med disse sifrene!! Rutine finnes tross alt i troppen og kunne vært brukt. Han er uerfaren på dette nivet (trent juniorer) og det blir for mange juniorfeil med ham. Kampen mot Ipswich var et bevis på det. "Suksessen" i høst (før Darko) var nok et blaff. Nå er hverdagen her for Redfearn. Jeg mener han ikke har levert.

Jeg synes ikke dette ser veldig bra ut.  Nå er det juleprogram og en tung januarperiode.  På denne tiden i fjor var faktisk McDermott  sin plan i forsvar bedre.  :(

EN ting er å ha uerfarne spillere på banen. Desto mer behov har vi for en  erfaren trener på BENKEN!

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #393 på: Desember 08, 2014, 01:08:34 »
I kampen mot Ipswich satt jeg rett ovenfor en meget passiv Redfearn. Han gjorde grep etter 1-4, men laget skrek etter bytter i pausen.

Jeg er tildels enig med deg. Redfearn har en høy stjerne blant fansen, men som trener på 1.lags nivå har han svært så svake resultater. Taktisk er han god fordi han kjenner juniorene ut og inn.  Jeg er redd dette kun hat en begrenset effekt på sikt.

Borte mot Blackburn burde Austin kommet inn på midten, selv om han hadde reist mye i forkant. Laget mangler gode etablerte spillere. Rart Tonge er helt ute. Flere spillere kunne kommet inn og roet det ned mot slutten av kamper. Men på benken sitter Dawson og som på lørdag Del Fabro... Ikke akkurat noen som kan endre på noe.

Mot Ipswich var laget spillemessig på høyden gjennom 1.omgang. Utrolig at Pearce ble satt inn som erstatter for Bellusci. (Nå var vel sistnevnte skadet?) Pearce viste tydelig at han ikke var noen god duellspiller. Bellusci kunne, med sin kløkt, kanskje forstyrret Ipswich.

Vi mangler helt klart et anker, men hvorfor ikke bruke Bellusci der da. Vi også en midtstopper short og en angriper som lett danker ut Doukara - som ikke har imponert meg.

Noen sier at ikke engang Mourinho ville skapt noe med dette mannskapet. Ikke enig. Se hva Dyche har skapt med Burnley og hva McCarthy har greid med dette Ipswich-laget som neppe har andre kvaliteter enn innsats.

Lørdag bar enormt skuffende.

Mange lørdager har vært enormt skuffende i høst.

Holder vi plassen?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sterland

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #394 på: Desember 08, 2014, 07:08:01 »
Undres over hvilke føringer Redfearn er pålagt av Cellino. Har vondt for å tro at diamantformasjonen er foretrukket formasjon for samtlige managere som har vært i klubben etter Cellinos inntreden. Skrot diamanten, hent inn et par lynraske vinger i januar og suppler med en hodesterk spiss til Antenucci.

Annesj

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #395 på: Desember 08, 2014, 09:47:24 »
Må innrømme at jeg mista trua på denne kampen etter jeg så Pearce måtte inn for Bellusci. Vi skriker etter bredde på stopperplass. Mulig Del Fabro kan bidra med noe, men er nok noe ung å ikke en som kan gå inn å kontrollere. Pearce skaper så mye utrygghet med sin utrolige treghet desverre.. Liker fyrens innsats og vilje men han holder ikke mer enn middels L1 nivå. Helt enig i at vi trenger noe mer rutine. Men disse to ungutta våre spiller på seg rutine for hver kamp å på sikt kan disse to bli enormt bra. Men p.t skulle vi hatt mulighet til og variere noe på midten med en kar med rutine og pondus. Desverre er hverken Austin eller Tonge som nevnt noe å sette inn så her forstår jeg Redders. Begge er etter mitt skjønn bare å skrote. Austin har pondus, men taktisk på nivå med en guttespiller. Tonge har ikke evne til å flytte på seg og da blire mye rom. Jeg håper å tror vi er på vinnersporet igjen neste kamp.   
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Gufrias

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #396 på: Desember 08, 2014, 17:21:43 »
På seks kamper har han 2-1-3, hvor hjemmekampene har vært bra/ok og bortekampene dårlig (blanding mot Blackburn) .

Min følelse sier at Hockaday ville vært under større press med denne statistikken, og prestasjonene.
Hockaday kunne bare drømme om denne statistikken og disse prestasjonene.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #397 på: Desember 09, 2014, 17:48:47 »
Meningen er jo at denne sesongen er en mellomsesong før vi skal rykke opp 2015/2016.
Cellino har vært aktiv på transfermarkedet og spillerne er absolutt ikke dårlige (inkl junorene). Jeg mener viljen til Cellino og Redfearn er til stede. De jobber nok for Leeds' beste. Vi må huske at dette er stort for Redfearn (første skikkelige trenerjobb for  ham,  og han starter med LEEDS!!), og han vil derfor støtte Cellino 100% for å beholde jobben, tror jeg.

Men hva opplever vi?:

Ved alle de siste tre sesongene har vi vært  foran Redfearns lag på dette tidspunkt i sesongen. Vi hadde massevis av  grovarbeidere, billige spillere, egne juniorer, folk på innlån og free transfer. Vi kjeftet på udugelige spillere og Ken Bates for at han ikke ville satse. Noen topper (Snodgrass, Gradel, Becchio, Howson, RMC) løftet selvsagt laget. Hvorfor kommer ikke slike spillere til Leeds nå?

Laget fra 2004/05 var faktisk bedre enn dagens lag. Blackwell gjorde en god jobb med få ressurser.

Jeg var meget postitiv til italienske spillere i sommer, men jeg innrømmer nå at de ikke matcher britiske ch.ship-muskler når man har spilt ca en time av kampen. Ikke klarer vi å holde på en ledelse heller. De fleste lag vinner faktisk kampen når de tar ledelsen, men ikke vi!

Hva skjer nå?

-Jeg tviler på om Redfearn er mannen som kan redde Leeds. Vi opplever for mange blundere i forsvar, og jeg tror ikke han kan rette det opp. Forsvarsspillet burde sittet bedre nå.  Angrepsspillet er ikke variert nok heller. Men han har fått et lag, og ville kanskje valgt andre spillere om han fikk bestemme. :(
Alt er ikke hans feil.

-Våger Cellino å sparke trener nr. 4 allerede nå, hvis han ser at dette går galt???
Da blir Leeds VIRKELIG latterliggjort!!!    Jeg tror vi  kommer dit at valget må tas , for vi taper alle bortekamper og vi kommer til å gi bort poeng hjemme også. :(


« Siste redigering: Desember 09, 2014, 17:58:15 av Josch »

Runar

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #398 på: Desember 09, 2014, 19:25:45 »
Meningen er jo at denne sesongen er en mellomsesong før vi skal rykke opp 2015/2016.
Cellino har vært aktiv på transfermarkedet og spillerne er absolutt ikke dårlige (inkl junorene). Jeg mener viljen til Cellino og Redfearn er til stede. De jobber nok for Leeds' beste. Vi må huske at dette er stort for Redfearn (første skikkelige trenerjobb for  ham,  og han starter med LEEDS!!), og han vil derfor støtte Cellino 100% for å beholde jobben, tror jeg.

Men hva opplever vi?:

Ved alle de siste tre sesongene har vi vært  foran Redfearns lag på dette tidspunkt i sesongen. Vi hadde massevis av  grovarbeidere, billige spillere, egne juniorer, folk på innlån og free transfer. Vi kjeftet på udugelige spillere og Ken Bates for at han ikke ville satse. Noen topper (Snodgrass, Gradel, Becchio, Howson, RMC) løftet selvsagt laget. Hvorfor kommer ikke slike spillere til Leeds nå?

Laget fra 2004/05 var faktisk bedre enn dagens lag. Blackwell gjorde en god jobb med få ressurser.

Jeg var meget postitiv til italienske spillere i sommer, men jeg innrømmer nå at de ikke matcher britiske ch.ship-muskler når man har spilt ca en time av kampen. Ikke klarer vi å holde på en ledelse heller. De fleste lag vinner faktisk kampen når de tar ledelsen, men ikke vi!

Hva skjer nå?

-Jeg tviler på om Redfearn er mannen som kan redde Leeds. Vi opplever for mange blundere i forsvar, og jeg tror ikke han kan rette det opp. Forsvarsspillet burde sittet bedre nå.  Angrepsspillet er ikke variert nok heller. Men han har fått et lag, og ville kanskje valgt andre spillere om han fikk bestemme. :(
Alt er ikke hans feil.

-Våger Cellino å sparke trener nr. 4 allerede nå, hvis han ser at dette går galt???
Da blir Leeds VIRKELIG latterliggjort!!!    Jeg tror vi  kommer dit at valget må tas , for vi taper alle bortekamper og vi kommer til å gi bort poeng hjemme også. :(




HVA???

Er vi der at vi kritiserer at alle spillerne er for dårlig, samtidig som vi sier det samme om Redfearn etter 6 uker i jobben.

Vi har slit med forsvarsspillet i perioder i 10 år nå, skulle det ta 6 uker å fikse det?

Her klages det på Cellino, men annenhver supporter er jo like kortenkt som han.

Vi klager på for mange grå og kjedelige spillere, når det signeres alt annet enn grå å kjedelig spillere, da savner vi championship muskler.

Det klages på at ikke det kommer Snodgrasser, Becchioer og Gradeler nå. Jeg tror at Antenucci har fler mål på kamper i Championship enn Becchio hadde første 4 mnd i League One. Snodgrass var heller ikke bunnsolid fra start i sin første sesong, og alle vet jo hvor opp og ned Gradel var sine første 6 mnd.

Alt Leeds ønsker å oppnå kommer ikke til å skje i morgen, slik jeg ser det gjør vi mer riktig for å bygge en klubb som vokser i år enn vi har gjort de siste 3 sesongene. Om du blir nummer 8 eller 16 spiller heller ingen rolle dersom du har bygget grunnlag for å være top 6 i sesongen etter. Nå er det ikke lagt ut noen fasit på om årets valg er så mye bedre enn hva som har vært gjort ifjor og året før, men eneste som er sikkert er at løsningen de siste 3 årene ikke har gitt grunnlag for å bli et topplag.
 

Sølvreven

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #399 på: Desember 09, 2014, 20:21:46 »
Helt enig. Jeg ser heller at vi bygger et godt lag med en stamme av gode unge spillere. Hvis jeg nevner Scholes, Beckham, Neville x2, Giggs og Butt så skjønner dere nok hvor jeg vil   ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #400 på: Desember 09, 2014, 20:30:26 »
Helt enig. Jeg ser heller at vi bygger et godt lag med en stamme av gode unge spillere. Hvis jeg nevner Scholes, Beckham, Neville x2, Giggs og Butt så skjønner dere nok hvor jeg vil   ;)

Jeg vil ikke dit. Stygg by, og laget har heslige, røde drakter.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #401 på: Desember 09, 2014, 20:37:09 »
Helt enig. Jeg ser heller at vi bygger et godt lag med en stamme av gode unge spillere. Hvis jeg nevner Scholes, Beckham, Neville x2, Giggs og Butt så skjønner dere nok hvor jeg vil   ;)

Jeg vil ikke dit. Stygg by, og laget har heslige, røde drakter.
Men jeg ser gjerne at våre ungdommer kopierer det som det stygge laget fra den stygge byen med de heslige draktene gjorde i årene etter at de satset på en stamme av gode ungdommer.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #402 på: Desember 09, 2014, 20:45:59 »
Helt enig. Jeg ser heller at vi bygger et godt lag med en stamme av gode unge spillere. Hvis jeg nevner Scholes, Beckham, Neville x2, Giggs og Butt så skjønner dere nok hvor jeg vil   ;)

Jeg vil ikke dit. Stygg by, og laget har heslige, røde drakter.
Men jeg ser gjerne at våre ungdommer kopierer det som det stygge laget fra den stygge byen med de heslige draktene gjorde i årene etter at de satset på en stamme av gode ungdommer.

Vil ikke motsi deg i det.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #403 på: Desember 09, 2014, 21:24:33 »
Howson, RMC) løftet selvsagt laget. Hvorfor kommer ikke slike spillere til Leeds nå?

Laget fra 2004/05 var faktisk bedre enn dagens lag. Blackwell gjorde en god jobb med få ressurser.

Jeg var meget postitiv til italienske spillere i sommer, men jeg innrømmer nå at de ikke matcher britiske ch.ship-muskler når man har spilt ca en time av kampen. Ikke klarer vi å holde på en ledelse heller. De fleste lag vinner faktisk kampen når de tar ledelsen, men ikke vi!


Vi klager på for mange grå og kjedelige spillere, når det signeres alt annet enn grå å kjedelig spillere, da savner vi championship muskler.

Ja, JEG klaget også på grå og kjedelige spillere, men jeg har skiftet litt menining. Bedre med grå og kjedelige spillere som tar en borteseier i ny og ne.

