Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Jason Pearce  (Lest 50998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rober

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #30 på: Mai 04, 2012, 19:45:53 »
Dette blir bra.
Virker som en sympatisk spiller som gir alt, og det trenger vi i forsvaret.

Lurer på hvem neste signing blir....Diouf?

Kjenner abstinensene melder seg.....

Borge

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #31 på: Mai 04, 2012, 20:30:42 »
Ja, en stund siden vi har sett ord etterfulgt av så rask handling. Spørs om det var dette NW og KB diskuterte på Billys Pub sist helt ;D
Lovende start, og det må jo bety noe for de som går og funderer på om de skal skrive ny/forlenge kontrakten sin. Veldig spent på fortsettelsen!!
MOT
Borge

Hobben

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #32 på: Mai 04, 2012, 21:35:26 »
Virker bra denne, Pearce :-)!
Rogaland Whites

Jon R

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #33 på: Mai 05, 2012, 00:50:27 »
Kjenner ikke spilleren men utfra omtalen virker dette som en bra signering.  :)

4 år kan være både positivt og negativt, avhengig av hvordan han tilpasser seg og lønna han mottar.  :P

3 år for Snoddy i 2010 var for kort
3 år for McCormack i 2010 var for kort

4 år for Bronby i 2009 var ALTFOR langt
4 år for Nunez i 2011 var VANVITTIG langt
2 år for Kisnorbo i 2011 var ALTFOR langt


Men 4 år til en "up-and-coming Terry-like youngster" er ok for meg!


Håper på fotballferdigheter og "gritty-players" i fremtiden uten "Mr Nice-guy" i troppen! Vi kan ikke trille ball gjennom denne divisjonen!


Som jeg skulle sagt det selv, promo.  ;D
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #34 på: Mai 05, 2012, 09:26:51 »
Dette er en bra signering, og gir et bra signal!Endelig!
Heia Warnock :)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #35 på: Mai 05, 2012, 09:34:01 »
Dette er en bra signering, og gir et bra signal!Endelig!
Heia Warnock :)

Kvalitet fremfor kvantitet, jeg liker det...;)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #36 på: Mai 05, 2012, 11:40:14 »
Dette er en bra signering, og gir et bra signal!Endelig!
Heia Warnock :)

Kvalitet fremfor kvantitet, jeg liker det...;)

Ja, det liker jeg også med det nye managmentet.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

berlin

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #37 på: Mai 05, 2012, 14:06:22 »
Folkens, la oss ikke ta helt av.....enda.

Jason Pearce virker ganske riktig som en solid forsterkning, men man må huske på at
mannen kun har en sesong på dette nivået (til tross for Player of the Year award for Pompey),
og før det 4 sesonger i lavere divisjoner med Bournemouth.

Jeg håper han vil være solid og konsistent.

Jeg mener likevel dette vågale utskiftings-konseptet som NW (og KB faktisk) steller i stand nå,
er "the right thing to do". Jeg håper det kan gi en ny giv for hele klubben, inkludert oss supportere.

Må hell og lykke følge klubben i videre signeringer denne (for)sommeren.

Blank_File

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #38 på: Mai 05, 2012, 14:13:26 »

sportcarl1

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #39 på: Mai 05, 2012, 22:53:44 »
vad tjänar en spelare som pearce i veckan  i Leeds?
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #40 på: Mai 06, 2012, 09:52:14 »
Folkens, la oss ikke ta helt av.....enda.

Jason Pearce virker ganske riktig som en solid forsterkning, men man må huske på at
mannen kun har en sesong på dette nivået (til tross for Player of the Year award for Pompey),
og før det 4 sesonger i lavere divisjoner med Bournemouth.

Jeg håper han vil være solid og konsistent.

Jeg mener likevel dette vågale utskiftings-konseptet som NW (og KB faktisk) steller i stand nå,
er "the right thing to do". Jeg håper det kan gi en ny giv for hele klubben, inkludert oss supportere.

Må hell og lykke følge klubben i videre signeringer denne (for)sommeren.

Det blir vel som Snodgrass det da. God i Livingston, veldig bra i League One og et par mellombra sesonger i Championship. Håper ikke folk har glemt hvor AWOL han ble i høst og vinter. Og nå er han "Gud" for mange her inne.

Pearce har tross alt en veldig bra sesong på dette nivået under svært så krevende forhold. Det var ikke mange som klarte det av stjernene i Leeds i 2003-04 sesongen.

