Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 279298 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #420 på: Desember 15, 2014, 19:19:54 »
hoppas redfearn har analyserat sista matcherna och ser vad bristerna uppstår i laget och spelet, kanske måste det göras nödvändiga ändringar i startuppställningarna, vissa spelare har ju varit helt under isen i de sista matcherna men får fortsatt förtroende trots att vi har bättre bänk än på åratal,
 

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #421 på: Desember 17, 2014, 19:03:16 »
Redfearn får endelig assistanse....   

Leeds United set to name Thompson as new assistant boss.    (YEP)

by Phil Hay

Leeds United are expected to name Steve Thompson as their new assistant boss in the next 24 hours, ending Neil Redfearn’s long wait for a key addition to his backroom staff.


Leeds and Thompson have been in direct talks since Huddersfield Town revealed last week that they were willing to allow their first-team coach to move to Elland Road for no compensation.

The 50-year-old - once a team-mate of Redfearn’s at Bolton Wanderers - is expected to finalise his appointment in time to join United’s boss in the dug-out for Saturday’s game at Nottingham Forest.

His contract with Leeds would run to the end of the season and include the option of a second year, in line with Redfearn’s own deal as head coach.

Redfearn has been looking to add Thompson to his coaching team since taking charge of United’s senior squad from Darko Milanic at the start of November.

Huddersfield initially asked Leeds for compensation but relented after United owner Massimo Cellino refused to meet their demands.

Thompson joined Huddersfield as assistant manager to Mark Robins in June but Robins was sacked a game into this season and replaced by Chris Powell.

Powell promptly moved Thompson into the position of first-team coach and named Alex Dyer as Huddersfield’s number two instead.

Thompson was receptive to Redfearn’s interest from the outset and Powell admitted last month that he would not block a move which took the ex-Rotherham United midfielder to Elland Road.

Speaking prior to Leeds’ 1-0 defeat to Fulham on Saturday, Redfearn said: “The club know what I feel and the person I want. I’ve got to be patient.

“It does get frustrating but it’s important that it’s done the right way. We’ve got to respectful of other clubs.”

The delay in securing Thompson’s signature left Redfearn without an assistant for seven league games.

United’s has been aided by goalkeeping coach Neil Sullivan and fitness coach Matt Pears but Thompson looks likely to be alongside him at the City Ground this weekend.

Thompson has many years of coaching experience behind him, much of it gained at Blackpool where he worked for a while under ex-Leeds boss Simon Grayson and acted as caretaker twice.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #422 på: Desember 26, 2014, 18:09:33 »
Her er statistikken til Redfearn. Ikke mye å skryte av:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Neil_Redfearn

Nok en totalt clueless Leedsmanager!   >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #423 på: Desember 26, 2014, 18:24:34 »
Her er statistikken til Redfearn. Ikke mye å skryte av:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Neil_Redfearn

Nok en totalt clueless Leedsmanager!   >:(
Det er ikke lett å skulle frakte olje på Den Flyvende Hollender som styrmann for Kaptein Ahab.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #424 på: Desember 26, 2014, 19:51:11 »
Her er statistikken til Redfearn. Ikke mye å skryte av:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Neil_Redfearn

Nok en totalt clueless Leedsmanager!   >:(
Spørsmålet er om det er manageren eller spillerstallen som ikke holder mål.
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #425 på: Desember 26, 2014, 22:30:43 »
Jeg har aldri hatt trua på Redders som sjef, ikke i hele tatt. Men jeg har ikke trua på noen andre heller så sant vi ikke får en som kan disponere laget som han vil! Vi har hatt 3 managere så langt i år, og alle har brukt samme formasjon, neppe tilfeldig.  Man ser at gutta kan spille fotball, men det trengs en som kan sette det i et system, en som har en filosofi. En som er sjef rett og slett. Desverre tror jeg vi ikke får det med MC. Synd, for jeg syntes han gjør og har tenkt å gjøre mye bra, men det hjelper lite når det viktigste er hva som presterer på bana!

Ønsker for det nye året:

MC innser at han må svelge noen kameler, henter en manager med klar filosofi og visjoner! Trekker seg unna alt av taktiske avgjørelser. Klarer å få Redders til å bli i trener teamet og ha ansvaret for akademiet igjen! Tror det er det eneste som kan løse den sportslige situasjonen!

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #426 på: Desember 26, 2014, 23:08:17 »
Her er statistikken til Redfearn. Ikke mye å skryte av:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Neil_Redfearn

Nok en totalt clueless Leedsmanager!   >:(
Spørsmålet er om det er manageren eller spillerstallen som ikke holder mål.
borde ju vara spelartruppen, för varenda manager vi tar in kan väl inte vara dålig, det här med att byta managers har ju pågått i 10 år och mig veterligen har det knappt någon gång ändrat det positivt förutom möjligtvis kortvarigt,bara kostat miljontals med pund
 

Josch

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #427 på: Desember 26, 2014, 23:14:31 »
Redfearn: siste  9 kamper. statistikk:  2-2-5  (kun to seire)

Dette er dårligere enn  Milanic og Hockaday, som fikk masse kjeft.
Det er også dårligere enn Grayson og  Blackwell da de fikk sparken.
Resultatene tilsier enkelt og greit sparken

Jeg kan ikke tenke meg annet enn at Cellino ønsker å bytte trener nå. Han kan umulig sitt stille  og se på dette.  Men hvem skal han ansette i stedet?. Jo flere han sparker,  jo færre vil jo ha denne jobben.

En håpløs spiral

-ikke kan vi glede oss til transfervinduet
-ikke kan vi glede oss til treneren får sparken  
-ikke har vi sjans til playoff
-eieren kan bli ekskludert
-vi vet ikke om det er penger til nye spillere :(
 
Det hadde faktisk vært bedre å ansatt Redfearn i sommer (ikke ansatt Hockaday og Milanic i mellom) , Da hadde det vært lettere å sparke Redfearn  nå. >:( Jeg mener derfor at å ansette Hockaday var den største tabben av alle. Nå vil det sitte meget langt inne å sparke Redfearn.  >:(
« Siste redigering: Desember 26, 2014, 23:16:07 av Josch »

Kato

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #428 på: Desember 26, 2014, 23:34:44 »
Det viktigste er for meg ikke navnet til den som leder oss, men rollen. Den coachgreia viser seg å ikke funke på balløya. Inn med manager.

Leeds er en storklubb, ikke noe for akademitrenere. Det trengs rutine fra dette nivået, ihvertfall når spillerne ikke har det.
 

Gufrias

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #429 på: Desember 27, 2014, 08:28:03 »
For meg virker det som hovedproblemet er en ubalansert spillerstall. Den gjør oss forutsigbare, og "alle" vet hvordan de skal slå oss.

Vi har en overflod av lette teknikere, og mangler fysikk og duellstyrke. Dermed er det lett å kjempe oss ut av stilen, og det er ingen ting vi kan gjøre med det.

Vi har en overflod av sentrale midtbanespillere og angripere, og mangler naturlige breddeholdere. Dermed får vi problemer på kant både offensivt og defensivt, og det er ingen ting vi kan gjøre med det.

Når det i tillegg ikke går en eneste kamp uten at en skjebnesvanger blemme fra en eller flere spillere koster oss baklengs, sier jeg bare: Stakkars Neil.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #430 på: Desember 27, 2014, 09:31:50 »
Neil  är oskyldig, de mesta förlusterna får spelarna ta på sig, man blir mörkrädd när man ser en så duktig spelare som Cooper nicka i eget mål, var ju ingen farlig situation, varför det händer gång på gång? okoncentration,? psyket? man ser ju gång på gång hur vi tar in duktiga spelare som har fina rescensioner och levererat i andra klubbar för att falla platt i denna klubb, att äga,träna eller spela för denna klubben är nog det svåraste man kan ge sig in på
 

Nørgaard

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #431 på: Desember 27, 2014, 12:26:24 »
For meg virker det som hovedproblemet er en ubalansert spillerstall. Den gjør oss forutsigbare, og "alle" vet hvordan de skal slå oss.

Vi har en overflod av lette teknikere, og mangler fysikk og duellstyrke. Dermed er det lett å kjempe oss ut av stilen, og det er ingen ting vi kan gjøre med det.

Vi har en overflod av sentrale midtbanespillere og angripere, og mangler naturlige breddeholdere. Dermed får vi problemer på kant både offensivt og defensivt, og det er ingen ting vi kan gjøre med det.

Når det i tillegg ikke går en eneste kamp uten at en skjebnesvanger blemme fra en eller flere spillere koster oss baklengs, sier jeg bare: Stakkars Neil.

100 procent spot on!!

Jon R

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #432 på: Desember 27, 2014, 13:07:36 »
Neil  Ã¤r oskyldig, de mesta förlusterna får spelarna ta på sig, man blir mörkrädd när man ser en så duktig spelare som Cooper nicka i eget mål, var ju ingen farlig situation, varför det händer gång på gång? okoncentration,? psyket? man ser ju gång på gång hur vi tar in duktiga spelare som har fina rescensioner och levererat i andra klubbar för att falla platt i denna klubb, att äga,träna eller spela för denna klubben är nog det svåraste man kan ge sig in på

Det målet kommer sannsynligvis som en konsekvens av mangel på kommunikasjon mellom keeper og stoppere, noe vi har sett en rekke eksempler på denne sesongen. Dette laget henger ikke sammen! Vanskelig å frikjenne de som leder det sportslige i det daglige synes nå jeg....
Jon R.

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #433 på: Desember 27, 2014, 13:33:29 »
Neil  Ã¤r oskyldig, de mesta förlusterna får spelarna ta på sig, man blir mörkrädd när man ser en så duktig spelare som Cooper nicka i eget mål, var ju ingen farlig situation, varför det händer gång på gång? okoncentration,? psyket? man ser ju gång på gång hur vi tar in duktiga spelare som har fina rescensioner och levererat i andra klubbar för att falla platt i denna klubb, att äga,träna eller spela för denna klubben är nog det svåraste man kan ge sig in på

Det målet kommer sannsynligvis som en konsekvens av mangel på kommunikasjon mellom keeper og stoppere, noe vi har sett en rekke eksempler på denne sesongen. Dette laget henger ikke sammen! Vanskelig å frikjenne de som leder det sportslige i det daglige synes nå jeg....


har kollat på målet några gånger, cooper har all tid i världen att göra det snyggt, silvestri är minst 2 meter ifrån situationen och anfallaren 3 meter ifrån när cooper nickar i eget mål, hade haft viss förståelse om det varit i en trängd situation,går man på bollen så måste man göra bättre än så
 

Gufrias

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #434 på: Desember 27, 2014, 16:56:39 »
Neil  Ã¤r oskyldig, de mesta förlusterna får spelarna ta på sig, man blir mörkrädd när man ser en så duktig spelare som Cooper nicka i eget mål, var ju ingen farlig situation, varför det händer gång på gång? okoncentration,? psyket? man ser ju gång på gång hur vi tar in duktiga spelare som har fina rescensioner och levererat i andra klubbar för att falla platt i denna klubb, att äga,träna eller spela för denna klubben är nog det svåraste man kan ge sig in på

Det målet kommer sannsynligvis som en konsekvens av mangel på kommunikasjon mellom keeper og stoppere, noe vi har sett en rekke eksempler på denne sesongen. Dette laget henger ikke sammen! Vanskelig å frikjenne de som leder det sportslige i det daglige synes nå jeg....
Jeg tror nå det hadde vært best å kjøre inn ett fast stopperpar. Denne evinnelige roteringen mellom Bellusci, Pearce og Cooper gjør at de aldri blir skikkelig samspilt.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #435 på: Desember 27, 2014, 17:20:21 »
Alt er ikke BARE Redfearns feil. Spillerne er ikke gode nok heller. :(

Ingen  av våre tre stoppere er til å stole på.

-Bellusci blir fraløpt i forkant av 0-1 målet mot  Wigan, hindrer ikke innlegg . Mangler fart.
(Han er innblandet i flere mange denne høsten.)
-Cooper lager et utrolig selvmål mot Wigan , ut av ingen ting.
-Pearce har formsvikt og satt ut.

Cellino har undervurdert nivået i Ch.ship og handlet på nest nederste hylle.  Dette er mye av årsaken til fiaskoen. :(

AndyMathie

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #436 på: Desember 30, 2014, 13:35:44 »
Alt er ikke BARE Redfearns feil. Spillerne er ikke gode nok heller. :(

Ingen  av våre tre stoppere er til å stole på.

-Bellusci blir fraløpt i forkant av 0-1 målet mot  Wigan, hindrer ikke innlegg . Mangler fart.
(Han er innblandet i flere mange denne høsten.)
-Cooper lager et utrolig selvmål mot Wigan , ut av ingen ting.
-Pearce har formsvikt og satt ut.

Cellino har undervurdert nivået i Ch.ship og handlet på nest nederste hylle.  Dette er mye av årsaken til fiaskoen. :(


Bellusci har med flere topp kamper i Serie A vist at han holder målet. Han holder i massevis. Nå trenger vi bare å få forsvaret organisert og jeg håper at den nye assistenten er flink til nettopp den jobben.
We are Leeds and we are proud of it!

Per-Stian

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #437 på: Desember 30, 2014, 13:41:45 »
Alt er ikke BARE Redfearns feil. Spillerne er ikke gode nok heller. :(

Ingen  av våre tre stoppere er til å stole på.

-Bellusci blir fraløpt i forkant av 0-1 målet mot  Wigan, hindrer ikke innlegg . Mangler fart.
(Han er innblandet i flere mange denne høsten.)
-Cooper lager et utrolig selvmål mot Wigan , ut av ingen ting.
-Pearce har formsvikt og satt ut.

Cellino har undervurdert nivået i Ch.ship og handlet på nest nederste hylle.  Dette er mye av årsaken til fiaskoen. :(


Bellusci har med flere topp kamper i Serie A vist at han holder målet. Han holder i massevis. Nå trenger vi bare å få forsvaret organisert og jeg håper at den nye assistenten er flink til nettopp den jobben.

Eg trur, som deg Andy, heller ikkje at alt skuldast udugelege spelarar. Silvestri, Bellusci, Bianchi, Adryan og Antenucci har alle vist prov på fotballdugleik. Eg veit dessverre ikkje kor skoen trykker mest, men eg fryktar mykje ligg på det mentale, manglande kommunikasjon og "sprikande" spelargruppe. Eg trudde Redfearn var av den samlande typen (som f. eks når han omfavna Adryan etter kampen), litt á la O'Leary, men måten vi framstår som lag gjer meg sterkt tvilande om dagen.

AndyMathie

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #438 på: Desember 30, 2014, 14:01:40 »
Og når man først havner i en dårlig steam er det utrolig vanskelig å komme ut av den. Husk nå bare det laget vi hadde etter 1992 som sleit med å holde plassen. Da besto midtbanen vår av Speed, Batty, McAllister og Strachan og allikavel sleit Leeds med å vinne fotballkamper. Når man først havner i baklefsa er det alltid vanskelig å snu skipet. Da er roret mye tyngre enn det vanligvis er og da kan man ha vanvittig mye gode fotballspillere uten at det spiller den største rollen.
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #439 på: Desember 30, 2014, 14:26:05 »
Og når man først havner i en dårlig steam er det utrolig vanskelig å komme ut av den. Husk nå bare det laget vi hadde etter 1992 som sleit med å holde plassen. Da besto midtbanen vår av Speed, Batty, McAllister og Strachan og allikavel sleit Leeds med å vinne fotballkamper. Når man først havner i baklefsa er det alltid vanskelig å snu skipet. Da er roret mye tyngre enn det vanligvis er og da kan man ha vanvittig mye gode fotballspillere uten at det spiller den største rollen.

Et veldig godt bilde, Anders. Jeg tror ikke det største problemet er mangel på kvalitet, men heller mangel på samhandling, selvtillit og ikke minst mangel på vinnerkultur. Redfearn er en fin fyr men han har aldri vært i en klubb med sportslig suksess. Det samme gjelder majoriteten av spillerne. Vi har spilt med ryggen mot veggen i flere sesonger på rad nå og egentlig aldri kommet i en flytsone etter gode kamper. Jeg tror denne klubben trenger noen skikkelige vinnerskaller, både på og utenfor banen, som kan inspirere og motivere de 11 på banen til 110 prosent innsats, som kan internalisere trua på at enhver motstander er mulig å slå inntil dommeren blåser kampen av etter 90.
« Siste redigering: Desember 30, 2014, 14:28:00 av Jon R »
Jon R.

AndyMathie

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #440 på: Desember 30, 2014, 14:30:47 »
Og når man først havner i en dårlig steam er det utrolig vanskelig å komme ut av den. Husk nå bare det laget vi hadde etter 1992 som sleit med å holde plassen. Da besto midtbanen vår av Speed, Batty, McAllister og Strachan og allikavel sleit Leeds med å vinne fotballkamper. Når man først havner i baklefsa er det alltid vanskelig å snu skipet. Da er roret mye tyngre enn det vanligvis er og da kan man ha vanvittig mye gode fotballspillere uten at det spiller den største rollen.

Et veldig godt bilde, Anders. Jeg tror ikke det største problemet er mangel på kvalitet, men heller mangel på samhandling, selvtillit og ikke minst mangel på vinnerkultur. Redfearn er en fin fyr men han har aldri vært i en klubb med sportslig suksess. Det samme gjelder majoriteten av spillerne. Vi har spilt med ryggen mot veggen i flere sesonger på rad nå og egentlig aldri kommet i en flytsone etter gode kamper. Jeg tror denne klubben trenger noen skikkelige vinnerskaller, både på og utenfor banen, som kan inspirere og motivere de 11 på banen til 110 prosent innsats og trua på at enhver motstander er mulig å slå inntil dommeren blåser kampen av etter 90.


Derfor ble jeg så uendelig lei meg når jeg fikk nyheten om Leeds transfer embargo. Det kan bety at de vinnerskallene vi trenger inn ikke kan komme inn. Som igjen kan bety slutten på et eventyr jeg tror igjen kunne ført oss ut i Europa. Som sagt det er spennende prosjekt Cellino, men jeg hadde ikke trodd det skulle bli så spennende i negativ fortegn. La oss håpe at man kan komme seg rundt transfer embargoen å hente inn for eks Khrin fra Inter. Det hadde vært en mega forsterkning!
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #441 på: Desember 30, 2014, 19:04:16 »
Neil  Ã¤r oskyldig, de mesta förlusterna får spelarna ta på sig, man blir mörkrädd när man ser en så duktig spelare som Cooper nicka i eget mål, var ju ingen farlig situation, varför det händer gång på gång? okoncentration,? psyket? man ser ju gång på gång hur vi tar in duktiga spelare som har fina rescensioner och levererat i andra klubbar för att falla platt i denna klubb, att äga,träna eller spela för denna klubben är nog det svåraste man kan ge sig in på

Det målet kommer sannsynligvis som en konsekvens av mangel på kommunikasjon mellom keeper og stoppere, noe vi har sett en rekke eksempler på denne sesongen. Dette laget henger ikke sammen! Vanskelig å frikjenne de som leder det sportslige i det daglige synes nå jeg....
Jeg tror nå det hadde vært best å kjøre inn ett fast stopperpar. Denne evinnelige roteringen mellom Bellusci, Pearce og Cooper gjør at de aldri blir skikkelig samspilt.
Bellusci och Pearce har väl spelat ihop de första  månaderna, är väl mest på slutet Cooper kommit in, vill inte påstå att det varit rotation utan det har funnits anledning till förändringar, första var väl att bellusci blev skadad och varit avstängd, och på slutet har pearce petats i några matcher,vilka vi än sätter ihop ser jag brister,tycker inte att cooper tagit chansen, för mycket tveksamheter
 

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #442 på: Desember 30, 2014, 19:07:26 »
Og når man først havner i en dårlig steam er det utrolig vanskelig å komme ut av den. Husk nå bare det laget vi hadde etter 1992 som sleit med å holde plassen. Da besto midtbanen vår av Speed, Batty, McAllister og Strachan og allikavel sleit Leeds med å vinne fotballkamper. Når man først havner i baklefsa er det alltid vanskelig å snu skipet. Da er roret mye tyngre enn det vanligvis er og da kan man ha vanvittig mye gode fotballspillere uten at det spiller den største rollen.

Et veldig godt bilde, Anders. Jeg tror ikke det største problemet er mangel på kvalitet, men heller mangel på samhandling, selvtillit og ikke minst mangel på vinnerkultur. Redfearn er en fin fyr men han har aldri vært i en klubb med sportslig suksess. Det samme gjelder majoriteten av spillerne. Vi har spilt med ryggen mot veggen i flere sesonger på rad nå og egentlig aldri kommet i en flytsone etter gode kamper. Jeg tror denne klubben trenger noen skikkelige vinnerskaller, både på og utenfor banen, som kan inspirere og motivere de 11 på banen til 110 prosent innsats og trua på at enhver motstander er mulig å slå inntil dommeren blåser kampen av etter 90.


Derfor ble jeg så uendelig lei meg når jeg fikk nyheten om Leeds transfer embargo. Det kan bety at de vinnerskallene vi trenger inn ikke kan komme inn. Som igjen kan bety slutten på et eventyr jeg tror igjen kunne ført oss ut i Europa. Som sagt det er spennende prosjekt Cellino, men jeg hadde ikke trodd det skulle bli så spennende i negativ fortegn. La oss håpe at man kan komme seg rundt transfer embargoen å hente inn for eks Khrin fra Inter. Det hadde vært en mega forsterkning!
transferembargot får vi dras med tack vare GFH-tiden och det bokslutet, men finns ju en del kryphål man kan utnyttja,
 

Kato

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #443 på: Desember 31, 2014, 12:28:29 »
Vanskelig å vurdere denne karen, når man ikke vet hvor mye han egentlig styrer.

Hvis det er han som holder på diamanten ennå, så er det oppsigelsesgrunn i seg selv.
 

Nørgaard

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #444 på: Desember 31, 2014, 13:09:19 »
Leeds United: Redfearn set to freshen up struggling squad

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-redfearn-set-to-freshen-up-struggling-squad-1-7027173

Er det ikke slik de fleste managere som er på vei ut pleier å uttale seg et par tre dager før de tar exit.....


Hvis vi blir ved med hente spillere der aldrig har spillet i England og spille diamant, ender vi med at rykke ned.
Redders lægger også for meget ansvar over på nogle helt unge gutter der spiller for meget.

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #445 på: Desember 31, 2014, 13:14:06 »
Leeds United: Redfearn set to freshen up struggling squad

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-redfearn-set-to-freshen-up-struggling-squad-1-7027173

Er det ikke slik de fleste managere som er på vei ut pleier å uttale seg et par tre dager før de tar exit.....

man får se det positiva,att wigan förlorade igår och skall sälja sin bäste anfallare, och att i går in i januarifönstret och inte skall sälja utan förhoppningsvis förstärka
 

B_Ød

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #446 på: Desember 31, 2014, 13:38:15 »
Leeds United: Redfearn set to freshen up struggling squad

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-redfearn-set-to-freshen-up-struggling-squad-1-7027173

Er det ikke slik de fleste managere som er på vei ut pleier å uttale seg et par tre dager før de tar exit.....

man får se det positiva,att wigan förlorade igår och skall sälja sin bäste anfallare, och att i går in i januarifönstret och inte skall sälja utan förhoppningsvis förstärka

joda, ser den..men lell, vil heller at vi ordner litt i egne rekker fremfor å håpe at de bak oss skal tape mer enn oss.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #447 på: Desember 31, 2014, 13:50:57 »
Vanskelig å vurdere denne karen, når man ikke vet hvor mye han egentlig styrer.

Hvis det er han som holder på diamanten ennå, så er det oppsigelsesgrunn i seg selv.

Den som har bestemt at Mowatt skal ta alle dødballene bør også få fyken. Eller at Doukara fikk starte 2 omgangen etter å ha daffet rundt de første 45 er f.... meg en skandale.
Jon R.

HåvardK

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #448 på: Desember 31, 2014, 14:05:30 »
Ikke så lett å finne ut hva en skal gjøre på dødball heller, da. Vi har jo absoluttt ingen som truer luftrommet. Og da blir vi nødvendigvis sårbare bakover også, noe vi fikk se på 2-0-målet i går.

Kan ikke se for meg en eneste person med fornuften i behold som ønsker å være manager(evt trener) i Leeds under de rådende arbeidsforhold. Får antagelig ikke beestemme formasjon på laget en gang, langt mindre ha noen innvirkning på spillerstall. Ser at de spillerne som er linket i lånevinduet er fra Italia, og da er det vel ikke Redders som har kommet med ønsker.

Håpløst prosjekt, og ser ikke veien ut av uføret heller, dessverre.

Kato

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #449 på: Desember 31, 2014, 14:22:18 »
Vanskelig å vurdere denne karen, når man ikke vet hvor mye han egentlig styrer.

Hvis det er han som holder på diamanten ennå, så er det oppsigelsesgrunn i seg selv.

Den som har bestemt at Mowatt skal ta alle dødballene bør også få fyken. Eller at Doukara fikk starte 2 omgangen etter å ha daffet rundt de første 45 er f.... meg en skandale.

Etter å ha tenkt meg grundig om, kan jeg bare huske en gang denne sesongen Mowatt har slått et frispark over fremste forsvarsspiller.

Etter å ha tenkt meg enda grundigere om, kan jeg ikke huske et eneste positivt touch eller pasning fra Doukara i førsteomgang i går. At han kom ut etter pause kan jeg ikke innbille meg det finnes en eneste sportslig begrunnelse for. Vi hadde jo bare gjort ett bytte i første omgang.