Ellers er jeg enig i at lag bør bygges og og at spillere trenger tid. Jeg håper du får rett. Men jeg ser det jeg ser. I kamp etter kamp . 8) 8) Hvis det blir nedrykkskamp så MÃ… vi ha de jæ...a poengene. Da vil spillet knyte seg. Det er faktisk ganske typisk at lag som kjemper i bunnen stadig taper jevne kamper.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #404 på: Desember 12, 2014, 00:00:41 »
West Yorkshire Sports

@WYSdaily: #htafc boss Chris Powell also said they will waive compensation if Leeds United want Steve Thompson to become their assistant manager.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #405 på: Desember 12, 2014, 11:17:45 »
Hvorfor tar dette så lang tid:


Leeds United: Redfearn still waiting for Thompson agreement

Steve Thompson
Published on the
12 December
2014
07:06
Print this
Sponsored by

 
7 comments
Have your say!
 
Upload your photos or videos on this story and we'll publish the best

Neil Redfearn’s pursuit of Steve Thompson remains up in the air despite Huddersfield Town admitting they are willing to allow their first-team coach to join Leeds United for no compensation.

Redfearn has been looking to appoint Thompson as his assistant at Elland Road for the past month-and-a-half but United’s head coach is still without a number two six games into the job.

Leeds and Huddersfield were initially at odds about compensation for Thompson, who joined Town’s staff as assistant to Mark Robins in the summer, but current manager Chris Powell revealed yesterday that the club were no longer seeking money in return for his services.

Asked about the planned appointment, Redfearn said: “The club know what I feel and the person I want. I’ve got to be patient.

“It does get frustrating but it’s important that it’s done the right way. We’ve got to respectful of other clubs.

“I’ve got a squad of 20 which I can manage and I’ve got good assistance in Matt Pears (fitness coach) and Neil Sullivan (goalkeeping coach). Some of the academy staff have mucked in too.

“At the moment it’s working but in an ideal scenario you’d have another body in.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #406 på: Desember 12, 2014, 12:17:02 »
Tatt ut av luften: Money issue?  ::)
Jon R.

Annesj

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #407 på: Desember 12, 2014, 12:32:59 »
Har FL fryst all pengebruk både inn å ut?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #408 på: Desember 13, 2014, 09:04:32 »
Much ado about Steve Thompson, pictured far right, the first-team coach at Huddersfield Town who has been waiting for more than a month to up sticks and join Leeds United.

He and Neil Redfearn are former Bolton team-mates and close friends – Thompson was best man at Redfearn’s wedding – and Redfearn, inset, singled him out as his preferred assistant as soon as Massimo Cellino named him as head coach on November 1. Since then people on both sides of West Yorkshire have been waiting for the appointment to happen and wondering why, six weeks on, the arrival of Thompson at Elland Road has become so protracted.

At the outset Huddersfield asked for compensation for Thompson. Leeds refused to pay, believing that he was largely surplus to requirements. Thompson was named as Huddersfield’s assistant by Mark Robins in June but Robins survived for only one game this season and Town are now in the hands of Chris Powell. Powell’s number two is Alex Dyer.

As time went on Huddersfield’s demands dropped and then gave way altogether. As Powell admitted at his weekly press conference on Thursday, Huddersfield’s board are now willing to allow Thompson to leave for nothing and told Leeds that more than a week ago. Meanwhile, up at Thorp Arch, Redfearn said he was still waiting for a deal to fall into place.

It made for a weird and unfathomable impasse but the YEP understands that later in the day Redfearn and Massimo Cellino discussed Thompson’s situation again and agreed to get the appointment finalised. Leeds have been drawing up a contract in readiness for the 50-year-old to sign. A straightforward job made strangely difficult but perhaps Redfearn finally has his man
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #409 på: Desember 13, 2014, 18:00:52 »
Redfearn OUT >:(!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #410 på: Desember 13, 2014, 18:05:34 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #411 på: Desember 13, 2014, 18:09:43 »
Redfearn OUT >:(!

Tull og tøys!

Nå må det bli slutt med lette løsninger og øksesvinging.  :o
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #412 på: Desember 13, 2014, 18:10:52 »
Redfearn OUT >:(!

Tull og tøys!

Nå må det bli slutt med lette løsninger og øksesvinging.  :o


Ikke akkurat noe geni denne fyren heller.


Jeg tipper vi går uten seier frem til 18.mars da Cellino kommer tilbake til klubben......
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #413 på: Desember 13, 2014, 18:17:48 »
Redfearn OUT >:(!

Tull og tøys!

Nå må det bli slutt med lette løsninger og øksesvinging.  :o


Ikke akkurat noe geni denne fyren heller.


Jeg tipper vi går uten seier frem til 18.mars da Cellino kommer tilbake til klubben......

Ikke mange genier ute på banen heller i dag eller forrige helg.

Det blir for lettvint å gi Redfearn skylda for slett innsats og tafatthet.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #414 på: Desember 13, 2014, 18:26:41 »
Redfearn OUT >:(!

Tull og tøys!

Nå må det bli slutt med lette løsninger og øksesvinging.  :o


Ikke akkurat noe geni denne fyren heller.


Jeg tipper vi går uten seier frem til 18.mars da Cellino kommer tilbake til klubben......

Ikke mange genier ute på banen heller i dag eller forrige helg.

Det blir for lettvint å gi Redfearn skylda for slett innsats og tafatthet.

Jeg er litt fan av direkte fotball og innlegg fra siden i en "overbefolket" boks, føler at vi er litt lite direkte og innlegg inn i en boks hvor den ene hvite spilleren etter den andre fosser inn i ser vi ikke ofte!

Laget vårt er for lett! Er laget vårt ikke for lett så er det for tungt. Laget vårt er sjeldent for bredt!

Av den grunn må Redfearn få tid, vi kan ikke bytte filosofi hele tiden!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #415 på: Desember 13, 2014, 19:44:58 »

Redfearn OUT >:(!

Tull og tøys!

Nå må det bli slutt med lette løsninger og øksesvinging.  :o


Ikke akkurat noe geni denne fyren heller.


Jeg tipper vi går uten seier frem til 18.mars da Cellino kommer tilbake til klubben......

Ikke mange genier ute på banen heller i dag eller forrige helg.

Det blir for lettvint å gi Redfearn skylda for slett innsats og tafatthet.

Jeg er litt fan av direkte fotball og innlegg fra siden i en "overbefolket" boks, føler at vi er litt lite direkte og innlegg inn i en boks hvor den ene hvite spilleren etter den andre fosser inn i ser vi ikke ofte!

Laget vårt er for lett! Er laget vårt ikke for lett så er det for tungt. Lager vårt er sjeldent for bredt!

Av den grunn må Redfearn få tid, vi kan ikke bytte filosofi hele tiden!


"Laget vårt er for lett! Er laget vårt ikke for lett så er det for tungt. Lager vårt er sjeldent for bredt!"   ;D


Det er tungt å si det, men du gjør det lett og jeg smiler bredt!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #416 på: Desember 13, 2014, 23:01:36 »
Redfearneffekten  har kommit av sig om nu någon har trott på den,
 

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #417 på: Desember 15, 2014, 17:23:02 »
Diskusjonen om Redfearn sin offentlige kritikk av Austin, bør vel strengt tatt flyttes til denne tråden....

Han falt dessverre for fristelsen til å dra "skittentøyvasken" ut i det offentlige rom. En beklagelig feil!

Når det er sagt, tror jeg man må lete litt for å finne ledere som ikke faller for fristelsen til å skylde på andre ting enn kun seg selv når det butter imot, slik det definitivt gjør i Leeds akkurat nå. Man skal ha sterk rygg til å ta det hele og fulle ansvar til enhver tid.

Redfearn har hovedansvaret for det som skjer ute på banen, men det er vel ingen tvil om at klubben også påvirkes av det som skjer utenfor gressmatta. Det skal mye til om ikke spillerne blir påvirket av situasjonen.

 
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #418 på: Desember 15, 2014, 18:42:39 »
Jeg tror denne Austin-glippen er en konsekvens av presset han nå er under. Tapet for Fulham endret sesongen vår dramatisk.
 

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #419 på: Desember 15, 2014, 18:50:14 »
Jeg tror denne Austin-glippen er en konsekvens av presset han nå er under. Tapet for Fulham endret sesongen vår dramatisk.

Ser slett ikke bort fra at dette kan være riktig.

Vi er nest dårligste bortelag i divisjonen. Derfor er trepoengere hjemme livsviktig for å holde skuta flytende.

Det er lenge siden jeg har vært så skuffet over et resultat som mot Fulham på lørdag.
Super Leeds since 1968