 ;)
 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ian Baird

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #41 på: Mai 07, 2012, 12:53:39 »
For å sitere Kalle_92:

"Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure"

....så får vi se om J. Pearce kan være med å dra lasset :-)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #42 på: Mai 07, 2012, 12:59:17 »
Meget fornøyd med denne signeringen og det er nesten surrealistisk å oppleve en 4-års signering etter så mye ruskeavtaler de siste årene. Forventer 3-4 til ganske så raskt. Go NW!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #43 på: Mai 07, 2012, 13:34:49 »
For å sitere Kalle_92:

"Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure"

....så får vi se om J. Pearce kan være med å dra lasset :-)
:)

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #44 på: Mai 15, 2012, 21:09:00 »
With both Pearce’s departure paying off his initial transfer fee, and including a clause that gives Pompey a percentage of his sell-on fee,


!   :o


.....and Ward’s likely transfer fee and sell-on clause, Halford’s departure would likely be around the same £500,000, making a loss on his departure. Although with two years left on Halford’s contract and some crucial Premier League experience, Halford may attract a slightly larger fee for the Blues.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #45 på: Mai 25, 2012, 10:17:15 »
Tipper at Pearce nå er irritert på seg selv over at han valgte Leeds. Holdt for narr av Leeds når de sa at de skulle bygge et lag som skulle rykke opp til Premier League. Og ender med å havne i en klubb som igjen kjemper en kamp for å unngå nedrykk

Blank_File

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #46 på: Mai 25, 2012, 10:33:24 »
Tipper at Pearce nå er irritert på seg selv over at han valgte Leeds. Holdt for narr av Leeds når de sa at de skulle bygge et lag som skulle rykke opp til Premier League. Og ender med å havne i en klubb som igjen kjemper en kamp for å unngå nedrykk

Selv om du svartmaler i overkant, så har jeg tenkt akkurat det samme. Tipper han er skuffet over Ward-utfallet også.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #47 på: Mai 25, 2012, 10:38:11 »
Nå er det vel ingenting som er avgjort når det gjelder Ward, men det ser mørkt ut.
Er også veldig skeptisk for øyeblikket, men velger å avvente til pre-season starter før jeg hiver meg 100% på hylekoret.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #48 på: Mai 25, 2012, 14:00:00 »
Nå er det vel ingenting som er avgjort når det gjelder Ward, men det ser mørkt ut.
Er også veldig skeptisk for øyeblikket, men velger å avvente til pre-season starter før jeg hiver meg 100% på hylekoret.




Palace tok han, og det er vel ganske så sikkert etterd et jeg har skjønt, da hylre jeg og en del andre mens du venter..... :o
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #49 på: Mai 25, 2012, 15:16:48 »
Nå er det vel ingenting som er avgjort når det gjelder Ward, men det ser mørkt ut.
Er også veldig skeptisk for øyeblikket, men velger å avvente til pre-season starter før jeg hiver meg 100% på hylekoret.




Palace tok han, og det er vel ganske så sikkert etterd et jeg har skjønt, da hylre jeg og en del andre mens du venter..... :o

But TWTD can reveal that the South London club have been told by the player's representatives that the £500,000-rated Portsmouth utility man is set to end the long-running transfer saga and decide over the weekend which club he is going to join.


A source close to the Eagles said: "There is no truth in the rumours that Ward has already had a medical at Palace. They are still waiting to hear which club he will be joining.






Det jobbes fortsatt iherdig!!!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #50 på: Juni 24, 2012, 15:01:39 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #51 på: Juli 05, 2012, 21:37:37 »
Posterboy!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #52 på: September 25, 2012, 23:42:42 »
Klassespiller. Virkelig god i dag. Og for en innsats! Ofret seg for alt det var verdt!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #53 på: September 25, 2012, 23:47:32 »
Ingen tvil om at han kan være kapteinsemne. Strålende midtstopper, som aldri unnviker en duell! Utrolig viktig.

Jon R

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #54 på: September 26, 2012, 11:42:05 »
Da jeg så kollisjonen og smellen i reprise tenkte jeg at han er ferdig for ikveld og at han hadde pådratt seg et brudd rundt øyehulen. Det er uansett vanskelig å ikke pådra seg en hjernerystelse i sånne situasjoner. Utfra prestasjonene videre virket han ikke preget, men jeg tillater meg allikevel å stille spørsmålet om det var fullt ut forsvarlig å la han spille?  :o

Ikke bli overrasket om han står over mot BC.
Jon R.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #55 på: September 26, 2012, 11:43:09 »
Pearce har legendepotensiale.
Har et håp om at han og Lees kan blir vårt Bould/Adams.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #56 på: September 26, 2012, 13:00:00 »
Pearce har legendepotensiale.
Har et håp om at han og Lees kan blir vårt Bould/Adams.
Med Peltier som en Martin Keown? :D

B_Ød

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #57 på: September 26, 2012, 13:04:14 »
Fantastisk kamp igår JP!!
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #58 på: September 26, 2012, 15:05:45 »
Det skrives mye (av meg, inkludert) om at Austin er den som manglet på midten. Akkurat det samme gjelder Jason Pearce. Han minner mye om en Paddy i form, med sin duellstyrke, men jeg synes at Pearce virker som en enda større leder, forsvarsorganisator og kapteinstype enn australieneren.

En enormt viktig og riktig signering, da dette også gir Tom Lees økt trygghet i spillet. Jeg tror dette stopperparet kan vokse seg til noe stort i Leeds.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Jason Pearce
« Svar #59 på: September 26, 2012, 17:38:44 »


jason pearce‏@jpearcedog87

 The day after- not too bad!
pic.twitter.com/ioeePxgI

:)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan