Skrevet av Emne: Stickies  (Lest 1183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Stickies
« på: Februar 25, 2012, 13:58:06 »
Jeg er en gangs uerfaren englandsfarer som nå skal over på min tredje Leedskamp i påska. Da jeg reiste sist husker jeg at la ut en taxitur fra Liverpool Airport til Leeds på anbud et eller annet sted. Jeg finner ikke adressen til denne siden nå, men jeg skulle utrolig gjerne ønske meg en Stiky med diverse emner innen dette. Behjelpeligheten er alltid stor her på forumet, men jeg tror vi kunne vært tjent å med å samle litt info om reiser til og rundt og i Nord-England.

Jeg foreslår en sticky omkring intern transport i England. Og da mener jeg ikke et emne med en påstand av typen; "Ta tog og bestill på forhånd med retur. Det er billigst." Det er etter mitt skjønn alt for lite konkret.

Ønsker meg også en sticky for flyreiser fra Norge til England. Grunnen til at jeg ikke sier Nord-England her er fordi det ofte er aktuelt å reise til London. I mange tilfeller kan det også være rimeligere å reise til London, for så og ta turen nordover med tog.

Ryanair fra Torp til London eller Liverpool er f.eks en sånn rute, med så mye konkret informasjon som mulig.

All infoen bør så samles i første (og kanskje andre post) i hver sticky. Altså må en eller annen ta ansvar for det.

Jeg føler det er en ting som mangler på dette forumet og jeg tror det ville gjort det enklere for første- og andregangsreisende å komme i gang.